Kirjoittaja Aihe: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.! K-11 Lily/Scorpius  (Luettu 36130 kertaa)

RonWeasleyyy

  • robotronic
  • ***
  • Viestejä: 95
    • FinFanFun
Vs: Slytherin and his Gryffindor jatkoa 24.2.!
« Vastaus #160 : 01.03.2010 20:40:31 »
iihana <3
Pääsin vast nyt kommentoimaa tätä, ku olin lomal, OMG :DD
Voe vitsi, ku tää loppuu, mut joo oon samaa mieltä ku edelliset, et epilogist sitte pitkä ;)
Ihanat Scorpius ja Lily, mut voi voi sitä Kaithliniä, ku aina eroomassa :( :D
Aina ku mä luen tätä, ja jos siin mainitaa Venom, nii mul tulee ainan sellanen jännittyny olo, sellanen et toivottavasti se ei keksi pahoi juttui Scorpiuksest, saadakseen sen itselleen. ;)
Mutta epilogia tulemaan, kiitos :DD
Tykkäsin ja rakastuin myös :D
Ja oon päättäny et luen nää sit uudestaa, pakko on :D
<333

-RonWeasleyyy

Yes I'm in love with a fictionary book character named Draco Malfoy

MinaVaan

  • ***
  • Viestejä: 52
Vs: Slytherin and his Gryffindor jatkoa 24.2.!
« Vastaus #161 : 02.03.2010 12:34:24 »
Voih, niin se kaikki hyvä loppuu aikanaan.

Surettaa Kaitlinin puolesta, ne oli Jamien kanssa alussa niiiiin sulonen pari, ihan tyhmää että Jamie jätti sen toisen takia :(

Mutta onneks oli edes osittain onnellinen loppu eikä Venom onnistunu sotkee mitään :)

rrooooosa

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Slytherin and his Gryffindor jatkoa 24.2.!
« Vastaus #162 : 02.03.2010 23:13:06 »
Ihana luku jälleen kerran. <3
<3

Jazmín

  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Slytherin and his Gryffindor jatkoa 24.2.!
« Vastaus #163 : 14.03.2010 10:02:40 »
A/N: Kiitos Sinikeiju :) Tohon sun kysymykseen, en oikeen tiedä, mulla on itse asiassa tullut kyllä jo vähän ideoita, mutta nyt seuraavaks mulla on yks toinen projekti meneillään, mutta eihän sitä koskaan tiedä... :)
Oblivian, kiitos kommentista!
Kiitos paljon nuuhku :)   
Kiitti ihanasta kommentista RonWeasleyyy. Ja mahtavaa, jos jaksat lukea tän vielä uudestaankin!
MinaVaan, kiitos paljon kommentista!
kiitos, rrooooosa, ihanaa että tykkäsit :)

Tässä se nyt sitten vihdoinkin olisi se epilogi. Sori nyt vaan, mutta tämä on kumminkin aika lyhyt, toivottavasti ei haittaa :)
Kamalaa kun on hakea olo, tätä ficciä tulee kyllä kamala ikävä, kun olen nyt kuitenkin kirjottanut tätä yli vuoden ja tätä oli todellakin ihana kirjottaa.

Sitten mun on pakko vielä kiittää kaikkia teitä ihania ihmisiä, jotka olette lukeneet ja kommentoineet tätä. Teidän kommentit merkitsee mulle oikeesti tosi paljon ja niitä on ollut mahtava lukea <3
Ja nyt olisi vielä sellainen pyyntö, että jos olet jaksanut lukea tänne asti, niin ole kiltti ja jätä jonkinlainen kommentti, koska musta olis oikeesti kiva tietää, kuinka monta lukijaa tällä on.
Ja olis myös kiva tietää ihan yleisesti, mitä mieltä olit tästä ficistä. Mikä oli hyvää ja missä on vielä parannettavaa? Kuka oli sun lempihahmo ja jäikö joku henkilöistä jotenkin etäiseksi?

Okei, mutta nyt vihdoinkin, tässä tulee se epilogi :)

Epilogi

Aurinko paistoi lämpimästi oppilaiden kasvoille, heidän luoviessaan tietään kohti junaa. Päivä oli kaunis, pilvetön taivas kaartui heidän ylleen täydellisen sinisenä. Ilmassa oli iloista kihinää ja kesäloman odotusta, mutta myös haikeutta. Vaikka kesää oli odotettu pitkään ja hartaasti, jokaiselle tulisi varmasti ikävä Tylypahkaa.
Lily, Kaitlin ja Rose hyppäsivät ulos thestralien vetämistä vaunuista ja lähtivät luovimaan tietään kohti laiturilla odottavaa junaa.
”Missä välissä tämäkin lukuvuosi ehti kulua?” Lily kysyi hieman haikeasti. Hänestä tuntui että vasta hetki sitten he olivat vetäneet matka-arkkujaan toiseen suuntaan.
”Niinpä”, Kaitlin sanoi, ”Ja mieti mitä kaikkea ehti kuitenkin tapahtua.”
Lily nyökkäsi, miettien, kuinka eri tavalla asiat olivat olleet, kun hän oli syksyllä kävellyt tästä kohti Tylypahkaa. Silloin hän ei olisi voinut millään aavistaa, millainen vuosi siitä oli tulossa. Mitä kaikkea tulisi tapahtumaan, miten hänen koko elämänsä muuttuisi... Kuinka erilainen hän olikaan ollut silloin, melkein kuin eri ihminen.
”Aika hullu vuosi”, Rose huomautti, ja Lily oli kyllä täysin samaa mieltä siitä. Eikä todellakaan läheskään kaikki lukuvuoden tapahtumat olleet jättäneet onnellisia muistoja, mutta siltikään, hän ei vaihtaisi yhtäkään niistä pois. Hän ei haluaisi muuttaa mitään, koska nyt, kaiken sen jälkeen, kaikki oli kuitenkin hyvin.

 Päästyään lopulta sisälle junaan, he saivat varattua suuren vaunu-osaston itselleen ja työnsivät tyytyväisesti matka-arkkunsa matkatavaratelineelle. Pian sen jälkeen saapuivat Hugo, Albus ja Ethan ja asettuivat myös aloilleen vaunuosastoon.
”Minä menen etsimään Scorpiuksen”, Lily sanoi hetken kuluttua Kaitlinille ja nousi ylös. Junan käytävillä oli täysi kaaos, ihmisten törmäillessä toisiinsa matkatavaroidensa kanssa ja yrittäessään etsiä vapaata vaunu-osastoa. Lily vaelteli jonkun aikaa pitkin käytäviä, ja juuri kun hän alkoi tajuta, että olisi mahdotonta löytää Scorpiusta siinä metakassa, tämä ilmestyi jostakin kulman takaa, kuin tyhjästä ja tarttui Lilyn käteen.
”Hei, minä olen etsinyt sinua joka paikasta”, Lily sanoi.
”Niin minäkin sinua”, Scorpius sanoi virnistäen. Lilyn oli pakko hymyillä Scorpiukselle takaisin. Scorpiuksen hymyssä vain oli kerta kaikkiaan jotain vastustamatonta. Luulisi, että Lily olisi tähän mennessä jo tottunut siihen, mutta se olikin yksi niistä asioista, johon hän ei koskaan halunnutkaan tottua.
”Liikkukaa, te tukitte käytävän”, kuului ärtynyt ääni heidän takanaan ja Lily tajusi yhtäkkiä, että he olivat pysähtyneet paikalleen keskelle käytävää.
”Tule istumaan meidän kanssa”, Lily sanoi ja veti Scorpiuksen perässään kohti heidän vaunuosastoaan.
Heidän päästyään takaisin vaunuosastoon he istuutuivat Scorpiuksen kanssa ikkunan viereen. Lily vilkaisi ympärilleen hymyillen. Kukaan ei näyttänyt enää edes erityisemmin huomaavan Scorpiuksen läsnäoloa. Kuluneiden kuukausien aikana kaikki olivat vain jotenkin tottuneet siihen, aivan kuin huomaamatta ja kukaan ei enää pitänyt sitä mitenkään erikoisena, että Lily ja Scorpius olivat yhdessä. Lily oli ollut tyytyväinen huomatessaan, että Kaitlin tuli itse asiassa ihan hyvin juttuun Scorpiuksen kanssa ja Rosekaan ei enää suhtautunut tähän niin varauksella, kuin alussa. Jopa Albus alkoi tottua tähän; vaikka Lily vieläkin joskus huomasi Albuksen silmäilevän Scorpiusta epäluuloisesti, ainakaan hän ei enää näyttänyt siltä, kuin tuntisi suurta tarvetta hyökätä Scorpiuksen kimppuun, joka kerta kun tämä koski Lilyyn. Ja vaikka joskus se olikin ärsyttävää, Lily tiesi, että Albuksen epäluuloisuus johtui vain siitä, että hän välitti Lilystä. Albuksella vain oli oma, erittäin isovelimäinen tapansa yrittää pitää huolta Lilystä.

Lily nojautui vasten ikkunaa junan vihdoin kiihdyttäessä hitaasti, mutta varmasti liikkeelle. Hän katseli kuinka laituri ja sen takana, jossain näkymättömissä oleva Tylypahka jäi heidän taakseen ja tajusi olevansa erittäin iloinen, että hänellä olisi vielä yksi vuosi jäljellä siellä, sillä jollain tapaa Tylypahkasta oli tullut hänen toinen kotinsa. Se oli aivan oma maailmansa, maailma jossa hän oli rakastunut ensimmäistä kertaa, särkenyt sydämensä ja saanut sen sitten taas paikattua takaisin kasaan. Maailma, jossa hän oli kokenut niin paljon, maailma, johon hän kuului.
Sitten Lily käänsi katseensa takaisin sisälle vaunuosastoon ja hymyili pienesti vieressään istuvalle Scorpiukselle. Vaikka Lily rakastikin Tylypahkaa, sen suuria luokkahuoneita ja salakäytäviä ja suurta salia ja oleskeluhuonetta ja ihan kaikkea, tärkeintä olivat kuitenkin ihmiset. Ihmiset, jotka saivat Tylypahkan tuntumaan kodilta, sen sijaan, että se olisi ollut pelkkä rakennus. Ihmiset, jotka hänellä oli ympärillään tälläkin hetkellä.
Rose ja Ethan lukivat nurkassa Saivartelijaa ja hihittelivät jollekin artikkelille, Albus ja Hugo keskustelivat innostuneesti huispauksen maailmanmestaruuskisoista ja Scorpius kietoi kätensä Lilyn vyötäisille ja veti tämän lähemmäs itseään ja Lilyn nojasi päätään vasten Scorpiuksen olkapäätä.
Lily ja Kaitlin kuluttivat aamupäivän pelaamalla velhoshakkia. Kaitlin väitti, että Lily voitti koko ajan vain sen takia, että Scorpius kuiskaili hänen korvaansa ohjeita, vaikka Scorpius sanoikin, että hän kuiskaili jotain aivan muuta.
He lopettivat pelaamisen ruokakärryn saapuessa heidän kohdalleen. ”Tule Lily, minulla on nälkä”, Kaitlin sanoi ja veti Lilyn mukanaan käytävään, ruokakärryjen luokse.
Lily ja Kaitlin nappasivat mukaansa sylillisen suklaasammakoita, noidankattilakakkuja ja lakritsitaikasauvoja, ja olivat juuri palaamassa takaisin omaan vaunuosastoonsa, kun heidän viereisestä osastostaan astui ulos Jamie toinen käsi kiedottuna puuskupuhilaisen tyttöystävänsä ympärille. Jamie pysähtyi paikalleen huomatessaan Kaitlinin ja Kaitlin tuijotti hetken Jamieta jähmettyneenä. Lily katsoi Kaitlinista Jamieen ja taas takaisin hermostuneena. Hetken aikaa tuntui kuin koko maailma olisi jähmettynyt paikalleen. Sitten Kaitlin kääntyi hitaasti ympäri, tarttui Lilyn käteen ja lähti takaisin kohti heidän omaa vaunuosastoaan
”Oletko sinä kunnossa?” Lily kysyi Kaitlinilta hiljaa.
Kaitlin kääntyi katsomaan Lilyä. ”Olen”, Kaitlin sanoi hymyillen pienesti, mutta tällä kertaa Lily pystyi helpotuksekseen näkemään, että hymy oli aito. ”Ihan oikeasti, minä olen”, Kaitlin sanoi, kuulostaen siltä, kuin se olisi yllättänyt hänet itsensäkin. ”Se ei enää satu katsoa häntä jonkun muun kanssa. Se ei enää edes tunnu miltään, nähdä hänet sen tytön kanssa. Ihan oikeasti, se ei tunnu enää miltään.”
Lily hymyili Kaitlinille huojentuneena. Pitkään aikaan hän ei ollut edes uskaltanut mainita Jamieta Kaitlinin läsnä ollessa, ja oli vain yrittänyt pitää Kaitlin mahdollisimman kaukana Jamiesta, joten oli erittäin helpottavaa nähdä, että kaikki muuttui vihdoinkin paremmaksi.
”Enkä minä tahdo enää kuluttaa yhtäkään minuuttia ajattelemalla Jamieta, hän on vienyt jo ihan liikaa minun aikaani”, Kaitlin sanoi päättäväisesti ja Lily hymyili helpottuneena. Kaitlin olikin jo murehtinut aivan liian kauan Jamien perään. Sitä oli ollut kamalaa seurata vierestä, kun Lily tiesi, ettei hän kuitenkaan voinut tehdä mitään muuta kuin vain olla siinä. Lily tajusi, että Kaitlinista oli varmasti tuntunut samalta, silloin kun –
Mutta Lily ei halunnut ajatella sitä nyt, ei nyt kun kaikki oli taas niin hyvin.

Kaitlin ja Lily palasivat takaisin vaunuosastoon ja loppupäivän he kuluttivat yhdessä muiden kanssa, ahtamalla itsensä täyteen suklaasammakoita ja noidankattilakakkuja ja suunnittelemalla kesälomaa ja junamatka olikin ohi yhdessä hujauksessa ja kohta he olivat jo saapuneet Lontooseen ja ihmiset vaihtoivat kaapujaan jästivatteisiin ja keräsivät matkatavaroitaan kasaan. Päästyään ulos junasta, he asettuivat sitten odottamaan omaa vuoroaan läpäistä kaide ja palata takaisin jästimaailmaan. Sitä joutuikin odottamaan melko kauan, sillä oli erittäin hankalaa yrittää saada siirrettyä kaikki Tylypahkan oppilaat huomaamattomasti kaiteen läpi toiselle puolelle, varsinkin kun heillä oli kummallisia ja paikoittain erittäin kovaäänisiä matkatavaroita mukanaan.
Toiselle puolelle päästyään he huomasivat hetken etsinnän jälkeen, Harryn, Ginnyn, Ronin ja Hermionen, ja hetken ajan kaikki oli yhtä halausmylläkkää, kun kaikki yrittivät päästä tervehtimään omia lapsiaan samaan aikaan.
”Tuolla on minun äitini, minun pitäisi luultavasti mennä”, Kaitlin sanoi nyökäten jonkun matkan päähän.
”Hyvä on, muista sitten kirjoittaa minulle ja tulet sitten käymään jossain vaiheessa”, Lily sanoi ja halasi ystäväänsä lujasti. Hän tiesi että hänelle tulisi vielä ikävä tätä, ennen kuin he näkisivät taas.

Kaitlinin mentyä Lily veti Scorpiuksen hiukan syrjemmälle, pois ihmisvilinästä.
”Minulle tulee niin ikävä sinua”, Lily huokaisi.
”Niin minullekin sinua”, Scorpius sanoi. ”Mutta älä välitä, kyllähän me voidaan aina kirjoitella.”
”Niin, ja sinä voisit tulla jossain vaiheessa käymään meillä, nyt kun isäkin suhtautuu sinuun vähän paremmin”, Lily sanoi.
”Totta, ja jos minun on ihan pakko nähdä sinut, niin ainakin minä muistan, että sinun ikkuna on se oikeanpuoleinen”, Scorpius huomautti.
Lily katsahti Scorpiukseen kauhuissaan. ”Ei todellakaan ole, se on Albuksen ikkuna, minun on vasemmanpuoleinen”, Lily sanoi kauhistuneena. ”Katsokin, ettet kiipeä sisään Albuksen ikkunasta joskus keskellä yötä”, Lily varoitti.
Scorpius nauroi Lilyn pelästyneelle ilmeelle. ”No kyllä minä nyt sen oikeasti tiesin”, Scorpius sanoi virnistäen. ”Äläkä pelkää, ei minulla ole mitään aikomusta ilmestyä Albuksen huoneeseen keskellä yötä.”
Lily virnisti takaisin Scorpiukselle. ”Okei, minä luotan sinuun.”
”Hyvä”, Scorpius sanoi ja veti Lilyn tiukasti vasten itseään ja Lily kietoi kätensä Scorpiuksen ympärille ja hautasi kasvonsa vasten tämän rintakehää. Hän tiesi, että tulisi olemaan yhtä tuskaa olla erossa Scorpiuksesta ja olisi outoa palata takaisin Tylypahkaan syksyllä, kun Scorpius ei enää tulisi hänen mukaansa, mutta hän tiesi myös, että he selviäisivät siitä kaikesta. Selviäisivät oikein hyvin, sillä heillä oli toisensa ja aurinko paistoi lämpimänä heidän niskaansa ja tuolla jossain ulkona odotti maailma joka oli kaunis ja ihmeellinen ja täynnä taikuutta.

If you stay I don't need heaven.

Game of Love

Amaril

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #164 : 15.03.2010 14:09:58 »
Nyt minä sitten kommentoin tätä.
Löysin tämän muutama osa sitten, mutta en sitten kommentoinut. (Olen surkea kommentoimaan!)
Pidän todella paljon näistä seuraavan sukupolven-ficeistä. Tämän yksi parhaista suomenkielisistä sellaisista joita olen ikinä lukenut.
Tuo epilogi ihanan haikea ja kaunis. Tulee itsellekin ikävä Tylypahkaa vaikka en ole koskaan siellä käynytkään  :D
Minulle taitaa tulla ikävä tätä ficciä. Kiitos kuitenkin näistä ihanista lukukokemuksista!

elzz.

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Pidä Musta Kii. Älä Päästä Koskaan...
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #165 : 16.03.2010 16:32:58 »
No aww...

Tosiaan sain tämän luettua, lähes, putkeen ja oikein söpö oli :3
Ensimmäinen Lily/Scorpius-ficci, jonka luin ja ylipäätään en 3.polveen oo hirveest paneutunut. Mutta siis oli oikein suloinen ^^
Jonkin verran kirjoitusvirheitä huomasin, mutta nyt en jaksa, sori vaan ^^', kaikkia lähtee etsiskelee, mutta ilmoittelenpa kuiteski.
Ehkä tämän myötä innostun näistäkin hahmoista enemmän...

Että kiitosta ja kumarrus vaan söpöydestä ;3
~I don't need no fakes around me~
~All I want is you to be with me~
~Here I am~

RonWeasleyyy

  • robotronic
  • ***
  • Viestejä: 95
    • FinFanFun
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #166 : 18.03.2010 22:36:43 »
Ihana <333
Olihan tää kieltämättä aika lyhyt, mut ei se nyt sillee haitannu, ku en ois tähä aikaa jaksanukkaa lukee mitää kauheen pitkää :'D
Kirjoitusvirheistä en viitsi mainita mitää, ku en muista oliks niit ja nii ... ;DD
Mun lemppari hahmo oli kyllä Scorpius, ihananananan(mite sä ootkaa saanu siit nii ihanan:O?) ja Lily on sit tokaks lemppari <333
Ihanaa söpöilyy, ja of course mä jaksan lukee tän uudestaa, jos kerra on hyvää tekstii
Lainaus
”Hyvä”, Scorpius sanoi ja veti Lilyn tiukasti vasten itseään ja Lily kietoi kätensä Scorpiuksen ympärille ja hautasi kasvonsa vasten tämän rintakehää. Hän tiesi, että tulisi olemaan yhtä tuskaa olla erossa Scorpiuksesta ja olisi outoa palata takaisin Tylypahkaan syksyllä, kun Scorpius ei enää tulisi hänen mukaansa, mutta hän tiesi myös, että he selviäisivät siitä kaikesta. Selviäisivät oikein hyvin, sillä heillä oli toisensa ja aurinko paistoi lämpimänä heidän niskaansa ja tuolla jossain ulkona odotti maailma joka oli kaunis ja ihmeellinen ja täynnä taikuutta.
Mul tuli tos sellanen olo, et mä en kyl kestäis olla eros mun poikaystäväst noin pitkää aikaa, heheh :') Tuli sellanen u know haikee olo, emt joku sellanen kuiteski ;DD
Mä en nyt osaa sanoo, oisko täs parannettavaa, ku en muista iha kaikkee alku lukui, mut nyt jos ajattelee nii ei parannettavaa ;DD

Mut eipäs muuta ku, et yhyyy... siit ku tää loppu :'( ja tykkäsin, rakastuinki jopa <3333


-RonWeasleyyy

ps. Scorpius/Lily paritus on ihana, ois kiva jos kirjottaisit muitaki ficcejä samalla parituksella :DD Mutta luen kyl, jos ei ois kaa(siis sun ficcei), että kirjota lisää, ku sun ficcei on ihana lukee <333

Yes I'm in love with a fictionary book character named Draco Malfoy

nuuhku

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #167 : 25.03.2010 20:17:56 »
ihana epilogi! (: tää oli just hyvän pitunen ei liian pitkä eikä liian lyhyt.
mun lemppari oli scorpius, olit tehny siit tosi ihanan (:
koko fic oli mun mielestä tosi hyvä ja tosi hyvin kirjotettu, luvut vaan parani loppua kohden.
kiitos tästä ihanasta ficistä ja kirjota ihmeessä lisää, olis kiva lukee jatkossakin sun kirjotuksia! (:

kiittäen

~nuuhku

justiinsa (:

AsHokA

  • ***
  • Viestejä: 6
  • Vampire vs. Malfoy
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #168 : 31.03.2010 21:26:04 »
Ihana toi loppu. :D sori kamalasti ku mulla vähän lopahti toi kommaaninen vähäks aikaa, mut oli aika paljon kaikkee muuta tekemistä. :S mut ihanaa<33 Mun lempi ficci minkä oon lukenu tähän mennes. Toivon et sulta tulee vielä lisää tarinoita.  ;)

Kiitos ihanasta ficcistä, AsHoKa  :D

Jazmín

  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #169 : 02.05.2010 20:48:32 »
Kiitos kaikista ihanista kommenteista!


Oblivian, kiitos paljon! tosi kivan kun olit lainannu, kohtia joista tykkäsit, on aina kiva tietää, missä on onnistunut :)

Amaril, kiitos ihanasta ja piristävästä kommentista!

kiitos kommentista elzz! :)

RonWeasleyyy, kiitos! Ihana kuulla että tykkäsit, ja voihan olla että mä vielä tulevaisuudessa kirjotain näistä lisää, koska tykkään näistä hahmoista itekin ihan hirveesti...

Kiitti nuuhku, ja kiva kuulla että sun mielestä luvut parani loppua kohden, ainakin sit jotain kehitystä ilmeisesti tapahtuu :D

kiitti piristävästä kommentista, AsHokA, kiva kun tykkäsit lopusta!
If you stay I don't need heaven.

Game of Love

Grppi

  • ***
  • Viestejä: 24
  • blue satin sashes
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #170 : 06.05.2010 16:16:05 »
No niin, nyt sain vihdoin aikaiseksi tämän lukemisen! On muuten aika pitkä aika, kun olen täällä viimeksi käynyt.

Voooooi, tuo epilogi oli niin hyvä. :) Oli hauska tietää, että kaikki päättyi tässä hyvin Lilyn ja Scorpiuksen välillä, vaikkakin he joutuvat olemaan erossa toisistaan.

Tosiaankin, hienon ficin olet kirjoittanut!  :D

Jazmín

  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #171 : 09.06.2010 12:01:20 »
kiitos Grppi! Kiva että tykkäsit :)
If you stay I don't need heaven.

Game of Love

Anne Lee

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #172 : 11.06.2010 10:14:51 »
Kaveri linkkasi tämän minulle ja sitten innostuin tästä vähän liikaakin ja hotkaisin kaikki 32 lukua ja epilogin päivässä. Harmi kun tää ei jatkunu enää. Tää on sellanen, minkä toivois aina vaan jatkuvan ja jatkuvan.

Jazmín

  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #173 : 12.07.2010 21:24:57 »
Kiitti Anne Lee :) Vau, koko ficci yhdessä päivässä! :D
If you stay I don't need heaven.

Game of Love

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Slytherin and his Gryffindor epilogi 14.3.!
« Vastaus #174 : 18.09.2010 21:36:37 »
Tää oli oikein mukava tarina, jossa oli mukana erilaisia juonen käänteitä. :D Olit tehnyt todella mukavat hahmot kaikista. Pisti silmään se, että Lilylle oli tunnusomaista sanoa aika usein "niin varmaan" ;) Lilyn ja Scorpiuksen tarina oli aivan ihana, täytyy myöntää ^^

Kirjoitusvirheitä löytyi toosi paljon, jokaisesta luvusta, epilogista tosin ei tainnut löytyä, ja se pisti jokseenkin silmään, mutta kun unohti virheet, niin kaikki sujui. Suurimmat virheet olivat pilkkuvirheitä, mutta myös huolimattomuusvirheitä löytyi, kuten sanat oltiin kirjoitettu väärin tai väärään muotoon. Mutta sen huomasi, että mitä pitemmälle tarina kehittyi sitä vähemmän virheitä löytyi tai sitten en enää kiinnittänyt niihin niin paljoa huomiota.  :)

Mutta kokonaisuus oli oikein mukava ja jatka toki kolmannen sukupolven temmellyksien kerrontaa, koska sitä ei voi olla ikinä liikaa ;D

Lotazi kiittää ^^

Desbina

  • ***
  • Viestejä: 68
Tää on tosi ihana ficci<33 En pystyny lopettamaan lukemista millään :)) Mä oon yrittäny ettiä muitakin Lily/Scorpius ficcei, mutta ei niitä oo lyötyny kun paikka on täynnä Rose/Scorpius ficceis :(( Mut i am in love with this! :D
I solemnly swear that I am up to no good.