Kirjoittaja Aihe: Elämä ilman elämää | K-11  (Luettu 1914 kertaa)

Junsku

  • ***
  • Viestejä: 3
Elämä ilman elämää | K-11
« : 06.12.2008 18:38:11 »
Kirjoittaja: Junsku
Nimi: Elämä ilman elämää
Genre: Draama
Ikäraja: K-11

Elämä ilman elämää


Olen elossa, mutta minulla ei ole elämää. En elä, vaikka tekisin jotain. Sillä jos jotain teen, teen sen vain koska on pakko. Minulla ei ole vaihtoehtoja. Nukun, syön, teen työtä, kaikki vain koska Torni määrää niin. Koko vuorokauden ympäri kuuluu Keskustornista huutoa, sinne menevät ne, jotka eivät jaksa elää elämätöntä elämäänsä, jotka rikkovat Tornin määräyksiä.
   
Torni valvoo kaupunkia, se on oikeastaan vain tietokone, joka on jossain kaupungin ulkopuolella, mutta se tietää kaiken mitä kaupungissa tapahtuu. Jos Torni haluaa, että katukivi vaihtaa paikkaa, niin kivi liikkuu sinne minne Torni haluaa. Se määrää tätä vankilaa, sille ei voi väittää vastaan.

Joka päivä teemme työtä ja joka päivä joku väsyy, ei vain pysty enempään. Silloin Valvojat, Tornin rakentamat ja ohjaamat robotit, saavat viedä väsähtäneen Keskustorniin. Itsemurha on turhaa, se pystyy siirtämään tietoisuuden toiseen henkilöön, se ei anna paeta rangaistusta. Se ei välitä oliko syytön vai syyllinen tänne joutuessa, se tarjoaa kuoleman, kun on kärsinyt tuomionsa. Kun tulin tänne, näin portissa sanat ”Kuolemaan tuomittujen rangaistuslaitos.”

Tämä ei ole vain rangaistuslaitos, tämä on helvetti.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 16:41:24 kirjoittanut Pyry »

latzku_

  • ***
  • Viestejä: 197
  • drarry<33
Vs: Elämä ilman elämää
« Vastaus #1 : 06.12.2008 22:49:53 »
oi!! ihanaa tekstiä olet saanut aikaiseksi ja loppu teki vaikutuksen ja oli muutenkin kaikin puolin hyvä!!



latzku_