Kirjoittaja Aihe: Twilight: Loma (ficlet) K-11 | Renesmee/Jacob, romance  (Luettu 3284 kertaa)

Alicée

  • ***
  • Viestejä: 5
Ficlet
Ficin nimi: Loma
Kirjoittaja: Alicée
Beta: jaina Paljon kiitoksia sinulle!♥
Fandom: Twilight
Genre: Romance (Fluff, Het)
Ikäraja: K-11
Paritus: Renesmee/Jacob
Disclaimer: Hahmot (ja muu mitä voitte tunnistaa Twilight sagasta) ovat ihanan Stephenie Meyerin, muuten ficci on minun.
Summary: Jacob oli järjestänyt Renesmeelle (joka oli jo noin 15 vuotiaan "kehitysvaiheessa") yllätys loman Kaliforniaan rannikolle. Hänen mielestään Renesmee oli valmis seuraavaan askeleeseen heidän suhteessaan...
A/N: Olen fikkien kirjoittamisessa vasta aloittelija, mutta tälläinen tämä lopputulos nyt sitten on. Osallistun tällä Vuodenajat-haasteeseen, tämä on nyt se kesä josta aion kirjoittaa vielä toisenkin ficin lähiaikoina.


"Tämän pitäisi olla Kalifornian upein biitsi", Jacob sanoi.

Ranta oli täydellinen ja vesi kimalteli auringon paistaessa korkealla kirkkaan sinisellä taivaalla. Hiekka tosin hohkasi jalkojen alla kuin palavat hiilet ja minä olin hiestä märkä, ei siinä sen kummempaa, kuin hirveän tukala olo. Haravoin katseellani varjoista paikkaa, mutta jokaisen aurinkovarjon alla makasi jo joku, eikä metsän reunasta ollut tietoakaan. Ranta jatkui suunnilleen silmän kantamattomiin saakka. Oliko Jacobin pakko tuoda minut tänne kesän kuumimpaan aikaan?

"Kauanko ajattelit meidän olevan tällä pikkulomalla?" kysyin huolestuneena.
"Kaksi viikkoa", Jacob tokaisi. "Miksi kysyit?"

MITÄ?! Painoin käteni hieman liiankin suurella voimalla hänen pehmeälle poskelle, sitä Jacob ei tosin edes huomannut. Lähettämiini tuskaista kuumuutta ja kiukkua (sen johdosta, että luulin lomamme kestävän pari päivää vähän hillitymmissä lämpöasteissa) pursuaviin kuviini hän vastasi painamalla täyteläiset huulensa minun huulilleni ja suutelemalla minua ahneesti. Tämä oli ensisuudelmamme. Jacob olisi voinut valita vähän paremmat olosuhteet kuumalle pusulleen, kuin tukalan helteisen hiekkarannan. Vaikka hänen kuuma vartalo minuun painautuneena ei yhtään tehnyt oloani paremmaksi, nautin siitä. Yhdyin suudelmaan innokkaasti.

Kun huulemme vihdoin erkanivat toisistaan, hymyilin Jacobille jonka kasvot olivat vain muutaman sentin päässä omistani. Voisin ehkä sittenkin viihtyä täällä.

Myöhemmin hotellihuoneessa:

"Vaivauduit sentään ottamaan huoneen ilmastoinnin kera...", kiusoittelin Jacobia.
"Renesmee, rakastan sinua", Jacob sanoi ja tuli viereeni sängylle.
"Tiedän", vastasin omalle Jacobilleni.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 19:49:49 kirjoittanut Vanilje »

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Loma (ficlet) K-11
« Vastaus #1 : 06.07.2010 18:49:02 »
No niin, tämä on nyt sitten täällä! :)

Eli siis, kuten jo yksärissä sanoi, ensinnäkin plussaa siitä, paritus on jokin muu kuin liiankin suosittu Bella/Edward. Susipojat kiinnostavat ainakin minua enemmän (+ heidän kivat lihakset (♥), jotka tosin elokuvassa olisivat saaneet olla vähän isommat...).  Renesmeestä on myös mielenkiintoista lukea, ja oli hyvä, että tässä hän ei ollut liian diiva (niin kuin joissain muissa ficeissä, monessa olen törmännyt siihen pikkukakaramaisuuteen ja oikutteleviin juttuihin ja siihen diivamaisuuteen).

Tosi söpöä tuo heidän rakkaus tuolla rannalla ja hotellihuoneessa.

Renesmeen ajatukset sopivat osittain minun ajatuksiini, jos tuollaiseen tilanteeseen olisin ajautunut. Samaan aikaan yllättynyt, hämillään ja luultavasti myös mielissään tuollaisesta lomasta.

Suudelma oli ihanasti kirjoitettu, siitä sai juuri sellaisen kuvan että se oli kuuma, tulinen yms., mutta myös samaan aikaan hellä ja tunteita täynnä.

Eipä tässä nyt muuta. Toistan nyt vielä tässä sen, että jatka ihmeessä kirjoittelua! :)
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

aurore

  • Vieras
Vs: Loma (ficlet) K-11
« Vastaus #2 : 07.07.2010 11:36:28 »
Ihan kivalta vaikuttaa (:
Minua häiritsi vain tuo Jagob vaikka se on Jacob (:
Mutta muuten virheetöntä ja ihan mukavasti luettavaa tekstiä, seuraavat osat voisivat kyllä olla hieman pidempia.
Mutta, jatkeleppas toki !
~ a.

Alicée

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Loma (ficlet) K-11
« Vastaus #3 : 07.07.2010 12:15:19 »
jaina: Kiitos palautteeesta!
"+ heidän kivat lihakset (♥)" < Tosiaan!♥

aurore: Joo, tosiaan otsikkoon oli vahongossa lipsahtanut c:n tilalle se g, mutta korjasin virheen! Ja kiitos myös sinulle!

^Kassu^

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Loma (ficlet) K-11
« Vastaus #4 : 08.07.2010 21:17:20 »
Oli hyvä, mutta musta se 0li myös vähän  lyhyt...x3 Odotan innolla lisää...x3 :D ;)
Imagine if there isn´t vampires at all. What kind of world would be then?

Alicée

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Loma (ficlet) K-11
« Vastaus #5 : 10.07.2010 10:13:37 »
Oli hyvä, mutta musta se 0li myös vähän  lyhyt...x3 Odotan innolla lisää...x3 :D ;)

Kiitos, joo olihan se lyhyt, mutta se oli tarkoitus. Ihanaa jos odotat innolla lisää!:)

kala.

  • Kuolematon
  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Loma (ficlet) K-11
« Vastaus #6 : 10.07.2010 14:39:02 »
Jake.... <3 pituutta olisi voinut olla enemmän, mutta kyllä tuokin oli ihan... riittävä ;) Jatkoa odotellen..
Hukuta mut unihiekkaan, älä herätä oskaan,
anna mun vajota pohjaan, Mariaanien hautaan

Egotrippi

Alicée

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Loma (ficlet) K-11
« Vastaus #7 : 13.07.2010 15:36:19 »
Jake.... <3 pituutta olisi voinut olla enemmän, mutta kyllä tuokin oli ihan... riittävä ;) Jatkoa odotellen..

Kiitos!