Vapaa keskustelu > Saivartelija
Fanipostia?
SpringRose:
Eivitsinytmäkuolen..
Arvatkaa kuka alkaa heti kirjoittamaan mahtienkullaan (huomatkaa sarkasmi) näille? No minäpä minä ;)
Maksaako se mitään erityistä jos ulkomaille laittaa kirjettä?
-Al
Voisko joku laitttaa tänne niitä osoitteita kun tuo vuotiksen linkki.ei toimi?
Ja Tipsu(: eikä kun mä olen niin kade sulle!! (meinasin alkaa itkee kun luin sen.mitä oli Rowilta saanu) Ja onnea sulle niistä! <3
Larjus:
^ Alle 20 gramman kirjeet menee yhdellä ykkösluokan postimerkillä oikeestaan minne vaan. Siitä ylöspäin niin kalliimpaa, en tarkempia hintoja muista. Postin sivuilta voi katsella hinnastoja.
Ja jos lähettää muuta kuin paperia EU:n ulkopuolelle, pitää muistaa tehdä tulliselvitys. Se kyllä tulee automaattisesti vastaan jos lähettää Postin kautta jotain vaikka Jenkkilään.
SpringRose:
No mä täällä vielä.
kun tuolla edellä.joku oli laitganut että Emmalle ei ainakaan.mene posti perille Leavesden Studiolle niin mieyin että meneekö Feltonille tähän osoitteeseen:
Tom Felton
c/o Leavesden Studio
P.O Box 3000
Leavesden Hertfordshire
WD25 7LT
United Kingdom
Tän osoitteen aiis löysin osoitteesta potterfani.suntuubi.fi
-Al
Herkkuoone:
-Always-: En osaa suoraan vastata kysymykseesi perille menemisestä, kun en ole fanipostia Tomille tai muillekaan kirjoittanut, mutta sen verran pystyn sanomaan kyseisen (jo lopettaneen) fanisivuston pääylläpitäjänä, että fanipostiosoitteita ei ole päivitetty varmaan viiteen vuoteen, joten osoite voi tosiaan olla vanhentunut.
Tomin virallisilta kotisivuilta löysin tällaisen osoitteen
Tom Felton Fan Mail
c/o TROIKA, 3rd Floor
74 Clerkenwell Road
London EC1M 5QA
jota varmaan itse lähtisin ennemmin kokeilemaan. : )
SpringRose:
Herkkuoone, kiitoksia osoitteesta :) nappasin samalta sivulta muutamiennmuidenkin oslitteita, ovatkohan nekin jo vanhentuneita? :()
-Al
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta