Kirjoittaja Aihe: Twilight: Miss Wolf (Romance, Draama K.11 )  (Luettu 18497 kertaa)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Twilight: Miss Wolf (Romance, Draama K.11 )
« : 23.05.2010 21:54:57 »
Kirjoittaja: Lööperiikka
Beta: Fell
Fandom: Twilight
Genre: Romance, Draama Humour (?)
Ikäraja: k11
Disclaimer: Kaikki mitkä hahmoista tunnistatte ovat Meyerin loput minun.
Paritus: Normi. Paitsi pieni viittaus Bellan ex-poikakaveriin.
Varoitukset:  Kiroilua.
A/N: Eli tälläinen idea. Kaksi lukua on jo kirjoitettuna. Jouduin muuten opettelemaan Ameriikkalasita jalkapalloa sillä sitä ilmestyy tässä ficcissä...  ;)
ÄLÄ LUE PIENENNETTYÄ TEKSTIÄ JOS ET HALUA TIETÄÄ PALJASTUSTA! Elikkäs muut ovat ihmisiä paitsi Bella on ihmissusi. Tämä idea tuli vasta... Risut ja ruusut ovat erittäin tervetulleita. JA etsin betaa tälle ficcille.

Traileri

Kouluun saapuu uusi tyttö…
“Vau, katso mikä unelma!”

Jolla on salaisuus….
“Olen yrittänyt lopettaa ne hommat…”
“Hänen takiaanko?”
“Niin.”

Salaisuus joka voi murskata pilvilinnat ja vaalean-punaiset päiväunet….
“Bella mitä sinä teet?”
“Edward tämä ei ole sitä miltä näyttää!”
“Bella ympärilläsi on ihmisen raajoja jotka säteilee. Mitä tämä on?”
“Edward rauhoitu.”

Mutta pystyykö hän pitämään sen salassa rakkaaltaan?
“Edward minä olen…”
“Mikä sinä olet?”
“En ole sellainen miksi minua luulet.”

Sekä ystävien luottamuksen….
“Alice minä olen salannut sinulta jotain…”
“Bella, oletko sinä raskaana?”
“Ei, en ole. Minä en voi saada lapsia.”
“Miksi et?”
“Koska minä en ole enää ihminen.”

Jos rakkaasi olisi taruolento miten suhtautuisit siihen?
“Ei voi olla! Minä olen unessa! Sinua ei ole olemassa!”
“Onko unesi tällaisia? En ole tienytkään.”

Antaisitko anteeksi salaamisen ja unohtaisit?
“Edwaard rauhoitu.”
“Miten voin rauhoittua kun sinä olet pimittänyt minulta jotain tällaista?”
“Minun oli pakko!”
“Sinun ei ole muuta kuin pakko lähteä nyt.”

Miten sinä toimisit?
“Edward anteeksi.”

« Viimeksi muokattu: 19.11.2014 15:46:43 kirjoittanut plööt »

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #1 : 23.05.2010 22:44:34 »
Vaikuttaa lupaavalta!
Mun mielenkiintoni heräsi..
Ja tosi hyvä  idea  :)
Elikkä jatkoo toivoisin, ja nopeesti  ;)
Ainiin! Meinas unohtua, yhen virheen bongasin:

Lainaus
“Edwaard rauhoitu.”
Edward  :D

♥:llä, Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

alice-

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #2 : 24.05.2010 17:20:19 »
Lupaava alku, muuta en osaa sanoo.  :D

Kirjottelethan pian lisää?
alice-
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
-Dumbledore

Katherine: "The three of us together, just like old times. The brother who loved me too much and the one that didn't love me enough."
Damon: "And the evil slut vampire who only loved herself."

ava by Amnesiac

Fell

  • Vieras
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #3 : 24.05.2010 17:38:35 »
Tämähän vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta (: Virheitä oli kyllä jonkin verran, joten jos sulla ei vielä ole betaa, niin voisin asettua ehdolle (:

Mielenkiintoinen asetelma, että Bella ei olekaan ihan normi, mutta Edward onkin : D Jään odottelemaan jatkoa (:

Ragdoll

  • Tribute
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Friend. Lover. Victor. Enemy.
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #4 : 24.05.2010 17:59:02 »
Hieno traileri, jään ehdottomasti seurailemaan.  :D
Odotan mielenkiinnolla ensimmäistä lukua!

~ Ragdoll
If heaven is up there, this is hell on earth.

renessie-

  • ***
  • Viestejä: 37
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #5 : 24.05.2010 18:04:38 »
 Traileri oli tosi hyvä !
Ekaa lukuu pian kehii  :D  :D

renessie-

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #6 : 24.05.2010 18:09:51 »
Tää onki ihan uus idea. Oon joskus miettiny, että miksei jossain ficissä Jake ja Bella menis naimisiin ja sit JOTENKI Bellastaki tulis susihukka. Mut täähän käy kivasti! Jään odottelemaan ekaa lukua ((:
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #7 : 24.05.2010 20:05:50 »
Tätähän on kommentoitu!  :o Olen erittäin yllättynyt...

CandyApple, kuten kirjoitin jo kaksi lukua on kirjoitettu. Kiitos kommentista!
alice-, kyllä kirjoitan. Kiitos sinullekkin kommentista.
Fell, kiva että on milenkiintoinen. Voi kiitos, jos voisit ryhtyä betaksi! <3 Kiitos kommentista!
Ragdoll, vai että hieno?  :D Kiitos kommentista. Sait minut hyvälle tuulelle.
renessie- Kiitos, kiitos myös kommentista!
katriqqq vaikuttaa siltä että kaikki ovat lukeneet tuon pikku paljastuksen...  ;) Kiitos kommentista!

lollypop

  • Vieras
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #8 : 24.05.2010 20:11:47 »
Lupaava alku joten Jatkoa kehiin mitä pikimmiten!
Odottava lollypop

En-nu

  • Vieras
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #9 : 25.05.2010 18:47:36 »
I like you idea : )) ¨jään seurailemaan  ;)

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #10 : 27.05.2010 17:51:43 »
lollypop kiitos kommentista. Nyt sitä jatkoa sitten tulee!  ;)
En-nu tak.

A/N:Elikkäs kolmasluku on aloitettu ja neljäs suunniteltu. Kiitos betauksesta Fell:ille! <3
Tämä on nyt tavanomaista pidempi...
Kommentit tekevät edelleen iloiseksi!  ;)

Prologi:
Bella Pov

Kävelin ihmismassan mukana kohti historiantunnin luokkahuonetta. Olimme muuttaneet äskettäin Forksista Los Angelesiin, joten tämä oli ensimmäinen koulupäiväni täällä.

Edessäni käveli mustan minihameeseen, valkoisen nahkatakkiin ja pinkkeihin tappokorkoihin sonnustautunut kurvikas blondi johon yhden, jos toisenkin katse kääntyi. Koska hän käveli edelläni, minut huomattiin helpommin, vaikken näyttänyt miltään Blondin rinnalla. Minun vartaloni ei näyttänyt edes vartalolta hänen vartalon rinnalla, hiukseni näyttivät kulahtaneelta ja vaatteeni saivat minut näyttämän kerjäläiseltä. Oioin turkoosia toppiani ettei se olisi niin paljon rypyssä. Topin lisäksi minulla oli päällä mustat pillifarkut sekä valkoiset tennarit. Blondi pysähtyi erään luokkahuoneen oven eteen ja kuin käskystä hänen vierellään seisova tyttö myös. En ollut huomannut tyttöä aiemmin sillä hän oli tavallisemman näköinen. Toki hän oli kauniimpi kuin minä mutta ei hänkään näyttänyt juuri miltään tuon blondin vierellä. Tai itse asiassa minun pitäisi keksiä heille uudet nimet sillä he kummatkin olivat blondeja.
Blondi numero kakkosella oli avara kaula-aukollinen toppi sekä kuten luultavasi pomollaankin, minihame sekä korkokengät. 
 
Astelin ripein askelin kohti luokkaa, jonka numero luki lapussa, jonka koulusihteeri oli minulle antanut hetki sitten. Vihdoin olin ovella, jonka yläkulmassa oli sama numero kuin paperissani. Avasin oven varovasti - ehkä liiankin - ja astuin luokkaan jossa väki istui pulpeteissaan. Vein allekirjoitettavan lapun opettajalle, jonka nimeksi osoittautui Marcus Volturi.
Onnistuin peräti kävelemään omalleni paikalleni kompastelematta kunnes se upea blondi saapui luokka huoneeseen.
“Mitä vittua sinä istut minun paikallani?” hän ärähti minulle. Hänen äänensä kuulosti tuulikellon helinältä.
“Eipä tässä lukenut nimeäsi. Joka oli?” kysyin uhmakkaasti istuen jämäkästi paikallani. Ystäväni, jotka kaikki olivat poikia, olivat opettaneet, ettei tuollaisten bimbojen pillin mukaan kuulunut leikkiä.
“Olisit voinut kysyä joltakulta. Ja nimeni ei kuulu sinulle.” blondi sanoi katse myrkyllisenä.
“Hale ja Swan, hiljaa”, opettaja ärähti otsa kurtussa.
“Hän ei päästä minua minun paikalleni”, Blondi sanoi.
“Edelleenkään tässä ei lukenut nimeäsi”, sanoin tyynesti, sillä hän oli näköjään tottunut saamaan tahtonsa läpi tavalla tai toisella, sillä hänen kätensä kohoosi kuin lyödäkseen, mutta silloin opettaja tuli ja otti Blondin kädestä kiinni.
“Rosalie Hale. Täällä ei tapella”, opettaja sanoi ankarasti.
“Ei, en aikonutkaan, herra Volturi.” hän sanoi mairealla äänellä ja kopsutteli pulpettiin, joka oli kaukana hänen seuraajistaan. Hän istui pulpettiin ja minä virnistin hänellä vain ärsyttääkseen häntä. Ihan sama mitä hän ajattelisi, mutta meistä ei tulisi ikinä ystäviä. Silloin hän käänsi päätään ja jäin tuijottamaan häntä ja hänen vihreitä silmiään. Pojalla oli pronssiset, pörröiset hiukset, uskomattoman vihreät silmät ja juuri sopivan lihaksikas vartalo.
“Neiti Swan. Voisitko ystävällisesti kääntää katseesi hra Cullenista?” opettaja kysyi jo hiukan ärtyneesti. Tunsin, kuinka puna nousi kasvoilleni ja ympäriltäni kuului tirskahtelua, joka sai minut punastumaan vielä syvemmin. En katsonut enää koko tunnilla taakseni, mutta tunsin kuinka kuvainnollisesti silmäpari poltti selkääni. En tiennyt oliko se Rosalie vai kuka, mutta epäilin, että saisin kuulla tuijottelustani vielä kauan.

“Iskit silmäsi sitten Edwardiin?” kysyi joku tyttö, jota en tuntenut, hyppytunnilla.
“En iskenyt, ja nimesi oli?” kysyin kärkkäästi.
“Anteeksi. Nimeni on Alice”, tyttö sanoi ja ojensi kätensä. Tartuin käteen ja hymyilin:
“Bella.”
“Mitä sinulla on seuraavaksi?” tyttö kysyi uteliaasti.
“Näyttämötaidetta”, sanoin, kun olin ensin luntannut paperista.
“Mahtavaa niin minullakin!” tyttö hihkui ja melkein pomppi paikoillaan.
“Kiva”, sanoin, mutten erityisen totuudenmukaisesti. Jos tyttö ymmärtäisi olla hiljaa Edwardista - vai mikä hänen nimensä olikaan? - tyttö saattaisi olla ihan mukava. Hän näköjään oli eri mieltä.
“Meistä tulee varmasti hyvät ystävät!” hän kiljahti ja hyppäsi kaulaani. Jos hän jatkaisi tuota, veisin hänet sairaalaan. Tai kysyisin, käyttikö hän päihteitä tai jotain…
“Eikö meidän pitäisi mennä sinne tunnille?” kysyin, kun kello rupesi tikittämään vaarallisesti.
“Hups. Niin kai…” Alice sanoi aidosti hämmentyneenä ajan kulusta.
“Niin…” sanoin ja lähdin kävelemään eteenpäin, Alice luultavasti kertoisi jos menisimme väärään suuntaan.

Alice oli hiljaa kunnes saavuimme luokkaan. Hän aukaisi oven ja meni sisälle. Menin hänen perässään ja olin törmätä punahiuksiseen naiseen. Annoin hänelle allekirjoitettavan lapun johon olin edellisellä tunnilla pyytänyt Marcus Volturilta nimen. Luin hänen kiekuraisilla kirjaimilla kirjoitetun nimen - joka oli  Victoria Star - ja juuri kun olin laittamassa lappua laukkuuni - joka oli olallani - kännykkäni piippasi. Monella muullakin oli kännykkä kädessä, joten päättelin, ettei se niin paha voinut olla. Kaivoin kännykkäni laukusta ja avasin sen punaisen läpän. 
Sinulle on tullut 1 uusi viesti. Lähettäjä: Michael.
Huokaisin, mutta avasin viestin.
Bells rakas, missä olet? Miksi et vastaa puhelimeen?
Huokaisin uudestaan ja sain osakseni Alicen kummastuneen katseen. Vastasin hänen katseeseensa ja huitaisin kädelläni. Ja näpyttelin Michaelille vastauksen.
Koulussa Losissa. Enkä ole rakkaasi.
Kului hetki aikaa ja sitten hän vastasi.
Miksi siellä?
Päätin olla vastaamatta. En ollut huomannut ympärilläni olevaa maailmaa, joten hämmästyin, kun opettaja oli edessäni ojentaen sankoa. Katsoin sankoa ja huomasin, että siellä oli kännyköitä. Huokaisin ja asetin kännykkäni sangon pohjalle.
”Ja myös neiti Swanille viisikymmentä minuuttia jälki-istuntoa”, opettaja sanoi äänellä, joka kuului mielestäni purkkapallojen joukkoon.

”Ja nyt aloitamme tunnin näytelmäharjoituksilla. Kategoriat ovat draama, romantiikka, komedia ja tragedia. Nostatte kategorian tästä”, osoitti jälleen sankoa, ”ja näistä aiheen”, opettaja osoitti lakatuilla kynsillään neljää eri sankoa, ”ilmoitan nyt parinne. Brandon ja Clearwater”, tummahiuksinen poika meni Alicen viereen.
”Adams ja  Stanley”, vaaleahiuksinen tyttö meni punahiuksisen pojan viereen.
”Hale ja Elliot”, Rosalie meni jonkun pojan viereen.
”Reese ja Volturi”, pienikokoinen tyttö meni pitkän pojan viereen.
”Cullen ja Swan”, sydämeni jätti pari lyöntiä väliin. Miksi juuri minä, miksi minut pitää pistää hänen parikseen? Tunsin kuinka joku tuli viereeni ja otti kädestäni kiinni. Edward oli huomannut jännitykseni ja yritti helpottaa sitä. Muttei onnistunut itse asiassa hän vain pahensi sitä. Edward huomasi tämänkin ja laski käteni irti ja kääntyi minuun päin.
”Hei olen Edward Cullen. Ja sinä olet Bella?” hän sanoi soinnukkaalla, pehmeällä äänellä. Nostin katseeni ja löysin hänen silmänsä. Hukuin niihin, tuntui että näkisin hänen sieluunsa vain katsomalla häntä silmiin. Hän rykäisi kurkkuaan ja pidätteli nauruaan. Mieleeni pälkähti että näytin varmaan aivan ääliöltä - seisoin monttu auki ja tuijotin häntä kun hän esitteli itsensä.
”Anteeksi mitä sanoit?” kysyin kengännauhoiltani.
”Niin että sinähän olet Bella?” Edward kysyi virnistäen.
”Niin tai Isabella tai siis vain Bella tai..” änkytin ja punastuin änkytystäni.
”Olet suloinen punastuessasi”, Edward kuiskasi korvaani, saaden minut punastumaan lisää.
”Mennään vain hakemaan se kategoria ja aihe”, sanoin ja työnnyin hänen ohitseen. Nappasin sangoista paperilappuset. Ensimmäisessä luki romantiikka ja toisessa ensisuudelma.
Tyrkkäsin laput Edwardille joka nauroi niille.

”No niin”, opettaja taputti käsiään saadakseen meidät hiljenemään, ”näytelkää!”

Alice ja tummahiuksinen poika kävelivät piirin keskelle.  Opettaja napautti sormiaan ja huikkasi:
 ”Alkaa!”
”Miten pystyit tekemään niin minulle?” Alice kysyi epäuskoisena.
”Kulta mitä minä olen tehnyt?” poika kysyi uskottavan hämmästyneenä.
”Petit minua toisen kanssa!” Alice sanoi ja kääntyi selin poikaan. Poika meni Alicen taakse ja käänsi tämän lempeästi ympäri.
”Kulta minä en ikinä pettäisi sinua”, poika lohdutti.
”Niinhän sinä sanot!” Alice sanoi ja astui askeleen taaksepäin. Minusta tuntui välillä, etten seurannut koulunäytelmää vaan televisiota.
”Mutta minä tarkoitan sitä!” poika sanoi ja nosti kätensä ilmaan.
”Et sinä mitään tarkoita!” Alice sanoi ja näin hänen silmissään kyyneleitä.
”Tarkoitanhan! Alice minä rakastan sinua ja vain sinua”, poika sanoi ja lähestyi Alicea ja teki jotain odottamatonta. Hän suuteli Alicea. Alice astui askeleen taaksepäin ja löi hölmistynyttä poikaa kasvoille, jonka johdosta tämä käänsi päänsä ja hieroi teatraalisesti poskeaan.
”Siitäs sait”, Alice mumisi ja lähti korot kopisten poispäin pojasta, mutta palasi hetken päästä kumartamaan yleisölle.  Väki taputti ja vislasi. He olivat loistavia näyttelijöitä. Opettajakin nousi ylös ”valtaistuimeltaan” ja taputti kovaa.
”Bravo! Tuollaista tunnetta tarvitaankin!” hän huusi.
”Seuraavaksi Swan ja Cullen”, opettaja sanoi. Kävelimme piirin keskelle ja sen jälkeen kuului opettajan ääni ja sormien napsautus.

”Sinä olet söpö”,  Edward sanoi. Jes, tästä tulee kunnon söpöilyä, ajattelin ja huokaisin sisäisesti.
”Ja sinä komea”, sanoin ja pörrötin hänen hiuksiaan. Ne tuntuivat uskomattoman pehmeiltä.
”Miksi et voi ymmärtää että pidät minusta?” Edward kysyi minulta surullisena.
”Koska rakastan toista.”
”Voithan rakastaa kahta yhtä aikaa”, Edward sanoi ja veti minut lähemmäksi.
”Se olisi pettämistä”, vaikeroin ja astuin askeleen taaksepäin. Mutta Edward tuli perässä.
”Ei olisi.”
”Silloin sinä et tiedä pettämisestä mitään”, sanoin ja käännyin muka lähteäkseni.
”Kyllä minä tiedän. Teen sitä koko ajan.”
”Mitä?” kiljaisin.
”Niin olen yhdessä erään toisien kanssa mutta toivon että hän olisi sinä.”
”Et ole kertonut minulle mitään?”
”Et ole kysynyt.”
”Minä annoin sinulle kaiken. Sydämeni!”
”Sinä sanoit, sinä myönsit että olen saanut sydämesi!”
”Mutta sinä olet toisen kanssa!”
”Valehtelin. Olen odottanut sinua ja vain sinua.” Edward sanoi ja lähestyi minua, kumartui ja suuteli hellästi ja suloisesti. Sen kummempia ajattelematta vastasin suudelmaan lämpimillä huulillani. Tunsin kuinka Edward jännittyi, mutta rentoutui sitten. Olin tehnyt jotain odottamatonta.
Kun irtaannuimme toisistamme, väki taputti ja vislasi. Edward jäi tuijottamaan minua ja minä punastuin  - taas.

Edward Pov

Puhuin takanani istuvan Jacobin kanssa jalkapallokuvioista. Kunnes yhtäkkiä hän ulahti.
”Oh… Katso mikä unelma!” seurasin hänen katsettaan ja löysin laihan ruskeahiuksisen tytön, joka käveli toiselle puolelle luokkaa ja istuutui. Hetken päästä luokkaan astui Rosalie Hale ja pystyin jopa kuvittelemaan mitä luokkatoveripojat ajattelivat. He jumaloivat Rosalieta josta minä en pitänyt. Hän oli liian… itsekeskeinen. Se olisi kai sopiva sana. Kuulin Rosalien korkean äänen melkein huutavan.
”Mitä vittua istut paikallani?” en kuullut vastausta. En kuullut keskustelua sen enempää, koska seuraavaksi kuului Volturin ääni.
”Hale ja Swan, hiljaa.”
”Hän ei anna minun istua paikallani!” en kuullut jälleen vastausta, nähtävästi ”Swanista” tämä ei ollut mikään iso juttu. Rosalie kohotti kättään ja koko luokka veti samanaikaisesti henkeä, mutta Volturi meni Rosalien taakse ja nappasi hänen kätensä raudanlujaan otteeseen.
”Rosalie, Hale, täällä ei tapella”, opettaja sanoi ankaralla äänellä.
Rosalie kopsutteli istumaan viereeni. Ja käänsin pääni pois. Näin kumminkin syrjäsilmällä kuinka tyttö  käänsi päätään ja virnisti Rosalielle  ärsyttääkseen tätä.  Käänsin päätäni, jotta näkisin hänen kasvonsa kunnolla. Jäimme tuijottamaan toisiamme. Yhtäkkiä hän punastui ja käänsi päänsä pois, minulta oli mennyt näköjään jotain ohi, sillä Jake nauraa hohotti ja löi nyrkillä minua olkaan. En ymmärtänyt yhtään, mistä oli kysymys.

Tunti kului nopeasti koska mielessäni olivat seuraavan hyppytunnin harjoitukset. Kun tunti loppui, Jake virnuili minulle. Jep. Nyt päätin sen, viettäisin aikani harjoituksissa vaikka Jasperin seurassa. Lampsin nopeammin kenttää kohti.
”Ed!” kuului takanani huuto kun Jacob oli jäänyt jälkeen.
”Ed!” Jacob puuskutti kun oli vihdoin saanut minut kiinni. Pitäisi laittaa Jake juoksemaan useammin… Hänellä todellakin oli huono kunto!
”Niin?” kysyin muka tyhmänä.
”Mitä se tunnin aikainen oli?” Jacob kysyi uteliaasti.
”Historiaa?” sanoin ja kohautin olkiani.
”Ed, nopeaa toimintaa!” paras kaverini virnuili. Mulkaisin vain häntä ja hän vaikeni.
”Okei, okei, huono vitsi”, hän mutisi.
”Niin tosissaan oli”, mutisin ja näin edessäni jo jalkapallokentän. Nämä olivat ensimmäiset harjoituksemme joukkueena. Ja minut oli valittu kapteeniksi.
Joukkueeseemme oli tullut kaksi uutta: Emmett Swan – hetkinen, Swan? Ei kai vain sen tytön veli? - ja Leah Cleawater. Hän oli ainut tyttö historiassa joka pyrki joukkueeseen ja oli siihen tehtävään potentiaalinen. Lämmittelimme hiukan ja pelasimme yhteen maaliin.

Aika kului kuin siivillä ja minulle tuli kiire seuraavalle tunnille joka oli näyttämö taidetta. Tunti oli jo alkanut kun saavuin, joten suljin oven varovasti takanani ja hiivin nojaamaan seinään, vihasin näyttämötaidetta. Victoria jakoi jo pareja.
”Cullen ja Swan.” opettaja sanoi. Etsin katseellani Bellaa - Emmett oli kertonut minulle että Bella oli hänen siskonsa, kun olin kysynyt tätä häneltä ja löysinkin hänet pian hänen ruskean hiuspehkonsa avulla. Kuljin hiljaa hänen taakseen ja otin häntä kädestä kiinni sillä vaistosin, kuinka jännittynyt hän oli. Hän jäykistyi ja häkeltyi käteni kosketusta. Päästin hänen kätensä vapaasti. En halunnut kiusata tyttöä enempää...

”Hei olen Edward Cullen. Ja sinä olet Bella?” esittäydyin kohteliaasti katsoen häneen. Hän nosti katseensa ja unohtui katselemaan minua. Hänen suunsa oli auki ja suuret ruskeat silmät katsoivat häkeltyneenä minuun. Hänelle nousi kaunis puna kasvoille kun huomasi että oli tuijottanut minua ja minä odotin häneltä vastausta.
”Anteeksi, mitä sinä kysyit?”
”Niin että nimesi on Bella?” kysyin.
”Niin tai Isabella, tai siis vain Bella tai…” Bella änkytti ja punastui vielä muutaman asteen lisää. Päätin hiukan kiusata Bellaa.
”Olet suloinen punastuessasi”, kuiskasin hänen korvaansa. Tietäen että hän oli nyt erittäin punainen.
”Mennään vain hakemaan se kategoria ja aihe”, Bella sanoi ja työntyi ohitseni sangoille. Hän tuli hetken päästä takaisin ja tyrkkäsi laput minulle. Ensimmäisessä luki kategoria eli romantiikka ja toisessa luki ensisuudelma. Hymähdin kun kuulin Jacobin äänen päässäni: ”nopeaa toimintaa”. En seurannut näytelmiä, vaan Bellaa joka puolestaan seurasi itse näytelmää. Joten kyllähän minäkin seurasin näytelmää. Tavallaan.

Kun lopulta tuli vuoromme Bellan kanssa näytellä, menin ensimmäisen kerran elämässäni innoissani ”lavalle”.  Kuului sormien napsautus, joka oli merkkiääni.

”Sinä olet söpö”, aloitin
”Ja sinä komea”, hän vastasi ja nosti kätensä hiuksiini ja pörrötti niitä. Hänen kosketuksensa tuntui hyvältä.
”Miksi et voi ymmärtää että pidät minusta?” kysyin häneltä ”surullisena”.  Jouduin täydellisesti näyttelemään surun, sillä olin onnellinen, kun sain olla Bellan kanssa siinä käsi kädessä.
”Koska rakastan toista”, Bella sanoi surun murtamana. Minusta rupesi tuntumaan, ettemme näytelleet enää niin hirveästi.
”Voithan rakastaa kahta yhtä aikaa”, sanoin viekkaasti ja vedin Bellan lähemmäksi.
”Se olisi pettämistä”, Bella vaikeroi ja astui taaksepäin. Menin hänen jäljessään, niin että väliimme jäi tasan saman verran tilaa kuin ennenkin.
”Ei olisi”, vastasin päätäni pudistellen.
”Silloin sinä et tiedä pettämisestä mitään!” Bella sanoi tuskaisesti ja kääntyi minuun selin.
”Kyllä minä tiedän. Teen sitä koko ajan”, sanoin, vaikkei se ollut totta.
”Mitä?” Bella kiljaisi. En tiennyt näyttelimmekö, vaiko emme  mutta hän teki sen uskottavasti.
”Niin, olen yhdessä erään toisen kanssa mutta toivon että hän olisi sinä”, selitin.
”Et ole kertonut minulle mitään?” Bella sanoi vihaisesti.
”Et ole kysynyt”, sanoin totuuden mukaisesti.
”Minä annoin sinulle kaiken. Sydämeni!” Bella vaikeroi.
”Sinä sanoit, sinä myönsit että olen saanut sydämesi!” sanoin aidosti voitonriemuisena, vaikka tämä oli vain näytelmää.
”Mutta sinä olet toisen kanssa!” Bella puolusti.
”Valehtelin. Olen odottanut sinua ja vain sinua”, sanoin romanttisesti ja astuin askeleen Bellaa lähemmäksi ja suutelin tätä. Hämmästyksekseni Bella vastasi suudelmaan kuumilla, pehmeillä huulilla hellästi.
Kun irtaannuimme toisistamme, väki taputti ja vislasi. Jäin tuijottamaan Bellaa, joka punastui. Kosketin hänen poskeaan. Jos näyttämötaiteen tunnit olisivat aina tämän laisia, näyttämötaide oli uusi lempiaineeni.




« Viimeksi muokattu: 27.05.2010 19:33:38 kirjoittanut Lööperiikka »

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #11 : 27.05.2010 20:29:03 »
Noniin, saatiin loistavaa esimakua! Tosi hyvä teksti! :) Vaikka ehkä kyllä vähän liian nopeesti meni. Just että heti ollaan suurin piirtein rakastuneita. Mutta niinhän se menee Edwardin ja Bellan kanssa ((: Nyt jään odottelemaan ekaa lukua! :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

alice-

  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #12 : 27.05.2010 21:25:23 »
Kiitos uudesta luvusta.
No joo, tapahtumat eteni aika nopeesti, mut luku oli pitkä, joten ei ainakaan mua erityisemmin häirinny. Ja niin, kyllähän se aika "rakastumista ensisilmäylsellä" on Meyerinkin teksteissä.  ;)
Tykkään oikeesti tästä tosi paljon. Jos sanoin alkua lupaavaks, niin oon nyt ihan myyty. :D

Jatkoa odotellen,
alice-
"Of course it is happening inside your head, Harry, but why on earth should that mean that it is not real?"
-Dumbledore

Katherine: "The three of us together, just like old times. The brother who loved me too much and the one that didn't love me enough."
Damon: "And the evil slut vampire who only loved herself."

ava by Amnesiac

Ragdoll

  • Tribute
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Friend. Lover. Victor. Enemy.
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #13 : 28.05.2010 13:13:08 »
Tosi hyvää tekstiä, kiitos tästä!  ;)
Tykkäsin kovasti, kun olit kertonut samat tapahtumat sekä Edwardin että Bellan näkökulmista.
Mitään rakentavaa ei nyt tule mieleen (yllätys yllätys), taisi karata, mokoma.  ;D
Odotan mielenkiinnolla ensimmäistä lukua.

~ Ragdoll
If heaven is up there, this is hell on earth.

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #14 : 28.05.2010 14:42:28 »
katriqqq kiitos kommentista! Seuraavan luvun lähetän tänään betalle.
alice- vai että myyty...  ;D Mutta joo kiitos kommentista!
Ragdoll kiitos kommentista!

Pientä esimakua seuraavasta luvusta. Tätä ei ole betattu joten virheitä löytyy taatusti.

“Mitäs Seth?” kysyin, kun istuin penkkiin joka oli tummatukkaisen pojan vieressä.
“Mitäs minä. Samaa vanhaa”, hän vastasi vihreänruskeat  silmät välkkyen. Varmaan hänen mieleen oli tullut jokin sisäpiirin vitsi.
“Mitä?” kysyin hymyillen.
“Ei mitään”, hän vastasi ja jatkoi: “Sinua ei ole näkynyt aikoihin. Mikä on?“ Seth kysyi. Hän oli niitä harvoja ainoita jotka tiesivät salaisuuteni, sillä hän kantoi myös koko ajan samaa salaisuutta.
“Olen yrittänyt lopettaa“, vastasin huokaisten.
“Ai että voisit olla hänen kansaan?“ Seth kysyi nyökäten Edwardiin päin joka katsoi meitä otsa kurtussa.
“Niin…” sanoin ja vilkutin Edwardille hymyillen tekohymyäni.
“Tuo on kai raskasta?” Seth kysyi myötätuntoisena.
“Et arvaakaan.” huokasin ja annoin tekohymyni lopahtaa. “En vain pysty jättämään häntä…” valitin.
“Oletko miettinyt ettei se vain olisi sitä?”
“Ei, ei se voi olla. Sitähän on vain saduissa!” kiljaisin jo hiukan peläten. Meidän taruissamme oli vaikka mitä kummallista.
“Niin, mutta emmekö mekin ole?” Seth kysyi viekkaasti ja käänsi katseensa jalkapallokentälle jolle tummahiuksinen ja kalpeaihoinen rehtorimme, Aro Volturi käveli pitämään puheensa.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2010 14:47:46 kirjoittanut Lööperiikka »

CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #15 : 28.05.2010 18:45:37 »
Toi prologi oli tosi hyvä!
Vaikka se vaikutti enemman ekalta luvulta,
kun prologilta..  :D
Mut tosi hyvin kirjotettu,
yhden virheen bongasin:

Lainaus
Hän istui pulpettiin ja minä virnistin hänellä
                                                              hänelle :)

Kuitenkin mulle tuli tosta näyttämötaiteen
tunnista mieleen, että se ois matkittu alba:n
You Belong With Me -ficistä.. Mut tää tuli vaan mulle
mieleen.. Luultavasti oot ihan ite sen keksiny, se
vaan muistutti sitä kohtaa tosi paljon..
Tää oli kyl tosi hyvä prologi, joten jatkoo
toivoisin mahollisimman pian!  :)

♥:llä, Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #16 : 28.05.2010 20:21:09 »
CandyApple kiitos kommentista! Laiton prologigsi koska seuraavassa luvussa hypätäänkin sitten parivuotta eteenpäin.  ;)

Tuo näyttämötaiteen juttu saattaa olla samankaltainen kuin alban ficcisä, koska seuraan sitä ficciä itse ja olen sitä luultavasti vahingossa lainannut... Nyt kun luin niin huomasin yhtäläisyyksiä. Toivottavasti alba ei ole minulle suunnattoman vihainen!  :-\

alba

  • Vieras
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #17 : 29.05.2010 11:31:38 »
Älä huoli! En ole vihainen, oikeastaan vähän imarreltu :D
Muistuttihan tuo toki aika paljon ficcini yhtä osaa, mutta oli siinä sinun omaa juttuasikin mukana. Joten voit vaihtaa ihan rauhassa kuiviin housuihin.

Ficissäsi on hieno idea ja jään kyllä katselemaan miten tämä etenee :D Jännää, että Bella on kerrankin se 'taruolento'.

~älbä

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #18 : 29.05.2010 22:02:08 »
alba, voi kiitos kommentista!
Lainaus
Joten voit vaihtaa ihan rauhassa kuiviin housuihin.
Kiitso luvasta, nämä märät rupesivatkin tuntumaan pikkuhiljaa jo hiukan epämukavilta...  ;)

A/N: Nyt olemme hypänneet kaksi vuotta eteenpäin. Joten älkää ihmetelkö. Luvussa ei oikein tapahdu mitään ja on kaiken lisäksi säälittävän lyhyt. Carlisle on sitten muuten joukkueen johtaja, ja Phoenix joukkue. Nessien olen kuvitellut jotakuinkin tämän näköiseksi: http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2008/11/miley-cyrus-reality-show.jpeg
Jälleen suuri kiitos, Fell! <3 Risut ja ruusut erittäin tervetulleita! <3

Taidankin tästä lähteä jännittämään Euroviisuja...

1.

Bella Pow

Kävelin jälleen samaa käytävää pitkin, kuin kaksi vuotta sitten. Olin matkalla urheilukentälle, jolla alkaisi pian jalkapallopeli. Olin seurannut Phoenixien jokaisen pelin. Koin sen vastuukseni pikkusiskona, ystävänä sekä tyttöystävänä. Pikkusiskona, sillä isoveljeni Emmett pelasi takapuolustajana. Hän olisi halunnut pelata paikalla joka osallistuu enemmän peliin mutta hänen kokonsa oli enemmän hyödyksi kun hän oli takapuolustajana. Tai näin oli Carlisle selittänyt.

Minun hyvä ystäväni Jacob pelasi myös. Hän oli laitahyökkääjä. Ja minun Edwardini, minun oma Edwardini pelasi myös, hän oli kapteeni. Ja kuten joukkue häntä kutsuu: joukkueen aivot. Ja koska hän todellakin oli viisas, pelkäsin että hän älyäisi jossain vaiheessa salaisuuteni. Pikku salaisuuteni joka oli paisunut valtavaksi. Suljin silmäni ja pidättelin kyyneliäni, jotka syntyivät aina kun ajattelin miten minua sattuisi jättää Edward lopulta. Edwardin jättäminen oli väistämätön tosiasia joka olisi tehtävä lopulta. Olin antanut tämän jatkua liian pitkään… Aivan liian pitkään.

Joku kaappasi minut takaapäin syleilyynsä. Tunsin vahvat mutta lempeät kädet ja rentouduin. Edward. Vain hän sai minut rentoutumaan kun ajattelin, ettemme eläisi elämäämme onnellisena loppuun asti.
“Mitä mietit kulta?” hän kysyi korvaani kuiskaten, saaden kylmän väreet kulkemaan kuuman kehoni läpi.
“Arvaa”, kikatin vaikka olisin halunnut itkeä.
“En osaa lukea ajatuksiasi.”
“Ai etkö?” kysyin hämmästyneenä. Välillä minusta tuntui, että hän todellakin osasi lukea ajatuksia.
“En.”
“Sinua”, sanoin ja käännyin ympäri, jotta näkisin hänen silmänsä.
“Minua?” hän kysyi vihreissä silmissään viekas katse.
“Ketä muutakaan?” kysyin ja lähestyin hänen huuliaan omillani.
“Rosalie”, Edwardini mutisi. Mustasukkaisuuteni leimahti - minä olin suutelemassa häntä ja hän ajatteli Rosalieta! Totta kai, olihan Rosalie kaunis ja sanoinkuvaamattoman upea, mutta hän oli lehmä. Olin ollut sitä mieltä jo ensimmäisestä tapaamistamme asti.
“Minun nimeni on Bella”, huomautin tylysti.
“Niin on, mutta Rosalie on tulossa tänne”, Edward sanoi ja yritti pidätellä nauruaan.
“Jaa,” sanoin olkiani kohauttaen.

“Swan”, Rosalie sanoi kun oli kuuloetäisyydellä.
“No mitä, Hale?” vastasin tylysti.
“Sitä vain että etkö sinä tiedä, ettei varattuihin poikiin kosketa?”
“Tiedän, mutta sinä et”, ehdin sanoa enne kun tummahiuksinen, pieni tyttö tuli väliimme ja katsoi Rosalieta silmät viiruina.
“Bells, tule”, Alice sanoi ja tarttui minua kädestä. Katsoin häntä, hänellä oli päällään tunika ja legginsit. Hiukset hänellä oli sekaisin, se ei ollut Jasperin tekosia vaan hänen omaa persoonallista tyyliä.
“All, tuletteko tänään meille”, Rosalie huusi mukavalla äänellä Alicen perään.  Kaikki pitivät Alicesta.
“Emme”, Alice vastasi tälle tylysti, hänestä oli jumalan kirous että Rosalie oli hänen rakkaansa sisar.
“Hyvä, sitten voimme pitää hauskaa Emmettin kanssa”, Rosalie sanoi vinkkaavasti. Minua yökötti puhetapa jolla se huora puhui Emmettistä. Tiesin, että Emmett oli syvästi rakastunut Rosaliehen mutta Rosalie taisi pitää Emmettia enemmänkin leluna joka kiinnosti häntä nyt eniten.

“Että minä vihaan tuota ämmää…” mumisin, kun kävelimme Alicen kanssa katsomoa kohti, jonne Alice jätti minut mennäkseen itse vaihtamaan cheerleader-asuunsa. Menin istumaan erään luokkalaiseni Sethin viereen.

“Mitäs Seth?” kysyin kun istuin penkkiin joka oli tummatukkaisen pojan vieressä.
“Mitäs minä. Samaa vanhaa”, hän vastasi vihreänruskeat silmät välkkyen. Varmaan hänen mieleensä oli tullut jokin sisäpiirin vitsi.
“Mitä?” kysyin hymyillen.
“Ei mitään”, hän vastasi ja jatkoi, “sinua ei ole näkynyt aikoihin. Mikä on?“ Seth kysyi. Hän oli niitä harvoja ainoita jotka tiesivät salaisuuteni sillä hän kantoi myös koko ajan samaa salaisuutta.
“Olen yrittänyt lopettaa“, vastasin huokaisten.
“Ai että voisit olla hänen kanssaan?“ Seth kysyi nyökäten Edwardiin päin, joka katsoi meitä otsa kurtussa.
“Niin…” sanoin ja vilkutin Edwardille, hymyillen tekohymyäni.
“Tuo on kai raskasta?” Seth kysyi myötätuntoisena.
“Et arvaakaan”, huokaisin ja annoin tekohymyni lopahtaa, “en vain pysty jättämään häntä…” valitin.
“Oletko miettinyt, ettei se vain olisi sitä?”
“Ei, ei se voi olla. Sitähän on vain saduissa!” kiljaisin jo hiukan peläten. Meidän taruissamme oli vaikka mitä kummallista.
“Niin, mutta emmekö mekin ole?” Seth kysyi viekkaasti ja käänsi katseensa jalkapallokentälle, jolle tummahiuksinen ja kalpeaihoinen rehtorimme Aro Volturi käveli pitämään puheensa.

“Hyvää päivää lapset”, Aro aloitti puhumisensa mikkiin ja hymyili maireasti. Hän puhutteli meitä lapsiksi vaikka olimme järjestään 16–20-vuotiaita.
“Tervetuloa koulujen väliseen Amerikan jalkapalloturnaukseen. Toivotetaan tervetulleeksi vierasjoukkue New York's Black tigersit ja kotijoukkueemme, Los Angeles Phoenix-bird, tervetuloa,” katsojat hurrasivat, kun Aro sanoi joukkueiden nimet ja he kävelivät kentälle.
Katsoin kotijoukkuettamme. Ensimmäisenä kulki Edward ja hänen jäljessään muu joukkue. Jasper, joka oli sentteri, Emmett - joka oli koko joukkueen lihaksikkain – ja Paul olivat takapuolustajia, Jacob ja Sam, jotka olivat laitahyökkääjiä, Jared ja Mike - joka pelasi vain, koska luuli että pääsisi niin tyttöjen suosioon - pelasivat keskushyökkääjinä.  Tukimiehinä olivat Tyler ja Leah. Leah oli ainut tyttö koko joukkueessa mutta hän oli nopein juoksija - Edwardin jälkeen. Pystyin jotenkin samaistumaan Leahiin, hänkin oli ainut tyttö joukkueessaan.  Kulmahyökkääjänä oli Quil. Katseeni siirtyi vastustajiin, he olivat todella lihaksikkaita. Useimmat katsoivat kummeksuen Leahia. Yksi joukkueen pelaaja ei varmaan pystyisi hyökkäämään Leahia kohti, sillä melkein hämmästyin kun hänen päästään ei noussut koomisesti sydämiä.
 
”Taputtakaamme myös upeille cheerleadereille!” Aro sanoi ja huomasin hänen kävelleen juontajan korokkeelle. Cheerleaderit sipsuttelivat paikoilleen ja minä hurrasin muiden mukana. Alice ja Nessie olivat cheerleadereiden joukossa. Jäin hetkellisesti tuijottamaan pikkusiskoani, sillä hän muistutti minua yllättävän paljon, meillähän oli vain sama äiti, minulla ja Emmettillä oli myös sama isä. Hänen tummanruskeat hiuksensa olivat poninhännällä, kuten muillakin cheerleadereilla. Heillä kaikilla oli siniset puvut päällä ja käsissään sinikultaiset huiskat. 

“P-H-O-E-N-I-X!” cheerleaderit kannustivat.
“BLACK TIGERS!” vastustajien kannattajat vastasivat.
“Vierasjoukkueen sentteri Wood aloittaa pelin. Phoenixit nappaavat pallon ja lähtevät hyökkäykseen”, selostaja selosti, mutten jaksanut kuunnella sitä, sillä katselin mieluummin Edwardia. Hän näytti nauttivan pelaamisesta. Kun olin joskus kysynyt, kumpi oli hänelle rakkaampaa, pianon soitto - josta ei tiennyt kovinkaan moni. Itse asiassa kukaan muu kuin hänen perheensä, sillä häntä oli kiusattu nuorempana pianon soittamisen takia. Pianon soittamista ei ollut ihailtu yhtä paljon kuin esimerkiksi rumpuja - niin hän ei pystynyt vastaamaan varmasti. Hän rakasti pianoa ja musiikkia ylipäänsä mutta jalkapallosta hänet tunnettiin. Eikä ihme, hän oli uskomaton. Hänen nopeutensa veti vertoja monelle muulle. Hän teki aina maalit, tai siis melkein aina, aina silloin kun hänellä oli mahdollisuus. Nytkin hän juoksi ja teki maalin. Summeri soi ja väki mylvi. Tiesin kysymättäkin, että Phoenixit olivat voittaneet… Phoenixit olivat mestareita.   
Aro jakoi Phoenixeille mitalit sekä Edwardille pokaalin. Cheerleaderit kiljuivat ja hyppivät pelaajien kauloissa. Edwardiin he eivät koskeneet, sillä kaikki tiesivät että hän oli minun. Palkinnonjako kesti tuskastuttavan kauan, tai siltä minusta ainakin tuntui. Kun se lopulta loppui ja katsojat pääsivät juhlimaan pelaajien ja cheerleadereiden kanssa, hyökkäsin ensimmäiseksi Edwardin luo.

“Olit uskomaton!” hihkaisin, kun hyppäsin hänen kaulaansa.
“Kiitos rakas”, hän sanoi ja kietoi kätensä ympärilleni, pidellen minua tiukemmin sylissään ja nosti minut ylemmäs. Tunsin, kuinka huulemme lähestyivät toisiaan ja hän painoi huulensa omilleni, saaden minut maistamaan hänen suloisen makunsa. Tätä juuri olin toivonut, että Edward pitäisi minua tiukasti sylissään. Päätin, että voisin mennä onnittelemaan muita joukkueen jäseniä, mutta Edward ei päästänyt minusta irti kun lähdin kävelemään Jacobia päin joka jutteli Renesnemeen kanssa innostuneesti. Kunpa he ymmärtäisivät pitävänsä toisistaan.

“Jake!” sanoin ja hyökkäsin hänen kaulaansa. Hyppääminen oli hiukan hankalaa sillä Edward ei halunnut päästää minusta irti.
“Edward, voisitko päästää irti?” kysyin huokaisten. Edward huokaisi ja päästi minut halaamaan Jacobia.
“Ed, yritä vähän hillitä tuota mustasukkaisuutta”, Jacob vitsaili olkani yli Edwardille. Joka kaappasi minut takaa päin heti kun erkanin Jacobista.
“Ei sinun tarvitse, kulta. Tuo on suloista”, sanoin ja annoin Edwardille pienen pusun poskelle nauraen.
“Hei Ed!” Jared - joukkueen ilopilleri sekä juhlija - huikkasi Edwardille, joka arvasi Jaredin kysymyksen.
“Okei, Jar. Bileet meillä.”
“Jes! BILEET CULLENEILLA!” Jared huusi voimakkaalla äänellä, niin voimakkaalla, että hänen äänensä kuului varmaan viiden korttelin päähän. Vastaukseksi ääni sai riemukasta huutoa.
“Miksi kaikki haluavat aina pitää bileet meillä?” Edward kysyi virne naamallaan. Minä vain hymyilin vastaukseksi.

“Missä Em on?” kysyin Nessieltä, joka irvisti ja nyökäytti päätään Emmettiin päin, joka oli kentän toisessa päässä muhinoimassa Rosalien kanssa. Päätin mennä rikkomaan heidän hellän hetkensä - joka ei ollut kovinkaan hellä.
“Nes, haluatko tulla mukaan tervehtimään Emmettiä?” kysyin siskoltani joka hymyili ilkikurisesti ja nyökäytti päätään tarttuen minua kädestä. Saimme pojilta vastaukseksi huokaisun ja kuulimme heidän askeleensa perässämme, kun astelimme käsi kädessä kohti veljeämme, joka näytti melkein syövän blondin naaman.

Karautin kurkkuani, kun olimme muutaman metrin päässä Rosaliesta ja Emmetistä.
“Em. Kannattaisi säästää hiukan Rosaliesta sinun seuraajallesikin”, sanoin ilkeästi. En toki halunnut olla ilkeä nallekarhumaiselle veljelleni, mutta vihasin hänen uusinta heilaansa.
“Mitä tarkoitat, ämmä?” Rosalie kysyi ääni vihaa tihkuen ja irtaantui veljestäni, kääntyen minuun päin.
“Tarkoitan sitä, että tarvitset kohta uuden kauneusleikkauksen”, sanoin ilkeästi, “ei pahalla, Em. Olet minulle todella rakas, ja onnea, pelasit hienosti”,  sanoin nopeasti Emmettille joka leppyi hiukan sanoistani.
“Rose, minua kiinnostaisi tietää että millä aineella olet liimannut peruukkisi kiinni?” Nessie kysyi silmät vihaa tihkuen. Näistä sanoista Rosalie syttyi ja hyökkäsi Nessien kimppuun. Kukaan ei välittänyt, sillä Nessie oli käynyt monilla itsepuolustuskursseilla, kyllä hän selviäisi. Rosalie hyökkäsi Nessietä päin, mutta tämä vain heitti hänet niskalenkillä maahan ja nosti tämän sitten siitä ylös lyödäkseen häntä kipeästi poskelle, mutta minä menin väliin.
“Nes. Älä”, sanoin rauhallisesti, tietäen, että jos Nessie löisi, hän löisi uudestaankin, kunnes toinen heistä olisi sairaalakunnossa.
“Älä viitsi!” Nessie valitti. “Yksi läpsy!”
“Tiedät hyvin että hän kostaa sen, ja sen jälkeen sinä kostat sen, että hän kostaa ja lyöminen ei lopu koskaan”, sanoin rauhallisesti.
“Kiitos, Bella”, hämmästyksekseni Rosalie sanoi silmät kyyneleisinä.
“Ööö… Eipä mitään”, sanoin hämmentyneenä Rosalien käyttäytymisestä.
“Rose, tule”, Emmett sanoi ja kietoi suojelevasti kätensä Rosalien ympärille, jonka kyyneleet mitä luultavimmin olivat tekoitkua. Rosalie meni Emmettin kainaloon ja he lähtivät kävelemään eteenpäin - Rosalie vilkaisi taakseen ja löysi minut. Hän virnisti ja muodosti sanat huulillaan:
“Hän on minun”


CandyApple

  • wonderwoman
  • ***
  • Viestejä: 221
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
Vs: Miss Wolf
« Vastaus #19 : 30.05.2010 00:03:39 »
Tää oli ihan mahtava luku!
Mua kiinnostaa tosi paljon tietää, et
ketkä kaikki on ihmissusia.. Koska jos
ne kaikki ketkä kirjoissaki on niin tästä
voi kehkeytyä TODELLA mielenkiintoista
daraamaa  :D
Mut en tiiä.. Kaikki on sun päätettävissä  ;)
No, kuitenkin tosi hyvin kirjotat..
Ja Rosalie mikä biatch!  ;D
Jatkoo toivoisin.. Nopeesti, kiitos  :)

♥:llä, Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-