Kirjoittaja Aihe: Maanittelet onnetarta eikä mee, pois sun perkeleet, K11 [BL/SK]  (Luettu 4312 kertaa)

maanantai

  • ***
  • Viestejä: 1 460
Kirjoittaja:Snoop.
Ikäraja: K11
Paritus: Bellatrix Lestrange/Severus Kalkaros
Genre: Angst
Yhteenveto:Suudelma, josta oli tullut enemmän. Paljon enemmän.
Varoitukset: -
Haasteet: Perspektiiviä parittamiseen [Viholliset]

Bellatrix oli hullu.

Mutta hulluutta on monenlaista.

 Hän ei koskaan olisi arvannut, että nainen olisi suudellut häntä. Saati sitten tulemaan myöhemmin uudestaan käymään. Se oli virhe. Kaiken kannalta. Sodan kannalta ennen kaikkea. Suudelma, josta oli tullut enemmän. Paljon enemmän. Pilkkaavat sanat pelkuruudesta ja Pimeyden lordin pettämisestä, syytöksiä hänen luotettavuudestaan. Mutta kohtalon ivaa oli, että Bellatrix oli oikeassa. Oikeastaan oli aika naurettavaa, että Pimeyden lordi ei ollut nähnyt hänen lävitseen, kun Bellatrix oli sen tehnyt. Nainen oli tiennyt koko ajan hänen olevan Killan puolella. Silti Bellatrix ei koskaan paljastanut häntä.

Sen yhden yön aikana hän oli ymmärtänyt, miten pelottavan samanlainen hän itse oli.

« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 08:44:43 kirjoittanut Snoop. »

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 549
  • 707
Vs: Maanittelet onnetarta eikä mee, pois sun perkeleet, K11
« Vastaus #1 : 27.12.2010 23:40:02 »
Sinulta vihdoin uutta ja Severus/Bellatrixiä, voi.

Jotenkin jännä ja tuo alku heti tiesi, että jotain hyvää on tulossa! Se vain oli jotenkin niin hieno tapa aloittaa teksti. Ihanan tunnelmoiva pätkä, semmoinen tavallaan paljon kertava, tavallaan hetkessä pysyttelevä. En oikein osaa kuvailla, mut joo kappas tykkäsin :) Muutenkin oon oppinut pitämään tuosta parituksesta enemmän, kiitos sinun. ^^

Lainaus
Sen yhden yön aikana hän oli ymmärtänyt, miten pelottavan samanlainen hän itse oli.

Fikin ehdottomasti paras lause, kohta miten se nyt ilmaisee. Jotenkin vaan niin mahtava!
Totta, Severus on jollain tapaa samanlainen - etenkin, jos hän kietoutuu Bellatrixiin, vau...  :-*

Kiittäen (jälleen kerran), Odo :P
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Maanittelet onnetarta eikä mee, pois sun perkeleet, K11
« Vastaus #2 : 28.12.2010 03:10:20 »
Mä oonki jo jonkin aikaa miettiny, että eikö kukaan tosiaan kirjoita ficcejä tällä parituksella. Ja sitten löysin tämän. Kiitos kaunis, se oli hieno.

Bellatrix oli hullu.

Hoo, tulipa tuosta mieleen yksi ficci minkä olen kirjoittanut (en tosin julkaissut - ainakaan vielä). Alkaa muuten tismalleen samalla lauseella. Ja parituskin on sama. Jännää... No, joka tapauksessa tämä oli hyvä, tykkäsin. Bellaa on aina kiva lukea

sennamiila kiittää ja kumartaa


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

maanantai

  • ***
  • Viestejä: 1 460
Vs: Maanittelet onnetarta eikä mee, pois sun perkeleet, K11
« Vastaus #3 : 29.12.2010 19:12:32 »
Kommentteja. ;D

Odoshi: Kiitoksia itsellesi, jälleen kerran. Bellatrix/Severus on kyllä noussu yheks munkin lempiparitukseksi, sillä siitä saa niin paljon kirjotettua. Bellatrix kietoutuu Severukseen, hmmm. Tosta vois kehittää jotain.

sennamiila: Kiitoksia kommentistasi. Aika hassua, että oot kirjottanu samanlaisen alun. ;D Ehkä saan lukea sen vielä joskus.
 
Beatrice: Bella on yksi omistakin suosikkihahmoistani. Kiitoksia kommentista. :''D

Psyko

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 159
  • Shit happens
Oi ihanaa! Lempiparituskeni on ollut aina Hermione/Severus, mutta nyt tuo Bellatrix on herättänyt mielenkiintoni ihan satasella!  ;D
Lisää!  :D

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Oho, olipas kyllä tosi hieno :)

(paritin tässä koko ajan alitajuisesti bellaa ja siriusta..) Upea paritus ja kyllä kerrassaan upea ficci. Vaikka tää olikin lyhyt, sai silti tästä tosi paljon irti. Ooh, oon ihan sanaton.

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti