Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: The Cullen Brothers || K-11, romance/humour, kaikki ihmisiä  (Luettu 93800 kertaa)

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #140 : 29.07.2009 12:21:56 »
awww. ihana. <3 niin söpö. <3
sori, en saa mitään rakentavaa. tää oli niin ihana luku, et kaikki katos.
kiitos.
and paradise comes at a price

masque

  • Vaito Nainen
  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #141 : 29.07.2009 12:42:48 »
Ikävä temppu jättää luku tollaseen kohtaan... :-[
Mut ihana ihana ihana... <3
Toivottavasti Edward saa kunnon raivarit.  :D
Haha.. Sekava kommentti.

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #142 : 29.07.2009 12:59:17 »
Vähä hyvä!! Äkkiä lisää jatkoa.. <3
JATKOA<3

Jikke

  • ***
  • Viestejä: 16
  • Cullen addikti
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #143 : 29.07.2009 13:38:53 »
Aww... Mikä ihana luku! Minä oikeesti toivon ja rukoilen, että Bella dumppaa Jamesin. Toivottavasti Edward enemmänkin piti, kun Bella soitti kitaraa. Loistavaa suomennos työtä taas kerran, kiitos siitä.
Toivon, että saisit nopeasti lisää suomennettua, mutta ymmärrän, että kaikilla on omat kiireensä.
Jatkoa odotellessa!


                                                                                     Jikke
Cullen's are only way to get vampire...

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #144 : 30.07.2009 00:04:51 »
Toivon todella että Edward piti Bellan kitaran soitosta.
 Olisi hirveää jos se nyt suuttuis siitä..  :-[ Toivotaan parasta. :D
Mutta, toisaalta se vois olla ihan hyvä, jos Edward  suuttuis Bellalle.. ;D

Anteeksi kommenttini, jossa ei ole järkeä. (Taaskaan.) Laitahan jatkoa kun ehdit.

Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Emirato

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Edward <3 Bella
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #145 : 30.07.2009 13:18:01 »
Toivottavast Eddie ei suutu Bellalle... Toi von niin... Kiitos!
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...

bansku

  • addikti
  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #146 : 30.07.2009 15:12:08 »
ah, aivan ihana tarina ^^.. muuten oikein hyvin suomennettu, mutta jotkut sanat on vähän oudossa muodossa, kuitenkaan ne ei järin paljoa haittaa, kun on niin keskittynyt itse tarinaan, niin ne sanat muotoutuu mielessä oikeaan muotoon (<-olipas monimutkasesti selitetty *wirn*). Toivottavasti saat pian taas suomennettua tätä lisää :)
"näin murtuu minun mieleni hauras eikä palaa enää ennalleen auta nyt vielä viimeisen kerran tai hiljaa vaan kaikki katoaa.."
http://www.youtube.com/watch?v=x7Xel9jFNAs

Charlielle

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #147 : 30.07.2009 16:10:48 »
Eihän Ed vaan suutu Bellalle? =/
Ne kaks on vaan niin sulonen pari(:
Kiitos suomennoksesta =)

Charlielle
Make your own opinions.
Don't use others.

@lice

  • ***
  • Viestejä: 60
  • Alice<3Jasper
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #148 : 30.07.2009 16:58:41 »
aaaw<3 uusii lukui, jee ! lisää vaa jäi tyhmään kohtaa !:D<3
hyvin suomennat ja en edes virheitä löytänyt=)
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #149 : 30.07.2009 22:26:16 »
Awws, ihana Bella/Edward luku. <3 Niin Bellan tyylistä kaatua ja lyödä päänsä. Oonkin odottanu tätä osaa tosi paljon, seuraavaa kyllä vielä enemmän, jos nyt muistan oikein. Pahoitteluni lyhyestä kommentista, nyt ei musta saa vaan mitään irti. Kiitos.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

empö

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #150 : 31.07.2009 10:07:25 »
TÄÄÄ OLI AIVAN IHANA ! en usko että edward on vihanen=)
how can i miss you?

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #151 : 31.07.2009 14:33:26 »
Hinku vastata jälleen kaikille! Thanks for comments! : )

Sini(tiainen), Tuhisija, Annoy, Rassermus, SabSab, Ayos, essss, masque, Neavaan, Jikke ,Karkkiunelma, Emirato, Charlielle, Amanecer, empö, suuret kiitokset teille kaikille! Olen niin iloinen... arvaisiteppa vain! On ihanaa saada kommenttia ja kuulla, että hyvä on ollut.. Moni teistä pahoitteli Jamesia, ja joo, täytyy myöntää että hän on hieman epämiellyttävä. : (

Allu-Pallu, hyvä että suomennostyöni on sinunkin mielestä parantunut! Tervetuloa vaan takaisin lukemaan ficciä : )

banksu , kiitokset! Joo, jotkut sanat saattavat olla vähän... :--D Yritän parantaa entistä enemmän!

Nyt vähän jatkoa... ei kovin pitkä luku, mutta mielestäni ihan söpö.


kahdestoista luku
Aaw, they are so cute together.

Otin kitaran pois ja käännyin lähteäkseni. Sitten näin Edwardin, joka seisoi oviaukolla outo ilme silmissään.

Voi pojat, tiesin, että minun ei olisi pitänyt koskea hänen tavaroihinsa... Kaiken tämän jälkeen tuo oli kuitenkin yksityinen asia... Nyt poika, josta pidän, inhoaa minua.

“Olen pahoillani, Edward”, sanoin. Se oli ainoa asia jota pystyin ajattelemaan.


Hänen silmänsä olivat vieläkin laajat. Voi pojat, hän todellakin on omistushaluinen tavaroistaan.
”Sinä... Sinä... tuo... Kuinka? Vau...”, hän sopersi vihdoinkin.

Mitä hittoa tuo tarkoitti?

“Anteeksi kuinka?” kysyin vihdoin.
“Bella, miksi helvetissä et kertonut minulle että olet noin uskomaton laulaja? Voi, mahtavaa, en edes tallentanut tuota”, hän sanoi edelleen kauhistuneena. Punastuin syvästi. Hän ei siis ollutkaan vihainen.
”Et ole vihainen minulle?” kysyin varovasti.
Miksi olisin vihainen, kun olet noin satumaisen ihana laulaja?” hän kysyi saapuessaan huoneeseen ja tullessaan eteeni.

”Ei, höpsö, vaan kitarasi käytöstäsi.”
”Bella. Kuten minä sanoin aikaisemmin, tämä on sinunkin talosi ja ei haittaa, jos käytät kitaraani”, hän sanoi kättäni pidellen ja pusertaen sitä. Hän oli suloisin, söpöin ihminen koko planeetalla.
”Kiitos”, sanoin, katsoen noihin vihreisiin silmiin.
”Niin musikaalinen, huh, olet paljon parempi kuin minä aloittaessani urani... Vau, olen vaikuttunut”, hän sanoi hymyillen minulle.
”Voi pliis, ketä yrität narrata ja miksi sinulla kesti niin kauan?” kysyin vaihtaen puheenaihetta nopeasti. Vihasin sitä, kun ihmiset kehuivat minua.

”Oh, managerini pakotti minut kuuntelemaan jotain typerää musiikkia, hän on totaalinen friikki”, hän sanoi vapisten. ”Niin muuten, Emmett soitti ja sanoi, että heillä on hieman töitä, eli he eivät tule kotiin tänään, samoin tytöt. He sanoivat olevansa hyvin pahoillaan”, hän sanoi. Hän näytti siltä, että mietti kovasti, oliko sanonut kaiken. Hymyilin hänelle, hän oli niin hurmaava.

”Katselemmeko kuitenkin elokuvan?” kysyin, pitäen hänen kädestään tiukasti.
”Jep”, hän sanoi, kun menimme olohuoneeseen.

Katsoimme elokuvia tunteja, aika lensi niin nopeasti. Ennen kuin edes tiesimme, kello oli 23.30. Olimme tilanneet pizzan lounaaksi ja Edward kertoi minulle monia tarinoita Emmettistä ja siitä, kuinka hän joutui aina vaikeuksiin, kun he olivat pieniä.

En tiedä milloin nukahdin, koska nyt tunsin jonkun huolehtivan minusta. Minä tiesin sen olevan Edward, hänen ihanan tuoksunsa ansiosta.

Hän kiskoi minua lempeästi sängylle. Ennen kuin hän kääntyi, minä tartuin hänen käteensä.

”Pyydän, jää luokseni, Edward”, kuiskasin. Silmäni olivat edelleen kiinni.
“Totta kai jään, niin kauaksi aikaa kuin haluat”, hän vastasi, mutta minusta tuntui, että hän tarkoitti sitä enemmän mitä sanoi. Luoja, minä varmaan vain unelmoin.

Hän pujahti sänkyyni ja kietoi kätensä tiukasti ympärilleni. Painauduin hänen rintakehäänsä vasten. Voisin todellakin tottua tähän.

”Nuku hyvin, Bella”, hän mumisi, suudellen päätäni pehmeästi. Äkkiä en tiennyt miksi, mutta en ollut enää väsynyt. Edwardin kanssa oli kivaa, mutta kaipasin kotiani, kaipasin vanhempiani.

”Edward?” kysyin, toivoen ettei hän nukkunut.
”Hmm?” hän mumisi hiuksiani vasten.
”En halua nukkua”, sanoin, kuulostaen kymmenen vanhalta. Tunsin hänen tärisevän, ilmeisesti hän nauroi.
”Mitä sitten haluat tehdä? Kotiläksyjä?” hän kysyi edelleen naureskellen.

Halusin nauraa, mutta jostain syystä minun teki mieli itkeä. Ajattelen järkevästi, olin muutamassa päivässä kokenut niin paljon.

Pidin täällä olosta, mutta oloni tuntui yksinäiseltä, epätäydelliseltä. Olin loukkaantunut ja mikä tärkeitä, Tanya tekisi varmasti jotain huomenna.

”Ajattelet varmaan, että Tanya voisi tappaa minut”, sanoin. Kasvoni olivat edelleen haudatut hänen rintakehäänsä.
”Bella, älä ole höpsö, plus aion olla silloin paikalla, eikö niin? Sinun ei tarvitse olla huolestunut”, hän sanoi, pitäen minusta vielä tiukemmin.

Hymyilin, mutta tiesin tämän olevan unta. Tai siis, ei tällaista voi tapahtua. Minä ja Edward aikaa viettämässä yhdessä – se on jotain, mikä tulee aina muistuttamaan fantasiaa.

Mutta ainakin voin olla hänen ystävänsä, ei väliä kuinka vaikeaa se voisi olla, mutta halusin hänen olevan elämässäni kaikilla tavoilla mitä voi. Häntä ajatellessa minä ajauduin uneen.

Pystyin kuulemaan hänen muminansa. Oh, tämän täytyy olla pelkkää unelmointia...


Vau, he näyttävät niin suloisilta”, ääni sanoi. Se kuulosti Rosalien ääneltä.
Minusta minun pitäisi ottaa kuva”, toinen ääni sanoi.

Sitten oli monia klikkauksia ja välähdyksiä ja tiesin, että minä en nähnyt unta enkä unelmoinut enkä nähnyt painajaista. Minusta tuntui, että olin jäänyt kiinni.

Hyvin vastahakoisesti avasin silmäni ja näin Emmettin, joka oli tuijottamassa minua virnuillen, hänen kasvonsa vain tuuman päässä omistani.

”AAAAAAAA!” huusin kimeällä äänellä, mikä sai Edwardin hyppäämään ja tippumaan sängyltä.

Emmett aloitti hysteerisen nauramisen.

”Voi Luoja, Edward, olen niin pahoillani. Oletko okei?” kysyin, katsoen alas häneen. Hän oli vieläkin shokissa.
”Luulisin”, hän sanoi epävarmasti.

Hän nousi ylös ja mulkoili heitä. ”Mitä luulette tekevänne tässä huoneessa?” hän kysyi vihaisesti.

”Nooo, me voisimme kysyä samaa asiaa”, Emmett sanoi nauraen.
”Kasvakaa, jätkät. Tule Bella, minä autan sinua valmistautumaan”, Alice sanoi, hymyillen ilkikurisesti.

Voi pojat, tämä ei tiedä hyvää.


Mitäs piditte tästä? : )
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 19:12:45 kirjoittanut jaina »
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

masque

  • Vaito Nainen
  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #152 : 31.07.2009 14:44:36 »
Heh, ihana luku.. :D
Tietysti siinä kävi niin, että Edward on ihan ihastunut Bellan laulutaitoihin.  >:(
No ei, just sulosta.<3
Olisin halunnu lukea paaaljon pidemmän luvun, mutta mukava se oli tälläsenäänkin. :)
Kiitos, kun jaksat suomentaa. :D

Lindsey.

  • ***
  • Viestejä: 11
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #153 : 31.07.2009 17:27:50 »
Aww. Tää luku oli aivan ihana !
Ylistän mahtavaa suomennos taitoasi !  ;D
KIITOS ! ♥

« Viimeksi muokattu: 31.07.2009 17:39:55 kirjoittanut Lindsey. »

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #154 : 31.07.2009 17:38:16 »
Toi loppu oli hauska, raukkoja valokuvattiin ja Edward tippu sängyltä  ;D
Mutta kyllä mäkin kiljuisin jos heräisin kun toisen naama on lähellä :D
Jatkoooooo!!!!!!!!!

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #155 : 31.07.2009 17:43:59 »
ihana!
Emmett on niin ihana herättäjä ;D
kiva et Ed tykkäs ku Bella laulo :)
kiitos suomennoksesta :)
jatkoaa!!

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #156 : 31.07.2009 19:43:47 »
Jotenki tuntu lyhyeltä, mutta luvun ihanuuttahan se ei tiettykään poistanu. Tosi sulosta, ja justiin niin Emmettin tapaista ottaa valokuva tuossa tilassa olevista ihmisistä. Tosi hyvin suomennettu, kiitos.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #157 : 31.07.2009 20:10:30 »
ihana<3
Murrr. ei Bellaa ja Edwardii ois saanu häiritä :D
Jatkoa!

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #158 : 31.07.2009 23:13:14 »
Ihanaa Bella/Edwardia :D  Kiva piristys tähän iltaan (olen ihan väsynyt, pitäs mennä suihkuu, ym.).. Mm, voi noita Emmettiä, Rosea ja Alicea ja Jasperii :D  Kuvaavat nyt toisia kun ne nukkuu.  Tosin Edi ja Bella samassa sängyssä oli varmaa pieni yllätys, haha.  Kiitos, jatkoa!

Neavaan

  • Vampires<3
  • ***
  • Viestejä: 79
  • ♥Edward ja Robert♥
Vs: Käännös: The Cullen Brothers
« Vastaus #159 : 31.07.2009 23:37:20 »
IHANA<3! Mä oon oottanu että tulis seuraava luku ja nyt se sit tuli. Mä hypin tääl melkeen tasajalkaa. Odotan innolla jatkoa<3!