Kirjoittaja Aihe: Varma nakki (Tonks & Harry(/Ron), slice of life, S)  (Luettu 2693 kertaa)

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Ellei Harry olisi tiennyt paremmin, hän olisi voinut kuvitella Ronin käyneen uimassa.


Nimi: Varma nakki
Kirjoittaja: Beelsebutt
Oikolukijat: Ayudara & LillaMyy
Päähenkilöt: Tonks & Harry/Ron
Lajityyppi: slice of life, perusdraamaa, hömpöttelyä
Sanamäärä: tasan 200
Haasteet: FF100 (67. Lumi)
Ikäraja: sallittu kaikille (S)


Öööh. Ronen antoi sanan/hahmon "Tonks" ja Avaruuspiraatti sanan "saippuakupla". Sitten satashaasteesta poimin sanan "Lumi" ja niistä on tämä ficci tehty! Tuplaraapale eli tasan kaksisataa sanaa. Viiden minuutin sanasodan aikana loihdittu suurimmaksi osaksi ;D

Kiitokset esilukaisusta ja rohkaisusta ja avuista Ayulle ja Myttikselle <33


Hox! En omista Pottereita, J.K. Rowling omistaa, joten kaikki kunnia The Ladylle. En saa tästä rahaa, elekää haastako oikeuteen!




Varma nakki




Harry pamautti Kotikolon ulko-oven kiinni perässään. Hän heilautti lumesta märät hiukset pois silmiltään ja hankasi silmälasejaan kaapuunsa.

"Voititko?" Tonks kysyi lämmitellen sormiaan teekuppia vasten. Hän oli siirtynyt sisätiloihin jo muutamaa tovia aiemmin.

"En", Harry naurahti. "Eipä kukaan taida kaksosia päihittää. Niillä on liian hyvät loitsut lumisotaan."

"Totta", Tonks hymähti. "Yritin muuttaa lumipallot saippuakupliksi, mutta sitten sain vain saippuaa silmiin."

Harry nauroi, vaikka olikin nähnyt Tonksin kaatumisen. Tämä ei näyttänyt olevan häviöstä pahoillaan, virnisti vain Harrylle ja siemaisi kuppinsa reunalta.

"Jäikö vielä teetä?" Harry kysyi laitettuaan vettyneen viittansa naulaan.

"Keitin pannullisen. Sillä on varmasti menekkiä, kunhan toisetkin älyävät luovuttaa."

Ja tuskin Harry ehti istua pöydän ääreen, kun Ron syöksyi sisään ja paiskasi oven perässään kiinni. Ellei Harry olisi tiennyt paremmin, hän olisi voinut kuvitella Ronin käyneen uimassa.

"Voi saakelin saakeli!" Ron noitui pyyhkien kylmää vettä kasvoiltaan. "Joku päivä minä vielä näytän niille!"

"Päihitit ainakin minut", Harry huomautti kulmakarva koholla ja taputti tuolia vieressään.

Ron lysähti tuolille ja hörppäsi Harryn teestä aimo kulauksen.

"Joo, mutta siihen ei paljoa vaadita, tekee vain näin", Ron suikkasi suukon Harryn poskelle.

Harry punastui hiusjuuriaan myöten ja vilkaisi hätäisesti Tonksia.

"Tuota täytyy kokeilla ensi kerralla!" Tonks riemastui Harryn kauhistukseksi.

"Sori, Tonks, siihen pystyn vain minä, Ron Weasley!"


Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

liljankukka

  • Vieras
Vs: Varma nakki (Tonks & Harry(/Ron), slice of life, S)
« Vastaus #1 : 02.08.2018 20:28:32 »
Oi voi, aivan ihana! <333

Lumisotaa kaksosia vastaan? Ei sitä kyllä helposti voi voittaa :D Tonks on ehdottomasti yksi lempihenkilöistäni ja siksi tämän avasinkin. Olin vähän epäileväinen tuosta Harry/Ron -osiosta, mutta olen iloinen, että luin kumminkin, koska tämä oli aivan ihana! <3 Ron ja Harry olivat niin kamalan suloisia, vaikka yleensä en voi sietää kyseistä paria. (Ehkä se johtuu siitä, että paritus oli aika pienessä osassa :D)

Kirjoitustyylisi on todella kiva, mitä olen tekstejäsi lukenut. :)

Kiitos lukukokemuksesta ja ehdottomasti lisää tällaista!! <3

lotus

  • pufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 168
  • stronger than seems
Vs: Varma nakki (Tonks & Harry(/Ron), slice of life, S)
« Vastaus #2 : 02.08.2018 21:32:33 »
Ei olis Liljankukka voinut sitä paremmin sanoa, joten aikalailla komppailuksi menee. ^^

Eksyin tänne just ton parituksen takia. Eksyin joskus lukemaan (livejournalista) sun aiempia Rarry-tekstejä, nekin oli kirjoitustyyliltään tosi kivoja.
Anyways.
Lainaus
"Joo, mutta siihen ei paljoa vaadita, tekee vain näin", Ron suikkasi suukon Harryn poskelle.

Harry punastui hiusjuuriaan myöten ja vilkaisi hätäisesti Tonksia.

"Tuota täytyy kokeilla ensi kerralla!" Tonks riemastui Harryn kauhistukseksi.

"Sori, Tonks, siihen pystyn vain minä, Ron Weasley!"

Tää loppu oli jotenkin tosi söpö. <3 Tonks sopi hahmona tosi hyvin tekstiin.

Mitäs tässä muuta.
Kiitos tekstistä ja lukukokemuksesta!


Luultavasti myrskyjä onkin vain siksi,
että niiden jälkeen saataisiin
auringonnousu.

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 261
Vs: Varma nakki (Tonks & Harry(/Ron), slice of life, S)
« Vastaus #3 : 10.08.2018 10:06:31 »
Uih miten suloinen pätkä <3

Hienosti olit toteuttanut tämän noiden annettujen/poimittujen sanojen perusteella. Voin niin sieluni silmin nähdä nämä lumisotailemassa ja kaksosten ollessa kiistattomia kunkkuja! Jes, hienoa :) Se, että Tonks oli mukana sopi tarinaan oikein hyvin. Voin hyvin kuvitella hänet kisailemaan Kotokolon pihalle näiden kavereiden kanssa.

Se, että Ron pussasi tuolleen oli niiiiiiin suloista <3 Ja Harryn hieman vaivautunut reaktio, awww. Mistähän johtuu, että ekana tuli sellainen olo, että Harry ja Ron ovat jo "vanhapari" mutta sitten kun luin uudestaan, niin jäinkin miettimään että voisiko olla niin, että he eivät olekaan pari, ainakaan vielä. Harry kyllä on ihastunut Roniin, mutta Ron vain vähän kiusasi ilman suurempia taka-ajatuksia. Hmmm.... molempi parempi ehkä :)

Kiitos tästä, tykkäsin!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Varma nakki (Tonks & Harry(/Ron), slice of life, S)
« Vastaus #4 : 26.08.2018 06:40:43 »
liljis, oon samaa mieltä, kaksoset on taatusti lumisotakunkkuja xD oivoi, mutta Rarryhan on parasta, mitä HP-fandomilla on tarjota! ;D Mutta joo, hienoa että luit vaikka paritus ei ollutkaan ihan se ykkösjuttu sulle! Kiitos <3

lotus, huuu, mukavaa että Rarry on maittanut! Ja oon samaa mieltä, Tonks sopii kyllä melkeinpä mihin vain tekstiin ;D Kiitos kommentista <3

Vendela, Tonksia ei tarvitse varmastikaan kahta kertaa kysyä lumisotailemaan! Tulkinta Rarrysta on tietysti aina lukijan silmissä, itse taisin ajatella kirjoittaessa, että heidän suhteensa on varsin uusi, mutta on jo ystäväpiirin tiedossa. Harry tässä tapauksessa vain kainostelisi julkisia hellyydenosoituksia x) mutta aivan yhtä hyvin sopii sellainen kiusoitteleva pusu, Ron varmasti tekisi sellaistakin! ;D Kiitos itsellesi kommentista <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Fredu

  • Luihuisnörtti
  • ***
  • Viestejä: 1 010
    • Mieleni on maalaus
Vs: Varma nakki (Tonks & Harry(/Ron), slice of life, S)
« Vastaus #5 : 22.02.2021 07:53:51 »
Kaksoset on ehdottomasti lumisotakuninkaita, ei epäilystäkään! Ihana miten Tonks ei ota sitä niin vakavasti, kun taas kilpailuhenkistä Harrya ärsyttää. :D Mutta vielä ihanampi oli kyllä toi Ronin mutkaton suukko Harryn poskelle! ♥w♥

Lainaus käyttäjältä: Beelsebutt
"Tuota täytyy kokeilla ensi kerralla!" Tonks riemastui Harryn kauhistukseksi.
"Sori, Tonks, siihen pystyn vain minä, Ron Weasley!
Voin jotenkin kuulla, miten Ron röyhistää rintaansa ja hymyilee melkein jopa julkeasti Harrylle, jonka naama kilpailee Ronin tukan värin kanssa. ;D

Rakastan Rarrya, obviously, ja etenkin tämmöisiä missä ne vaan mutkattomasti on. Toki ne draamaa tihkuvat ficitkin on kiva välillä lukea, mutta tämmöiset on sopivia välipaloja surkeaan arkeen.
Avatar: Beauty Enchants
hiphei, hurraa, nyt ei surra! pienet on konstit nää: jos joskus täytyy huolia olla, tuntuu pahalta, itkettää, itke kyyneleet sovinnolla,
ei ne silloin sisälle jää
~*~
Hävisin pelin

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Varma nakki (Tonks & Harry(/Ron), slice of life, S)
« Vastaus #6 : 09.03.2021 18:49:21 »
Olipas tää ihana hyvän mielen pätkä! Vaikka tosielämässä kiroankin lumentuloa (tänäänkin tuiskus oikee urakalla, jumankauta maaliskuussa!) niin tän kohdalla olin vaa et jee, lunta ja lumisota kaksosia vastaan! :D Vaikka häviäähän siinä taatusti; itsekin näen Fredin ja Georgen oikein lumisotakuninkaina.

Tätä lukiessa alkoi väkisinkin hymyilyttää, kun tunnelma oli niin kevyt ja huoleton, ja Harryn ja Ronin suhde jotain niin lutusta :3 Mä jotenkin aattelinkin, että heidän suhteensa on varmaan vielä suhteellisen tuore, vaikka muut tietäisivätkin, ja siksi Harry kainostelee. Se kyl toimii näiden kahden(kin) kohdalla niin vallan mainiosti ♥

Lainaus
"Joo, mutta siihen ei paljoa vaadita, tekee vain näin", Ron suikkasi suukon Harryn poskelle.
Voi awww ♥ Niin söpöä, sellaisella hellän kujeilevalla tavalla. Mua ihastutti myös edeltävä kohta, jossa Ron joi Harryn teemukista kursailematta. Se on niin hyvä keino viestittää hahmojen välisestä läheisyydestä ja sen laadusta :3

Lainaus
"Tuota täytyy kokeilla ensi kerralla!" Tonks riemastui Harryn kauhistukseksi.
Ihana Tonks myös :3 Hänkin on kyllä mahtava hahmo, ja tuo tähän kivasti lisää kiusoittelun henkeä.

Tästäpä jäikin oikein hyvä mieli :) Kiitos tästä!
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中