Kirjoittaja Aihe: Twilight: Miss Wolf (Romance, Draama K.11 )  (Luettu 18498 kertaa)

Merkku

  • Vieras
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #40 : 08.06.2010 21:43:27 »
Seth on vaan niin lutunen <3
Ihana luku ja nyt olen ahne
ja haluan seuraavan  ;D
Hih tuleekohan Emmetistäkin susi?
Älä paljasta haluan lukea sen tarinasta!
Mutta kuitenkin jatkoa!

//Merkku

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #41 : 09.06.2010 12:53:36 »
Ginerva , kiitos kommentista! Kysymykset selviää lukemalla.  ;)
Renezmei , ok.  ;D Nyt pääsette luku 4 kimppuun.
Merkku ,  Kiitos kommentista! Tuosta Emment susi juttu selviää kyllä!  ;)

A/N: Mutta nyt. Minun pitää myöntää etten yhtään suunnitellut tälläista käännettä mutta sellainen tästä vain tuli. Sorry! Seuraavia lukuja en ole yhtään kirjoittanut että saatta kestää jonkun aikaa ennen 5 lukua... Mutta kyllä se tulee jos ei niin muistuttakaa vaikka yskärillä!  ;)  Fellille näääin suuri kiitos betauksesta! Risut ja ruusut tervetulleita -edelleen!  ;) Antakaa anteeksi että luku on näin lyhyt, vannon kautta kiven ja kannon että seuraava luku on pidempi!

4.

“Bella, meidän pitää mennä. Se on määräys”, Seth ruikutti vierelläni jo varmaan sadatta kertaa.
“Mene sinä”, mutisin. En menisi mistään hinnasta enää Forksiin jahtaamaan niitä samperin vampyyreja.
“Me tarvitaan koko joukko”, Seth vetosi.
“Yksi vähemmän, yksi enemmän ei se maailmaa kaada!” melkein huusin, mutta pyrin pitämään ääneni tasaisena.
“Me tarvitsemme kaikki!” Seth vaahtosi ja varmaan mietti, miksi juuri hän joutui aina suostuttelemaan minua.
“Ettehän te Michaelin kanssa anna minun ikinä tehdä mitään”, vetosin heidän käyttäytymiseensä.
“Jätätkö sinä veljesi pulaan?” Seth sanoi ja nousi tuolistaan jolla oli istunut. Nyt kun hän seisoi siinä edessäni, huomasin kuinka valtava hän oli. Epäilin että hän veti jo vertoja Jackille.
“En, en…” sopersin. Poika oli lyönyt minulle luun kurkkuun ja vielä pahemman kerran.
“Seth, nyt on Edwardin syntymäpäivät. En voi millään jättää niitä väliin”, yritin huijata Sethiä epätoivoisesti mutta hän vain virnisti.
“Bella, ei ole. Jos olisi, niin siitä olisi koko koulu kuhissut”, Seth sanoi melkein nauraen.
“Hän haluaa pitää ne yksityisenä”, valehtelin jälleen ja ihmettelin, missä huonot valehtelutaitoni piileksivät.
“No olisit sinä minulle niistä joka tapauksessa kertonut”, Seth sanoi edelleen hykerrellen ja jatkoi:
“Onko kukaan ikinä sanonut sinulle, että olet helvetin huono valehtelemaan?”
“Anna olla”, mutisin jo kiukkuisena. Kukaan, ei kukaan, uskonut minua ikinä!

“Montako?” kysyin kun muistin, mistä kiista oli alkujaan alkanut.
“Emme tiedä. Arviolta kuusi”, Seth sanoi ja kohautti paljaita olkiaan, hänellä ei ollut paitaa päällä.
“Kuusi?” kiljaisin oktaavia korkeammalla äänellä.
“Bella, meitä on kahdeksan”, Seth rauhoitteli minua turhaan.
“Mutta… Mutta…”
“Me selviämme heistä.  Mutta tärkeimpiä ovat forksilaiset. Eikö niin?” Seth kysyi. Välillä minusta tuntui, että hän oli minua ainakin neljä vuotta vanhempi.
“Niin. Kai”, sanoin, mutten ollut täysin varma.

Paitsi minulle sudet olivat tärkeämpiä. Paljon tärkeämpiä. Mielessäni viuhui kasvoja - ei susien vaan ihmisten. Nuorien poikien. Rickin, jolla oli lyhyet mustat hiukset ja oliivinruskea iho, jonka alta näkyi selvästi suuret ja vahvat lihakset. Michaelin, joka oli kuin kopio Rickistä paitsi hänellä oli hiukan pidemmät hiukset, hän oli hiukan lyhempi ja hiukan hontelompi. Jackin, jolla oli siniset silmät toisin kuin muilla ja vahvat selvät kasvojen piirteet, muistin että olin joskus pitänyt hänestä. Embryn, joka oli tukevampi kuin me muut, eikä hänellä ollut yhtä selviä lihaksia kuin muilla pojilla, mutta muuten hänkin kävi samaan kaavaan. Frankin, en ollut tuntenut häntä kovin kauaa, mutta hän oli susi, joten hän oli perhettä. He kaikki olivat minulle kuin huolehtivia isoveljiä. Silloin mieleeni pälkähti, etten en ollut ajatellut kuin viittä sutta. Viisi plus kaksi, sehän on seitsemän.
“Seth, kuka on uusi?” kysyin kun huomasin että jonkun oli pitänyt muuttua, jotta meitä olisi kahdeksan.
“Sawyer Austen”, Seth sanoi inho äänessään.
“Hänhän on niin nuori!” kiljaisin. Hemmetti, kohta menettäisin ääneni.
“Ja niin ärsyttävä! Mokoma naistennielijä”, Seth mutisi. Hänellä oli ollut Austenin kanssa jotain kukkotappeluja jonkun tytön takia.
“Etkö voi vain unohtaa?” huokaisin.
“En!” Seth karjaisi ja jatkoi edelleen turhautuneena: “Eikö meidän pitäisi muuttua ja lähteä matkaan, jotta ehtisimme takaisin ennen aamua?”
“Hyvä on” sanoin ja menin pusikkoon muuttumaan. Tunsin, kuinka tuli meni kehoni läpi ja muutti minut toiseksi minuksi, siksi jolla oli tarkat silmät ja korvat. Häivyin pusikosta jotta Seth pystyisi muuntautumaan mutta äimistyin, kun vastassani olikin harmaa susi.
“Et voinut sitten odottaa?”
“En.”
“Sinun kanssasi on turha jutella, lähdetään” ajattelin ja lähdin juoksemaan Forksia päin.
“Ethän sinä periaatteessa juttele.”
“No ihan sama, ajattele.”
“Jaksaa, jaksaa! Vielä vaivaiset 1 214 mailia (1953.74 km)” Seth piti kannustuspuhettaan, joka otti hermoon.
”Seth, voisitko olla loppumatkan hiljaa?” ajattelin äreänä.
”En.”
”Niin ajattelinkin.”

“Seth, Bella ja Michael, te menette länteen”, Rick käski, kun olimme saapuneet Sethin kanssa paikkaan johon sudet olivat kokoontuneet. Nyökkäsimme suurilla sudenpäillämme ja pyrähdimme juoksuun.
Kuulin, kuinka linnut lauloivat kaunista ja sointuvaa lauluaan. Tämä oli kuin unestani - kylmät väreet kulkivat kuuman ruumiini läpi. Nämä enneunet olivat pelottavia. Olin ennenkin nähnyt sellaisia. Kauan, kauan aikaa sitten olin nähnyt että vanhempani eroaisivat, kissani kuolisi ja että minulle tulisi sisko. Ne kaikki olivat toteutuneet. Vanhempani erosivat, kissani jäi auton alle ja Renesmee syntyi, Haikeat muisteluni keskeytti yököttävän imelä haju ja kiihdytin vauhtiani, jättäen pojat taakseni. Puikkelehdin puiden välistä ja lopulta näin mustatukkaisen miesvampyyrin edessäni jonka räiskyvän punaiset silmät tuijottivat minua kauhusta suurina.
“Sinä. Mikä sinä olet?” hän kysyi kauhua äänessään.
“Olen se olento, joka tappaa sinut“, olisin halunnut sanoa, mutta sen sijaan hyökkäsin hänen kaulaansa ja nykäisin raivokkaasti hänen päänsä irti. Vihdoin Seth ja Michael tulivat auttamaan minua tämän vampyyrin nylkemisessä. Revimme raivokkaasti raajoja irti aiheuttaen hirveää ääntä - kuin yhtä kiveä revittäisiin kahdeksi.
“Montako vielä?” kysyin yleisesti.
“Tämä oli viimeinen.”
“Hyvä on. Selviättekö te, jos menen keräämään sytykkeitä?”
“Emmeköhän.”

 Juoksin sinne tänne keräten sytykkeitä, jotka laitoin siistiin kekoon vampyyrin palasten viereen. Hetken päästä jo ilman täyttikin tunkkaisen ja liian vahvan suitsukkeen haju. Lähdin kiertämään josko löytyisi vielä vampyyrin palasia. Yksikin sormi, niin hän voisi syntyä uudelleen. Juuri kun laskin kuononi kerätäkseni pienen palasen, kolmosaistini käski minua kääntymään nähdäkseni että takanani seisoi vaaleahiuksinen vampyyri, joka potkaisi minua ikävästi rintaan, saaden minut ulahtamaan.
“Tuo oli puolisoni puolesta”, hän murisi, enkä voinut ajatella muuta kuin kipua.
“Ja saat olla varma että joudut vielä kärsimään, Bella“, hän kuiskasi vaarallisesti ja pinkaisi juoksuun ennen kuin ilmoittaisin muille vaarasta. Hänen viimeinen lauseensa kaikui päässäni. Edward! Hän oli vaarassa. Tunsin vampyyreja sen verran, että tiesin, kumppanin olevan heille kaikki kaikessa ja he kostaisivat minulle minun rakkaani kautta. Pinkaisin juoksuun hänen peräänsä enkä välittänyt, että hän oli saanut hurjan etumatkan, sillä tunnistin hänen hajunsa ja tunnistaisin tästä edespäinkin, suojelisin Edwardia. Ennemmin kuolisin, kuin antaisin hänen kuolla. Ehkä tämä oli juuri sitä, ehkä minä oli leimaantunut. Jos olin, saisin kertoa Edwardille minusta… Meistä. Silläkin uhalla ettei hän välttämättä enää välittäisi minusta ja pitäisi minua hirviönä. Mieluummin eläisin loppuelämäni yksin kuin tietoisena siitä, että hän oli kuollut koska minä olin joku saamarin ihmissusi.

Anastasia Pov

“Hei, saitko selville missä hän asuu?” kysyin nopealla ranskalla eräältä tuttavaltani.
“Sain. Hän asuu Los Angelesissa, koko nimi on Isabella Marie Swan. Muistathan sinä, Anastasia, etten halua olla tässä mukana, jos tämä menee Voltureiden jutuksi?”
“Kyllä minä muistan, kiitos”, sanoin ja suljin puhelun.  Hymyilin juostessani, juoksin edelleen, sillä vaistosin että Bella seurasi minua. Menisin Los Angelesiin, ostaisin Swanien läheltä asunnon - vai olisiko halli parempi? - ja sitten sinun elämästäsi, Isabella Marie Swan, tulisi helvettiä. Pelkkä ajatuskin hymyilytti minua ja hymyilin juostessani. Hymyilin koko matkan Forksista Los Angelesiin.
« Viimeksi muokattu: 09.06.2010 15:11:25 kirjoittanut Lööperiikka »

Sienis

  • queen of winterfell
  • ***
  • Viestejä: 469
  • ravenprinces
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #42 : 09.06.2010 17:21:13 »
Uiiii!! Jatkoa!! Hyvin kirjoitettu, vaikkakin tämän voisi osittain luokitella väliluvuksi, paitsi lopun osalta, se oli jännä.. (: Mjut joo rakentava juoksi kirkuen karkuun, mutmut.. Pian jatkoa ja silleesti.. Eikös.. ??? ((: Tiedän, pohjimmaltaan ihminen on itsekäs olento, ja ihmisiähän me kaikki ollaan?? ((x

   -Nez
Jos jaksaa jatkaa omaa mitäänsanomattomuuttaan tarpeeksi kauan,
 saattaa saavuttaa kevytlegendan aseman.

ava (c) ingrid

Merkku

  • Vieras
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #43 : 09.06.2010 18:34:30 »
Oijoi! Tapahtuukohan tässä niin kuin arvelen? Sä et oo reilu ja jätit mut jännittämään! Okei  okei! Mä jarrutan mun sanatulvaa! Ihana luku ja tähän olen jäänyt lopullisesti koukkuun!

//Merkku

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #44 : 10.06.2010 09:46:27 »
Uusi lukia tääl päin (:
Tää on oikeesti hyvä. Vähän eri näkökulmasta kirjoitettuna, on aikas mukava.
Lisää vain (:
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Ragdoll

  • Tribute
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Friend. Lover. Victor. Enemy.
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #45 : 11.06.2010 00:49:02 »
Huiii. o:
Tollaseen kohtaan ei saa jättää lukua!!  ;D
Jatkoaa ja nopeesti! ♥
Ainii vielä, rakentava muuttu sudeksi ja karkasi vissiinki jonnekkin päin Forksia.   :-X

~ Ragdoll
If heaven is up there, this is hell on earth.

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #46 : 13.06.2010 12:36:41 »
Apua :o Mitä nyt tapahtuu? Kuoleeko Edward?
Haluan vastauksia ja pian. Niin olen vaativa henkilö ;)
Ginerva :-*
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #47 : 13.06.2010 14:00:01 »
Hee, jatkoa tullut :)
Ah rakastan tätä ideaa että kerrankin se on Bella joka suojelee Edwardia, eikä toisin päin!
Tiesitkö muuten, että toi 2.luvun puuhommajuttu muistutti tosi kovaa High School Musical 3? :D En tiä oliko sattumaa vai tarkoituksellista, mutta hih, huomasin sen :D Samaten Ed muistuttaa välillä Troy Boltonia! :O
Hmm, eipä muuta, jatkoa odotellen :)<3
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #48 : 13.06.2010 16:17:49 »
Renezmei , suuuri kiitos kommentista! <3

Merkku, en tiedä mitä arvelet.  ;) Kiitos kommentista!

Jaima , kiva kuulla että on hyvä. Kiitos kommentista!

Ragdoll , pitäisiköhän varoittaa Forksilaisia sudesta? Mutta joo kiitos kommentista.

Ginerva, kysymyksiin saa vastauksia vain lukemala.  ;) Kiitos kommentista!
  
Jakepoo, Tiedän että muistuttaa HSM3:ta. Ja ruon Edward-Troy bolton jutun. Mutta minulla on selitys! Alun perin tämän piti olla HSM ja Twilight ficci. Eikä mitään ihmissusi hämpötystä. Mutta tälläinen siitä tuli. Eli on aivan tarkoituksella tuo puumaja juttu, ja Bolton.
Mutta kiitos sinullekkin kommentista.

A/N: Jatkoa tulee lähiaikoin. Sain tänään luvun valmiiksi ja lähetin sen betalle. Nyt pientä esimakua.


”Edward, minun pitää kertoa jotain…”
”Mitä, rakas?”
“Edward, minä olen…”
“Mikä sinä olet?”
“En ole sellainen miksi minua luulet.”
“Bella, mikä hätänä?”
“Ei minulla ole mikään hätänä”, mutisin ja näin kuinka Edwardin kulmat menivät ruttuun ja niiden väliin syntyi ryppy.
“Bella, nyt kyllä kerrot mikä sinulla on! Saat tuon kuulostamaan siltä kuin olisit murhannut ihmisen”, Edward sanoi ja naurahti ajatukselle. Minä hänen tyttöystävänsä ja poliisipäällikön tytär suunnittelemassa murhaa ja toteuttamassa sitä.
“Niin periaatteessa olenkin”, sanoin mutta niin hiljaisella äänellä ettei Edward kuullut sitä.
« Viimeksi muokattu: 13.06.2010 20:44:46 kirjoittanut Lööperiikka »

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #49 : 14.06.2010 12:46:51 »
A/N: Juonen käänteitä juonen käänteitä... Minähän lupasin seuraavasta luvusta pidemmän, minä pidän sanani. Betauksesta suuri kiitos Fellillie! <3

5.
“Edwaaaard!” kiljaisin, kun hän heitti minut hyiseen veteen. Huomasin veden värähtelystä, että en ollut enää altaassa yksin. Avasin silmäni veden alla, se ele sattui silmiini kovasti, mutta pidin kuin pidinkin silmäni auki ja uiskentelin vedenpinnan alapuolella Edwardia kohti, joka oli selin päin minua. Hyppäsin hänen selkäänsä kietoen käteni ja jalkani hänen ympärilleen, hän hätkähti hiukan mutta rentoutui sitten.
“Minä kostan tuon sinulle, Edward Anthony Cullen”, kuiskasin hänen korvaansa.
”Voi, mitä minun pitäisi tehdä, jotta antaisit anteeksi?” Edward kysyi leikitty pelko äänessään.
”Hmm… Enpäs tiedä”, sanoin, vaikka olisin halunnut sanoa ”Pysy turvassa” tai ”Älä ikinä karkaa silmistäni.”
 Hyppäsin Edwardin selästä ja lähdin uimaan selkää.
”Et taida niin paljon vihatakaan vettä. Vai?” Edward kysyi uiden vierelläni ja siitä eteeni, huomasin uineeni altaan nurkkaan.
”En, mutta olin juuri aikeissa suudella sinua”, sanoin ja nousin jaloilleni. Altaassa oli tässä päässä juuri niin paljon vettä, että kun olin varpaisillani, minusta jäi veden pinnan yläpuolelle vain pää. Toisessa päässä allasta oli vajaat kolme metriä vettä. Edward nosti minut syliinsä ja kiedoin jalkani jälleen hänen ympärilleen.
”Näinkö?” hän kysyi ja suuteli minua ihanan pehmeillä huulillaan, vastasin suudelmaan intohimoisesti ja kietouduin Edwardiin vielä tiukemmin kiinni.
”Melkein”, vastasin kun vedimme henkeä.
”Melkein?” Edward kysyi hämillisenä.
”Emme olisi silloin olleet vedessä”, selitin ja nostin toisen käteni hänen pronssisiin hiuksiinsa, Edward kyllä kannattelisi minua. Pyörittelin sormiani hänen hiuksissaan. Mieleeni muistui Forksista saapuminen ja sen jälkeinen aika.

Juoksin ja juoksin, yritin jäljittää häntä. Tunnistin minne hän oli menossa, Los Angelesiin.
”Bella? Mitä tapahtui?” kuulin Sethin äänen päässäni.
”Sen vampyyrin - jonka äsken tapoimme - kumppani uhkaili ja sanoi, että saan joutua vielä kärsimään. Ja muistatko, että millä henkilöllä vampyyrit kostavat kumppaninsa kuolema?”
”Kumppani kumppanista”, Seth ajatteli, eikä tajunnut vieläkään mitään.
”Seth! Kuka on minun kumppanini? Minun elämäni? Edward!” vauhkosin hysteerisenä.
”Mitä siitä? Ei kai hän vaan…?”
”Niin minä epäilen. Joko hän tappaa tai muuttaa Edwardin kaltaisekseen”, ajattelin ja tunsin, kuinka kyyneleet olivat lähellä valumista. Ei näin paljoa yhdelle päivälle! Miksi kaikki tapahtuu juuri tänään?!
”Bella, me estämme sen.”
”Miten? Eihän Edward edes tiedä että minä olen ihmissusi!”
”Entä jos minä kerron hänelle?” Seth ajatteli. Hänellä oli niin hyvä sydän. Meni vaikka leijonan kitaan kenen tahansa puolesta.
”Ei, minun pitää tehdä se.”
”Hyvä on. Milloin?”
”En tiedä. Sitten kun on sen aika.”


”Kysyin jo äsken. Mitä minun pitäisi tehdä, että antaisit minulle anteeksi?” Edward kysyi ja hiveli sormillaan kasvojani.
”Edward minun pitää kertoa jotain…”
”Mitä, rakas?”
“Edward, minä olen…”
“Mikä sinä olet?”
“En ole sellainen miksi minua luulet.”
“Bella, mikä hätänä?”
“Ei minulla ole mikään hätänä”, mutisin ja näin, kuinka Edwardin kulmat menivät ruttuun ja niiden väliin syntyi ryppy.
“Bella, nyt kyllä kerrot mikä sinulla on! Saat tuon kuulostamaan siltä kuin olisit murhannut ihmisen”, Edward sanoi ja naurahti ajatukselle. Minä, hänen tyttöystävänsä ja poliisipäällikön tytär, suunnittelemassa murhaa ja toteuttamassa sitä.
“Niin periaatteessa olenkin”, sanoin mutta niin hiljaisella äänellä ettei Edward kuullut sitä. Silloin Esme ilmestyi oviaukkoon.
“Ai anteeksi. Taisin keskeyttää jotain”, Esme sanoi ja katsahti asentoamme.
“Ei, ei tämä ole sitä miltä tämä näyttää!” minä kiljaisin ja laskeuduin asennosta naama punaisena Edwardin katsoessa minua otsa rypyssä.
“Joka tapauksessa, tein muffinseja. Maistuisiko?” Esme kysyi hämillisenä poikansa käytöksestä.
“Mielellään”, mutisin ja nousin rappusia pitkin pois ammeesta kädet ympärilläni, napattuani aurinkotuolilta kesäisen mekkoni vilkaisin taakseni. Edward seisoi edelleen samalla paikalla, ja otsa rypyssä käänsin katseeni pois ja astelin Esmen jäljessä keittiöön.

“Bella? Mikä Edwardia vaivaa?” Esme kysyi minulta, otsa hänelläkin huolesta rypyssä.
“En yhtään tiedä”, mutisin ja nappasin muffinin pöydältä ja menin ikkunan viereen mutustelemaan sitä. Katselin ikkunasta metsää. Minulla oli ikävä Forksiin, jossa oli niin vihreää. Silloin näin hänet kahden puun välissä ahnas ilme kasvoillaan, punaiset silmät himosta suurina, kalpeat huulet hymyyn kaartuneena.
“Esme. Sano Edwardille, että minun piti lähteä, kiitos!” hihkaisin ja ryntäsin ulos.
 
“Ahh, nyt vasta huomasit minut, sehän on… mukavaa”, vampyyri sanoi minulle.
“Minusta tässä ei ole mitään mukavaa”, vastasin. Ihmettelin miksi en muuntautunut sudeksi.
“Poikaystäväsi on komea. Sääli että hänet pitää tappaa”, punasilmä puhui muka harmistuneena. Silloin minulla napsahti ja muutuin. Toivottavasti Esme ei huomannut tai kiinnittänyt huomiota, sillä jos hän olisi huomannut, minä olisin mennyttä. Lähdin jahtaamaan häntä ja hän nauroi vakaantuneesti. Juoksin hänen perässään monta mailia pitkin Tyynen Meren rannikoita, kunnes hän lopulta hyppäsi mereen ja tiesin, ettei minulla olisi mitään mahdollisuutta hänelle vedessä.
Murisin ja juoksin takaisin Los Angelesiin päin. En pitänyt niin kiirettä, sillä minulla ei ollut mitään kiirettä selvittelemään Edwardille outoa käytöstäni.

“Äiti! Tulin kotiin”, sanoin ja haistoin nenässäni tutun imelän tuoksun.
“Äiti?” kiljaisin. Jos se narttu on tehnyt jotain äidilleni…
“Äiti!” kiljaisin uudelleen. Olohuoneessa tuoksu oli vahvimmillaan. Se vampyyri oli kidnapannut äidin ja kidutti häntä tälläkin hetkellä tuolla jossain. Äitini kiljuisi jossain tuolla pelosta ja kivusta. Minä olin koko ajan luullut että hänen saaliinsa olisi Edward. Olin luullut väärin. Käperryin ruskean kulmasohvan nurkkaan itkemään äitini puolesta. Itkin siinä harmaa huopa käärittynä hartioilleni, istuen sikiöasennossa. Kuulin, että joku työnsi avaimen lukkoon ja väänsi. Kuinka joku sisään päästyään heitti avaimet naulaan ja raahasi kauppa kasseja keittiöön, joka oli olohuoneen vieressä puisen oven takana. Kuulin kuinka joku avasi narisevan oven ja asteli viereeni.

“Bella, oletko ostanut uutta hajuvettä?” joku kysyi ja tunsin hänen äänensä. Äiti.  Nostin päätäni hiukan ja näin sumeasti, että äitini seisoi sohvan vierellä suuren ruukkukasvin edessä. Olin varmaan unessa. Niin sen oli pakko olla.
“Äiti? Äiti, äiti”, itkin ja nyyhkytin hyökäten äitini kaulaan halaamaan äitiäni. Äitini oli hämillään, sillä en minä joka päivä hyökännyt häntä halaamaan ja toistellut sanaa “Äiti”. Hän silitti selkääni rauhallisin liikkein, kun minä sotkin hänen sinisen uuden paitansa suolaisilla kyyneleilläni.
“Bella, mikä hätänä?” äitini kysyi hämillään.
“Miten, miten pääsit pakoon?” kysyin ja nyyhkytin kuin pieni lapsi.
“Miltä?”
“No häneltä. Hänhän kidnappasi sinut”, selitin tyhmänä.
“Kuka?” äitini kysyi ymmärtämättä lainkaan mistä puhuin.
“Jos sinua ei kidnapattu, missä sinä olit?” kysyin haastavasti.
“Ei minua kidnapattu, lapsikulta, mistä olet saanut sellaista päähäsi?” äitini kysyi huolestuneena ja luultavasti epäili mielenterveyttäni.
“Täällä on ihan hirveä haju… Ja…”, selvitin syitä.
“Hirveä haju? Täällähän tuoksuu ihanalta! Hiukan ruusulta ja sitruunalta ja onko tuo appelsiini?” äitini selitti. Nostin pääni hänen olkapäästään ja katsoin häntä tyrmistyneenä. Miten hänestä täällä voisi tuoksua ihanalta, kun minä melkein tukehduin tähän uuteen “tuoksuun” - löyhkäksi minä enemminkin nimittäisin.
“Miksi katsot minua noin vihaisesti? Bella, minua ihan pelottaa”, äitini sanoi ja älysin, että katsoin häntä oikeasti pelottavasti. Melkein inhoten.
“Ei mitenkään. Mielestäni täällä ei tuoksu niinkään ihanalta…” selitin ja kohautin olkiani. Sitten muistin mitä olin juuri äsken tehnyt ja punastuin hiukan.
“Äiti, anna anteeksi tuo äskeinen”, pyytelin anteeksi.
“Ei se mitään, Bella. Näitkö painajaista vai miksi olit niin tolaltasi?”
“Niin kai. Tiedäthän sinä minut, äiti. Suhtaudun asioihin niin voimakkaasti”, selitin. Niinhän minä tein. Tänne tuli yksi vampyyri ja minä jo luulin että hän kidnappaisi äitini, vaikka hän oli kaupassa. Mutta halusin, että kaikki läheiseni olisivat lähelläni ja suojeluksessani. En halunnut, että kukaan heistä loukkaantuisi. Emmett, Nessie, äiti, isä, Edward, Alice, sudet, Esme, Charlise, Phil tai jopa Rosalie. Ei, en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni kuolemaa taikka vampyyrin elämää.

“Bella? Mitä mieltä sinä olet tästä?” äitini huhuili ja heilutti vaaleanpunaista paitaa silmieni edessä.
“Ihan mukava”, sanoin hajamielisesti.
“Bella, miksi olet noin hajamielinen? Minusta tuntuu että salaat minulta jotain”, hän kysyi. Samperi. Olin unohtanut, kuinka tarkkasilmäinen äiti oli.
“Miksi salaisin sinulta jotain?” kysyin ohittaen ensimmäisen kysymyksen.
“En minä sitä tiedä, kulta, sinähän minulta salailet”, äitini selvitti kuin vähäjärkiselle.
“En minä mitään salaa!” kiistin hänen väitteensä.
“Salaathan! Minä näen sen”, äitini tivasi ja näytti jo erittäin suuttuneelta.
“Näet sitten väärin”, mutisin ja työnnyin hänen ohitseen, mutta hän tarttui minua käsivarresta, hän ei hätkähtänyt ihoni lämpöä, sillä hän oli jo tottunut siihen.
“En näe, sinä olet surkea valehtelija”, äitini jo melkein murisi.
“Itse asiassa se on hyvä asia. Eihän minun tarvitse valehdella”, sanoin katse myrkyllisenä, “mutta sinähän olet valehtelun ammattilainen. Petit isää puolivuotta”, jatkoin ja vetäisin käteni hänen väljähtyneestä otteestaan. Käännyin kannoillani ja katsoin häntä katse syyllistävänä.
“Bella, sinä et ymmärrä. Minä rakastan Philiä enemmän kuin olen koskaan rakastanut Charlieta”, äiti selitti katse anovana.
“Et edes tiedä mitä rakkaus on!” kiljaisin ja käännyin kannoillani, heittäen vielä yhden syyllistävän katseen äitiini, jonka silmät olivat täyttyneet kyynelistä. Juoksin huoneeseeni vastoin vaistoani, joka käski mennä lohduttamaan äitiäni.

Päästyäni huoneeseeni rämähdin sängylleni. Tärisin itkusta. En ollut ikinä ennen noussut näin äitiä vastaan. Halusin vain iskeä häntä arkaan paikkaan, en satuttaa häntä. Minuun sattui kun näin hänen suuret Bambin silmänsä täyttyivät kyynelistä ja kuinka hän katsoi minua silmät katuvina, pettyneinä ja surullisina yhtä aikaa.
En kestäisi olla yötä yksin. Itse asiassa en kestäisi kuunnella, kuinka äitini itkisi yönsä. Enkä missään nimessä kestäisi olla erossa Edwardista tällaisella hetkellä.

“Hei, Edward”, aloitin puhelun.
“Hei sinullekin, rakas”, kuului Edwardin hengästynyt ääni.
“Miksi olet hengästynyt?” kysyin uteliaana.
“Olen juoksemassa teille”, Edward sanoi kuin se olisi itsestäänselvyys.
“Ei, älä juokse. Minä soitin kysyäkseni että saisinko tulla luoksesi.”
“Miksi?”
“Tuli vähän riitaa äidin kanssa.”
“Minulla isän. Mistä riitelitte?”
“Kerro sinä ensin”, sanoin välttelevästi.
“Minulla on sisaruksia”, Edward ilmoitti happamasti.
“Mitä? Onko Esme raskaana?” kiljaisin innostuneena ja näin jo mielessäni pikku Esmen.
“Ei, isäni kertoi juuri, että hänellä on kaksi ikäistäni lasta”, Edward sanoi ja kuulin että hän oli erittäin kiihtynyt ja tympääntynyt isäänsä.
“Mitä?!”
“Niin. Ei suostunut kertomaan nimiä. Sanoi vain että tunnen heidät. Joten he asuvat täällä.”
“Onko hän pettänyt Esmeä?” kiljaisin ja epäilin, että äitini kuuli.
“En tiedä, en jäänyt kuuntelemaan selitystä. He jäivät kotiin tappelemaan.” Edward sanoi sortuvalla äänellä.
“Edward, jää siihen. Missä olet? Tulen sinua vastaan.”
“Tienne haarassa.”
“Hyvä. Olen siellä pian.”

“Rakas”, mutisin ja halasin omaa rakastani. Katsoin häntä, hänen pronssiset hiuksensa olivat sekaisin ja hiukan kosteat, sillä satoi hiljattain. Hänen silmänsä olivat tyhjät.
“Miten voit?” kysyin halaten häntä edelleen. Hän heräsi kuin transsista ja kietoi vasta nyt kätensä ympärilleni.
“Siihen nähden, että sain juuri tietää että isäni on salannut minulta ja äidiltäni, että hänellä on kolme lasta, erinomaisesti.”
“Voi Edward!” kiljaisin ja tunsin kuinka silmäni kostuivat.
“Rakas. Älä itke”, Edward lohdutti minua vaikka minunhan olisi pitänyt lohduttaa häntä.
“Ei, älä lohduta minua”, sanoin tiukasti.
“Hyvä on. Mutta älä itke, pyydän”, Edward sanoi. Hänestä tuntui kaamealta nähdä minun itkevän.
“Hyvä on”, myönnyin ja otin häntä kädestä kiinni ja lähdimme kävelemään talollemme päin. Edward tulisi minun luokseni. Sehän oli jo sanomattakin selvää.
“Onko sinulla veikkauksia keitä he ovat?” kysyin uteliaana kuulemaan.
“En tiedä”, Edward sanoi tuskaisena. “Eikä suoraan sanottuna tahdo tietää. HE tahtovat luultavasti vain rahaa.”
“Niin, mutta voivathan he olla ihan kivojakin ihmisiä.”
“Niin mutta todennäköisyys?”
“On suuri”, vastasin.
“No hyvä on. Mutta tämä on ironista, niin monta kertaa kun olen kuvitellut miten mukavaa olisi jos minulla olisi sisaruksia. Nyt isäni sanoo, että: ‘Minulla olisi teille kerrottavaa. Minulla on kaksi lasta.’
Minä olin, tiedätkös, aina uskonut, että isä olisi yksi pyhimys. Mutta ei, hän on luultavasti pettäjä”, Edward sanoi hiljentyen loppua kohden.
“No, sittenhän meidän kummankin vanhemmat ovat samanlaisia, tai no minun äitini ja sinun isäsi. Periaatteessa, mehän voisimme olla sisaruksia”, sanoin ja totuus iskeytyi minuun ihan toden teolla. Mehän todellakin voimme olla sisaruksia. Edward katsoi ilmettäni. Hän oli selvästi älynnyt sen aiemmin kuin minä.
“Ei se ole mahdollista”, mutisin ja jatkoin, ”me asuimme silloin Forksissa.”
“Niin, mutta en ole tainnut ikinä kertoa, mutta me asuimme minun syntymästäni neljä vuotta eteenpäin Steelessä. Eihän sieltä Forksiin niin mahdottoman pitkä matka ole.”
“Ei se ole mahdollista”, sanoin ja huomasin meidän pysähtyneen. Katsoin häntä silmiin ja lähetin katseellani yksinkertaista huutoa. EI!

alice-

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #50 : 14.06.2010 14:53:44 »
Apuah! Tollaseen kohtaan ei saa jättää... :D
Edwardilla sisaruksia? Ja et Bella on mahollisesti toinen sisko? Oho. ;D
Mut siis no, tiiät jo et tykkään tästä ihan hulluna, mutta mutta..
Jatkoa toivon,
alice-
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
-Dumbledore

Katherine: "The three of us together, just like old times. The brother who loved me too much and the one that didn't love me enough."
Damon: "And the evil slut vampire who only loved herself."

ava by Amnesiac

Merkku

  • Vieras
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #51 : 14.06.2010 21:45:12 »
Hei, hei, hei!
Ei tollaseen kohtaan saa jättää!
Teen rikosilmoituksen!
Okei en! Loppu oli uskomaton!
Nyt palan halusta tietää voiko
Bella olla Edwardin sisko!
Jatkoloisii toivoen

//Merkku

Sienis

  • queen of winterfell
  • ***
  • Viestejä: 469
  • ravenprinces
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #52 : 14.06.2010 23:21:38 »
Ihana luku ja näin ja lisää odottelen.. (:
Yhden virheen bongasin:
Lainaus
mutta me asuimme minun syntymästäni neljä vuotta eteenpäin Steelessä.
Se on Seatlessa.. (:

    -Nez
Jos jaksaa jatkaa omaa mitäänsanomattomuuttaan tarpeeksi kauan,
 saattaa saavuttaa kevytlegendan aseman.

ava (c) ingrid

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #53 : 15.06.2010 09:18:35 »
Ihana luku oli!

Renezmei//
Lainaus
Lainaus
mutta me asuimme minun syntymästäni neljä vuotta eteenpäin Steelessä.

Se on Seatlessa.. (:

se on Seattle... :)

Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Sienis

  • queen of winterfell
  • ***
  • Viestejä: 469
  • ravenprinces
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #54 : 15.06.2010 18:18:33 »
Lainaus
Renezmei//
Lainaus
Lainaus
mutta me asuimme minun syntymästäni neljä vuotta eteenpäin Steelessä.

Se on Seatlessa.. (:

se on Seattle... :)

No sit se on Seattlessa.. ((X Se oli vaan yks t, eikä oo kirjaa täs käden ulottuvilla.. (:

   -Nez XD
« Viimeksi muokattu: 15.06.2010 18:20:27 kirjoittanut Renezmei »
Jos jaksaa jatkaa omaa mitäänsanomattomuuttaan tarpeeksi kauan,
 saattaa saavuttaa kevytlegendan aseman.

ava (c) ingrid

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #55 : 20.06.2010 21:16:05 »
alice-, joo tiedän että pidät tästä. Kiitos kommentista!
Merkku, kiitos sinullekkin!
Renezmei, kiva että pidit. Niin yksi kirjain sinne tänne...  ;) Joka tapauksessa kiitos kommentista!
Anaid, kiva että sinäkin pidit. Kiitos korjauksesta!

A/N: Joudutte nyt odottamaan jatkoa, sillä en ole kirjoittanut yhtään 6 lukua. Sorry!  :-[ Olin nääs mökillä remontoimassa. Yritän saada huomenna tehtyä 6 luvun... Joka tapauksessa suuri kiitos kommenteista! <33

Sinikeiju

  • Mansikan raxu
  • ***
  • Viestejä: 2 534
  • Hannibalin täti
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #56 : 20.06.2010 21:24:19 »
Olen lukenut tätä, mutta en ole saanut aikaiseksi kommenttia, joten teen sen nyt.

Ihastuin tähän heti, sillä tämä ei ollut niitä perinteisiä Bella/Edward ficcejä. Erittäin mielenkiintoiseksi se, että Bella on ihmissusi.

Eli jatkoa odotellen.

Ava by FractaAnima
Banneri by Claire

Sinisten siipien havinaa

Julma-Nala: "Muutit Turkuun. Ikäkriisi!"

Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #57 : 20.06.2010 21:30:19 »
Oho, piti kommentoida jo aikaisemmin, mutta unohdin. Luin toki heti tuon uuden kun se tuli :D Nyt kun kerran tuli selväksi, ettei tämä olekkaan hullumpi juttu ;D
Ihanaa ja jatkoo mahdollisimman nopeasti ja silleen !

~Lauranood
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #58 : 21.06.2010 21:09:38 »
Sinikeiju, kiitos kommentista!
Lauranood, kiitos sinullekkin.
A/N: Eli 6 luku on täällä! Kaikenlaiset komentit ovat tervetulleita! <3 Tästä tuli nyt valitettavan lyhyt, mutta 7 luku on pidempi. Yritän saada sen tämän viikon aikana valmiiksi...

6.

“Ei, ei, ei!” kiljuin ja pitelin päätäni ollessani kyykyssä.
“Bella, eihän se ole varmaa”, Edward rauhoitteli minua - turhaan. Edward saattoi olla veljeni, Carlisle saattoi olla isäni. Tunsin, kuinka Edwardia oksetti ajatus, että olisin hänen siskonsa, se sai minut raivostumaan entisestään.
“Niin mutta se on mahdollista!” kiljuin. En käsittänyt, miten Edward pystyi olemaan noin rauhallinen.
“Voihan se olla kuka tahansa muukin!” Edward hermostui.
“Niin mutta minä voin olla siskosi”, sanoin tummat silmäni salamoiden.
“Käsitä jo. Se. Ei. Ole. Varmaa!” Edward karjui ja huitoi käsillään.
“En kestä elää jossain tiedottomuudessa”, mutisin ja tunsin, kuinka raivon kyyneleet kohosivat silmiini.
“No, mennään kysymään äidiltäsi”, Edward huokasi ja hieroi ohimoitaan.
“Niin; siinähän loistoajatus. Mennään kysymään äitsykältä, että; `kuule. Oletko nussinut poikakaverini isän kanssa? Olenko minä poikakaverini sisko?`” sanoin ivallisesti.
“Jos totta puhutaan, niin erittäin hyvä ajatus”, Edward sanoi ja katsoi minuun silmiin vakavana. Minun oli pakko nauraa - nauruni kuulosti kolkolta ja hullulta, mielipuoliselta.
“Et voi olla tosissasi!” kiljuin. Katsoin hämmentyneenä, kun Edward tarttui käteeni ja lähti johdattamaan minua kotiani päin.
“Edward! En todellakaan aio kysyä äidiltä, että olenko siskosi!” kiljuin.
“Hyvä on. Minä kysyn”, Edward totesi tyynen viileästi. Huokaisin hiljaa, hänen päätään ei saisi käännettyä.

Edward ei tapojensa mukaan avannut minulle ovea tai auttanut takin riisumisessa. Sohvan nurkasta kuului nyyhkytystä. Äiti itki samassa nurkassa, jossa minäkin hetki sitten olin itkenyt. Napsautin valot päälle ja katsoin äitiäni, jolla oli itkusta punaiset silmät.
“Meillä on kysyttävää”, sanoin jäykästi ja astuin askeleen eteenpäin, jotta Edward saisi esittää kysymyksensä.
“Onko Bella varmasti Charlien lapsi?” Edward kysyi ja katsoi äitiini vetoavasti.
“Kuinka niin?” äitini kysyi nyyhkyttäen ja taputteli samalla silmiään nenäliinalla.
“Onko mitenkään mahdollista että Bella olisi Carlisle Cullenin lapsi?”

Renee Pov

“Onko mitenkään mahdollista että Bella olisi Carlisle Cullenin lapsi?” Edward kysyi katse pelokkaana. Jäykistyin. Carlisle Cullen, nuoruuteni hairahdus.
“Onko hän isäsi?” kysyin välinpitämätöntä esittäen.
“Kyllä.”
“Minkä takia kuvittelette, että Bella voisi olla Carlislen lapsi?” kysyin haukotellen ja nojasin kyynärpäälläni selkänojaan.
“Koska -” Edward aloitti, mutta tyttöni puhui hänen päälleen.
“No, onko se mahdollista?” hän kysyi. Kyllä, kyllä se oli mahdollista. Olin vain unohtanut Carlislen, en ollut kertonut kenellekään hänestä. Olimme kummatkin naimisissa, tai no Carlisle oli menossa naimisiin. Hänen avovaimonsa odotti silloin lasta. Emme voineet kertoa kenellekään ja tietojeni mukaan hän eli nykyään leveästi ja oli onnellinen vaimonsa kanssa.
“Kyllä, kyllä se on mahdollista”, myönsin häpeissäni.
“Et ole viitsinyt kertoa sitten meille?!” tyttäreni raivostui ja tärisi. Katsoin kun hän pyrki rauhoittumaan ja tärinä loppui. Bella aukaisi silmänsä ja niistä lensi kipinöitä. Jos katse voisi tappaa, olisin kuolla kupsahtanut siihen paikkaan. Hän katsoi Edwardia ja sanoi:
“Meidän pitää jutella Carlislelle.”
“Hyvä on muttei tänään.”
“Miksei?”
“Nyt on jo myöhä.”
“Kello on vasta kymmenen!”
“Joka tapauksessa, on ehkä parempi, että sulattelemme asiaa yön yli. Katsotaan sitten aamulla.”
“Hyvä on.”
“Jäätkö yöksi?”
“En. Menen kotiin, eikö se olisi parempi?”
“Kuten haluat.”

Edward katsoi taakseen haikeasti ja meni ovesta ulos. Samalla hetkellä Bella kääntyi ja lähti juoksemaan rappusia pitkin huoneeseensa. Kun katsoin häntä tarkasti, näin, että hänellä oli kyyneleitä silmissään. He eivät olleet olleet erossa Edwardin kanssa yli puoleen vuoteen.  Bellaa suututti myös se, etten ollut kertonut hänelle mistään mitään. Hänen rakkaansa saattoi olla hänen veljensä, liikaa kenelle tahansa sulatettavaksi. Huokasin. Minua satutti nähdä Bella tuollaisessa kunnossa.

Nappasin harmaan simpukkakännykän pöydältäni ja näppäilin siihen Philin numeron, Nessie oli hänen luonaan ja Emmett missä lie, ei hän kertonut tuloistaan ja menoistaan.
Kuuntelin kuinka Philin vastaaja aloitti puhumisensa.
“En ehdi juuri nyt vastaamaan, ole hyvä ja jätä viesti.”
Huokasin ja aloitin puhumiseni merkkiäänen jälkeen.
“Hei, Phil. Olisi vain ollut kiva jutella. Soita, kun huomaat tämän viestin”, sanoin ja suljin puhelimeni, jonka heitin sohvalle jolle melkein heti itsekin rämähdin ja vedin hiukseni otsalta. Miten kaikki oli mennyt näin hankalaksi?

Carlisle Pov

Edward tuli räminällä sisään, katse vihaisena ja päättäväisenä. Hän pysähtyi eteeni ja huusi kaikella voimallaan:
“Et sitten vaivautunut kertomaan!”
“Kertoa mitä?” kysyin hämillisenä.
“Kyllä sinä tiedät”, Edward murisi.
“Mitä minun pitäisi tietää?”
“Olisit nyt voinut kertoa, että Bella on tyttäresi!” Edward huusi ja minä menin valkoiseksi. Bella? Minun tyttäreni?
“Ei -”
“Älä valehtele! Minä tiedän totuuden!”
“Mikä sinun mielestäsi sitten on totuus?”
“Se, jonka sain juuri tietää.” Edward sanoi ja meni räminällä portaat ylös ja huoneeseensa, kuulin kuinka lukko kilahti. Katsoin portaiden yläpäähän, minne Esme oli tullut katsomaan mistä huuto oli peräisin. Hän seisoi siellä valkoisessa silkkimekossa, ruskeat hiukset auki ja kädet, joiden kynnet oli värjätty punaisella, kaiteessa kiinni. Katsoin häntä silmiin ja kohautin olkiani. En todellakaan tiennyt, mistä Edward puhui. Minä Bellan isä? Eihän se olisi mahdollista. Minähän tiedän ketkä minun lapseni ovat, tiedän myös, minkä takia he halusivat minun tietävän. Tyttäreni tarvitsi koulupaikan, johon heillä itsellään ei ollut varaa. Olin nähnyt heistä kuvia nähdessäni heidän äitinsä, Fionan, muutama päivä sitten kahvilassa ja hän oli näyttänyt minulle kuvan, jossa oli vaaleahiuksinen tyttö ja poika. He olivat perineet geenini. Kummallakin oli vaaleat hiukset ja siniset silmät. Toki heidän äitinsäkin oli vaalea mutta olin tunnistanut heidät melkein heti lapsikseni.

“Mitä Edward sanoi?” Esme kysyi melkein vihaisena.
“Että minä olisin Bellan isä. Se ei ole mahdollista”, sanoin ja mietin edelleen otsa rypyssä Edwardin sanoja: `Älä valehtele! Minä tiedän totuuden!`. Minkä totuuden? Enhän minä ole ollut ikinä edes Bellan äidin lähelläkään.
“No, oletko sinä?” Esme kysyi.
“En tietääkseni.”
“Miksi Edward sitten sanoi jotain sellaista?”
“Ei hajuakaan.”
“Milloin aiot kertoa Edwardille heistä?” Esme kysyi. Hän oli ymmärtänyt minua heti.
“En tiedä. Pelkäänpä, että se tieto vain pahentaisi heidän välejään”, mutisin, lapseni eivät olleet oikein sydänystäviä.
“Kuinka niin?”
“Koska Rosalie, tyttäreni, on Edwardin vihaama, ja toisin päin”, kerroin. Esme vain kohautti kauniita olkiaan ja kiepsahti syliini:
“Heidän vain pitää oppia elämään sen tiedon kanssa.”
“En vain tiedä kuinka he siihen kykenevät.”

Lauranood

  • Unelmien metsästäjä
  • ***
  • Viestejä: 363
  • Melankolisia sanoja ja unelmia
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #59 : 21.06.2010 21:33:45 »
EKA!!
No niin, nyt sain luettua.
Ja sitten: Mä arvasin, että se ois Rosalie!! ja Jasper, eis je?? :) Reneé kyllä aikamoinen, huhhuh!
Okei, jokseenkin sekava ja lapsellinen kommenttiko?
Ihana, Ihana, Ihana!!
Jatkoo ja silleeen... !

~Lapsellinen Lauranood :)

ps. Jatkoo pian!
« Viimeksi muokattu: 21.06.2010 21:40:25 kirjoittanut Lauranood »
Syyt muuttuvat, mutta määränpää pysyy samana

Lauranoodin Salainen laatikko