Kirjoittaja Aihe: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale  (Luettu 9716 kertaa)

Juulia

  • Malfoy`s mistress
  • ***
  • Viestejä: 744
  • by Saasta
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #20 : 03.10.2009 20:52:10 »
Lyhyestä virsi kaunis ;) Kiitokset :)
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #21 : 08.10.2009 19:47:12 »
Oi ku ihana!! Tykkäsin. Draco on niin sulonen :D

Lainaus
Kirjoittanut: niiina 
Lainaus
 Itse olisin kyllä muuttanut heti mieleni
 
SAMAA MIELTÄ!! :D

NeitiMusta. :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Juulia

  • Malfoy`s mistress
  • ***
  • Viestejä: 744
  • by Saasta
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #22 : 12.10.2009 15:26:40 »
Draco on aina suloinen :D

Ja rehellisesti sanoen, en minäkään olisi Dracon pyyntöä kyennyt vastustamaan :P Kiitokset :)
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #23 : 08.01.2010 22:49:24 »
Myönnän, että olen lukenut tämän varmaan miljoonia kertoja ja silti en ole kommentoinut, anteeksi siis siitä. Rakastan tyyliäsi kirjoittaa Dramionee, toivottavasti kirjoitat nopeasti lisää :)

Kaikki ovat sanoneet kaiken oleellisen, mitä minä siihen enää lisäämään.. :)

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #24 : 14.01.2010 10:53:02 »
Niin söpöä! Draco tais olla vähän ihastunu Hermioneen :D

Naava

  • No-Life
  • ***
  • Viestejä: 49
  • Mitäpä siihen lisäämään.
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #25 : 07.02.2010 11:41:39 »
Vitsi minä nauroin viimeiselle lauseelle... *nauraa*

Oijoijoi.. Mistä Draco muuten sai Hermionen hiusharjan? Kiinnostais tietää (tunkeutui salaovia myöten Rohkelikon tyttöjen makuuhuoneeseen... Hrr...).
Ihan hyvä oli.
Vain kuolleen ruumiini ylitse (mutta siinä ei kai olisi tarpeeksi haastetta?)

Dolls

  • ***
  • Viestejä: 2 081
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #26 : 07.02.2010 12:37:20 »
En tykkää kirjoittaa näiden ihkutuskommenttien jälkeen, kun oma kommenttini ei ole sitä :D

Minulle tämä ei oikein jysähtänyt :8 Hahmot olivat erittäin OC, ja jotenkin jäi vähän kylmäksi. En saanu oikein kiinni minkä ikäisiä hahmot olivat, ja se vähän jäi jäytämään. Kiintyminen violettiin hiusharjaan kun on kaiken ikäisten puuhaa :)

~doll
darling i'm a nightmare dressed like a daydream

Eudora Malfoy

  • Jesus of Suburbia
  • ***
  • Viestejä: 123
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #27 : 10.02.2010 17:02:29 »
Aww, onhan tämä sulostus.

Tämä oli ihan mukava piristys tähän iltapäivään. Mä ehkä oon ruotinu liikaa tätä ficciä, koska en ollut täysin tyytyväinen. Tämä jätti, kuten uglydoll sanoi, hieman kylmäksi. Erityisesti ärsytti se kohta, missä Draco pyysi suudelmaa, se vain kuulosti jotenkin epä-Dracomaiselta. kaikillahan on tietenkin omat kuvansa hahmoista. Mutta muuten hahmot olivat täysin oikeissa hahmoissa! Ja saattaa olla että jäin ruotimaan liikaa tätä ficciä, koska eihän raapaleeseen saa hirveästi mahtumaan.

Mutta pidin kuitenkin tästä pääasissa  :)

Omana itsenään oleminen maailmassa,
joka tekee parhaansa öinja päivin,
tehdäkseen ihmisestä kaikkien muiden kaltaisen
on vaikein taistelu. mikä ihmisellä on;
eikä koskaan saa lakata taistelemasta. - e.e. cummings

Lozku

  • ***
  • Viestejä: 466
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #28 : 10.02.2010 22:15:30 »
Koska kaikki näköjään ovat vieneet sanat suustani, niin sanonpahan vaan että tykkäsin ja lisää tälläistä pientä söpöä, mitä voi lukea ennen nukkumaan menoa ja nähdä ehkä hyvää unta siitä, jos vaikka olisi itse tuon Hermionen paikalla. :)

Kiittäen,
Lozku
~ehjimmät meistä on tehty sirpaleista~

Kovin helppoa on vajota hetkiin
joissa tunne on valhetta
sielusi kadotat vain öisiin retkiin
syntyy syviä haavoja
Sano sana ja tiedät mä tuun vastaan
ole rauhassa vielä mä sua seuraan

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #29 : 31.07.2010 20:37:16 »
Aiku söpö.<33

MissGlitter

  • ɗʀεɑʍεʀ
  • ***
  • Viestejä: 211
  • do sʍɑʟʟ things with great ʟoνε.
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #30 : 02.01.2013 13:19:54 »
No awws! ♥

Tämä oli suloinen! Juuri tälläistä lyhyttä raapaletta kaipailinki... Mmhm, tämä oli ihana, en voi sanoa muuta.
Teksti oli kaunista ja virheetöntä. Pidin todella paljon. :)


MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #31 : 02.01.2013 13:55:52 »
Vaikka tämän kirjoittamisesta onkin kulunut pitkä aika, pakko myöntää että suloisemmaksi on vaikea vetää. Tosi kiva ja piristävä pätkä sairaspäivälle, kiitän. Sitäpaitsi tämä oli hyvin viihdyttävä. Ihanaa, kiitos! (:♥
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #32 : 04.01.2013 20:47:06 »
Ooooi kuinka ihana! Nyt on taas semmoinen Dramione-ihkutus päällä, että huh! (-:

Tykkäsin tästä tosi paljon. ♥ Tämmöiset raapaleet on tosi kivoja, kun ei aina jaksa noita jatkoficcejä, vaikka nekin kivoja ovat. Mietin heti että mikäköhän tilanne tässä on meneillään, kun Draco on saanut hiusharjan käsiinsä - joku rohkelikkolainen tyttö ottanut Dracon pyynnöstä? Joka tapauksessa, se nyt ei ole tässä se isoin juttu, mutta kunpa mietin.

Osaan kuvitella että Malfoy on juuri tuollainen, ei anna harjaa ja leikkii kuin pikkulapsi saadakseen Hermionen täyden huomion. Ja Hermione vaatii tomerasti omaisuuttaan takaisin. Dracon vaatimus oli aika suloinen, kun se tuli noin. Hermionen reaktio oli söpö. Loppu oli hassu, sopi hyvin ettei Hermione uskaltanut kääntyä katsomaan ihan senkään takia, että olisi sitten ehkä vastannut Dracon vaatimukseen... (-;

Teksti oli hyvää ja tasokasta, me gusta! Ainoastaan olisin halunnut vähän avausta tuohon että miten tilanne on muuttunut tuollaiseksi, mutta muuten pidin tästä tosi paljon! (-:
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

leilamalfoyhh

  • Vieras
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #33 : 02.06.2013 09:00:45 »
Miten suloinen pätkä tämä onkaan :33

Luin tämän joskus aiemminkin, mutta en sitten tyhmyyksissäni kommentoinut. Päätin nyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja päätän heittää kommentilla! ;DD

Tykkäsin kovasti tästä! :33 Voin hyvin kuvitella Dracon kiusoittelemassa Hermionea tohon tyyliin. Dramione on mun OTP niin suurin riemuin luin tän. Hymyilin typerästi koko ficin ajan ja vatsanpohjassa tuntu sellanen pieni kutina....Kirjotusvirheiden perään en katso, elleivät ne jatkuvasti pistä silmään. Tässä ainakaan huomannut kirjotusvirheitä! :3

Nawww, kiitos tästä aamunpiristäjästä! :3

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Anna se takaisin! Dramione, S, tuplaraapale
« Vastaus #34 : 05.06.2013 01:09:40 »
Kiva pätkä. Hermione ei nyt ihan muhun iskenyt, mutta Draco oli ihana. Mä en vaan usein tykkää het-Dracosta joten ehkä siksi Hermione ärsytti ;D vähän olisin kaivannut jotain vielä lisää... jotenkin jäi vaan niin auki että missä ollaan ja milloin. Kokonaisuutena kuitenkin tykkäsin, alusta enemmän kuin lopusta.
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."