Vapaa keskustelu > Saivartelija
Harry Potter
Angelina:
--- Lainaus käyttäjältä: Crys - 29.05.2025 15:09:54 ---Suurimmilta osilta olen kyllä ihan tyytyväinen noihin näyttelijöihin, joita on valittu. Cillian Murphey olisi sopinut kyllä ihan Voldemortiksikin eikä pelkäksi Oraveksi. (Lähinnä harmittaa se, että silloinhan hän tulee olemaan vaan ykköskaudessa :(
--- Lainaus päättyy ---
Eikös Oraven rooliin oo valittu Luke Thallon? Cilliania siihen huhuiltiin ja Voldemortiksi myös, muttei häntä oo tietääkseni mihinkään rooliin vahvistettu.
Crys:
--- Lainaus käyttäjältä: Angelina - 29.05.2025 21:14:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Crys - 29.05.2025 15:09:54 ---Suurimmilta osilta olen kyllä ihan tyytyväinen noihin näyttelijöihin, joita on valittu. Cillian Murphey olisi sopinut kyllä ihan Voldemortiksikin eikä pelkäksi Oraveksi. (Lähinnä harmittaa se, että silloinhan hän tulee olemaan vaan ykköskaudessa :(
--- Lainaus päättyy ---
Eikös Oraven rooliin oo valittu Luke Thallon? Cilliania siihen huhuiltiin ja Voldemortiksi myös, muttei häntä oo tietääkseni mihinkään rooliin vahvistettu.
--- Lainaus päättyy ---
Aa, okei. En oo niin etsimällä etsiny näitä roolivalintoja, vaan lähinnä niitä tulee vastaan jossain instareeleissä niin ei pitäis mennä uskomaan kaikkea näkemäänsä selvästikään :D En tiiä tosta Thallonista mitään etukäteen, mutta Oraveksi voi ehkä sopiakin, Voldemortiksi hän olis vähän liian "perusjäbän" näkönen. Voldemortin näyttelijällä pitäis mun mielestä olla jotenkin enemmän ns. silmiinpistävä pärstä eikä sellanen konventionaalisesti attractive.
Fredu:
Mulla on jotenkin kahtiajakoiset ajatukset tuosta sarjasta. Pieni pessimisti minussa uskoo, että siellä kuitenkin taas muutetaan jotain tai tehdään jotain puolivillaisesti. Severuksen casting nimittäin jätti aika pahan maun suuhun, koska alunperinhän luvattiin, että kirjoja noudatetaan paljon tarkemmin ja sitten menevät castaamaan tummaihoisen näyttelemään hahmoa, jonka ihoa kirjoissa kuvataan kuitenkin valkoiseksi. Ei mua diversiteetti haittaa niin kauan kuin pysytellään uskollisena alkuperäiselle, koska onhan siellä lukemattomia hahmoja, joiden näyttelijöiksi olisi luontevaa castata rodullistettuja. Todennäköisesti kumminkin päädyn katsomaan sen, ihan vain puhtaasta uteliaisuudesta.
Pakko hehkuttaa, että tänään saapui Vintedistä tilattu Huispaus kautta aikojen vuodelta 2001! Ikäisekseen kirja on hyvässä kunnossa, eikä maksanut kuin vitosen. Taas yksi lisäys kasvavaan Potter-kokoelmaan, jonka kanssa kummityttö on vielä joskus vaikeuksissa jos sattuukin vierastamaan Pottereita. ;D
rosegold:
Tulin vain jakamaan, että Epic Games Store jakaa nyt ilmaispelinään Hogwarts Legacya 18. päivä asti, jos jollain peli puuttuu ja sen haluaisi.
https://store.epicgames.com/en-US/p/hogwarts-legacy olen puhelimella, niin en askartele nyt kunnon linkitystä. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta