Harry Potter -ficit > Godrickin notko
He tulivat isäni maalle • S • one-shot
Uniprinsessa:
Tämä veti kyllä aika sanattomaksi. Kuvailu oli niin aitoa ja Ginnyn tunteet välittyivät lukijallekin todella voimakkaasti. Alkoi itseäkin surettaa ja ahdistaa ajatus että oma rakas koti yhtäkkiä hävitettäisiin jonkun minkälie talouskasvun vuoksi. Ja vielä enemmän suretti kun saatiin tietää että koko projekti oli täysin tarpeeton, kun vaan se olis ymmärretty aiemmin niin Kotikolon ois ehkä voinut pelastaa :'(
Mieleen jäi mulle erityisesti tuo Harryn toteamus että Ginnyn koti on Godricin notkossa. Jotenkin oletin että Harrykin olisi ollut enemmän rikki Kotikolon tuhosta, olihan se hänellekin nuoruudessa tärkeä paikka ja Weasleyn perhe otti hänet melkeen kuin omakseen Tylypahkan lomien ajaksi. Mutta ehkä Harry on jo niin kyynistynyt kaikista kokemistaan vaikeista asioista ettei oikein tunne samanlaista tuskaa kuin vaimonsa. Tai ehkä se ihan tosissaan yritti vaan lohduttaa - aika huonoin tuloksin kylläkin.
Kiitos tästä tekstistä, se herätti paljon ajatuksia ja tunteita!
Odo:
Tähän on tullut kommentteja ja ne kyllä ilahduttavat minua suuresti. ♥ Kiitos kaikille: Uniprinsessa, rosiee ja Larjus, vaikka taisinkin vähän särkeä sydämiänne Ginnyn (ja Kotikolon sekä Mollyn ja Arthurinkin) puolesta! Oli hienoa kuulla, että tämä oli mm. vaikuttava, koskettava ja että tunteet välittyivät lukijalle voimakkaasti ja sekin, että teilläkin heräsi ajatuksia ja tunteita! Mä en ehkä itse osannut arvostaa tätä niin paljon kuin nyt teidän kommenttien lukemisen jälkeen, että tämähän taisi tavoittaa paljon enemmän kappaletta ja ajatustani kuin alkuun itsestäni tätä pyöriteltyäni tuntui. Oonkin tosi otettu teidän kommeneista, surusta Kotikolon ja vanhempien poismenon että Ginnyn puolesta. Vähän nauroin alussa, kun ficci oli työnimellä "KOTIKOLON TUHO" että olenpas julmuri ;D ja tästähän tuli oikeasti aika raadollinen, mutta upeaa, että tämä löysi lukijansa. Kiitos toistamiseen, olette piristäneet päiviäni!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta