Kirjoittaja Aihe: Twilight: Liian tärkeää K-11 B/E | Valmis!  (Luettu 10923 kertaa)

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Liian tärkeää K-13 B/E
« Vastaus #40 : 28.08.2009 17:25:10 »
oih. <3
ihana ficci, kiitos paljon, kirjoitat erinomaisen hyvin, en uskoisi ekaksi ficiksi  :)
hyvin kuvailit, aloin kyllä itkemään sen ensimmäisen loppu vaihtoehdon kohdalla  :P
ainoat mitkä hieman pistivät silmään, olivat että eddie parani niin nopeasti, noh ehkä ne on niitä vampyyri juttuja.. no myöskin se, että ed kuoli pelkästään sen vuoksi että pala puuttui, noh enpä tiedä vampyyrien lääketieteestä..  :D ja vielä, olen tosi tyhmä tiedäntiedän kun jauhan tällässistä asioista, mutta voivatko vampyyrit vuotaa kuiviin ?

- Mouu
team Edward♥
Dramione♥

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Liian tärkeää K-13 B/E
« Vastaus #41 : 28.08.2009 22:08:12 »
kkat: Kiitos kommentistasi :) kuulostaa tyhmältä, mutta kiva kuulla kun itkit. :D koska tällaistä tunnetta halusinki herättää :)

mouu: Kiitos. :) Juu, nämä on näitä vaikeita kysymyksiä joita pohdin tuossa kun tätä ficciä loin. Halusin ficin jossa Bella pelkää Edwardin puolesta. Jossa Edward kärsii. (oon ilkee, tiedän. :D) ja tässä tulos. :) itse olen tyytyväinen vaikka ongelmia olikin. varsinkin tuo verenkin vuotaminen: vuotavatko vampyyrit verta?  Unohdin kuitenkin epäilykseni, ja kirjoitin luovasti, mielessä: tämähän on ficci. :) Tässä tulos, ja edellä mainitusti, olen tyytyväinen. :)
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

LoveAndDeath

  • ***
  • Viestejä: 48
  • Howl, my dear one
Vs: Liian tärkeää K-13 B/E
« Vastaus #42 : 29.09.2009 23:14:33 »
Mä itkin oikeen urakalla tossa ekassa lopussa! Se oli kauhee!!!  :'( :'( :'( :'(
Mietin siin ko luin et miten näin pieneen kertomikseen voi saada näin paljon surullisia kohtia, mut nyt näky et sekin on ihan mahollista...
Se toka loppu oli paljon sulosempi ja ihananpi ja ilosempi ja onnellisempi ja söpömpi ja kivemepi ja ja ja...!

Oli kuitenkin ihana ja lukisin uudestaan millon tahansa!

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: Liian tärkeää K-13 B/E
« Vastaus #43 : 30.09.2009 13:55:21 »
LoveandDeath: Kiitos. :) ihana kuulla että pidit surullisena, koska se vähän oli tarkoituskin. ;) olen otettu. :) Kiitos!
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Aleshee

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Liian tärkeää K-13 B/E
« Vastaus #44 : 24.07.2010 16:07:23 »
Eipä mitään järkevää tuu... Ihana, kaunis, hieno<3. Hyvin kirjoitit. Nätti tarina. Minäkin luin molemmat loput. Ensimmäinen surullinen, mutta kaunis, toinenkin kiva, mutta oudosti pidin enemmän ensimmäisestä.. Mutta vain pikkuisen enemmän, söpö loppu toisessa kuitenkin<3. Mutta kiitos että kirjoitit tällaisen ja anteeksi että löysin vasta.