Kirjoittaja Aihe: Kaksi minua, kaksi sinua Angst, Sallittu  (Luettu 3690 kertaa)

Michanya

  • ***
  • Viestejä: 30
Kaksi minua, kaksi sinua Angst, Sallittu
« : 05.09.2008 22:44:32 »
Author: Michanya
Title: Kaksi minua, kaksi sinua
Genre: Angst lähinnä...
Raiting: S
Disclaimer: Hahmot kuuluvat Rowlingille, minä en valitettavasti saa tästä mitään rahallista hyötyä jne.
A/N: Ihka ensimmäinen HP-ficcini! (valmis sellainen siis...) Toivoisin kommentointia ja huomautuksia mahdollisista kirjoitusvirheistä!
~

Kaksi minua, Kaksi sinua


Vaikka minulla olisi kaikki maailman sanat, en silti pystyisi täysin kuvaamaan tunteitani. Koko ikäni olen ollut kaksi; kaksi minua, kaksi sinua. Katsoessani häntä, puolikasta minua, näen kuvajaiseni kuin peilin pinnasta.
      Miksi he siis laskevat veljeni lattialle, josta on kuluneen tunnin aikana tullut avoin hautausmaa. Miksi he huutavat ja itkevät, kuin hänkin olisi kuollut. Kuinka hän muka voisi, kun oma sydämeni lyö edelleen tuskaisia sekunteja.
      Fred, avaa silmäsi, pyydän.
      Kuiskeeni hukkuu surevien kyyneliin.
      Ymmärrys alkaa hitaana, kuvottavana tunteena, kalvaa itseään läpi ruumiini, aina tajuntaan saakka. Vapina alkaa minusta ja kulkee käsiäni pitkin veljeni ruumiiseen. Kyyneleeni juoksevat puroina poskilla ja kastelevat kummankin itseni kasvot, minun ja Fredin.
      Hetken hän näyttää taas elävän, hartiat minun avuttomasta kauhusta vapisten ja kasvot suolaisesta kaipuustani kosteina.
      Huutoni on kuin hukkuvan, viimeinen ennen pinnan alle vajoamista. Ääni kaikuu salin luonnottomassa hiljaisuudessa, jää soimaan nurkkiin ja epätoivoisten ihmisten sydämiin.
      Mielipuolisuus repii minua rikki, tai repisi jos olisi joku jota repiä. Minä en ole enää mitään. Nimeen George ja ihmiseen sen takana kuuluu hiljaisena kaikuna Fred. Kun se kaiku hiipuu portin tuolle puolen, omakin nimi katoaa, minuus särkyy; kuollut, mutta elossa. Pinnan alla vailla toivoa pelastumisesta, ilman halua jatkaa veden polkemista, ilman taistelua kohti valoa.
Minun maailmani pinnallakin on pimeää. Pohjassa tai pinnalla, ei sillä ole väliä.
Fred, mehän sovittiin että oltaisiin aina yhdessä!

”George, tänään mä luulin hetken menettäväni sut. Mä meinasin tulla hulluksi, mutta samalla mä tajusin että me ollaan sodassa nyt. Tässä taistelussa pitää olla valmis kuolemaan. Menettäminen on kuitenkin ihan toinen juttu... Kuulostaa hullulta, mutta mä alan tajuun miksi kilta ei värvää alaikäisiä. Mutta tällaiset onnettomuudet pistää ajatteleen ja sen mä ainakin opin, että minne tahansa toinen menee, me ollaan aina yhdessä...

Kuolemastaankin Fred kurkotti kohti minua ja hymyili. Kiskoi minut pinnalle.
Kyyneleet poskillani, veri suonissani, ne kummatkin pitivät Fredin mukanani.
Me ollaan aina yhdessä.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 16:11:42 kirjoittanut ReginaRiddle »
the happy ending.

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Kaksi minua, kaksi sinua
« Vastaus #1 : 05.09.2008 23:51:14 »
Lisäisitkö ikärajan sekä otsikkoon että ficin alkuun? Kiitos.

Luin tämän, ja pidin kovasti. Tunnelma oli todella angstinen, alkoi itseäkin ahdistaa, ja sanavalinnat kauniita. Voimakas pikkuficci.
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Michanya

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Kaksi minua, kaksi sinua
« Vastaus #2 : 06.09.2008 01:07:28 »
Kiitos kommentistasi, toivottavasti osasin laittaa ikärajan oikein... :)
the happy ending.

Viuhpiipori

  • Vieras
Vs: Kaksi minua, kaksi sinua
« Vastaus #3 : 06.09.2008 07:51:53 »
Tämä oli mukava lukea. Jotkut kohdat olivat hienosti kuvailtu.
Hienoa tekstiä. :)

Michanya

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Kaksi minua, kaksi sinua
« Vastaus #4 : 06.09.2008 21:53:07 »
Kiitos kommentistasi Viuhpiipore! <3 Piristi kivasti, kun muuten vähän masentaa.
the happy ending.

Surkusiipi

  • Vieras
Vs: Kaksi minua, kaksi sinua
« Vastaus #5 : 07.09.2008 19:35:45 »
Todella kaunis ja ihana, ja samalla jotenkin tosi ahdistava ja surullinen ficci. Erittäin hyvin kirjoitettu myös. Kiitos tästä. <3

Michanya

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Kaksi minua, kaksi sinua
« Vastaus #6 : 07.09.2008 22:15:54 »
Kiitos kommenteistanne Minttushka ja Surkusiipi! <3 Kiitos todella paljon! Kommentit on ihania, joten vielä miljoonasti kiitos ja *hali*
the happy ending.

ifirit

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Kaksi minua, kaksi sinua
« Vastaus #7 : 07.09.2008 23:48:58 »
tuo oli hyvä tarina. ei mitään moitetta. mutta tuo oli silti yksinkertaisesti loistavan angstinen. mutta silti lisäisitkö kaikkien F/G fanien mieliksi tuohon vielä parituksen?

Michanya

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Kaksi minua, kaksi sinua
« Vastaus #8 : 08.09.2008 21:55:46 »
Mutta kun ei tässä oikeastaan ole paritusta... tai oikeastaan se on tulkkinnanvaraista! :) Jos joku tahtoo nähdä sen niinkuin paritus kannalta, niin ei siinä mitään. Itse kuitenkin kirjoittaessa ajatteli pelkästään veljellisiä välejä!
Kiitos kommentistasi kuitenkin<3
the happy ending.

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Kaksi minua, kaksi sinua
« Vastaus #9 : 18.09.2008 18:55:37 »
Voi, tämä oli todella hieno!
Miten näin "lyhyeen" pätkään voi mahtua näin paljon tunteita? : o Upeaa luettavaa.

Tekstiin pystyi samaistumaan hyvän kuvailun ansiosta. Teksti kulki sopivaa vauhtia ja oli helppoa luettavaa. :)
Melkein kyllä itken itsekin.. Uppouduin täysin tähän. <3

Ihanaa, kiitos! <3

(Olen aika sanaton tällä hetkellä.. Eikä rakentavakaan taida tulla.. :/ )

-Musta-Anturajalka

Michanya

  • ***
  • Viestejä: 30
Vs: Kaksi minua, kaksi sinua
« Vastaus #10 : 19.09.2008 13:28:51 »
KIIIIIIITOOOOS!!!!!!! <3<3<3<3<33

Et tiedäkään miten onnelliseksi sait mut kommentillasi Musta-Anturajalka! Kiitos miljoonasti että kommentoit!
the happy ending.