Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Sininen hetki, S

(1/1)

Fairy Feller:
Title: Sininen hetki
Author: Minä, Spider
Beta: Ei ole
Pairing: Ei ole
Rating: Sallittu // Scarlett muokkasi ikärajan otsikkoon
Summary: Remus fiilistelee aamuvarhaisella.
Genre: Drama, Raapale
Disclaimer: J.K.Rowling omistaa Remuksen ja Tylypahkan, minä vain vähän leikin niillä. En saa työstäni materiaalista palkkiota, vaan ficci on tehty puhtaasti viihdykkeeksi.
A/N: Tällainen ficci :) Osallistuu myös sataseen sanalla 015. - Sininen. Jos vaivaudut lukemaan, olethan niin ystävällinen, että kommentoit. Kaikki Risut ja Ruusut tänne vain. Kiitos!

SININEN HETKI

Remus Lupin heräsi siihen, että hänellä oli hirvittävä jano. Hän nousi pylvässängystään ja tassutteli ikkunalaudan luo. Ikkunalaudalla oli vesikannu ja siinä jääkylmää vettä. Remus nappasi kertakäyttömukin ja täytti sen. Kummallista kyllä häntä ei väsyttänyt enää yhtään, vaikka oli aikainen aamu. Remus katsoi ulos ikkunasta. Aurinko nousisi parin tunnin kuluttua, ja taivaanranta alkoi jo vaalentua.

Remus unohtui katselemaan tuota uskomattoman kaunista näkyä. Tylypahkan pihamaa näytti hyvin salaperäiseltä, varjot olivat niin kovin erilaisia kuin päivällä.

Remus katseli kuinka aurinko alkoi pikku hiljaa nousta. Pian maisema kylpikin jo valossa.

Tuo sininen hetki oli ollut hyvin kaunis.

A/N 2: Tosiaan, kommentteja kaipailisin, toka julkaistu ficci kun on :)

Flora Chubb-Baggins:
Ihan kivaa tekstiä. : ) Tosin, se tökki kyllä. Kirjoitusvirheitä ei minun silmääni osunut.
--- Lainaus käyttäjältä: Spider - 18.03.2009 15:33:25 --- Tylypahkan pihamaa näytti kovin salaperäiseltä, varjot olivat niin kovin erilaisia kuin päivällä.

--- Lainaus päättyy ---
Tuo oli ihana kohta. : )

Fairy Feller:
Kiitos kommenteista, Flora Chubb-Baggins ja TylerDurden  :)
Piristitte päivääni  :)

Milgia:
Fazer, kun haluattte hyvää : DD


--- Lainaus --- Hän nousi pylvässängystään ja tassutteli ikkunalaudan luo
--- Lainaus päättyy ---
Aaaw, Remus tassuttelee <3 love it.

Tämä oli ihana, tunnelmallinen, lyhyt ja kaunis, kertakäyttömuki rikkoi hieman tunnelmaa, ja taivaanrannan vaalentuminen (?) mutta kaikinpuolin ihana ficci oli...

M

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta