Kirjoittaja Aihe: Never Knew I Wanted Something Like This | S | Harry/Draco | In English  (Luettu 3101 kertaa)

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Title: Never Knew I Wanted Something Like This
Author: Angelina
Rating: S
Genre: pre-slash, semifluff
Paring: Harry Potter/Draco Malfoy

A/N: Halusin kirjottaa Vendelalle jotain (koska oot ihana ja I don't deserve you ♥), mutta mulla löi ihan tyhjää - siispä syötin Harryn ja Dracon promptikoneeseen ja sain tälläsen: Harry and Draco travel to the future and see a child, who instantly recognizes them as his parents. Tällänen siitä sitten... tuli. Ihanalle Aurille kiitos lukemisesta ja ficin nimestä :'D <3 Potteria on ihan hemmetin vaikee kirjottaa : ((

Haasteet: Harry/Draco - kaikkien aikojen paritus




NEVER KNEW I WANTED SOMETHING LIKE THIS





“You are such a dimwit, Potter! I can't believe I was paired with you in potions, Snape should know better!”

Draco was absolutely fuming. He was aiming to have the best potions grade this year - it was his last chance to beat Granger after all - and then he got assigned to create a complicated potion with Potter.

Potter, who claims to be so clever and resourceful but has absolutely no skills in potions. How on earth did he manage to get to N.E.W.T.s class was still a mystery to Draco.

“Are you sure it wasn't you, who put the wrong ingredients in?” Potter snapped while standing up from the floor and dusting his robes.

“Am I sure? Am I -”

Potter raised his hands for surrender.

“Fine! It was probably me, are you happy? Now stop screaming and let's find out where we are.”

“I don't care where we are!” Draco hissed. “We need to get back, right now!”

Harry rolled his eyes but didn't answer. He lit up his wand and looked around - they appeared to be in someone's living room. It looked really cozy and Harry immediately felt at ease. It vaguely reminded him of the Burrow, although it was less messy and looked more organized but it had the same relaxed, homely vibe.

Draco came to the same conclusion and sneered.

“This place looks ridiculous. You know where we are?”

“Don't tell me this isn’t your scene, Malfoy. Those multicolored couch cushions scream your fashion sense.”

“HOW DARE -”

“Papa, why are you yelling?”

Draco screamed and jumped in the air, then quickly scrambling his way behind Harry who put his arm between Draco and the threat.

The ‘threat’ being a young boy, standing at the doorway and looking at them with a confused expression.

“Umm,” Harry began awkwardly, “who are you?”

The boy sniggered.

“Were you doing adult stuff again? You always play dumb when you do!”

Draco was clinging on Harry's arm and looked absolutely terrified.

“What the hell is happening? Why did that kid call me papa? Why does he think we're doing adult stuff in their living room? Potter, I'm freaking out!”

“Yet you're being so subtle about it,” Harry hissed and tried to smile to the small boy who started looking more and more confused.

“Dad? Is everything okay?”

Was the kid… Did he think…

No

What?

No

“I think,” Harry whispered to Draco as quietly as possible, “he thinks we're his… parents.”

Draco's face went blank.

“You're going to wake up baby Scorpius if you don't keep it down,” the boy declared and crossed his tiny arms, “and he's not going to be happy about it.”

And that was the moment when Draco decided to pass out.


* * *


When Draco came back to his senses he was lying on the couch, covered with blankets. Potter was sitting in the loveseat next to him, holding on the small blond-haired boy who looked like he'd been crying.

“See, he's waking up already. Everything's just fine.”

Potter was speaking in a quiet, calming voice and the small boy hiccuped while turning to look at Draco.

“Little James here was afraid there's something wrong with you,” Potter said and looked at Draco meaningfully, “but I told him that you were just really exhausted from taking care of the baby.”

Oh

Oh, so that was real

“Umm,” Draco mumbled, “yes, I'm… I'm fine. Just really, really tired.”

The boy, James, looked at him for a while before nodding.

“Scorpius likes to cry and keep us awake,” he whispered, “but don't tell him I said that! I love him! I'm going to be the greatest big brother there is!”

Harry laughed at that and Draco's irrational head thought it sounded nice.

“I'm sure you already are. But how about you go back to bed and I take papa to sleep too?”

“Okay. But be sure you check on Scorpius! And don't tell him what I said about him crying,” James looked at both of them with a serious expression and Harry promised not to say a word.

James hopped off from Harry's lap, gave Draco a quick peck on the cheek, with a quiet ‘I'm glad you’re okay, papa!’ and then left the room.

Draco stared after him before turning to Potter.

“What was that?”

Potter took a deep breath and brushed his hand through his already messy hair.

“Apparently that was our son, James Potter. And our new born baby Scorpius is sleeping in the next room.”

There was a small smile on Potter's face before he continued, “and you have declared many times that there is not going to be any more babies in this household unless we hire a nanny.”

Draco had no idea why, but the idea of having babies, a family, with Potter, made him blush.

“So what, are we in a… dream? Or in the future?”

Harry just shrugged.

“I have no idea.”

And Draco had no idea why he hoped it was the latter.


* * *


It turned out that getting back to the Potion's classroom was easier than they thought. The effect the potion had on them wore off pretty quickly and they woke up sitting next to their still bubbling cauldron.

“Twenty points from Gryffindor,” Snape said with a sneer and continued his mission to make other students miserable.

Harry couldn't care less. He turned to look at Malfoy, who looked back with an odd expression on his face.

Harry thought it looked like excitement.


« Viimeksi muokattu: 17.01.2022 19:03:04 kirjoittanut Angelina »


ava & bannu © Inkku

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 201
Siis tämä on ihana! Kiitos ihan miljoonasti tästä ♥ Tällä oli aivan ihanaa aloittaa aamu, kun makasin vielä peiton alla :) Tulin niin hyvälle mielelle, että tämmöisen minulle kirjoitit. Ja Auria kiitän minäkin tuosta hienosta nimestä!

Tässä on kaikki joten tosi kivasti tasapainossa. Se, että tarina alkaa Tylypahkasta, mutta sitten piipahdetaan jossain tulevaisuudessa, mutta palataan takaisin, toimivaa! Lisäksi tämä tuntui raikkaalta ja kivalta idealta, ja vaikka olenkin hyvin, hyvin kaikkiruokainen sen suhteen mitä luen, niin tässä tuo pre-slash oli jotenkin ihan huippua! Sillä tuo, että kaikki on vielä edessä ja tässä on sen alku, voi kun tykkään :D

Pidin valtavasti, kuinka Harry "tunnusti" mokansa, vaikka todellisuudessa siitä ei ollutkaan takeita, vain saadakseen Dracon rauhoittumaan. Lisäksi Dracon määräily oli niin luontevaa ja nämähän käyttäytyivät jo melkein kuin vanha aviopari tässä alussa ;D

Lainaus
“HOW DARE -”

“Papa, why are you yelling?”
Hahaa, nauroin ääneen ;D Sillä oi sentään pystyin näkemään tuon kohtauksen silmieni edessä. Draco vihaisena Harrylle ja sitten pieni ääni joka keskeyttää!

Lainaus
“Were you doing adult stuff again? You always play dumb when you do!”

Draco was clinging on Harry's arm and looked absolutely terrified.
AAAAAAAAAA ;D Adult stuff, kuolen! Siis niin loistava! Ihan parasta! Ja Dracon reaktio ;D

Lainaus
“I think,” Harry whispered to Draco as quietly as possible, “he thinks we're his… parents.”
Tämä oli niin huippu! Harry kuiskailemassa Dracolle ja sitten Draco pyörtyy :D

Lainaus
Draco had no idea why, but the idea of having babies, a family, with Potter, made him blush.

“So what, are we in a… dream? Or in the future?”

Harry just shrugged.

“I have no idea.”

And Draco had no idea why he hoped it was the latter.
Aww ♥ Mut hei, minäkin toivon, että samaa kuin Draco! Sillä baby Scorpius ja James sekä nämä kaksi ♥ Voiko olla mitään suloisempaa! En itse asiassa edes tiennyt, että tykkään näin paljon tästä perheajatuksesta vaikka olen toki aikaisemminkin perheficcejä näistä lukenut ja itsekin sellaisia kirjoittanut :) Mutta siis ajatus, että nämä ovat perhe

Tuo loppu oli tosi hyvä, tykkäsin! Simppeli paluu takaisin nykyisyyteen, Kalkaros omana itsenään napsimassa pisteitä ja ihana, kutkuttava jännite Harryn ja Dracon välillä. Täydellistä :D

Olen pahoillani kun en osaa sanoa tästä mitään järkevää, lainailen vain ja ihastelen, että kirjoitit tän just mulle! Oot niin paras ja rakas ♥ En osaa edes tarpeeksi monin sanoin ja sydämin sitä sanoa! Muuta kiitos kun olet ♥

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Venkkuuuu ♥♥ Oon niin ilonen, että tykkäsit tästä :'3 Mun mielestä suurin osa Harryn ja Dracon kanssakäymisestä on kuten vanhalla avioparilla, joten se tuntui luontevalta tässäkin ;D Harry osaa välillä olla fiksu ja tietää (ehkä), milloin ei kannata jatkaa Dracon kanssa vänkäämistä.

Luen aika vähän perhe/lapsificcejä ja kirjotan vielä vähemmän, mutta tälläsenä tää oli yllättävän hauskaa itsellenikin! Lainaukset ja ihkutus on parasta, joten ei tarvii yhtään pahotella :3

Tää on vähän random ja tosiaan eka enkkupotter, niin olin vähän epäileväinen että miten tää onnistuu. Pääasia kuitenkin, että sulla oli kivaa tätä lukiessa <3


ava & bannu © Inkku

Thelina

  • Ilomarja
  • ***
  • Viestejä: 2 552
Onnea kommenttiarpajaisten voitosta! Olipa hauskaa lukea täältä Finistä englanninkielistä Drarrya, varsinkin kun tämä oli niin ihana! Tykkäsin kovasti siitä, miten tässä yhdistyi tuo Harryn ja Dracon Tylypahka-aikainen kinastelu ja kurkistus heidän tulevaisuuteensa, joka näytti varsin hymyilyttävältä :)) Liemitunnilla koheltaminen on jotenkin aika klassikko, mutta tuollaista vaikutusta en ole ennen epäonnistuneella liemellä tavannut! Nauroin, kun Draco pakeni kauheaa uhkaa Harryn taakse (ja Harry vielä laittoi kätensä vaistomaisesti eteen Dracoa suojelemaan ♥) ja vielä enemmän, kun Draco sitten pyörtyi :D Mielestäni Harrylle sopii hyvin tuo, että hän kohtaa lapsen luontevasti, ottaa syliin ja kaikkea. Pikku-Jamesin höpöttelyt tuntuivat myös lapsen suuhun sopivalta!

Jäin vähän miettimään, missä ne tulevaisuuden Harry ja Draco oikein olivat sillä aikaa, kun nämä kaksi nuorempaa olivat heidän kodissaan :D joutuivatko he ehkä Tylypahkaan keskelle liemituntia? Siitähän saisi hauskan sisarficin tälle :D Oli kivaa, että lopussa palattiin vielä takaisin luokkaan ja kinastelutkin jäivät tupapisteiden menettämisestä huolimatta. Vika lause oli oikein ihana, jätti hymyn huulille!

Kiitos tästä, tykkäsin!
Kurkista listaukseeni

Avatar Ingridiltä ♥

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Thelina aaah ihanaa että tartuit tähän :3 En oo Potteria aiemmin englanniksi kirjoitellut ja kieltämättä vähän jännitin sitä, mutta ilmeisesti ihan luettava teksti oli kuitenkin ;D Kaikenlaiset vaihtoehtotulevaisuustekstit on musta mielenkiintoisia ja koska taikamaailmassa niiden toteutus on melko helppoa, niin olihan se kokeiltava! Protective!Harry on aina niiin awws ja Draco on (mulle) välillä vähän sellanen damsel in distress, että oli pakko saada ees vähän sitä dynamiikkaa mukaan :'''D Hieno juttu, että pikku-James toimi, en yleensä kirjoita lapsihahmoja joten olin hieman iffy sen kanssa että toimiiko se tuollaisenaan, mutta hyvä jos :3 Rehellisesti en kyllä tätä kirjoittaessa edes miettinyt mitä Harryn ja Dracon vastinpareille tapahtui, mutta kieltämättä tuo idea on aika loistava ;D Ehkä sitä voisi joskus jopa hyödyntää........ Kiitos paljon kommentista ♥


ava & bannu © Inkku

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 069
  • Sateenvarjounelmia
Moi, tulin fanittamaan sua. :D

Selailin sun listausta vähän silleen puolihuolimattomasti ja katoin, että tää oli sulta ehkä tuorein Potter ja enkuksi, ja päätin et tästä on hyvä aloittaa. En pettynyt. <3

Lainaus
"Yet you're being so subtle about it."
You. Got. Me. So. Bad. Hajosin. Aivan täysin.

Siis tää on tosi suloinen. Silleen sopivan hattarainen ja mulla on heikko kohta söpöihin lapsiin, joka pikku-James ehdottomasti tässä on. Samaa mietin kuin Thelina, että missä ovat nämä oikeasti aikuiset sillä välin, kun heidän kotonaan käydään tällaista kohtuu kiivasta sananvaihtoa - komppaan myös tätä sisarfic-ajatusta, lupaan lukea ja kommentoida, jos kirjoitat ja muistat markkinoida sen mulle. <3

Kielellisesti tää oli tosi helppolukuista, että turhaan oot jännittänyt. Tai sit meidän englanti on vaan suunnilleen samalla tasolla (kuten henkinen ikäkin, eikun wait) ja tiesin vaan mitä oot hakenut takaa. :DD Kiitos tästä, tykkäsin kovin. <3


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Saaps: Hihii, ilahduin kovasti kun päätit ruveta fanittaan meikäläistä ;D ♥ Arvelinkin, että Potterilla lähdet liikkeelle ja kiva kuulla, että tykkäsit :3 Mä oon jälkikäteen tän kohdalla miettinyt, että ehkäpä mitään oikeita Harrya ja Dracoa ei "tulevaisuudessa" edes ole, vaan kyseessä oli enemmän yhteinen uni tai sitten hetki, jolloin Harry ja Draco oikeasti olivat Jamesin ja Scorpiuksen vanhemmat, mutta tilanne oli vain ohimenevä. Joo, en nyt osaa selittää mutta ei mulla tosiaan mitään masterplania oo tän kanssa ollut - tosin Thelinan idea oli hauska, koska aikuiset Harry ja Draco pamahtamassa liemiluokkaan ois vähintäänkin interesting ;D Potteria oli kyllä pitkästä aikaa hankala kirjottaa kun tätä väsäsin, joten sitä kivempi kuulla että tää oli söppänä, kiitos ♥ Jamesia tosin oli hauska kirjottaa! Toivottavasti sieltä listauksesta nyt löytyy vielä jotain kivaa - aika Marvelpainotteistahan se sisältö on, mutta kiva että bongasit tän! Vähän välillä cringeen mun Pottereita, mutta it is what it is, eikä tää sentään huonoimmasta päästä ole :'D


ava & bannu © Inkku

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 274
Onnittelut kommenttiarpajaisten voitosta! :) Olipa jännä törmätä Finissä englanninkieliseen fikkiin, tosin tämä oli niin hyvin kirjoitettu, etten pari riviä luettuani huomannut enää ollenkaan, millä kielellä tässä nyt oikein lukee. Ja voi ahh mikä ihana fikki tämä olikaan! Tällaisista vaihtoehtoisista tulevaisuuksista on aina tosi mielenkiintoista lukea, ja siihen vielä yhdistyi Harryn ja Dracon tuttua kouluaikaista sanailua, epäonnistunut liemitunti ja nyrpeä Kalkaros, joten ei tästä voinut kuin tykätä!

Lainaus
Draco screamed and jumped in the air, then quickly scrambling his way behind Harry who put his arm between Draco and the threat.
Harrylla ja Dracolla tosiaan oli heille hyvin ominaista sanailua, minkä lisäksi pidin hurjasti tästä lievästi dramaattisesta Dracosta! Voin hyvin nähdä hänet juuri tuollaisena, aukomassa Harrylle päätään ja syyttelemässä tätä kaikesta ja reagoimassa kaikkeen hyvin voimakkaasti. Lisäksi Harry oli aivan mahtava näin urhoollisena heti puolustamassa Dracoa hirvittävältä uhalta. :D

Lainaus
“Were you doing adult stuff again? You always play dumb when you do!”
Repesin tälle kohdalle totaalisesti, miten loistava sanavalinta tämä 'adult stuff'. ;D Harryn ja Dracon tulevaisuus vaikutti oikein lupaavalta, vaikka aluksi sisustuksesta ym. olikin hieman keskustelua, mutta tämän pikavisiitin perusteella heidän arkensa vaikutti oikein herttaiselta ja toimivalta ja lapset suloisilta.

Lainaus
He turned to look at Malfoy, who looked back with an odd expression on his face.

Harry thought it looked like excitement.
Vaikka visiitti kurkistamassa tulevaisuuteen olikin lyhyt, vaikuttivat sekä Harry että Draco sopeutuvan ajatukseen yhteisestä tulevaisuudesta hyvin nopeasti, ja oikeastaan molemmat vaikuttivat jopa pitävän siitä ja alkavan odottaa sitä innolla. Alkuun vähän pelkäsin, että ainakin Dracolla olisi mennyt kauemmin aikaa sulatella tätä vaihtoehtoista tulevaisuutta kun hän meni pyörtymäänkin järkytyksestä, mutta ehkä hänellä oli ollut jonkinlainen alitajuinen toive tai ajatus tämän tulevaisuuden suuntaan jo ennalta, koska hän tuntui nopeasti kiintyvän Jamesiin, Scorpiukseen ja Harryyn ja ajatukseen heistä kaikista yhdessä.

Kiitos hurjan paljon tästä, tämä oli ihanan suloista, hauskaa ja herttaista luettavaa!
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
valokki: Haha, mä oon kallistunut nykyään kirjotuksissani pääasiassa enkun puolelle ja Finiinkin niitä on tullut tungettua! Harjoitusta toki tarvii edelleen rutkasti, mutta moni teksti tuntuu sujuvan paremmin kuin suomeksi :'D Toki kotimaiseenkin on välillä mukava palata. Dramaattinen Draco on erittäin hauska kirjoitettava ja toisaalta dramaattisuus tietyllä tapaa myös sopii hahmolle. Harryn urhoollisuus tietty myös, oli uhka sitten todellinen tai ei ;D Kyllä mä luulen, että pojilla oli jo entuudestaan jonkinlaisia tunteita tai ainakin mielenkiintoa toisiaan kohtaan ja sen takia yhteisestä tulevaisuudesta oli helppo innostua :3 Kiitos kommentista ♥


ava & bannu © Inkku

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 764
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Siis mikä prompti, ihan huikea! Pitäisi selvästi hyödyntää itsekin enemmän erilaisia promptikoneita, jos niistä putkahtaa tällaisia helmiä. :D Tämä meinaan houkutteli kyllä heti lukemaan ja ottamaan selvää, millainen tulevaisuusseikkailu tässä onkaan ja miten Harry ja Draco reagoivat siellä paljastuneisiin asioihin.

Ai että, tämä tarina on niin nerokas monellakin tapaa. Ensinnäkin rakastan sitä, miten tämä alkaa suoralla toiminnalla - tai kiistelyllä - ilman kummempia selittelyjä, ja dialogin ja kerronnan lomassa selviää luontevasti, että liemitunnilla on mennyt jotain pieleen ja sen seurauksena pojat ovat päätyneet jonnekin aivan muualle. Pieleen mennyt liemi on minusta tosi kekseliäs ja luonnolliselta tuntuva tapa saattaa hahmot tulevaisuuteen, ja piti itse asiassa lukemisen jälkeen tarkistaa, oliko se tapa jo annettu tuossa promptissa, mutta se taitaakin olla sinun keksintösi, ja tosi nerokas sellainen se onkin! Saumattomasti taikamaailmaan sopiva.

Toisekseen rakastan sitä, miten tällainen tulevaisuuskatsaus tuntuu saattavan sekä Harryn että Dracon tutkiskelemaan tuntojaan ja tarkastelemaan suhdettaan uudesta näkökulmasta. Kiistely, syyttely ja tulehtuneet välit vaihtuvat vähitellen hämmennykseen, kun pikku-James ilmaantuu ja jutun juju alkaa valjeta, eikä sen jälkeen kumpikaan enää haasta riitaa, vaan tilalle jää hämmennyksen lisäksi kenties kutkuttava tunne niistä mahdollisuuksista, joita edessä yhtäkkiä avautuu. Minulle tulee sellainen fiilis, että tähän saakka kumpikaan (tai ainakaan Draco; Harry vaikuttaa ehkä jo valmiiksi vähän vastaanottavaisemmalta) ei ole osannut ajatella, että olisi edes mitään muuta mahdollisuutta kuin jo vuosikausia kestänyt vihanpito, vaikka taustalla kytisikin molemminpuolista kiinnostusta. Yhtäkkiä silmät kuitenkin avautuvat sitä mukaa kun tulevaisuus avautuu edessä. Ja vaikkei olekaan täyttä varmuutta siitä, onko kyse unesta vai tulevaisuudesta, sisin tietää ja kertoo kaiken tarpeellisen. ♥ Voi että, tämä on niin sydäntä lämmittävä tapa katkaista vihanpidon viheliäinen kierre ja antaa tilaa jollekin ihan muulle!

Itse tulevaisuusnäkymä on kaikin puolin herttainen ja hellyttävä, sellainen kotoisan levollinen ja turvallinen. Ihan erityisesti minua ilahduttaa sohvan kirjavuus ja muutenkin asunnon kotikolomainen kodikkuus, koska jotenkin kuvittelisin, ettei toisenlaiseen tyyliin tottunut Draco todellakaan suostuisi sellaiseen sisustusratkaisuun, joka ei ole hänen makuunsa, ja se taas saa minut ajattelemaan, että ajan kuluessa miehille on ihanasti mukautunut yhteinen maku ja tuntuma siitä, millainen koti on hyvä paikka olla. Tai ainakin kyky molempia tyydyttäviin kompromisseihin. ;D Pikku-James on hänkin ilahduttava ilmestys, ja minusta on hellyttävää, miten hän on vähän pikkuvanha hyssytellessään vanhempiaan, jottei pikkuveli herää, ja vakuuttaessaan, että aikoo olla Scorpiukselle paras isoveli ikinä. ;D On yksinomaan sopivaa, että Harryn ja Dracon jälkikasvulla on särmää ja lujatahtoisuutta!

Harry hoitaa yllättävän tilanteen hienosti, ja minun on helppo kuvitella, että hänen isälliset vaistonsa heräävät nopeasti niin, että Jamesin kanssa toimiminen sujuu luontevasti. Dracon järkytys on vähän vaikutusvaltaisempaa, kun hän kirjaimellisesti pökertyy siitä, mutta vaikka hän herättyäänkin on vielä vähän pökerryksissä, selvästi hänelläkin alkaa nousta helliä tunteita pintaan:
Draco had no idea why, but the idea of having babies, a family, with Potter, made him blush.
Aww. ♥ Minullapa on idea! ;D

Ihanan lämminhenkinen ja suloinen tarina, kiitos kovasti! :-* -Walle
« Viimeksi muokattu: 18.10.2022 01:44:51 kirjoittanut Waulish »


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Walle: Prompteista voi saada kyllä yllättäviä inspiraatiopuuskia ;D Mä ajattelin tätä kirjoittaessani Harryn ja Dracon välit ehkä enemmänkin sellaisena klassisena ""ponnareista vetämisenä"" tai ""rakkaudestakin se hevonen potkii"" -tyyppisenä, kuin oikeana vihapitona. Välillä on kiva kirjoittaa kevyempää ja höpsömpää tavaraa, jossa ei olla niin kauhean tosissaan ja vakavissaan (tai no, musta se on melko useinkin kivaa :''D). Tosi harvoin tulee kyllä sitten taas kirjotettua minkäänlaisia kidficcejä, mutta Jamesia oli kovin hauska kirjoittaa :3 Kiitos jälleen kerran ihanasta kommentista ;; ♥


ava & bannu © Inkku