Harry Potter -ficit > Hunajaherttua
Paahtoleipäonnettomuus ja muita hetkiä K-11 (Frank/Alice)
Fiorella:
Tämä ficci oli minulla kirjanmerkeissä, koska halusin ehdottomasti löytää sen, kunhan olisi aikaa keskittyä lukemaan. Ja se oli juuri niin suloinen kuin olin ajatellutkin! ❤ Myös minä tykkään tästä parista ja heissä on paljon ihanaa potentiaalia, kuten tästäkin tekstistä huomasi.
Kiitos sinulle kirjoittamisesta, tämän lukeminen tuotti puhdasta iloa ja toi niin hyvän mielen. :D
Rouva Syksy:
Ah, ihana fluffy ja juuuuri sitä mitä tässä hetkessä kaipasikin. <3 Menin nimittäin laittamaan jo villasukat pois, koska "kevät alkoi!"... menin sitten kaivamaan yhden parin takaisin. :D
Voisin kuvitella, että Alice on aina ollut se enemmän voimakastahtoisempi tai räiskyvämpi persoona heidän suhteessaan, kun taas Neville tulisi ehkä enemmän isäänsä. En ole aiemmin heistä lukenut niin kovin, muistaakseeni, joten tämä oli kyllä ihanaa. <3 Lisäksi oli todella kiva päästä lukemaan Siriuksesta jossain muussa roolissa, kuin kelmien osana. Sellaisena, joka on nyt vain muuten vain sattunut heräämään aikasin (sano minun sanoneen, on tulossa kuitenkin joltain yöjuoksulta, pun intended) ja vähän kiusoittelee. Voi Frank-raukka kun sai marmeladit kädelleen, mutta onneksi oli puhtaanapidon asiantuntija lähellä..
Ihanaa, voisin näistä lukea vaikka kuinka monta tekstiä!
- Syksy
mursuhilleri:
Jännittävää! Oot puhunut niin paljon tästä parituksesta, että olihan mun nyt ihan pakko tulla viimein joku teksti sulta lukemaan. Nää kaksi on jäänyt mulle aina niin etäisiksi hahmoiksi, että tuntui vähän siltä kuin olisi lukenut ihan vieraasta fandomista tai OC hahmoista :P Mutta se ei haitannut, musta on kiva lukea vähän tuntemattomammista hahmoista ja alkaa muodostaa heistä kuvaa esim just ficcien kautta! Jotenkin hassua, että oon ollut Potter-fandomissa ja ficannut siitä melkein 15 vuotta mutta silti sieltä löytyy koko aika uusia juttuja ja uusia hahmoja!
Musta on hirveän söpöä, miten tässä ficissä Frank on niin hermostunut ja epävarma itsensä suhteen. Ja kuten sanoit alkutiedoissa niin tästäkin välittyi tosi vahvasti se, että Frankilla on paljon tunteita ja hän tuntee ne ihan täysillä. Mutta ihanaa kun hänellä on vähän itsevarmempi Alice sitten rinnallaan <3 Tällainen dynamiikka toimii musta aivan ihanasti ficeissä.
Nää oli kaikki tosi herttaisia tunnelmapalasia ja tuli tosi hyvä mieli näiden lukemisesta. Tykkäsin hirveästi siitä miten oot tuonut molempien persoonia esiin. Ja musta oli hupaisaa kun tässä oli kelmejäkin mukana! Joku muukin sanoi kommenteissa siitä, mutta siis en oo kans yhtään ajatellut, että kelmit on tosiaan käyneet yhtä aikaa koulua Frankin ja Alicen kanssa. Oikeesti tosi siistiä oivaltaa uusia juttuja fandomista jonka luuli jo tuntevansa läpikotaisin ;D
Lempparini noista kolmesta oli varmaankin tuo viimeinen! Musta on kauhean söpöä, miten Alice vihjailee että on kylmä ja Frank menee lisäämään puita takkaan :P Frank oli näissä jotenkin niin hillittömän hellyyttävä nallekarhu että en kestä!
Kiitos näistä pätkistä, voisin kyllä lukea näistä kahdesta enemmänkin! Musta olisi myös ihanaa lukea esimerkiksi siitä ajasta kun Neville on jo syntynyt. Se kyllä varmaan särkisi minun pienen sydämeni ihan sirpaleiksi. Mutta lukisin silti mielelläni!
Kiitos vielä <3
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta