Kirjoittaja Aihe: Koron liittäminen velan pääomaan | Alekto/Narcissa, K11  (Luettu 3684 kertaa)

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Title: Koron liittäminen velan pääomaan
Author: FractaAnima
Genre: draama
Rating: K11
Pairing: Alekto/Narcissa
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa hahmot, minä omistan mielikuvitukseni. En saa tästä minkäänlaista hyvitystä.

Ficlet

Haasteisiin:
Femme10 #5
Perspektiiviä parittamiseen #2
Kerää kaikki hahmot
Rare 10 #2

A/N: Postaan tämän nyt itsenäisenä, ensijulkaisun tämä sai Luihuiskalenterin nelosluukussa.


Koron liittäminen velan pääomaan

"Joten, Alekto, minä kuulin pikku salaisuudestasi", Bellatrix paineli taikasauvansa kärjellä etusormensa herkintä kohtaa ja naurahti ivallisesti. Alekto Carrow katsahti naista kiinnostumatta ja jatkoi pitkää listaansa kuuluisista ja poliittisista jästeistä, jotka eivät kelpaisi edes ravinteeksi hänen kukkapenkkiinsä. Hän piti listoista, joista saattoi yliviivata kohdan aina silloin, kun tehtävä oli suoritettu.

"Kerrohan, miltä se tuntuu, koskettaa naista sillä tavoin? Ai mutta, ethän sinä edes voi muistaa. Kaikki nämä miehet ympärilläsi, sinä asutkin veljesi luona", Bellatrix nauroi taas ja nojautui Malfoyn kartanon salipöydän kiiltävän kannen ylle. "Voisin lyödä vaikka vetoa, että olet maannut velikultasi kanssa useammin kuin yhdenkään naisen", Bellatrix työnsi kielensä hampaidensa väliin ja irvisti. "Lyödäänkö vetoa, vaikka hänen päästään", tumma nainen osoitti kaarevalla kynnenpäällään nimeä jästilistalla. "Minä tuon hänet sinulle, jos olen väärässä."

Alekto nosti katseensa listastaan Bellatrixin kieroon hymyyn levinneisiin kasvoihin ja tuijotti naista pitkän hetken hiljaa. Hän oli tyyni, ja ainoa merkki hänen mielenliikkeistään oli kevyesti suipistunut suu. Sitten, hyvin rauhallisesti hän kasasi muistiinpanonsa ja sulki kansionsa välilehtineen ennen kuin puhui.
"Kerrohan sinä, Bellatrix, miksi olet asiasta niin kiinnostunut? Minusta alkaa tuntua, ettet sinä ole nähnyt niinkään useaa miestä alasti kuin lesbo kollegasi. Eikö lordimme lämpene sinulle? Ja Rodolphus? Hän ei taida olla niitä miehiä, eihän? Sängyssä on hiljaisempaa kuin hautausmaalla. Hm?" Nyt Alekton pyöreille kasvoille nousi ivallinen hymy. Bellatrix ei selvästi ollut osannut odottaa naisen varmuutta. Hän oli odottanut pääsevänsä nöyryyttämään kilpailijaksi kokemaansa naiskuolonsyöjää uudella tiedonmurullaan.

"Tuon sinä saat maksaa", Bellatrix sähähti ja suoristautui koko pituuteensa. Alekto, joka oli ainakin päätä lyhyempi, nousi hänkin seisomaan. Hän asetti paperit kainaloonsa, tuhahti huvittuneesti ja lähti kävelemään kohti salin ovia.
"Ei, Bellatrix, sinä olet minulle velkaa yhden jästin pään. Ja mitä naisen koskettamiseen tulee, kysy siskoltasi; minä tykkään olla se, jota kosketetaan."



I'm into Herbology now u_u

Verinen Paronitar

  • monkerias
  • ***
  • Viestejä: 1 989
  • monokkeli huurussa
Hahaa, tää oli hauska! Kivaa, että postasit tekstin tällä tavalla erillisenäkin, minä kun en jaksa mitään kalentereita seurata tai jälkikäteenkään kaivella, olisi mennyt hulppea namupala kokonaan ohi.

Otsikko + paritus kuulosti tosi houkuttelevalta yhdistelmältä, ja vaikka vähän mua nyt jäikin harmittamaan parituksen pelkästään viitteelliselle tasolle jääminen, niin Alekton ja Bellan kanssakäymisestä oli silti hauskaa lukea. Erityisesti vinoilu Carrowin sisarusten keskinäisistä väleistä oli mulle suurta herkkua <3  Musta oli myös hauskaa, että Bella oli tässä se, joka sai nenilleen -- en suuremmin pidä ko. hahmosta, joten ansaittu näpäytys Alektolta oli todella pop.

Tykkäsin myös hirveästi siitä, että olit kirjoittanut hahmot tasaveroisiksi näppäryydessään ja Alekton ihan fiksun oloiseksi tapaukseksi; onhan se kuitenkin opettaja, eikä siis varmastikaan sellainen totaalinen urpo kuin kirjoissa rivien väleissä tunnutaan vihjailtavan. Mukavaa siis, etä Alekto veti pidemmän korren, kaikin mahdollisin tavoin  :D  Kiitoksia tästä, tällaista olisin mieluusti lukenut pidempänäkin.
sano mua rovastiks

carrowfan

  • vitsi syntyessään
  • ***
  • Viestejä: 1 383
  • On olemassa kinkkuja ja on olemassa lisää kinkkuja
Ei hitsit. Pankkitilin omistaminen saa ton tekstin otsikon näyttää aivan eriltä. Kun tiedät jokaisen sanan eriksee mutta mitäs hittoa on koron liittäminen velan pääomaan.
"Papereissa 23, henkisesti 17"
"Ehkä mie aikuistun ku täytän 30...siis 40"
"En mie kaipaa olkapäätä, kuha nostat mut eka ylös täältä"

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Verinen Paronitar Kiitoksia hurjan paljon kommentistasi vielä näinkin paljon jälkikäteen. Nyt kun uudelleen luin tämän itsekin, niin melkein alkoi tehdä mieli kirjoittaa näistä lisää. ::)
carrowfan Öh, kiitän kommentista, luulisin. ???


I'm into Herbology now u_u

carrowfan

  • vitsi syntyessään
  • ***
  • Viestejä: 1 383
  • On olemassa kinkkuja ja on olemassa lisää kinkkuja
Verinen Paronitar Kiitoksia hurjan paljon kommentistasi vielä näinkin paljon jälkikäteen. Nyt kun uudelleen luin tämän itsekin, niin melkein alkoi tehdä mieli kirjoittaa näistä lisää. ::)
carrowfan Öh, kiitän kommentista, luulisin. ???


Sittenhän sinä kirjoitat etkö vain?
"Papereissa 23, henkisesti 17"
"Ehkä mie aikuistun ku täytän 30...siis 40"
"En mie kaipaa olkapäätä, kuha nostat mut eka ylös täältä"

carrowfan

  • vitsi syntyessään
  • ***
  • Viestejä: 1 383
  • On olemassa kinkkuja ja on olemassa lisää kinkkuja
Title: Koron liittäminen velan pääomaan
Author: FractaAnima
Genre: draama
Rating: K11
Pairing: Alekto/Narcissa
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa hahmot, minä omistan mielikuvitukseni. En saa tästä minkäänlaista hyvitystä.

Ficlet

Haasteisiin:
Femme10 #5
Perspektiiviä parittamiseen #2
Kerää kaikki hahmot
Rare 10 #2

A/N: Postaan tämän nyt itsenäisenä, ensijulkaisun tämä sai Luihuiskalenterin nelosluukussa.


Koron liittäminen velan pääomaan

"Joten, Alekto, minä kuulin pikku salaisuudestasi", Bellatrix paineli taikasauvansa kärjellä etusormensa herkintä kohtaa ja naurahti ivallisesti. Alekto Carrow katsahti naista kiinnostumatta ja jatkoi pitkää listaansa kuuluisista ja poliittisista jästeistä, jotka eivät kelpaisi edes ravinteeksi hänen kukkapenkkiinsä. Hän piti listoista, joista saattoi yliviivata kohdan aina silloin, kun tehtävä oli suoritettu.

"Kerrohan, miltä se tuntuu, koskettaa naista sillä tavoin? Ai mutta, ethän sinä edes voi muistaa. Kaikki nämä miehet ympärilläsi, sinä asutkin veljesi luona", Bellatrix nauroi taas ja nojautui Malfoyn kartanon salipöydän kiiltävän kannen ylle. "Voisin lyödä vaikka vetoa, että olet maannut velikultasi kanssa useammin kuin yhdenkään naisen", Bellatrix työnsi kielensä hampaidensa väliin ja irvisti. "Lyödäänkö vetoa, vaikka hänen päästään", tumma nainen osoitti kaarevalla kynnenpäällään nimeä jästilistalla. "Minä tuon hänet sinulle, jos olen väärässä."

Alekto nosti katseensa listastaan Bellatrixin kieroon hymyyn levinneisiin kasvoihin ja tuijotti naista pitkän hetken hiljaa. Hän oli tyyni, ja ainoa merkki hänen mielenliikkeistään oli kevyesti suipistunut suu. Sitten, hyvin rauhallisesti hän kasasi muistiinpanonsa ja sulki kansionsa välilehtineen ennen kuin puhui.
"Kerrohan sinä, Bellatrix, miksi olet asiasta niin kiinnostunut? Minusta alkaa tuntua, ettet sinä ole nähnyt niinkään useaa miestä alasti kuin lesbo kollegasi. Eikö lordimme lämpene sinulle? Ja Rodolphus? Hän ei taida olla niitä miehiä, eihän? Sängyssä on hiljaisempaa kuin hautausmaalla. Hm?" Nyt Alekton pyöreille kasvoille nousi ivallinen hymy. Bellatrix ei selvästi ollut osannut odottaa naisen varmuutta. Hän oli odottanut pääsevänsä nöyryyttämään kilpailijaksi kokemaansa naiskuolonsyöjää uudella tiedonmurullaan.

"Tuon sinä saat maksaa", Bellatrix sähähti ja suoristautui koko pituuteensa. Alekto, joka oli ainakin päätä lyhyempi, nousi hänkin seisomaan. Hän asetti paperit kainaloonsa, tuhahti huvittuneesti ja lähti kävelemään kohti salin ovia.
"Ei, Bellatrix, sinä olet minulle velkaa yhden jästin pään. Ja mitä naisen koskettamiseen tulee, kysy siskoltasi; minä tykkään olla se, jota kosketetaan."

Luin tämän uudelleen ja hörähdin Alekton loppukommentille ja pahasti. Voiko tästä siis tulkita, et Alecto olis bi-seksuaali, mikä kyl sopis hänelle.
"Papereissa 23, henkisesti 17"
"Ehkä mie aikuistun ku täytän 30...siis 40"
"En mie kaipaa olkapäätä, kuha nostat mut eka ylös täältä"

Angelina

  • Stark-Rogers
  • ***
  • Viestejä: 6 480
Kommiksessa oli tarjolla Fractaa ja mikäs sen parempaa :3 Nyt ollaan vähän tuntemattomammilla vesillä, mutta nautin kyllä siitä huolimatta. Alekton ja Bellan sanailu oli varsin huvittavaa seurattavaa ja ellei tätä olisi tägätty Alekto/Narcissaksi, olisin voinut nähdä myös heidän jännitteelleen erilaisia purkautumismahdollisuuksia ;D

Tykkäsin ylipäätään tän ideasta hirveästi - kyllä kai kuolonsyöjienkin pitää jotenkin täyttää ne rauhallisemmat hetket, vaikka sitten toistensa petitouhuista (tai niiden puutteesta) naljailemalla. Varsin bellamaista myös lyödä vetoa jonkun jästiraukan päästä :')

Kiitos tästä huvittavasta ja nokkelasti nimetystä tekstistä ❤


ava & bannu © Inkku