Kirjoittaja Aihe: Nàzgulin rustuksia UUSIA! 10.7  (Luettu 5935 kertaa)

Nàzgul

  • ***
  • Viestejä: 29
Nàzgulin rustuksia UUSIA! 10.7
« : 03.04.2009 22:04:38 »
Tervetuloa katselemaan kaikenlaista Nàzgulin tekemää taidetta!

Huom! Uusimmat ylhäällä!

UUSI!Bird 'n' Girl (S)
"A girl, who sitting on the stump in the forest, and a bird sitting on her finger in the forest too.. xDD " Vesiväreillä ja mustalla tussuilla tehty. Vanhaa tuotantoa edelleen  :)

UUSI!Kille Kilpikånna (S)
Tämäkin on taas kauan aikaa sitten olevaa tuotantoa, mutta kun en ole saanut aikaiseksi laittaa sitä tänne  :-\ Otin mallia eräästä kilpikonnasta, joka oli erään eläinkirjan sivulla. Väritin tämän ylläripylläri rakkailla vesivärikynilläni ja aikaa käytin varmaan enemmän kuin mihinkään muuhun työhön..

Koira (S)
Tein tämän jonkin aika sitten. Kevättalvella kait. Siihen on käytetty "uusia" vesivärikyniäni, jotka ovat aivan mahtavia. Koira onnistui mielestäni hyvin, vaikka korvat ovatkin aikas alhaalla. Semmoinen yön kevyt rustus.

Ammy (S)
Taas yksi uusi savityö tänne. Tällä kertaa kuvassa on Amaterasu, joka on päähenkilö eräässä pelissä nimeltä Õkami.
Voih kun en osaa ottaa niitä kuvia. Taas kaksi alimmaista on pikseli mössöä..


Taikasauvat (S)
Veistelimpäs tässä viimekesänä parit taikasauvat puukollani. Sen jälkeen hioin ne ja lakkasin lakkapetsilläni. Ylempi on hieman parempi laatunen kuin tuo alempi. Alemman tein hieman huolimattomasti ja kiireessä. Se on vielä menossa ystävälleni..  ;D

 Pikku sammakko (S)
Pienempi sammakko. Savesta tehty sekin. Maalasin  tämän peiteväreillä kait. Jotenkin nämä sammakot ovat niin ihania ja hellyyttäviä, että tahtoisin tehdä lisää. Savi vaan alkaa loppua.

Savi sammakko (S)
Tämä on tehty vuonna 2009. Maalasin sen vesiväreillä ja sitten lakkasin sen. Oli ihan tyhmää kun se vesiväri ei meinannu pysyä siinä mitenkään.. lakkauksen jälkeen huomasin siinä huonosti maalattuja kohtia. Arvakkaapas ärsyttikö..   :-\

Savi koira (S)
Tämä on tehty joskus vuonna 2007. Ihka ensimmäiseni savityöni.  Niin ja se esittää koiraa jos joku ei huomannut.. :D

Ginny (S)
Tein sen Slytherinin horoskoopihaasteeseen. Kuva on joutunut hieman skannerin pahoinpitelemäksi, mutta muuten mielestäni kiva  :)
Tehty joskus vuonna 2008


Kettu (S)
Tein vesiväreillä tämmöisen eläimen. Harvoin teen mitään vesiväreillä mitään, sillä jälkin on vähän mitä on. Niin ja tämäkin on tehty 2008 vuoden puolella.

Niin ja niitä kommentteja saa laittaa, vai täytyykö minun jopa rukoilla niitä?


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 05:08:03 kirjoittanut Illusia »

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Nàzgulin rustuksia
« Vastaus #1 : 09.04.2009 22:13:42 »
Päätän ilahduttaa sua, ja kommentoin. (:

Ahhh, mä rakastan noita pikku sammakoita, ne on söpöjä... <3
Ja toi ketun ilme on niin veikee. Mutta Ginny ei iske mitenkään ihmeellisesti muhun, siis ei sillä, että se olis huono, koska ei mulla oo siitä mitään huonoo kommenttiakaan. (:
Toi savi koira on kans söpö, varsinkin sen jalat.
Ja ne taikasauvat. Saanko ne ? xD Ne oli oikeesti tosi hienoja. (:
if you die now, how would you feel about your life?

Nàzgul

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Nàzgulin rustuksia
« Vastaus #2 : 10.04.2009 13:59:27 »
Oih.. Kommenttia tullut! *hyppii innostuksesta kattoon*  ;D

Nyappy-Chan: Kiitos kommentistasi! Se tosiaankin ilahdutti. (Tästä tuli ikimuistoinen hetki..) :D
Ginny nyt onkin hieman ilmeetön.. En ole ikinä ollut hyvä piirtään ihmisiä. Eläimet ovat enemmän minun alaani.
Valitettavasti nuo sauvat ovat varattuja. Toinen on minun ja toinen ystäväni, mutta kiva että pidit.  :)

Riiku: Kiitos myös sinullekin. Älä ihmeessä ole kateellinen! Olet sinäkin varmasti hyvä jossain ja kaikki piirtäjät ovat sitten kateellisia sinulle  :D  Minultakin on mennyt n. kolme vuotta saavuttaa tämmöinen taito piirtää, eikä vieläkään kummoinen ole.. Juu, ja varmasti jatkan samaan malliin.   :)

Kiitos kommenteistanne *Kiittää ja kumartaa* Töitä tulee lisää heti, kun löydän skannerin jostain huokealla hinnalla..



Mjau

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Nàzgulin rustuksia
« Vastaus #3 : 12.04.2009 11:09:51 »
Vau, noi taikasauvat on tosi makeita! :P Mäki haluun! xD Olet ilmeisesti kätevä käsistäsi, kun osasit tuollaiset veistellä ja kun olet nuo savieläimetkin tehnyt. Aika vekkuleita ovat :D

Olen Nyappy-Chanin ja Riikun kanssa eri mieltä tuosta Ginny-piirroksesta. Mielestäni siinä on kiva tunnelma. Ja tuo istuma-asento ei ole mikään helppo piirtää. Hyvin olet siinä onnistunut. Ja erityisesti ihailen piirroksen taustaa. Itse jätän usein taustan tekemättä kun se on jotenkin niin vaikeaa x) Etenkin nuo juuret on coolit 8)

Kettu on mielestäni hienosti väritetty, etenkin tausta, ja sillä on ihanan velmu ilme :)
Kirjastonkirja
jää ratikan penkille
niin kuin sinäkin.

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Nàzgulin rustuksia
« Vastaus #4 : 12.04.2009 11:44:16 »
Joo, emmä niitä sauvoja sulta ottaskaan, se oli vaan vitsi. (:
if you die now, how would you feel about your life?

Nàzgul

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Nàzgulin rustuksia
« Vastaus #5 : 13.04.2009 19:09:18 »
Mjau: Kiitos kommentista! No siinä Ginny-piirroksessa pitäisi oikeastaan olla semmoinen haikea tunnelma sun muuta semmoista. Mutta jotenkin en ole ikinä kovin tyytyväinen taustoihini; en jaksa tehdä niitä niin kovasti kuin muuta piirrosta  :-\ mutta juuret on aina kivat tehdä  :)
Niin ja kettu on aina viekas velmuilija..  ;D

Nyappy-Chan: Ai höh, no täytyypä purkaa kaikki ansat ja suojat sauvojen ympäriltä, kun et kerran tuukkaan varastaan niitä ;D

// 17.04.2009 - Yksi uusi kuva tekemästäni savi sudesta.
Lisää kuvia tulee heti, kun saan aikaiseksi ostaa oman skannerin.


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 05:06:01 kirjoittanut Illusia »

Purple

  • ***
  • Viestejä: 242
  • muusani Draco
    • Purple Passage
Vs: Nàzgulin rustuksia
« Vastaus #6 : 25.04.2009 20:45:23 »
Tulin kommentoimaan niin kuin sanoin että tulisin ;D

Aww, nuo sammakot on sööttejä <3 Ja taikasauvat hienoja myös :D (olen itse aika huono puukon kanssa, viiltäisin varmaan vain sormeeni jos yrittäisin jotain veistellä xD en ole veistänyt mitään... ööh, 10 vuoteen?)

En tunne hahmoa, mutta tuo kettukin on hyvin tehty.

Toivottavasti saat sen skannerin pian niin pääset skannaamaan!


Fanart ||  1.Fic (K18)

Nàzgul

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Nàzgulin rustuksia
« Vastaus #7 : 26.04.2009 16:32:32 »
Kiitos Purple!  :D Päivän paras piristys
Et kymmeneen vuoteen ole veistellyt?  :o Minä melkein kuljen puukko vyöllä kaikkialla, no ainakin vaelluksella..
Miksi ihmeessä kukaan ei tiedä maailman parasta peliä Õkamia? ???

// 12.06.2009 - Kaameen tauon oon pitäny tässä päivittämisessä. Osaksi sen takia, että odotin skanneria kuin kuuta nousevaa. Kun sitten sitä ei näy eikä kuulu, täytyy minun ottaa kuvat kamerallani. Mutta onneksi se menee nuinkin. :D

Niin, lisäsin vesivärikynillä tehdyn koiran.

Ja lisää laittelen sitten kun saan aikaiseksi..  :P


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 05:05:09 kirjoittanut Illusia »

Mjau

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Nàzgulin rustuksia
« Vastaus #8 : 14.06.2009 18:03:03 »
Tykkään tosi paljon tuosta uusimmasta työstäsikin. Realistisen ja elävän näköinen koira :) Minusta sen korvat eivät näytä olevan liian alhaalla. Vesivärikynät ovat kyllä kivoja kapistuksia =D
Kirjastonkirja
jää ratikan penkille
niin kuin sinäkin.

Nàzgul

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Nàzgulin rustuksia
« Vastaus #9 : 10.07.2009 22:36:54 »
Kiitoksia Mjaulle kommentoinnista!

*TADDADADAADADAA* Ja taas oon saanu laitettua peräti kaksi kuvaa, mikä on minulta aikamoinen saavutus  ;D
Pakko vaan myöntää, että linkitys on aikas hauskaa puuhaa xD

Wolf

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Nàzgulin rustuksia
« Vastaus #10 : 10.07.2009 22:58:22 »
Hienoja kuvia :D Varsinkin tuo Kille Kilpikånna, jolla on hieno kilpi. Toiseksi paras mielestäni oli Bird 'n' Girl, koska siinä oleva rauhallinen tunnelma välittyy hienosti  ;D
Tuo Ammy on aikas hieno, tunnistin sen heti, kun on kaverini tuota peliä joskus hakannut :)
Mutta jatka samaan malliin!

~Wolf

//Vai että olet oikein mustalla tussuilla tuon Bird 'n' Girlin tehnyt   :D
« Viimeksi muokattu: 10.07.2009 23:01:09 kirjoittanut Wolf »