Kirjoittaja Aihe: Kirje [ S Hrm/ F Oneshot ]  (Luettu 6872 kertaa)

Ihmissusi

  • ***
  • Viestejä: 52
  • " Hän hymyili ja veti possua saparosta. "
Kirje [ S Hrm/ F Oneshot ]
« : 08.08.2007 23:02:34 »
Title: Kirje
Author: Ihmissusi
Beta: ei ole
Pairing: Hermione/ Fred
Rating: S //Sansku muutti ikärajan uusien sääntöjen mukaisiksi. (:
Genre: Lievä romance
  Hahmot ovat J. K. Rowlingin omat, minä vain lainasin. ^^


Hei Fred, Hermione tässä. Mutta, sitä vaan, että minä olen nukkunu erittäin huonosti viime aikoina koska en vain kykene nukkumaan. Tai no, en halua. (Mietit että mitä V***** minun uniongelmilla on sinun kanssasi tekemistä..) Minä en halua nukkua. Koska minä näen sinusta unia. Ei mitään uuh uuh unia vaan siis ihan unia. Ja minä en vain jotenkin pidä siitä. Minä tiedän muuten minkä takia näen niitä unia. Koska olen niin auttamattomasti rakastunut sinuun. Jos et sitä muka tiennyt. Jotenkin helpompi sanoa tämäkin asia kirjeessä, ei tarvitse odottaa ikuisuuksia että sinä vastaat jos kasvotusten puhuttaisiin. (koska tottakai olisit hetken hiljaa. Miettisit että miten ”sanoa se nätisti”. Kyllä minä tiedän..) Et muuten usko, miten minun kädet tärisee kun kirjoitan tätä, eli anna anteeksi mahdolliset epäselvyydet. Niin, minä en usko että me tavataan enää nyt tässä kesä-syksyllä.

Niin vielä niistä unista, sinua ehkä kiinnostaa millasia ne on.. Niin tuota, kaikkea EN KERRO, mutta useimmiten me kävelemme unissani käsi kädessä Hunajaherttuan edessä sinä näet jonkun kauniin neitokaisen ja ryntäät muhinoimaan sen kanssa. Etkä kuulema halua enää nähdä minua. MINÄ EN TYKKÄÄ PAINAJAISISTA!!! Nämä kuulostavat siltä, että olisin joku hullu pikkulapsi, joka ei vois vähempää kiinnostaa, ja niinhän se onkin. Unelmoin sellaisesta, joka luultavasti on mahdotonta.

Olen muuten viime aikoina HYVIN paljon miettiny, että mitäs jos me nyt sitten oltaisiinkin yhdessä. Se olis hyvin ei kivaa, koska me ei voida tavata joka päivä kuten useimmat parit. Me ei voitaisi siis muuta kuin kirjoitella. Ja sinä ainakin olet sen verran.. kokenut, että kyllä sinä muutakin haluat kun vaan juttelua siitä kuinka 
koulu on ihanaa jne. jne. Ja minä en voisi muuta tarjota kun sen. Ja sitten tulisi semmoinen piste, että et enää kestäis ja sitten jättäsit minut. Ja minä ”jäisin yksin rikkinäisen sydämeni kanssa”. Hyvin traagista.. Se olis kyllä oikein minulle, mutta..

Ja jos me oltaisiin vaan kavereita. Kuten kaiketi nytkin? En vaan voi sille mitään, että jotenkin pidän sinusta niin kauheasti. Välillä yritän saada itseni inhoamaan sinua, koska tämä on minulle erittäin rankkaa yrittää olla normaalisti, kun minun sisälläni myllertää. Koko ajan  on semmonen rauhaton olo. Kyllä minä joskus olenkin ihan kuin sinua ei olis olemassakaan, mutta sitten kun tulet jostain mieleen, niin sitten mietin sinua koko ajan ja niin tiiviisti etten kuule mitä muut puhuu. Toivottavasti tajuat ahdinkoni. Kuulostaa ihan joltain kamalalta mutta siis. Ei voi mitään.

Minua häiritsee sekin, että en vain uskalla puhua tästä sinulle. Ikinä. Mutta minulla on niin helvetin kova ikävä! Tämä menee jo ihan överiksi... Kyllä minä saan pidettyä itseni kurissa. Jotenkuten. Enkä ole muuten uskaltanu kysyä mitään esim. rakkauselämästäsi. Minä vain kaiketi pelkään niin kovasti, että sinulla on asiat.. no joo. Ehkä sinä ymmärrät.

Tämä kirjeeni tai mikä onkaan, saa minut kuulostamaan siltä, että olen ihan sekaisin päästäni ja minulla on pakkomielle sinusta. Mutta ei se ihan niin ole. Ei ole pakkomiellettä. Kai? Joka tapauksessa, se mitä minä yritän kysyä sinulta aina, kun me puhutaan, on se, että mitä SINÄ minusta haluat? Kaverin, ystävän vai enemmän? Kaveri olis kiva, ystävä olis mahtavaa ja.. no kyllä sinä tiedät. Minä  todellakin toivon etten kuulosta ihan pimeeltä... Yritä ymmärtää, jooko? Ihan sama. Luulen tietäväni  vastauksesi jo etukäteen. Mutta sainpahan ison kiven pois sydämeltäni. Kiitos siitä että olet ihana ihminen, joka osaa piristää.
Aina.
Muista se.
Aina.

Hermione
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 11:37:30 kirjoittanut Sansku »
"Mikä on tullakseen, tulee... ja me kohtaamme sen pystypäin sitten, kun se tulee." ( Rubeus Hagrid )
" En minä pelkää, Harry. Olen sinun kanssasi." ( Albus Dumbledore )

Ihmissusi

  • ***
  • Viestejä: 52
  • " Hän hymyili ja veti possua saparosta. "
Re: Kirje [ K- 13 Hrm/ F Oneshot ]
« Vastaus #1 : 08.08.2007 23:03:02 »
Kommentteja?
"Mikä on tullakseen, tulee... ja me kohtaamme sen pystypäin sitten, kun se tulee." ( Rubeus Hagrid )
" En minä pelkää, Harry. Olen sinun kanssasi." ( Albus Dumbledore )

emmöö

  • ***
  • Viestejä: 85
  • jöö vinkvink
Re: Kirje [ K- 13 Hrm/ F Oneshot ]
« Vastaus #2 : 09.08.2007 19:09:03 »
Okei, tämä on ihan hyvä idea, siis hyvä.
 Paritus on ihana, ja kirje oli aito. Siis ihan niin kuin minäkin voisin kirjoittaa jollekin pojalle. Eihän sitä paljon kirjoiteta kirjakielellä? Joten, oli hyvä. Kyllähän sellainen vaikutus tulee, että onpa kivasti kirjoitettu, ihan hirveetä. Mutta se on vain kirje, ei kirja.
Harmi tosiaan, että tämä on vain pirullinen one-shot. Voisiko kuitenkin kirjottaa jatkoa?
kiittis, nyt tuli lyhyt,
 emmöö
Roar, roar, Gryffindor!

Ihmissusi

  • ***
  • Viestejä: 52
  • " Hän hymyili ja veti possua saparosta. "
Re: Kirje [ K- 13 Hrm/ F Oneshot ]
« Vastaus #3 : 09.08.2007 20:34:10 »
Hmm... Voisihan sitä jatkoa harkita, sen verran oli mukava tätäkin kirjoittaa ^^
"Mikä on tullakseen, tulee... ja me kohtaamme sen pystypäin sitten, kun se tulee." ( Rubeus Hagrid )
" En minä pelkää, Harry. Olen sinun kanssasi." ( Albus Dumbledore )