Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: The Cullen Brothers || K-11, romance/humour, kaikki ihmisiä  (Luettu 93872 kertaa)

Cabro

  • ***
  • Viestejä: 22
  • < bellatrix >
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #180 : 05.08.2009 13:31:21 »
OEOEOE!
löysin tän vast nytte! JATKOA PERKULA!:D
tää on PARAS!
JATKOAAAAAA! odotan INNOLLAAAAAA
I Killed Sirius Black .

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #181 : 05.08.2009 17:06:07 »
Huuaah. Olen ollut pari viikkoa pois ja sillä välin on tullut varmaan miljoona lukua lisää!  :D

Ooh, tää on niin ihana! :-D Suomennat kyllä hyvin, ja toosi nopeesti. Jotain virheitä noissa aikaisemmissa luvuissa on ollut, mutta ei ne niin paljon ole haitannut.
Jatkoa!  ;)
another stranger

entinen vohveli

Clair De Lune

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #182 : 07.08.2009 22:52:00 »
ooi! söpöö.. ♥ hyvin suomennat ja paljon oot kehittyny! :)

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #183 : 10.08.2009 19:38:01 »
Hui kauhistus kun olen saanut kommentteja! :o Kiitokseni jokaiselle, love u.. olen immarreltu kun suomennostaitojani on kehuttu ja niin pois päin. : D Oikeasti; punastun melkeinpä! Kiitos niin paljon..

Tässä nyt uusi luku. Anteeksi, kun on venynyt. On ollut paljon kiireitä, en ole ehtinyt olla koneellakaan paljon, kun oltiin ties missä vanhusten pippaloissa yms.


kolmastoista luku
There is green hairspray and false essay in this school.

Alice ja Rosalie veivät minut ostoksille kanssaan. He pakottivat minut ostamaan kokonaan uuden vaatevaraston, joten olen nyt varmaankin vararikossa.

Minun piti myöntää, siinä oli jotain hienoa. Nyt olin monen minihameen, muodollisen, kireän paidan ja joka pituisen hameen ylpeä omistaja. Ja tarkoitan joka pituisen, jotkut niistä varmaan saivat minut näyttämään prostitoidulta.

Ja huonoin osa: he pakottivat minut ostamaan kuusi paria korkokenkiä, niitä jotka voisivat koitua kuolemakseni.

Nyt olimme suuntaamassa kohti kotia Alicen autolla.

”No, Bella... sinä ja Edward, hah?” Alice sanoi, katsoen minua tietäväisellä hymyllä. Tiesin, ettei kieltämisessä ollut mitään järkeä, joten luovutin.
”En tiedä, Alice... Rehellisesti sanoen minä todella pidän hänestä, mutta tiedän olevan typerää minulta luulla, että minulla olisi mahdollisuuksia”, huokaisin. Tiedän, että Edward on ollut kultainen näinä päivänä... Mutta toisaalta hänellä on Tanya. Se oli liian hämmentävää.

”Älä ole tyhmä, Bella, hän todella tykkää sinusta, vaikka hän ei ole vielä ymmärtänyt sitä itse... Ja hän itse sanoi, että aikoo dumpata sen bimbon tyttöystävänsä”, hän sanoi, kasvoillaan inhoava ilme.

Aloin nauraa. He vihasivat Tanyaa niin paljon, vaikka Tanya oli ämmämäinen vain minua kohtaan.


Loppupäivä meni nopeasti. Me kaikki katsoimme muutaman elokuvan ja sen jälkeen me suuntasimme makuuhuoneisiimme. Minä ja Edward menimme vaihtelun vuoksi omiin makuuhuoneisiimme.

Tiedän, että tämä kuulostaa oudolta, mutta minä todella ikävöin Edwardia ja hänen lämpöään. Makasin sängyssäni, tuijottaen kattoa kaksi tuntia, mutta siltikään en saanut unta.

Vihdoinkin keräsin rohkeuteni ja suuntasin Edwardin huonetta kohti, toivoen ettei hän nukkunut. Koputin hänen oveaan hieman ja seuraavassa sekunnissa Edward oli jo ovella.

Hän hymyili vinosti minulle ja kohotti kättään kuin tietääkseen, miksi olin tullut tänne.

”Olen pahoillani, mutta en pystynyt nukkumaan...”, kerroin hänelle, katsoen jalkojani häpeävästi.
”Hei, älä huoli. En minäkään voinut nukkua, ja tavallaan odotin sinun näyttäytyvän”, hän sanoi, pitäen leuastani kiinni, pakottaen minut katsomaan häneen.
”Niinkö?” kysyin totaalisesti shokissa.
”Jep”, hän sanoi, pitäen kädestäni ja vetäen minut sängylleen. Juttelimme hetken ja vihdoin nukahdimme yhdessä.


Heräsin aikaisin, kun tunsin kännykkäni värinän. Tartuin siihen nopeasti, herättäen Edwardin. Katsoin ruutua ja siinä luki ”äiti”. Pyysin Edwardin olemaan hiljaa ja vastasin puhelimeen.

”Hei, äiti. Mitä kuuluu?” kysyin huolettomalla äänensävyllä. Tiesin että äitini ei olisi onnellinen, jos tietäisi minun nukkuneen pojan kanssa.

”Ei mitään, kultaseni, mutta ikävöin sinua niin”, hän sanoi surullisella äänensävyllä. Keskustelumme jatkoi muutaman minuutin ja myöhemmin kiitin Edwardia. Hän suuteli minua poskelle. Totta puhuen olen kyllästynyt näihin poskipusuihin, mutta onhan se parempi kuin ei mitään..

Puin normaalit vaatteet päälleni. Mikään niistä ei ollut niitä vaatteita joita olin ostanut aikaisemmin. Tänään menin kouluun Emmettin ja Jasperin kanssa: Edwardilla oli hieman töitä.

Ihmeellistä kyllä, Tanya ja hänen bimbonsa vain hihittivät, kun kuljin heidän ohi. Ai, ja Tanya oli laittanut niin paljon meikkiä peittääkseen minun antamani arven, mutta se oli silti nähtävissä.

Menin biologian luokkaani. Tänään me olimme saaneet numerot esseistämme, jotka olimme lähettäneet. Totta puhuen odotin kymppiä, sillä olin todella työskennellyt ahkerasti.

Istuin Edwardin viereen, joka hymyili minulle. Hymyilin takaisin. Alice oli luultavasti oikeassa: hän piti minusta.

”No, luokka, kaikki suoriutuivat hyvin. Pidin kaikista esseistä, paitsi yhdestä”, hän sanoi, katsoen suoraan minuun. Olin aivan ilmeetön, mitä tuo muka tarkoitti? ”Neiti Swan uusii tehtävänsä huolellisesti”, hän sanoi, ojentaen minulle paperini.

Olin shokissa nähtyäni, mitä paperiin oli kirjoitettu.

- tehnyt ISABELLA SWAN

I probably shouldn't say this
But at times I get so scared
When I think about the previous
Relationship we shared

It was awesome but we lost it
It's not possible for me not to care
And now we're standing in the rain
But nothing's ever gonna change
Until you hear, my dear

The 7 things I hate about you!
The 7 things I hate about you, oh you
You're vain, your games, you're insecure
You love me, you like her
You make me laugh, you make me cry
I don't know which side to buy

Your friends, they're jerks
When you act like them, just know it hurts
I wanna be with the one I know
And the 7th thing I hate the most that you do
You make me love you

It's awkward and silent
As I wait for you to say
What I need to hear now
Your sincere apology

When you mean it, I'll believe it
If you text it, I'll delete it
Let's be clear
Oh, I'm not coming back
You're taking 7 steps here

The 7 things I hate about you!
You're vain, your games, you're insecure
You love me, you like her
You make me laugh, you make me cry
I don't know which side to buy

Your friends, they're jerks
When you act like them, just know it hurts
I wanna be with the one I know
And the 7th thing I hate the most that you do
You make me love you

And compared to all the great things
That would take too long to write
I probably should mention the 7 that I like

The 7 things I like about you!
Your hair, your eyes, your old Levi's
When we kiss I'm hypnotized
You make me laugh, you make me cry
But I guess that's both I'll have to buy

Your hands in mine
When we're intertwined, everything's alright
I wanna be with the one I know
And the 7th thing I like most that you do
You make me love you, you do


RAKASTAN SINUA, MILEY

XOXO

Mitä helvettiä? En edes pidä tuosta typerästä tytöstä.

”Herra Cope, tämä ei ole minun esseeni, helvetti soikoon tämä ei ole se”, kuiskasin hänelle.
”Kyllä, tiedän. No, kerropa minulle... Miksi nimesi on kirjoitettu sen yläpuolelle eikä minulla ole muita papereita nimelläsi? Jos kerta pidät Miley Cyruksen ’7 Thingsistä’ niin paljon, minusta sinun on parempi viedä tuo musiikin luokkaan, mutta historiasta saat nyt kutosen, et hylättyä sentään”, hän sanoi. Edwardia lukuun ottamatta koko luokka purskahti nauruun. Edward puristi kättäni.

Kuinka tämä on mahdollista? Kirjoitin esseen itse ja lähetin sen, ja kuutonen oli minulle pahempi kuin hylätty.

”Et tehnyt sitä, eikö niin?” Edward kysyi minulta lähdettyämme luokasta.
”Ja sinun piti vielä kysyä!” kivahdin hänelle.
”Um, anteeksi. Hei, älä huolehdi, me näemme myöhemmin”, hän sanoi ja lähti toiseen suuntaan.

”No, piditkö esseestäsi, Bella?” eniten vihaamani ääni kysyi minulta.
”Sinä”, sanoin, mulkoillen Tanyaa. Puristin nyrkkini lujasti yhteen.
”Niin, Bella, se olin minä... Huolehdin ulkonäöstäni eniten ja sinä pilasit sen. Sinä välität enemmän numeroistasi kuin ulkonäöstäsi. Potut pottuina, Swan”, Tanya sihahti minulle. ”Ja pysy helvetissä Edwardista, tai muuten sinulta menee jotain muuta kuin numerot...”, hän sanoi sihisten minulle.
”Oikeastaan, Tanya, sinä annoit minulle juuri loistavan idean, jotenka kiitokset ja nähdään”, hymyilin suloisesti hänelle ja kävelin pois. Tiesin mitä minun kuului tehdä.

Tiesin mitä Tanya teki ennen menoaan kaikille tunneille. Ensimmäinen tunti oli liikuntaa, joten tiesin, että hän tuo tavaransa pukuhuoneeseen.

Vaihdoin nopeasti vaatteeni ja odotin Tanyan menoa ja vaatteiden vaihtoa. Hänellä oli hiuslakkaa, mitä hän käytti ennen kaikkia tunteja. Avasin sen nopeasti, kun hän jätti sen pukuhuoneen penkeille. Laitoin sen sisälle maalia ja sitten lähdin nopeasti liikuntasaliin.

Menin Alicen luokse ja viiden minuutin kuluttua myös Tanya tuli liikuntasaliin tietämättään, että hän näytti pelleltä. Koko liikuntasali purskahti nauruun. Ihmiset pitelivät mahojaan, sillä he nauroivat niin pahasti.

Tanyan blondit hiukset olivat nyt kirkkaan vihreät. Hän näytti pahemmalta kuin pelle. Kun Jessica kertoi hänelle hiuksistaan, hän kääntyi minuun päin.

”BELLLAAA!” hän huusi niin lujaa, että saliin tuli aivan hiljaista ja kaikki tuijottivat häntä ja minua. ”Sinä tulet olemaan pahoillasi tästä, Swan, usko minua. Aion tehdä elämästäsi helvettiä!”

Sitten hän juoksi liikuntasalista.

Haha, tämä oli jopa parempaa kuin hänen lyöminen.

Ja historia toistaa itseään: sain jälleen peukut nousemaan pystyyn ja kehuja.


Olin menossa ruokalaan, kun näin jotain sellaista nurkkauksessa, joka sai minut jäätymään paikoilleni. Tiesin, että tämän ei pitäisi kiusata minua, mutta se kiusasi silti.

Halusin itkeä, mutta en tehnyt niin. Tiesin, mitä minun pitäisi tehdä. Käännyin ympäri ja osoitin erästä, ja se oli kaikki mitä tarvittiin.

”Hei!” huusin. Se, ketä osoitin, kääntyi minuun päin virnuillen. Aloin kävellä hänen luokseen.


uu, kuka onkaan tuo jota Bells osoitti... Se selviää ensi luvussa.. Nooo, kommenttia? Mielestäni tuo Bellan temppu oli melko ilkeä! : D btw, tiedän että tästä luvusta ei tullut niin hyvää (tarkoitan suomennostöitäni), koska minulla oli kova kiire, mutta ajattelin, että on korkea aika laittaa uutta lukua tänne. Seuraava luku on taas vähän parempi (suomennokseltaan). :)
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 19:09:19 kirjoittanut jaina »
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #184 : 10.08.2009 19:52:11 »
Ei ollut niin kiva luku kuin edellinen. Josta syytän kyllä alkuperäistä kirjoittajaa. Suomennoskin oli tosiaan vähän hätäinen, mutta kiitos silti. Tuon 7 Things- pätkän jälkeen muuten on koko loppu aika semmosta vinoa tekstiä (en tiiä oikeeta nimeä). Se vähän häiristsi...

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #185 : 10.08.2009 19:53:43 »
Voii kuule, kyllä sinä hyvin suomensit. :--)

Tuossa vain sinulle on varmaan käynyt kömmähdys, eli sinulle on osa tekstiä silllä "vino" tekstillä, jos ymmmärsit.

Oli se Bellan temppu aika ilkeä, mutta ehkä kuitenkin ihan oikein Tanyalle.
another stranger

entinen vohveli

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #186 : 10.08.2009 20:21:56 »
Hahaa, go Bella!  ;D  Voi Tanya raukkaa, multa irtoaa pari säälipistettä sille, Bellan temppu oli kyl jotain, mitä en odottanut.  Ketä Bella oikein osoitti :o *miettii meniskö kurkkaa alkuperäisestä* ..Hmm, jos mä kuitenkin odotan kiltisit seuraavaa lukua :D
Jatkoa! 

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #187 : 10.08.2009 21:14:55 »
Hyvä Bella niin sitä pitää ja hei oli tää hývin suomennettu koska ku aloin lukee olin silleen et oonko lukenu tän jo vaikka en ollu joten:D.Jatkoa vaan ku kkerkiit
If you can live forever what do live for? Twilight<3

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #188 : 10.08.2009 21:55:26 »
Jee, jatkoa tullut : D
Miks Bella ei vaa sanonu sille tyypil et Tanya pilas sen työn ;o
Mutjoo, hyvä toi Tanyan uus hiustyyli :'D
Tykkäsin, jatkoa! :)
Cullenismi<3

Elanoir

  • ***
  • Viestejä: 146
  • choose juicy
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #189 : 10.08.2009 22:05:23 »
Uui, vihreätä hiuslakkaa <3
Hyvin suomennettu, väsyttää liikaa että jaksaisin kommentoida jotakin rakentavaa. :D
Mutta jatkoa pian ;D
to me you live in a world of chaos.

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #190 : 10.08.2009 22:08:32 »
hahaha, oikein tanyalle:D:D !  mut joo jatkoo jäi tosi pahaa paikkaa ; OOO  apuaa äääw, haluun lukee lisää:D:D
ps, oli se  sun suomennos iha hyvää ja luettavaa, ei sinun parastasi mutta ihan jees : D

jatkoo !
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #191 : 10.08.2009 23:02:44 »
Kyllä tämäkin oli minusta hyvin suomennettu. En sattunut näkemään mitään virheitäkään. Luku tosin oli aika lyhyt, mutta hyvä kuitenkin.

Ja huh, kyllä pahaan paikkaan kirjoittaja osasikin jättää tämän! Laita jatkoa heti, kun on mahdollista. :)
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

empö

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #192 : 11.08.2009 11:34:12 »
tanya on tyhmä ja bella teki ihan oikein sille ! jatkoa!
how can i miss you?

masque

  • Vaito Nainen
  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #193 : 11.08.2009 12:02:09 »
Luulin, että kommentoin tätä jo eilen, mutta tais jäädä.. ???
Luulisi Bellan olevan järkevämpi, ettei kostaisi Tanyalle, siitähän tulee vaan hirveä sota...
Njaah, mukava luku oli kyllä. :D  Edward saisi jo pian jättää  Tanyan..
Loppui muuten tosi jänittävään kohtaan.. Hui!

roxoXO

  • ***
  • Viestejä: 234
  • lost and found
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #194 : 11.08.2009 18:25:14 »
hah, tää on paras:)
sä kyllä suomennat hyvin, en mä ikinä osais..

jatkoa:>
these eyes won't see the same after I flip today

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #195 : 11.08.2009 19:03:45 »
Dunja, minäkään en pitänyt tuosta luvusta niin paljoa, kun Bellalle oltiin ilkeitä ja Bella oli Tanyalle ilkeä. Joo, mulla oli melko huono fiilis suomentaessani tuota lukua, ja se näköjään näkyy heti tekstissäkin. : D Kiitoksia kommentistasi.

vohveli, kiitos! Joo, vinon tekstin korjasin sinun ja Dunjan kommenttien jälkeen.
Tuhisija, jep, Go Bella! Hyvä että odotat, odotus palkitaan! Kiitos kommentista.
Eltsu, kiitos!
SabSab, kiitos! Joo, Tanyan uusi hiustyyli. : )
Cath, kiitos sinullekin.

@lice, niin olihan se tavallaan oikein Tanyalle, kun hän on ollut niin ilkeä Bellalle. Kiitos myös suomennostaitojeni kehumisesta, ja tuo on niin totta, tuo ei ollut parasta suomennostyötäni.

Amanecer, kiitos! Joo, luku oli melko lyhyt. Jep, ja jatkossa tulee olemaan myös "pahaan paikkaan jätettyjä" lukuja. Ne ovat melko hermoon käyviä, sillä sitten aina himoitsee seuraavaa lukua. : D

empö, jep, Tanya on vähän tyhmä. Kiitos kommentista.
masque, niin, tuo oli Bellalta halpamaista hieman. Joo, Edward saisi jo jättää Tanyan. Ehkä se tapahtuu pian... ;)
roxoXO, kiitos! Hei, kyllä varmasti osaisit, jos vain yrittäisit tarpeeksi! : )


Tässä tulee seuraava luku. Mielestäni suomennos on taas parempaa mitä viime luvussa. Kommenttia siis tästäkin taas, ja iso kiitos kaikille kommentoijille ja lukijoillekin taas tässä vaiheessa. :)


neljästoista luku
Are you jealous, Edward? Are you jealous, Bella?

Olin menossa ruokalaan, kun näin jotain sellaista nurkkauksessa, joka sai minut jäätymään paikoilleni. Tiesin, että tämän ei pitäisi kiusata minua, mutta se kiusasi silti.

Halusin itkeä, mutta en tehnyt niin. Tiesin, mitä minun pitäisi tehdä. Käännyin ympäri ja osoitin erästä, ja se oli kaikki mitä tarvittiin.

”Hei!” huusin. Se, ketä osoitin, kääntyi minuun päin virnuillen. Aloin kävellä hänen luokseen.


En voinut uskoa tätä: Edward oli flirttaillut minulle koko ajan, ja nyt hän oli suutelemassa Tanyaa! Helvetti, miksi edes välitän? Huh, koska pidän hänestä.

Mutta hän ei ikinä sanonut pitävän sinusta, Bella, ja kaikki se ”nukutaan yhdessä” ei merkannut mitään hänelle. Hän on vain pelimies.

Edwardin toinen käsi oli Tanyan selässä ja toinen hänen lantiollaan, ja pahin osa tässä oli se, että he suutelivat kielisuudelmaa. Halusin yrjötä ja itkeä samaan aikaan.

”Maa kutsuu, Bella”, James napautti minulle, rikkoen ajatukseni. En edes tajunnut, että olin saapunut hänen luokseen.

”Voi, anteeksi, hei”, sanoin hymyillen hänelle. En oikeastaan halunnut tehdä Edwardia mustasukkaiseksi, halusin vain näyttää hänelle että minulla on mukava olo muidenkin kundien kanssa.

”Oletko valmis tätä päivää varten?” James kysyi pidellen kädestäni.
”Tätä päivää?” kysyin häneltä. Mistä hän oikein puhui?
”Bella, tänään on perjantai. Juhlat”, hän kysyi, muuttuen hieman ärtyneeksi.
”Ai niin. Tietysti olen valmis”, sanoin ja kallistin huomioni taas häneen. Ärh, tämä on vaikeampaa kuin kuvittelin. Ja todellakin unohdin ne bileet.
”Haluatko istua kanssani lounaalla?” hän kysyi hymyillen minulta, kun menimme tiskille.
”Mielelläni”, sanoin. Hän näytti melko iloiselta vastauksestani.

Hän osti lounaani protestoimisestani huolimatta, ja sitten aloimme jutella juhlista.

Äkkiä tunsin koputuksen olkapäälläni. Käännyin ja näin Edwardin tuijottavan minua aika vihaisena.

Minulla oli kaksi vaihtoehtoa –

Ensimmäinen: voisin jättää hänet huomioimatta ja lopettaa hänelle juttelemisen.
Toinen: voisin hyväksyä hänet ja yrittää näyttää, että pidän enemmän Jamesista.

Toteutin toisen vaihtoehdon.

”Hei Edward”, sanoin tylsistyneenä. Hän näytti järkyttyvän äänensävystäni. No, hän ansaitsi sen.

Ilman kysymyksiä hän istuutui viereeni. No, se oli parempi juttu. James taasen oli aivan tietämätön koko tästä jutusta.

”No, onko Tanya edelleen tulossa juhliin?” James kysyi ja vinkkasi minulle silmää, kun naurahdin.
”Joo, uskon että hän tulee. Joten, Bella, tajuan sen että hän vaihtoi esseesi”, Edward sanoi ja kääntyi minun suuntaani. Minä vain nyökkäsin. ”Bella, ole varovainen, hän ei aio luovuttaa tässä asiassa”, Edward sanoi vakavasti. Mitä? Aikooko hän olla Tanyan puolella?

”Minä en pelkää häntä, Edward, ja muuten hei, minun olisi parempi suunnata kirjastoa kohti. Ajattelin kirjoittaa uudelleen esseen biologian tuntia varten”, sanoin ylös nousten ja poimien tavarani.

”Minä ja sinä tänä yönä, Bella”, James sanoi houkuttelevasti.
”Joo, nähdään”, vastasin, matkien hänen äänensävyään.

Ennen lähtöäni suutelin Jamesia poskelle ja viivytin huuliani hänen poskellaan. Sen jälkeen katsoin Edwardia, joka näytti kärsivältä ja paniikissa olevalta samaan aikaan.

”Heippa, Edward”, sanoin ja lähdin, mulkoillen häntä. Tämän siitä saa, kun käyttää jotakuta hyväkseen.


Loppupäivä meni melkoisen nopeasti, enkä nähnyt Tanyaa enää. Hän oli ottanut loppupäivän vapaata koulusta, sillä hänellä oli ”flunssa”. Ha, minä olen varma, että hän on mennyt parturiin saamaan hiuksensa korjatuiksi.

Alice ja Rosalie sanoivat, että he tapaisivat minut tunnin kuluttua kotona ja auttaisivat minua valmistautumaan, ja jostain syystä he aikoivat ottaa myös Emmettin ja Jasperin siihen mukaan.


Ja nyt minun pitää mennä Edwardin kyydillä kotiin.

”Hei”, sanoin rennosti, kun minä ja Edward suuntasimme hänen autolleen.
”No eikö se sinun suloinen Jamesisi voi antaa sinulle kyydin?” hän sanoi tylysti. Pysähdyin. Mikä helvetti hänen ongelmansa oli? Minä en ainakaan ollut suudellut ketään.

”Mikä on ongelmasi, Edward?” kysyin ja katsoin häntä silmiin.
”Voi, enpäs tiedä, sehän on niin vaikea huomata”, hän näpäytti minulle kovaäänisesti.

”Painu vain helvettiin, Edward! Ja arvaapa mitä? Minä aionkin kysyä Jamesia viemään minut!” huusin hänelle ja käännyin ympäri, kun hän tarttui minua ranteesta.
”Älä käyttäydy noin lapsellisesti, Bella, en tarkoittanut sitä!”

Jos hän olisi sanonut tuon pehmeästi, olisin voinut suostua, mutta kun hän sanoi tuonkin huutaen.

”Säästä juttusi, Edward”, sanoin ja menin koulua kohti, kun taas Edward jäi seisomaan.

En voi uskoa, että hän oikeasti kieltäytyi viemästä minua kotiin. No, olen vaihtanut mielipidettäni: hän on edelleen ääliö.
Käännyin katsomaan taakseni ja näin, että Edward oli jo autossaan ja että hän ajoi pois koulun alueelta.

Menin takaisin kouluun, mutta siellä ei ollut merkkiäkään Jamesista tai kenestä muustakaan tuntemastani oppilaasta.

Menin takaisin parkkipaikalle. Jamesin auto ei ollut siellä. Luoja sentään, mitä minä nyt teen? Minulla ei ole edes rahaa taksiin. Päätin soittaa Alicelle tai jollekin.

Kaikkien puhelimet olivat pois päältä. TOSI HIENOA.

Istahdin etuportaille, odottaen... en tiedä ketä.

Voisin soittaa Edwardille ja kertoa hänelle koko jutun. EI HELVETISSÄ. En anna hänelle aihetta tyytyväisyyteen.


Istuin siellä tunteja.

Nyt oloni oli hieman huolestunut: mitä jos kaikki olivat niin kiinni juhlien järjestämisessä, että eivät huomaisi minun poissaoloani?

Argh, miksen mennyt Edwardin mukaan?

”Mitä teet täällä näin myöhään, Bella?” ääni takaani sanoi. Se oli viimeisin ääni minkä halusin kuulla tässä yhteydessä. TAPA MINUT JO, JUMALA!


No niin... Kuka onkaan tuo ääni? James? Tanya? Edward? Se selviää pian. ;)

Ai niin muuten, uudistan vähän tätä topicia. Alkuperäisessä versiossa, siinä englanninkielisessä, näillä luvuilla ei ole nimeä, mutta keksin niille nyt nimet niiden sisällön mukaan. Toivottavasti se ei haittaa ketään. Lisäksi muokkaan noiden kaikkien lukujen alut tuohon keskelle, niin kuin siis tässäkin luvussa (eli siis että luvun nimi ja numero tulevat keskelle). Jos joku haluaa, kommentoikaa tuota uutta järjestystäkin. : D Lisäksi lisään nämä luvut ensimmäiseen viestiin.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

roxoXO

  • ***
  • Viestejä: 234
  • lost and found
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #196 : 11.08.2009 19:27:31 »
en keksi muuta kun että  jatka samaan malliin!!
rakastan tätä tarinaa enkä jaksa lukea englanniksi joten toivon lisää pian:)

kiitos että suomennat<3
these eyes won't see the same after I flip today

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #197 : 11.08.2009 21:28:52 »
Ihana, ihana!  Toivottavasti se olis Eddie!

Mut mitä hemmettiiä Eddie oli liimautunut Tanyaan kiinni :o  Sehän piti Bellan puolia ja kaikkea ja nyt..   Mut jatkoo odotan :)

Clair De Lune

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #198 : 11.08.2009 21:54:16 »
ooh! kukakohan siel on? :D oisko tanja? innolla ootan seuraavaa lukuu! ;D

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #199 : 11.08.2009 22:06:11 »
Hyi hemmetti, tota Edwardia!!! >:(
Ja kunpa toi tyyppi ei ois Tanya kunpaeikunpaeikunpaei...
Ja kiva jos näihin lukuihin tulee nimetkin! :D