Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Petetty, S || Oliver/?, LW7 - haaste :)

(1/1)

Ollie:
Tekijä: Ollie
Nimi: Petetty
Ikäraja: S
Genre: Drama, angst, romance...
Paritus: Oliver/?
Summary: "Käännyin pois ja tiputin ostamani ruusun kylmälle katukiveykselle. "
A/N: Lyrics Wheel - haaste ja kuva - haaste :)kuva

Petetty

Katselin hetken maailmaa kuin se olisi mustavalkoinen. Tunnuin eläväni toisessa maailmassa, elokuvassa. Katselin kuinka tartuit naista kädestä ja kuiskasit jotakin huvittavaa hänen korvaansa. Et näyttänyt huomaavan muita ihmisiä, jotka kulkivat läheltäsi. Et huomannut edes minua. Et huomannut tuijotustani, järkytystäni, kyyneleitäni. Näit vain hänet.

Käännyin pois ja tiputin ostamani ruusun kylmälle katukiveykselle. Kylmä viima kirvelsi poskiani ja henkeni höyrysi. Vaikka olin jo parin korttelin päässä, saatoin vieläkin nähdä heidät kuhertelemassa kaikkien nähden kuin minua ei olisi koskaan ollutkaan. Kuin olisin näkymätön ihminen.

Kävelin puistoon ja istuin penkille ja nojasin pääni polviin. Miten tyhmä ihminen voi olla? Miten en ikinä epäillyt häntä? Miten uskoin aina selitykset pitkistä illoista ja viikonlopputyömatkoista? Tunsin itseni niin typeräksi. Alistetuksi. Nöyryytetyksi. Valehtelit kirkkain silmin ja minä uskoin. Jäin tyytyväiseni takan eteen lukemaan, kun sinä jo kiirehdit salaiseen paikkaan naista tapaamaan. Kiedoit minut huomaamattani pikkusormesi ympärille, valheittesi verkkoon.

The Cranberries - Linger


If you, if you could return, don't let it burn, don't let it fade. I'm
sure I'm not
being rude, but it's just your attitude, It's tearing me apart, It's ruining
everything. I swore, I swore I would be true, and honey, so did you. So
why were you
holding her hand? Is that the way we stand? Were you lying all the time?
Was it just
a game to you? But I'm in so deep. You know I'm such a fool for you. You
got me
wrapped around your finger, ah, ha, ha. Do you have to let it linger? Do
you have
to, do you have to, Do you have to let it linger? Oh, I thought the world
of you. I
thought nothing could go wrong, But I was wrong. I was wrong. If you, if
you could
get by, trying not to lie, Things wouldn't be so confused and I wouldn't
feel so
used, But you always really knew, I just wanna be with you. But I'm in so
deep. You
know I'm such a fool for you. You got me wrapped around your finger, ah,
ha, ha. Do
you have to let it linger? Do you have to, do you have to, Do you have to
let it
linger? And I'm in so deep. You know I'm such a fool for you. You got me
wrapped
around your finger, ah, ha, ha. Do you have to let it linger? Do you have
to, do you
have to, Do you have to let it linger? You know I'm such a fool for you.
You got me
wrapped around your finger, ah, ha, ha. Do you have to let it linger? Do
you have
to, do you have to, Do you have to let it linger?


Nostin pääni penkistä ja huomasin pikkutytön edessäni. Tämä hymyili viatonta hymyään ja piti kaunista nukkea pienissä kätösissään. Hän kysyi minulta miksi olen surullinen. Sanoin, että joskus ihmisiä vain surettaa. Tyttö katsoi minua pää vinossa ja sanoi sitten:
”Äiti sanoo, että kun sattuu niin sitten pitää puhaltaa. Mihin sinua sattuu?” Olin sen verran hämmentynyt, etten osannut vastata ennen kuin tytön äiti tuli hakemaan tyttöä.

Äiti katsoi minua tuimasti ja nosti tytön syliinsä. Pikkutyttö kertoi äidilleen, että minuun sattuu ja minuun pitäisi puhaltaa. Äiti katsoi minua arasti hymyillen ja kysyi:
”No, mihin sattuu?” Katsoi tätä hieman nolostuneena, sillä silmäni olivat edelleen vetiset. Hymyilin varovasti ja sanoin:
”Sydämeen.” Nainen katsoi minua ymmärtäväisesti. Hän oli jo lähdössä, mutta kääntyi sitten epävarmasti ja huikkasi minulle:
”Yleensä, jos joku on kipeä, tarjotaan kuumaa juotavaa. Haluaisitko?”
Katsoi naista vähän aikaa. Taisin olla aika säälittävän näköinen. Nousin kuitenkin.

Ehkä juoma piristäisi.

A/N: Kommenttia toivotaan :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta