Harry Potter -ficit > Hunajaherttua
Paahtoleipäonnettomuus ja muita hetkiä K-11 (Frank/Alice)
Fiorella:
Tämä ficci oli minulla kirjanmerkeissä, koska halusin ehdottomasti löytää sen, kunhan olisi aikaa keskittyä lukemaan. Ja se oli juuri niin suloinen kuin olin ajatellutkin! ❤ Myös minä tykkään tästä parista ja heissä on paljon ihanaa potentiaalia, kuten tästäkin tekstistä huomasi.
Kiitos sinulle kirjoittamisesta, tämän lukeminen tuotti puhdasta iloa ja toi niin hyvän mielen. :D
Rouva Syksy:
Ah, ihana fluffy ja juuuuri sitä mitä tässä hetkessä kaipasikin. <3 Menin nimittäin laittamaan jo villasukat pois, koska "kevät alkoi!"... menin sitten kaivamaan yhden parin takaisin. :D
Voisin kuvitella, että Alice on aina ollut se enemmän voimakastahtoisempi tai räiskyvämpi persoona heidän suhteessaan, kun taas Neville tulisi ehkä enemmän isäänsä. En ole aiemmin heistä lukenut niin kovin, muistaakseeni, joten tämä oli kyllä ihanaa. <3 Lisäksi oli todella kiva päästä lukemaan Siriuksesta jossain muussa roolissa, kuin kelmien osana. Sellaisena, joka on nyt vain muuten vain sattunut heräämään aikasin (sano minun sanoneen, on tulossa kuitenkin joltain yöjuoksulta, pun intended) ja vähän kiusoittelee. Voi Frank-raukka kun sai marmeladit kädelleen, mutta onneksi oli puhtaanapidon asiantuntija lähellä..
Ihanaa, voisin näistä lukea vaikka kuinka monta tekstiä!
- Syksy
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta