Kirjoittaja Aihe: Percy Jackson: Ehkä kaikki ei ole vielä ohi // S// Tupla Raappale// angst  (Luettu 3021 kertaa)

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Ficin nimi:  Ehkä kaikki ei ole vielä ohi
Kirjoittaja: GuruLove
Fandom: Percy Jackson //Kupla lisäsi fandomin alkutietoihin.
Genre: Angst
Ikäraja: S

A/N: Kyllä, olen pahoillani tästä surkeasta tuherruksesta, joka joskus viime vuoden puolella - joulukuussa jos tarkkoja ollaan - muotoutui päähäni. Hieman muokattuna ja koneelle kirjoitettuna nyt julkaisen tämän surkean teoksen. Anteeksi. :/ Ja otsikko kusee, koska en jaksanut pähkäillä sen kanssa.

Ehkä kaikki ei ole vielä ohi

Poseidonin ansiosta meren pinta on miltei peilityyni, vain pienet aallon tapaiset liplattavat vasten rantahiekkaa. Sirot paljaat varpaat painuvat märkään hiekkaan ja ohut mekko kietoutuu kevyen tuulen avulla hoikkien jalkojen ympärille. Kädet on ristitty mahan päälle ja peukalot liikahtelevat hiljalleen. Pitkät hiukset on kietaistu löyhälle nutturalle niskaan ja vaaleansiniset silmät tutkailevat merta, kevyt hymy naisen kasvoilla.
Hieman naisen takana seisoo komea mies, murheellinen ilme kasvoillaan. Päällään tuolla on mitä eriskummallisimmat vaatteet. Hänestä nimittäin tulee mieleen kreikkalainen jumala. Vaaleat pörröiset hiukset ovat sekaisin ja mies saisi monet naiset polvilleen, ellei tuon silmistä paistaisi niin vahva tuska. Miehen katse on kohdistettu edempänä seisovaan naiseen ja suu on hieman raollaan, kuin hän aikoisi sanoa jotain, saamatta sanoja suustaan. Mutta ei ihmekkään. Mitä sinä sanoisit, jos rakastamaasi naista ei hyväksyttäisi oraakkeliksi ja tuon päälle lankeaisi kammottava kirous?
"Hermes?" naisen kevyt ja ohut ääni tavoittaa jumalan korvat. Nainen on kääntynyt ja katsoo nyt hieman huolestuneena miehen kasvoja. "Onko jokin hätänä?"
"Ei..." jumalten sanansaattaja mumisee hiljaa ja loihtii kasvoilleen pienen hymyn. "Kaikki on kunnossa." Hän kävelee naisen luo ja kietoo kätensä kevyesti hauraan naisen ympärille. Pieni toivonkipinä herää miehen sisällä, ehkä kaikki vielä muuttuu paremmaksi. "Sulje silmäsi." Kuiskaus jää leijumaan ilmaan, kun Hermes katoaa kultaisen hehkun saattelemana.

// ~GuruLove
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 19:33:10 kirjoittanut Kupla »
petajagurnau.blogspot.com

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Ihanaa kuvailua!
Hermeksen ajatukset koski luultavasti Luken äitiä (Oliko sen nimi May)

Kiittäen
J
Demons and Angels

ava by Swizzy

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Kiitos kommentista Jahma. (;
Joo, niin koski. Mutta mä en kirjoitusvaiheessa saanut millään ilveellä Luken äidin nimeä päähäni, joten en sitä tuossa maininnut. :DD
Mutta kiitos vielä. (:

love, GuruLove
petajagurnau.blogspot.com

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Joo, Luken äidin nimi on May Castellan.

Mua surettaa kauheasti May Castellan kohtalo, se on vain niin väärin, että May sai tuollaisen kirouksen Haadeksen takia. Byääh. :(

Asiaan. Yksittäistä raapaletta on yleensä vaikea kommentoida, mutta koska mä pidin tästä niin ainakin yritän kommentoida jotain, rakentavaa et kuitenkaan multa saa. :P Kuvailu oli kaunista ja kaihoisaa, pieni rauhallinen hetki meren rannassa, joka murenee vähitellen totuuden mukana. Hermes on ihana jumala ja luultavasti siksi mä rakastuinkin tähän. Tiivistettynä, mä tykkäsin tästä.

Kiitos mukavasta raapaleesta! ^^

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Kiva että tykkäsit Yukimura. (;

Joo, toivottavasti mä ny muistan ens kerralla sen nimen. :DD Joo, ei tuo rakentavan puuttuminen mitään haittaa - itsekkin olen surkeimmasta päästä kommentoimaan muiden tekstejä. ;D

love, GuruLove
petajagurnau.blogspot.com

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Ooh, en varmaan olekaan lukenut sulta vielä mitään! Jes, ja vieläpä Percy Jacksonia suosikkijumalallani! (No ei, oikeesti oon enemmän Apollonin perään, mutta Hermes on heti kakkosena. ;))

Tässä oli ihana sellainen haikea merellinen tunnelma, jotenkin ihana. Ja yhdessä vaiheessa (en osaa tarkkaan sanoa, missä) tuli sellainen tosi aito olo että mä olin paikalla ja katselin koko tilannetta ulkopuolisen silmin. Ainakin siinä alussa, kun oli että tuli mieleen kreikkalainen jumala tai jotain, siinä oli sellanen että mulle tuli vähän epävarma olo siitä tiesinkö mä sittenkään kaikkea. Siis nimen omaan se ettei ollut tyyliin oli kreikkalainen jumala tai luultavasti kreikkalainen jumala, vaan nimen omaan se että tuli mieleen. En mä tiedä tajusitko mitä ajan takaa. :D

Tuossa loppupuolella kun oli tuo että ehkä kaikki vielä muuttuu paremmaksi niin ajattelin jotenkin automaattisesti otsikon siihen heti perään. Ehkä kaikki vielä muuttuu paremmaksi, ehkä kaikki ei ole vielä ohi.

Koko fic oli mun mielestä ihan jumalattoman kaunis (voiko niin sanoa tssä tapauksessa? :D). Kiitos siitä.

//Apollon on salee kuumempi! Auringon jumala, daa!! :D
« Viimeksi muokattu: 15.03.2012 16:59:44 kirjoittanut Salla »
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Kiitos kommentistasi Salla. :DD

Joo, kyllä mä suurinpiirtein ymmärsin, että mitä sä ajat takaa. (: Ja kiva, että joku on tuota mieltä, sillä omasta mielestäni tekstini kusaisevat aika paljon. ._. No mutta kumminkin, et sä varmaan oo oikeen mitää multa lukenu, ku materiaalia on sen verran vähä tullu. :DD Mut ehkä joskus tulee lisää tämän kaltaista. (;
Ja ehkä se voi olla jumalattoman kaunis. :DD - tai ehkä ei.. (; Nii ja sitte mulla on sama, et ajattelen Apollonin ja Hermeksen aiva älyttömän kuumiksi tapauksiksi. :DDD En vain tiä kumpi on ekana.... (;

love, GuruLove
petajagurnau.blogspot.com

Nalle

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Linnun siivin nousen ilmaan
:) Ihan kiva...
En oo mikää kauhee hyvä kommentoja.  :-[

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
En itsekkään ole mikään super kommentoija, joten: Kiitoksia tästä lyhyestäkin kommentista. (:

~ GL
petajagurnau.blogspot.com

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
PERCYÄÄÄÄ!  ;D  Jee, u r my savior!

Tosiaan, moi  ;D  Percyt on siis yks suosikkisarjoistani ja oli oikein mukavaa lueskella tällaista söpöä pikkusta raapaletta. Ja varotuksena: onnistuin tänään murtaan nimettömäni oikeesta kädestä ja nyt en osaa kirjottaa ilman kahta sormee (teipattu pikkurillin kaa yhteen) kun kaheksan sormen kuuluis kattaa koko kymmensormitaktiikka... >.<


Tosiaan, aiheeseen. Oli sulonen jajaja kaikkee. Tykkäsin tosta lopusta. Vangitsit tosi nätisti tohon loppuun Hermeen (Hermeksen? Hermeskeksen? Miten se nyt taivutetaankaan... Kumminkin, sen jumalan) rakkauden Mayta kohtaan ja naww <3


Jotenkaan en tavallisesti tykkää preesensistä kerronta-aikamuotona (yhdyssana?)mutta tässä toimi. Kiitän, osaat kirjottaa ja huomautus pieni, älä hauku omia tekstjäs, vaikka ne ontuiskin yhellä jalalla, karkottaa lukijat. Mutta kaunis, ihana ja aww. Lisää tälläsiä (tai muita Percyja ;D), koska oikeesti oot hyvä kirjottaan ;D


Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

GuruLove

  • ***
  • Viestejä: 176
Apua hei, joku on kommentoinu! :oo

Kiitos, kiitos oikein paljon, kommentti lämmitti tosi paljo sillee. (;
Ja hei, toivottavasti sun sormes paranee (ellei ole jo, olen hieman hidas ilmeisesti :Dd)
Muttaa kiitooos ja kiitos ja viä kerran KIITOS!

-GL
petajagurnau.blogspot.com