Kirjoittaja Aihe: Rakkautta ensisilmäyksellä, S  (Luettu 1846 kertaa)

Kirsikkaa

  • ***
  • Viestejä: 15
Rakkautta ensisilmäyksellä, S
« : 15.12.2008 17:50:44 »
Title: rakkautta ensisilmäyksellä
Author: Kirsikkaa

Pairing:U/C
Rating :S
Disclaimer:En omista henkilöitä, vaan J.K Rowling ja kiitos heistä hänelle

Hänen kasvot olivat kuin tulta. Niihin ei pystynyt katsomaan muutamaa sekuntia kauempaa, etteivät silmät rupeisi vuotamaan, mutta tavallaan siinä se viehätys piilikin. Oli aina vaan uudestaan katsottava hänen kasvoihinsa ja käännettävä katse muutaman sekunnin kuluttua pois, mutta silti vaan katse kääntyi niihin päin ikään kuin leikkiäkseen. Leikkiä tulella, se saattoi kuvata sitä. Häntä katsoessani huomasin että vaikka ihmisten kasvot luuli muistavansa, niin ei ollut. Joka kerta löysin hänen kasvoistaan uusia piirteitä, mutta asiaan saattoi vaikuttaa se kuinka kauan niitä katsoin. En pystynyt muistamaan miltä kasvot näyttivät, ellen nähnyt niitä samaan aikaan. Siksi katsoinkin niitä usein. Kasvoille piirtyi erilaisia ilmeitä. Kuinka monta hänellä niitä oli? Näkisinkö kaskaan niitä kaikkia? Pelko asiasta jäi leijumaan ajatuksieni pinnalle.

Kasvot olivat ottaneet kylmän kovan ilmeen ja niihin se jäisi ikuisiksi ajoiksi. Nyt niihin katsominen ei enää tuntunut polttavalta, mutta kyyneleet estivät sen. Enää koskaan ei pieni hymyn kaari piirtynyt kalpeaan suuhun tai puna noussut kapeille poskille. Miksi juuri hänelle kävi näin? Miksei minulle? Hän oli tärkeä minulle, jopa tärkein elämässäni, vaikka ne ollut edes sanonut hänelle sanaakaan.. En uskonut hänen edes koskaan huomanneenkaan minua, mutta sillä ei ollut väliä. Ainoa asia mistä välitin oli saada katsoa hänen kasvoihin, mutta sekään ei voinut toteutua enää ikinä. Viimeinen silmäys hänen kuolleista kasvoista ja sitten käänsin katseeni pois ja lähdin kulkemaan kohti uutta alkua. Elämä oli liian lyhyt, mutta silti liian pitkä.

Kuinka vihasinkaan sitä loitsua, joka oli hänen kasvoilleen räjähtänyt tiedät-kai-kenen taikasauvasta. Sitä vihaa häntä kohtaan en voinut kuvailla. Olisin halunnut saada tappaa hänet. Miksi juuri Cedric, ja juuri nyt kun hän oli päässyt kolmivelho turnajaisiin? Keskellä ihanaa elämää hän joutui jättämään kaiken taakseen.


Toivottavasti piditte:D

Melodie lisäsi ikärajan otsikkoon. ^^
« Viimeksi muokattu: 15.03.2015 03:03:46 kirjoittanut Kaapo »