Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Kaulahuivi S || Het, incest Ginny/Bill

(1/1)

Mie:
Title: Kaulahuivi
Author: Mie
Genre: Het, incest
Pairing: Ginny/Bill
Rating: S // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä
Varoitukset: insesti
Disc.: Rowling owns


Tyttö käveli yksin sateesta märällä kadulla. Pienet pisarat putoilivat hänen hiuksiinsa, ja hiuksista kaulahuiviin. Vesipisarat imeytyivät villahuiviin, ja kastelivat sen läpikotaisin. Ginny pyyhkäisi taas yhden kyyneleen poskeltaan, ajatellessaan Billiä Ja Fleuria. Ei hänen rakas veljensä voi mennä naimisiin Liman kanssa, Billhän vannoi että rakastaa vain ja ainoastaan Ginnyä. Tämä oli varmaan vain pahaa unta.
-Ginny! Odota minua! Nuorukainen juoksi hänen jäljessään.
Ginny vilkaisi taakseen ja luikahti viereiseen puistoon. Hän kiipesi pikaisesti vaahteraan ja piiloutui sen oksistoon. Bill astui puiston portista sisään, muttei nähnyt kuin pimeyttä. Hän käveli eteenpäin, ja jäi seisomaan sen puun alle, jossa Ginny piileskeli.
-Mene pois Bill. Vaikka rakkaan Fleurisi luokse! Ginny kuiskasi itku kurkussa.
Bill katsahti ylöspäin ja näki Ginnyn valkoisen kaulahuivin. Hän heilautti itsensä alimmalle oksalle, ja kiipesi sitten tytön viereen.
-Usko jo minua, pikkusisko, Bill sanoi korostaen sanaa pikkusisko. -Me emme voi olla yhdessä muuten kuin sisaruksina, ja sinäkin tiedät sen.
Ginny riisui märän kaulahuivin ja paiskasi sen veljensä naamalle.
-Pidä kuule pikkusiskosi. Me emme ole enää mitään sukua. Minä en tahdo edes kuulla sinusta. Muuttakaa Fleurin Ranskaan ja pysykää siellä! Ginny kiljui ja pudottautui puusta. Hän lähti juoksemaan täyttä vauhtia kohti kotia. Billl jäi istumaan puuhun, pidellen käsissään valkoista kaulahuivia, joka oli hänen pikkusiskonsa huivi. Se sama jonka Bill oli antanut Ginnylle joululahjaksi, samana päivänä kun oli tunnustanut rakkautensa tytölle.

A/N: Joo, taas minun sekavia yrityksiäni kirjoittaa... Enkä edes tiedä mihin genreen tämä kuuluu...


// Sca lisäsi insestin varoituksiin

vellluki:
Tämä oli erilainen. Ja siksi niin kiva. Tykkäsin lukea. Kiitos. Lyhyys vain hieman häiritsi.
Anteeksi, rakentava jäi kotiin...
-vellluki

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta