Kirjoittaja Aihe: Meidät on tehty kestämään | FF100, albumihaaste, J/L tai oma, S  (Luettu 2696 kertaa)

Jennea

  • Vieras
Title: Meidät on tehty kestämään
Author: Jennea
Rating: S
Pairing: Itse ajattelin James/Lily, mutta keksikää rohkeasti oma paritus
Genre: Perus romancea ja fluffya, koska sitä nyt kaipaan. (:
Disclaimer: Hahmot ovat J.K Rowlingnin luomia, joten en omista heitä. Kappale ei myöskään kuulu minulle. En saa tästä korvausta.
Summary: Olemme kiinni toisissamme. Olemme kuin samaa puuta. Jaloistamme yhteen juurtuneet.

A/N: Tämä osallistuu siis albumihaasteeseen Anssi Kelan biisillä Insomnia, jota kuuntelin aikaisemmin ja mieleeni tuli heti James ja Lily, ja mieleen tuli myös tämä tilanne, josta kirjoitin. Joten päätin sitten laittaa sen ajatuksista näytölle. En tiedä onnistuinko ihan niin kuin toivoin ja voi olla, että vielä muokkailen, mutta kuitenkin tässä se on. Osallistuu myös FF100, sanalla Tunto, sillä se on mielestäni tässä ficcissä se tärkein. Ja muuten yrittäkää bongata tekstistä pieni asia, jonka ansiosta voin liittää tämän sataseeni aiheella rohkelikon pojat. (: Jos sen nyt sitten tajuaa kukaan muu kuin minä. Ja ai niin, tämä on Jamesin PoV.


Meidät on tehty kestämään


Asetun viereesi sängylle. Nukut jo, selkä minuun päin. Jalkasi ovat hieman koukussa, ja laitan omat jalkani myötäilemään jalkojesi asentoa. Kuin olisimme yhtä. Laitan toisen käden varovasti niskasi taakse, jotta tulet kuin kainalooni ja toisen mahallesi.

Tunnen miten hengität rauhallisesti ja tasaisesti. Käteni kohoilee mahasi päällä. Liikahdat hieman. Pelästyn, että herätin sinut. Mutta vaihdoit vain hieman asentoa. Muutama paksu hiussuortuvasi eksyy naamalleni kutittelemaan ja siirrän ne muiden hiusten joukkoon.

Siinä maatessani ajattelen sinua ja minua. Meitä. Miten tämä tuntuu oikealta. Olemme kiinni toisissamme. Olemme kuin samaa puuta. Jaloistamme yhteen juurtuneet. Mieleni melkein tekee herättää sinut. Tällä hetkellä mieleni on vain niin kevyt, onnellinen ja hyvä. Haluaisin kertoa sen sinulle. Ja sen, että välitän sinusta. En kuitenkaan voi. En halua häiritä untasi. Kerron myöhemmin, ehkä aamulla.

Siinä maatessani ja ajatellessani sinua ja minua, meitä, mieleeni syöksyy myös ikävät asiat. Ulkona liikkuu niin paljon pahuutta. Me olemme vankeina kodissamme. Emme saa lähteä minnekään. Vaarana kuolema. Jokaisella. Kukaan ei ole turvassa. Kauhua ja surua. Pettureita ja vihollisia.

Puristan sinut vielä lähemmäksi itseäni. Yritän sysätä pahat asiat pois ja ajatella vain sinua ja minua, sitä kaikkea hyvää, jota meillä on. Sitä pientä ihmettä, joka meille on suotu. Me emme enää ole ne tärkeimmät toisillemme. Meidän sydämemme on täyttänyt uusi pieni rakkaus, joka kasvaa, ja jota rakastaa vain enemmän ja enemmän. Ajattelen hymyä ja naurua. Sanoja ja kuvia. Perhettä ja ystäviä. Ajattelen värejä. Punaista ja keltaista.

Kyllä tästä selvitään. Sinä ja minä. Ja hän. Me selviämme. Yhdessä. Vaikka tapahtuu kauheuksia, meidän pitää keskittyä tähän päivään. Ei pidä murehtia tulevasta. Me olemme täällä turvassa. Meillä on luotettavia ihmisiä ympärillämme. Me selviämme.

Sillä meidät on tehty kestämään.

****

Anssi Kela - Insomnia

Heräsin ropinaan
Sade kappalettaan kattoon rummuttaa
Enkä saa
Enää unta
Ajatukset vaivaa

Miksi aina väärin teen?
Harhaan astun askeleen?

Koputtaa ikkunaan
Oksa koivun
Hakkaa lehdet sormistaan
Tanssimaan
Tuuli kutsuu kanssaan
Ja sade soittaa

Mielessäni eilinen
Kovat sanat syytösten

Mietin sua
Mietin mua
Ja tietä jolla kuljetaan
Matka on
Vielä loputon
Moni loppu onneton
Vierelläni unta näät
Tiedän että selvitään
Sillä meidät
Tehty on kestämään

Kokoaa voimiaan
Tuuli nousee
Viima suden muodon saa
Odottaa
Manaa taivaan täyteen mustaa vimmaa

Tiukemmin pidän susta kii
Tiukemmin pidän susta kii

Mietin sua
Mietin mua
Ja tietä jolla kuljetaan
Matka on
Vielä loputon
Moni loppu onneton
Vierelläni unta näät
Tiedän että selvitään
Sillä meidät
Tehty on kestämään
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:10:43 kirjoittanut Beelsebutt »

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Meidät on tehty kestämään
« Vastaus #1 : 18.07.2008 23:14:07 »
 :'( Tää oli tosi kaunis!
En ole koskaan kuullutkaan tuota Anssi Kelan biisiä.
Ei tästä voi edes sanoa mitään rakentavaa, ei virheitä, yms :)
Kuten jo sanoin, tykkäsin kauheesti. Lumosit mut ihan kokonaan ;D

themarauders
Nice one James !
<padfoot>

Jennea

  • Vieras
Vs: Meidät on tehty kestämään
« Vastaus #2 : 24.07.2008 17:51:37 »
themarauders: Tuo Anssi Kelan biisi oli minullekin ihan mysteeri, ennen kuin kuulin kun isoveljeni sitä rallatteli tuossa kesäloman alussa. Kyselin sitten, että mitä kummaa oikein laulat ja isoveli ojensi Rakkaus on murhaa -albumin käteeni. Ihastuin moneen biisiin (ja varsinkin sanoituksiin!) ja päätin ottaa sen albumihaasteeseen. Kannattaa kuunnella, varsinkin jos lukee tätä ficciä, niin sopii hyvin se musiikki siihen taustalle. Itse ainakin tykkään. :)
Hienoa, jos ei ollut virheitä. Yritin tarkastella, mutta yleensä oma silmäni aina hyppää ne joskus yli, heh. Ihanaa kun pidit. En voi kun kiitellä punastellen kun jaksoit tuollaisen ihanan kommentin rustailla ja lukea muutenkin koko ficcin!

jjemsie

  • ***
  • Viestejä: 273
Vs: Meidät on tehty kestämään
« Vastaus #3 : 24.07.2008 19:34:36 »
En käsitä miksi edes yritän kommentoida, mutta pakko kai se on yrittää.

Yritin löytää tuon Anssi Kelan biisin joka puolelta, mutta en löytänyt sitä mistään. Ehkä ostan sen levyn ja sitten luen uudestaan sen biisin taustalla soidessa.

Tämän ajatus oli kaunis. Tuli sellainen jännä olo. En tiedä, jotenkin haikea. Taaskaan en saa sanottua mitään tätä järkevämpää, mutta tykkäsin tästä valtavasti, virheitä en löytänyt ollenkaan ja lauseet olivat hienoja ja hyvin muotoiltuja.

Merci
-jennimur
Kahdessa viikossa voi muuttaa maailman ja neljässätoista päivässä tuhota sen.
banneri by raitakarkki
ava by laaksokukka

Jennea

  • Vieras
Vs: Meidät on tehty kestämään
« Vastaus #4 : 27.07.2008 14:39:35 »
jennimur: Juu, tuo Insomnia kappale ei ole kovinkaan tunnettu, joten sitä ei välttämättä löydy netistäkään. Voithan sinä vaikka lainata Rakkaus on murhaa -levyn kirjastosta, jos haluat biisin kuulla. :) Haikea tämä tosiaan oli. Kiitos todella paljon kun luit ja kiitos myös näteistä sanoistasi!