Kirjoittaja Aihe: Gentlemen's Alliance Cross, Hiustenleikkuusta ja tyynysodasta | S, friendship  (Luettu 1899 kertaa)

Sekoleptikko

  • Nederlandstalig
  • ***
  • Viestejä: 1 024
  • Hilarisch
Title: Hiustenleikkuusta ja tyynysodasta
Author: Sekoleptikko
Fandom: Genteleme's Alliance Cross //Snoop. lisäili fandomin myös alkutietoihin.
Disclaimer: Arina Tanemura omistaa Hainen, Maoran ja Ushion, en minä. En myöskään saa minkäänlaista rahallista korvausta tästä.
Genre: Friendship
Ikäraja: Sallittu
Summary: ”Yritin kuvitella sinut laittamassa Ushion hiuksia. Hän ei pitäisi siitä”, Haine sanoi kikatuksensa lomasta.
Word count: 259
A/N: Tämää menee Fandom 10:iin, multifandomiin ja ficlettiin aiheella "silmä silmästä". Oi, Maoraa ja Hainekkoa on ihan liian hauska kirjoittaa, tykkään varsinkin Maorasta niin paljon. Muutenkin tämän trion keskinäiset suhteet sarjan erivaiheissa ovat niin herkullisia, että ei mitään rajaa.


Hiustenleikkuusta ja tyynysodasta


”Hainekko, miksi sinä leikkasit hiuksesi? Ne olivat niin ihanat pitkinä!” Maora huokaisi pettymystä äänessään, suu mutrulla. ”Niihin oli kiva laittaa lettejä ja rusetteja! Ihan kuin koiralle…”

”Maora! En minä ole sinun koirasi”, Haine tokaisi mulkaisten Maoraa. ”Ja minä pidän näistä lyhyemmistä hiuksista enemmän, ne ovat helpommat.”

”Mutta Hainekko, kenen hiuksilla minä nyt leikin? Ushionko?” Maora kysyi vääntäen suutaan ja kasvojaan entistä surullisempaan ilmeeseen. Haine katsoi Maoraa hetken aikaa ja kuvitteli hänet yrittämässä letittää Ushion pitkiä, kiharia hiuksia. Hän ei voinut estää itseään tyrskähtämästä, niin hassu ajatus oli.

”Mitä sinä naurat? Hainekko, kerro minulle!” Maora kysyi hymyillen ja kaappasi poispäin kääntyneen Hainen halaukseen. ”Hainekko, kerro nyt”, hän maanitteli kutitellen tytön kylkiä.

”Yritin kuvitella sinut laittamassa Ushion hiuksia. Hän ei pitäisi siitä”, Haine sanoi kikatuksensa lomasta. ”Maora, päästä irti, minä kuolen!” Maora kuitenkin jatkoi hänen kutittamistaan ja ennen pitkää molemmat kieriskelivät Hainen huoneen lattialla nauramassa kilpaa. Haine kurkotti ottamaan vierestään tyynyn ja paukautti sillä Maoraa kasvoihin.

”Ai, Hainekko! Sinä olet epäreilu, ei noin saa tehdä”, Maora yritti sanoa vakavana, mutta ei voinut mitään naurulleen. Hän tarttui nyt vuorostaan tyynyyn ja löi sillä Hainea, joka väisti äkkiä pois alta. Haine nousi seisomaan ja peruutti kohti huoneensa ovelle, juuri kun se avautui. Maora ei kuitenkaan huomannut oven avautumista ja heitti tyynyn täysin voimin päin Hainea. Mutta siinä seisoikin yllättynyt Ushio, joka ei erityisemmin ilahtunut tyynystä kasvoillaan.

”Ma-o-ra.” Siinä oli kaikki, mitä Maora ehti kuulla ennen kuin huomasi tyynyniskujen satelevan päähänsä. Haine seisoi pöllämystyneenä vähän sivummassa. Hänen huulilleen kiipi hiljainen hymy, kun hän näki miten tyytyväiseltä Ushio näytti kun viimein väsyi Maoran kiduttamiseen tyynyllä.
« Viimeksi muokattu: 10.04.2014 22:50:38 kirjoittanut Snoop. »
"Oh, shut up", said Percy the Prefect.

malfoyseksuaali

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Hiustenleikkuusta ja tyynysodasta
« Vastaus #1 : 10.12.2009 18:14:21 »
Varsin jännää, en oo usein törmänny GAC ficceihin, vaikka aika paljon foorumeita selailenki (okei, nyt lähikuukausina koulun jälkee jääny aika vähäiseksi..). Oli kyllä varsin kiva lukee, semmonen, hmm.. pieni piristävä paukku iltaan, tää kyllä hienoisesti lievensi mun vitutusta mitä on kestäny monta päivää.
Itelle oon ostanu ne muutamat mangat mitä kaupoissa tästä sarjasta oon löytäny, ja ihan oon pitäny vaikka en hirveesti tän tyyppisiin tarinoihin perusta. Tässä kuitenki Hainekin on oma ittensä kuten Maorakin, ja oli aika hauskaa kun tuli loistavat mielikuvat siitä kuin Ushio paukuttaa tyynyn kuoliaaksi Maoran takia. Hyvin piristävää! Ei sillä, en itekkään päästäis mua tyynyllä hakannutta kovinkaan vähällä, vaikka kyseinen juttu olisi tapahtunut vahingossa..
Mutta joo, oikeesti pidin. Eikä tässä nyt kai hirveesti voi kirjotusvirheitäkään tai muuta saada aikaan, ja lisääkin olisi oikeesti kiva lukee, ehkä jotain hieman pidempäänki (vink vink). Kiitos piristyksestä!

-malfoyseksuaali
Never perfect...

Sekoleptikko

  • Nederlandstalig
  • ***
  • Viestejä: 1 024
  • Hilarisch
Vs: Hiustenleikkuusta ja tyynysodasta
« Vastaus #2 : 15.12.2009 09:18:41 »
malfoyseksuaali: Hih, tosi ihanaa ja kivaa, että piristi jonkun muunkin päivää. GAC on oikeasti niin herkullinen ja mahdollisuuksia antava sarja, että ei mitään rajaa : ) Girl Triosta on kiva kirjoittaa, koska ne on kuitenkin oikeasti niin hyviä kavereita (vaikkei Ushio sitä myönnä). Ja pidetäänpäs mielessä, että pitäisi jotain pidempääkin kirjoitella : )
"Oh, shut up", said Percy the Prefect.

Sekoleptikko

  • Nederlandstalig
  • ***
  • Viestejä: 1 024
  • Hilarisch
Vs: Hiustenleikkuusta ja tyynysodasta
« Vastaus #3 : 24.02.2010 16:31:36 »
Purriainen, kiitos kommentistasi ja huomasinkin, että löysit tuon toisen GAC-ficcini. Kyllä näitä vielä ainakin kahdeksan vielä tulee ja lupaan yrittää tehdä pidempiä. Kaikenlaisia toiveita ja haasteita saa myöskin heittää, jos jotain erityisesti toivoo, vinkvink : D Ja parane pian <3
"Oh, shut up", said Percy the Prefect.

Prunelli

  • Vieras
Vs: Hiustenleikkuusta ja tyynysodasta
« Vastaus #4 : 02.03.2010 20:36:45 »
Varmaan ensimmäinen Shinkuro (<---The Gentlemen Alliance Cross) fanfiction, mihin olen törmännyt! :) Tykkäsin tästä, koska siinä esiintyivät kolme lempihahmoani, mutta kumpa Shizumasa ja Magurikin olisivat olleet siinä! ;_; Tarina oli harmittavan lyhyt, mutta se ei haitannut! :D Minulla on tähän asti kaikki The Gentlemen Alliance Cross-mangat, ja huomenna pitäisi ostaa uusin pokkari! Toivottavasti itsekkin innostuisin kirjoittamaan tästä kyseisestä mangasta yhtä hyvän ficin kuin tämä! *Hymy*