Kirjoittaja Aihe: Appelsiinitikku & tuhannen ja yhden yön 'taidetta'  (Luettu 3709 kertaa)

appelsiinitikku

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Pesunkestävä sitaattihirmu
Alaotsikko: Lisäys// Ginny & the Battle of Hogwarts!

Haha, hauskaa keksiä noita otsikoita^ :D Toivottavasti kukaan mode ei revi pelihousujaan, kun on niin pitkiä osa. ::) Jep ja ihan vaan selvitykseksi laitan tähän, ettei mulla vielä todellakaan ole ihan tuhatta ja yhtä piirrosta tänne laittaa... :D

Minäkin päädyin nyt sitten laittamaan tänne oman galleriani ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. Olen yrittänyt päästä liiasta tietokoneella istumisesta eroon piirtelemällä... :P Addiktoiduin täysin Vampire Knight -nimiseen mangaan/animeen ja jäin muutamaksi päiväksi pelkästään tuijottamaan koneen monitoria ja sain kuulla siitä porukoilta, jolloin päätin että alankin sitten puutteessa piirtämään niitä hahmoja. Juu ei huolta! Pari Potter -aiheistakin olen saanut väsättyä, mutta vain yksi on tähän mennessä mielestäni 'julkaisukuntoinen'. :D

Jep, eiköhän sitten laiteta piirroksia peliin. Pahoittelen, että ne ovat melko varjoisia/tummia. Otin ne kameralla ja koska se on varsin huono kamera (joo, ja minä varmasti vielä huonompi käyttäjä...) niin tuli sitten melko epäselviä kuvia. :/ Yritin niitä kuitenkin muokata Gimp:in avulla ja tulevaisuudessa ehkä annan ne isukin mukaan töihin, jotta hän voi ne siellä skannata...mutta siihen saattaa mennä aikaa, koska kesäloma alkoi hänelläkin vasta, eikä töihin ole menemistä. :D

Okei, anteeksi lörpöttelyni. Asiaan!

Vampire Knight

Hanabusa Aidou ~ You're a sex bomb (S)
- Tässä on siis iki-ihana hellunen Aidou<3 Käytin piirtämiseen tavallista lyijäriä ja halpispuuvärejä. Muokkasin kuvan vielä Cartoon-muotoon Gimp:illä. Piirsin sen mallista Vampire Knightin 41. luvusta. :)

Sayori Wakaba (S)
- Toiseksi paras hahmo VK:ssa! - heti kullanmuru-Aidouni jälkeen. :D Siksi varmaankin niin mieluusti paritan nämä kaksi keskenään. Hähää! :) Olkaa siis varuillanne... Pian saatte ehkä luettavaksenne ficin heistä. ;) Tein tämän samalla tyylillä kuin tein tuon Aidounkin ja mallia käytin myös.

Harry Potter UUTTA!

Piirrostaidetta:

By an inch (S)
- Ginny kaksintaistelee Bellatrixiä vastaan huonolla menestyksellä... Työvälineinä lyijäri ja vahaliidut/-kynät. Lopuksi muokkasin Gimp:llä tekstit.

Inuyasha

Sango (S)
- Tällainen osittain mallista piirretty tekele Inuyasha:n Sangosta. :) Kuten yleensä käytin piirtämiseen lyijykynää ja värittämiseen tusseja, kuulakärkikynää ja puuvärejä. Olen itse melko tyytyväinen tähän. :)

Enempää mulla ei tähän hätään ole. Sen yhden Potter -aiheisen voisin tänne vielä pistää tässä lähiaikoina. Siinä on kuuluisa Sektumsempra -kohtaus Tylypahkan vessassa. ;) Lähiaikoina muutenkin tulossa lisää! :)

Okei, kiitos ajastanne ja nyt tämä pirulainen loikkii pakoon odottamaan kommentteja. :) :D

- appelsiinitikku


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2012 12:24:41 kirjoittanut Illusia »
Purrrfect! :-*

"Eat my banana!"

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Vs: Appelsiinitikku & tuhannen ja yhden yön piirroksia
« Vastaus #1 : 13.07.2008 23:17:07 »
 :D ihana löytää tämmöisiäkin kuvia täältä!
Kuvanlaatu on kuvissa vähän outo...tai se semmoinen rakeinen jutska. Mutta sillehän ei voi varmaan mitään.
Vai liittyykö se jotenkin tuohon cartoon-muoto jutskaan?

Mut juu siis sen yhen ainoon kerran kun oon Aidoun piirtäny, nii hiukset oli kyl hankalimmat xD Hyvin on mallista piirretty, kummatkin!

Haluaisitko ehkä piirtää angsti lapsi Zeron? Ihana, mutta angstaa liikaa xD
Juukosta? Yks Zero vaaaan.

-kiituksia, ja anteeksi tästä vajaasta kommentista ^^;

HYVÄÄ JOULUA! : D

appelsiinitikku

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Pesunkestävä sitaattihirmu
Vs: Appelsiinitikku & tuhannen ja yhden yön piirroksia
« Vastaus #2 : 15.07.2008 09:39:16 »
Hallow: Haha, jes! On täällä näköjään muitakin Vampire Knight -faneja. :) Kiva tietää. ;) Zero on mun TOP 5 parhaimmat VK -hahmot -listan kolmas...joten eiköhän hänestäkin ole tänne tulossa kuvia. :D Pari piirrosta olen jo tähän mennessä Zerosta piirtänyt, mutta tyhmänä menin jälkeen päin korjailemaan sen toisen silmiä ja niistä tuli kauheat (ja se toinen taas on kesken). :S Mutta kyllä, aikomus on laittaa angstangst-Zerosta kuvia.<3

Ja noiden kuvien laatu liittyy osittain just siihen Cartoon -muotoiluun. :/ Voin kyllä jättää sen tästä eteenpäin poies, jos se häiritsee, mutta sitten täytyy ottaa kuvat kirkkaassa valossa ja tehdä ääriviivat tummemmalla, että ne erottuu kunnolla. :)

Kiitos ihanasta kommentista!<3 :)

- appelsiinitikku
Purrrfect! :-*

"Eat my banana!"