Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Vaahteramäen Eemeli: Pullasta puolet (S, Eemeli & Possuressu, ficlet)

<< < (2/2)

Altais:
Voi miten ihana hyvän mielen ficci tämä olikaan!  :) Vaahteramäen Eemeli -ficcejä ei tosiaan usein tule vastaan, mutta ehdottomasti niitä pitäisi olla enemmän. Eemeli-kirjat ja leffat on joskus lapsena tullut kahlattua läpi moneen kertaan, ja joskus aikuisenakin, ja Eemelin ja Possuressun ystävyys oli aina ihan lempijuttujani niissä. Tästä välittyy ihanasti, miten hyvä sydän Eemelillä oikeasti onkaan, vaikka hänelle sitten aina myös sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Voisin helposti kuvitella, että hän säästäisi puolet omasta pullastaan eläinystävälle, ettei tämän tarvitse aina tyytyä pelkkiin ruuantähteisiin. Olkoonkin, että siitä voisi häkki heilahtaa, jos isä saisi tietää moisesta "tuhlauksesta". ;D Toivon ja uskon, että Possuressu saa vielä kokonaan oman pullan, ellei sitten jopa kokonaista pitkoa. Kiva, kun innostuit kirjoittelemaan Eemelistä, ja toivottavasti heistä saadaan lukea vielä lisääkin. :)

Maissinaksu:
Voi Eemeli ja Possuressu. 😍😍 Ihana slice of life -pätkä ja niin autenttisesti kirjoitettu! Tämä se ficeissä onkin parasta, kun vain nyökyttelee mukana ja hymyilee sille, miten oikealta kaikki kuulostaa miljööstä hahmojen puhetyyliin.

--- Lainaus ---Eemeli oli syönyt omastaan vain puolet maitonsa kera ja säästänyt loput, mistä isä oli häntä kehaissutkin (”Hyvä vain, kun et ahmi kaikkea kerralla, viisasta säästää vähän myöhemmällekin”), mutta jos tämä vain tietäisikin toisen pullanpuoliskon kohtalon… Eemeli oli varma, että isä ajaisi hänet verstashuoneeseen siitä hyvästä.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä varsinkin niin helkkarin IC että oksat pois. 😂 Larjus Lindgren ollut vauhdissa!

--- Lainaus ---Possuressu röhkäisi uudestaan ja heilutti saparoaan. Se oli uutisesta niin mielissään, että näytti jopa hymyilevän.

--- Lainaus päättyy ---
Possut on kyllä hauskoja, kun ne hymyilee niin onnellisina. ❤️ Possuressullakin on hyvät oltavat Eemelin kanssa.

Kiitus tästä pullan tarinanpalasesta! ☀️

- Mai

Marzzuu:
Lindgrenin haamu asettui Larjusin/ksen kenkiin, ihana kurkkaus Eemelin maailmaan ja nyt mun on pakko lainata Eemelit kirjastosta kun saan vanhat lainat pois jaloista.❤️

Larjus:
Kiitos todella paljon teille kaikille ihanista kommenteista, Hilbert, Lusikkasirri, Meldis, rosiee, Altais, Maissinaksu ja Marzzuu! Ihanaa kuulla, että tämä pieni pätkä Eemelistä ja hänen possustaan piristi Hilbertin syntymäpäivää ja ilahdutti ja viihdytti myös teitä muitakin :3 ♥ Ficcarinmieltäni hivelee aina myös kehut autenttisuudesta!

Mulla ei ainakaan toistaiseksi ole ollut mielessä muita ideoita Eemeli-ficeihin, mutta sitä ei kyllä koskaan voi tietää, mistä minä innostun kirjoittamaan! En edes minä itse ;D

Kiitos vielä kaikille ♥ Nyt kun tämän vielä uudestaan lukaisin, niin tekeepä itsekin mieli lukea Vaahteramäen Eemeli -kirjat uusiksi (ja syödä pullaa ;D).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta