Originaalit > Sanan säilä

You're so gay and you don't even like boys [S, Songfic]

(1/2) > >>

Raesokeri:
Title: You're so gay and you don't even like boys
Author: Raesokeri/Minä
Rating: S
Warnings: Ei löydy
Pairing: Ei ole oikeastaan
Genre: En osaa nyt yhtään sanoa, drama?
Disclaimer: Omistan melkein kaiken, kaiken!  :D Ah, ja biisi on Katy Perryn Ur So Gay

A/N: En ole julkaissut mitään pitkään aikaan, johtuen siitä että mulla on kirjoittamisen kanssa ongelmia nykyään aika paljon, sillä en ole mihinkään oikeastaan tyytyväinen ja teksti tuntuu vaan tökkivän. Tämäkin on ollut odottamassa viimeistelyä pari kuukautta, ja nyt se olisi jokseenkin valmis. Ensimmäinen original teksti jonka julkaisen, ja laatu on mitä on ja lopetus ainakin omasta mielestäni aika huono. Tää on lähinnä tällästä tajunnanvirtaa.  Mutta, päätin kuitenkin julkaista jos joku tämän ajankuluksi lukisi.  ^^


***

Käytävä on lähes tyhjä, vain pari mulle tuntematonta oppilasta on rikkomassa askelillaan täydellisen hiljaisuuden, ja pian nekin äänet katoavat. Jätän kaiken muun täysin huomioitta ja annan katseeni taas lipua sun ohitsesi muka huomaamattomasti. Mä en edes yritä peitellä tuijotustani kovinkaan taidokkaasti, koska mä tiedän että sä et kiinnitä muhun huomiota, eikä tämä kerta olisi poikkeus. Huokaisen turhautuneena ja siirrän katseeni takaisin psykologian kirjaan, pitäisi tämäkin hyppytunti yrittää jotenkin hyödyntää. Miksi mä valehtelen itselleni? Ainut syy miksi mä kulutan aikaani lukion tyhjällä käytävällä psykan kirja kädessä on se, että sä istut viistosti musta noin kymmenen metrin päässä ja aiheutat mulle rytmihäiriöitä sitä tiedostamattasi.

I hope you hang yourself with your H&M scarf
While jacking off listening to Mozart
You bitch and moan about LA
Wishing you were in the rain reading Hemingway

Olen vilkaisevinani sun yläpuolella olevaa kelloa, vaikka pysäytän katseeni sun kohdalle useaksi sekunniksi. Tunnen punan kohoavan hitaasti kasvoilleni, vaikka sä et huomaakaan miten säälittävä mä olen. Katson sun suuntaan jälleen sivusilmällä ja näen kuitenkin täydellisesti jokaisen liikkeen jonka teet. Katseeni liukuun sun kalpeita ja paljaita käsivarsia pitkin sun sormiin, joissa näkyy luut häiritsevän hyvin, ja se näyttää upealta. Sun kynnet on huolellisesti lakattu mustalla ja vaihdat mintun vihreästä iPodistasi biisiä.

You don't eat meat
And drive electrical cars
You're so indie rock it's almost an art
You need SPF 45 just to stay alive

Tätä samaa on jatkunut jo vuoden, enkä mä voi tehdä mitään muuta kuin katsella sua kun sä et huomaa, eli käytännössä aina. Mä luulin ettei sun kaltaisia ihmisiä ole edes olemassa, mutta kun mä näin sut ensimmäisen kerran, mä tajusin olevani niin helvetin väärässä. Sä et yritä olla mitään mitä sä et ole, ja mä arvostan sitä vaikka en sua tunnekaan.

You're so gay and you don't even like boys
No you don't even like
No you don't even like boys
You're so gay and you don't even like boys
No you don't even like
No you don't even like

Siirrät tummanvioletin pillifarkun verhoaman hoikan jalkasi toisen päälle ja nojaat päätäsi kylmään kaakeliseinään. Sun silmät on kiinni ja katson sun kauniita kasvojasi häikäilemättömästi, ja yritän olla välittämättä syyllisyydestä joka tunkeutuu mun alitajuntaan. Mä kyllä tiedän että sä et pidä pojista, vaikka kaikki muut merkit väittäisikin vastaan.

You're so sad maybe you should buy a happy meal
You're so skinny you should really Super Size the deal
Secretly you're so amused
That nobody understands you

Kai mä silti voin katsella sun täydellisyyttä?

Phodos:
oi, ihana kirjoitus !
hienoa oli huomata, että kyse olikin pojan näkökulmasta, se oli jännä käänne.
kirjoitat todella mahtavaa tekstiä, ja turhautumisen oikein tuntee itsessäänkin kun tälläista tekstiä lukee. toivottavasti laitat tänne enemmänkin juttujasi, kun sulla kirjoittamisen lahjoja kerran on !
kiiitos !
~phodos

Riitu:
ihanaa ihanaa ihanaa tekstiä.

Lopetus ei mielestäni ollut mitenkään tönkkö, kaunista. <33
Anteeksi surkeasta ja tyhjänpäiväisestä kommentista, en osaa kuin kiittää ja ihastella. <33
Kiit♥s.
-Riitu-

Werita:
Aww, mä pidin tästä ^^ Ja biisikin kuuluu tällä hetkellä mun suosikkeihin  :)
Toi loppu oli todella ihana...

Raesokeri:
Phodos: Mä en tiedä onko mahdollista turhautua kun lukee mun tekstejä mutta mukavaa että pidit ^^ En muuten ollut ajatellut että pojan näkökulma saattaa tulla yllätyksenä.  Johtunee varmaan siitä että en kirjoita muuta kun slashia niin en osaa ajatella mitään tekstiä muulla tavalla :D

Riitu: Aww kiitos. Mikään kommentti ei oo mulle ikinä turha. ^^

Chemical Vampire: Kiitos paljon <3

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta