Kirjoittaja Aihe: Kuihtuvissa kasveissa on verisuonten värit | Drarry | luihuis!harry | S  (Luettu 4825 kertaa)

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Tämäpä oli kiva teksti! Luihuis!Harry kuuluu omiin lemppareihin, vaikka suomeksi siitä tuntuu löytyvän harvanlaisesti ficcejä. Evitative on itselleni tuttua tutumpi (ties kuinka mones readthrough käynnissä) ja tämä oli musta kauhean söpö, jo ihan kokonaisuutena että istui myös hyvin tuota taustaa vasten. Tästä tavallaan näkyy hyvin, kuinka nuoria nää kaikki on, koska onhan nämä nyt niin teinejä XD Harry on niin ihanan kujalla ja eipä Draco tietenkään uskalla tehdä aloitetta.

Lainaus
"Minä en kyllä ymmärrä, miksi Kalkaros jaksaa vaivautua pitämään sinulle monta kertaa viikossa yksityisopetusta", Pansy tokaisi ja puhalsi päänsä kokoisen purkkapallon.
Tämä sai naurahtamaan hieman ääneenkin, koska tämä on niin Pansy. Voin hyvin kuvitella toisen puhaltelemassa päänsä kokoisia purkkapalloja :D

Mulla ei oikeasti ole mitään järkeviä sanoja kuvaamaan sitä, miten paljon tästä tykkäilin. Etenkin, kun tuo idean antanut ficci on itselleni varsin tuttu ja tämäkin teksti oli oikein mukava tuttavuus <3 Tykkäsin ihan hirveästi ja tykkään tosi paljon ylipäänsä ficeistä, joissa Harry onkin luihuisessa. Tykkään siitä, miten pönttö Harry tässä on, ja miten muut pojat on niin paljon paremmin selvillä tilanteesta ja tuntuvat lähinnä odottelevan, että Harry hiffaisi tilanteen (tai Draco uskaltaisi tehdä asialle jotain). Yyyy, oon ihan sydäminä täällä tällä hetkellä, tämä oli niin kiva pieni lukupala <3

//Ja pakko vielä lisätä, että tykkään ihan älyttömästi tämän nimestä <3 Siinä on jotain tosi jännää ja nättiä
« Viimeksi muokattu: 26.04.2021 17:36:32 kirjoittanut Vlad »
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 543
  • 707
Kommenttiarpajaisista moikka! :)

Oon katsellut tätä ficciä aiemminkin, kun otsikko pistää mukavasti silmään. Rohkenin ottamaan tämän lukuun ilman "taustaa", kun kuitenkin avasit A/N:ssä tämän perustuvan ficciisi missä Harry on joutunut 5. vuonna luihuiseen. Mielestäni tämä toimi mukavasti omana ficcinäänkin ja ei ainakaan tuntunut siltä, että olisin tipahtanut kärryiltä. Mielestäni tässä hyvin soljui tekstin mukana tuo suorapuheisuus, jota Draco "vältteli", vaikka halusikin toimintaa Harryn kanssa. Minusta oli myös kivaa, että tässä oli otettu mukaan Severuksen tukiopetus canonista, vaikka ymmärsin Harryn tukevan tässä versessä pimeyden voimia. Pidin, kun tässä tavallaan oli synkkä tunnelma romantiikan taustalla. Ei tämä synkkä ollut, mutta sellainen tietynlainen fiilis, kun mukana kuitenkin oli Pimeyden voimat, Voldemortkin ja tukiopetustunnit! Pääpaino oli kuitenkin Dracon ajatuksissa, tunteissa, mikä teki tästä myös herttaisen!

Minusta tuo aloitus ja lopetus nivoi kivasti tarinaa ja minusta kuihtuvat kasvit on hieno ja sitoo tämän otsikkoon, joka ensimmäisenä kiinnitikin huomioni! Kiitos ficistä ja onnea arpajaisvoitosta, onneksi tulin viimeinen lukeneeksi tämän! ♥
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vlad: heipähei! Evitative on ihana!! Upeeta löytää joku toinenkin joka sen upeuden on lukenut! Mä juuri kiihkeesti venailen Redivideriin jatkoa  ;D tulispa pian! Hauska kuulla että tykkäsit Pansystä, se on yks mun lemppareimmista kirjottaa! Ja siis helposti noita tai velho voi puhaltaa vähintään pään kokoisia purkkapalloja! Otsikon kauneudesta en voi ottaa kunniaa, kun se on laini Lyytin biisistä. Kiitos kivasta kommentista! <3

Odo: oi ei ekanakin! Evitative ei ole mun fikki vaan sellaisen kirjoittajan kuin Vichan, AO3:ssa. Ja se on tosi hyvä! Tokanakin: mukava ja kiva että tykkäsit silmäilyjen jälkeen itse fikistäkin! Kiitos piristävästä palautteesta <3
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

valokki

  • ***
  • Viestejä: 1 309
Voi ahh, tämä oli aivan ihana! Lueskelin tämän aamulla ja tämä herätteli mussa kaikenlaisia hymyilyttäviä ja vatsanpohjassa kutkuttelevia tuntemuksia!

Ensinnäkin tykkään valtavasti tästä luihuis!harrysta! En ole itse vielä Evitativea lukenut, vaan se on lojunut iät ja ajat mulla "marked for later" -listalla, mutta jos siinä yhtään on tämänkaltainen tunnelma, pitänee ottaa se seuraavaksi luettavaksi kunhan saa kaikki keskeneräiset fikit luettua loppuun :D Voin niin hyvin nähdä Harryn sopivan myös luihuiseen, koska hänellä todella on rohkelikkopiirteiden lisäksi myös luihuiseen sopivia piirteitä. Canonissa hän vain ei oikein tuntunut tulleen sinuksi niiden kanssa (ja luihuispiirteet muutenkin nähtiin kirjoissa yksinomaan hyvin negatiivisessa valossa), mutta tässä sun fikissä tuntui, että Harry oli oikein sinut itsensä kanssa luihuisena. Kiva, kun olit tähän tuonut Harryn ja Dracon suhteen lisäksi muitakin elementtejä elämästä luisuisessa, ja jotenkin tästä tarinasta tuli lämpimän kotoisa tunnelma, kun kuvailit elämää luihuisten makuusalissa, Pansy oli ostanut Harrylle lahjaksi hiusrohtoa ja muutkin luihuiset olivat läsnä.

Lainaus
"Harry..." Draco sanoi ja alkoi kuljettaa etusormeaan pitkin Harryn kämmenen uomia. Harryn käsistä oli kaiken muun ohella tullut hänelle pakkomielle. Harry antoikin hänen tutkia ja koskea, vaikka tuskin ymmärsi, miksi Draco niin teki.

Mä olin aivan sulaa vahaa, kun luin tästä Harryn ja Dracon "suhteesta". Olen kyllä Pansyn ja muiden luihuisten kanssa samaa mieltä, että Harry on herttainen hölmö kun ei millään ymmärrä vihjailua, saati sitten edes omia tunteitaan :D Etenkin tää kohta nauratti, tästä tulee niin selvästi esille, kuinka pihalla Harry on Dracon tunteiden suhteen, kun hän tulkitsee Dracon tavan kosketella häntä vain pakkomielteenä käsiään kohtaan ja haluna tutkia niitä :'D Ja olivat vielä nukkuneetkin yhdessä! Halaillen! Tekisi mieli sanoa Harrylle, että herranjumala, skarppaa nyt vähän, mutta siis oikeasti tällainen suloisesti pihalla oleva Harry ja aivan totaalisen pihkassa oleva Draco on mun lempparit :D

Lainaus
Harry vihasi sitä ja inhosi Kalkarosta, mutta Dracokin oli sitä mieltä, että toisen olisi erinomaisen tärkeää oppia. Draco ei kaivannut Pimeyden lordia vakoilemaan, mitä hän Harryn kanssa teki. Varsinkaan, mitä hän haluaisi tulevaisuudessa Harryn kanssa tehdä.

Onneksi Dracolla on kuitenkin selvästi toivoa tulevaisuuden suhteen ja loistavat motiivit toivoa, että Harry oppisi okklumeusta! :D Tosin Kalkarosta hieman kävi sääliksi, jos hän pian Harryn ja Chon suudelman sijaan joutuisikin todistamaan, mitä suunnitelmia Dracolla oikein olisikaan Harrylle...

Kiitos tästä, tämä oli superpiristävä ja hymyilemään pistävä tarina! <3
(ava @Claire ja bannu @Ingrid)

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
valokki: ohops, taisin unohtaa osoittaa äskeisen kommentin vastauksen sinulle, no otaksun että se oli selvää siitä huolimatta 🤭 siis suosittelen sitä Evitativee, sillä on jatkokin, mutta en muista oonko sitä lukenut loppuun... Mä oon niin huono käyttämään noita että pidän vaan välilehdellä kunnes ne katoavat sieltä ja unohdan...

Mutta ehdottomasti tässä versessä Harry suorastaan kukoistaa luihuisessa! Varsinkin kun pidät taikuuden teorioista niin tuo on sellainen fikki missä oikein mässäillään sillä 😂😂😂 siksi se oli niin mehukas.

Hahahaha ihan sika hyvä huomio, että kalkaroshan joutuu varmaan todistamaan nyt jotain mitä se ei ihan helpolla niele voi raukkaa.

Kiitos kommentista siis tähänkin!
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid