Vapaa keskustelu > Saivartelija
Fanipostia?
Surunmurhaaja:
Kamsu, tästä löydät sekä Tom Feltonin, Rown että muidenkin HP:n näyttelijöiden fanipostiosoitteet.
Hermionehh:
--- Lainaus käyttäjältä: Chibi - 13.07.2008 22:05:43 ---Kuva on aina plussaa, eli jos sinulla on tarrakuva niin laita se johonkin kulmaan. :) Näin saat vastauksen melko varmasti.
--- Lainaus päättyy ---
Ai oma kuva?
Anteeksi typeryyteni... ;D
Peacock:
No höm, itse kirjoitin viime kesänä Emma Watsonille noin kolmesivuisen fanikirjeen ja sain vastauksen valokuvan ja nimmarin kera. Myös J.K.Rowlingille olen väsännyt kirjeen ja sain häneltä takaisin kirjeen, jossa hän kertoi mitä Potter oli tuonut hänen elämäänsä sekä nimmarin. Valokuvaani en kumpaankaan laittanut (olisivat varmaan polttaneet kirjeen nähdessään sen :- D), joten miun mielestä se valokuva ei ole välttämättömyys siihen, että saisi vastauksen. Jo ja Emma laittoivat omaan piikkiin kirjekuoren ja postimerkin, itse laitoin vain kirjeeni mukana osoitteen.
Ohjeena voisin sanoa, että kannattaa kertoa kotimaastaan ja asuinalueestaan. Ei kannata hehkuttaa näyttelijää koko ajan kirjeessä, mutta tietysti kirjeen alussa voi ilmaista kiintymyksensä näyttelijää kohtaan (miksi, missä leffassa yms.). Itselleni on ainakin tullut tavaksi tehdä kirjeestä mahdollisimman persoonallinen. Tämä menee aiheesta hieman yli, mutta Paramoren fanikirjeessä kerroin omasta harrastuksestani karatesta - tuskin kovin moni kuitenkaan sellaista alkaa selittämään. He varmaan haluavat tietää, millaisia faneja heillä on, mutta kirjeeseen nyt ei todellakaan pidä laittaa mitään huhuja tai yksityisasioita. Joten, mitä mielenkiintoisempi kirje, sitä mukavampi heidän on sitä lukea. :-----)
Lallu:
Vaihdetaan tämän topicin aihe yleiseksi fanipostikeskusteluksi. Eli kysymyksiä, vinkkejä tai kertomuksia aiheeseen liittyen tänne vaan. Ei listailla ja onelinerit eivät ole kovin suositeltavia :)
MissWeasley:
--- Lainaus käyttäjältä: Chibi - 13.07.2008 22:05:43 ---Mä lähetin Danielille ja Emmalle ja Rubertille, Daniel vastas omaan piikkiin, eli ei tarvinnu laittaa kuorta mukaan itse.
Kuva on aina plussaa, eli jos sinulla on tarrakuva niin laita se johonkin kulmaan. :) Näin saat vastauksen melko varmasti.
Ja muuten, näyttelijät ei jaksa lukea paksuja kirje kuoria vaan jättävät ne lukijoilleen, joten kirjoita lyhyesti ja ytimekkäästi.
--- Lainaus päättyy ---
Mitä meinaa tuo, että laittaa tarrakuva mukaan? Itestä kuva vai? :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta