Vapaa keskustelu > Saivartelija
Harry Potter
mervii:
Katoin tänään Viaplaysta Harry Potter And The Philosopher’s Stone: Magical Movie Mode mikä on julkastu tänä vuonna(voi ostaa viaplayssa.) Siinä on mm: tietovisa elokuvasta, pitkin elokuvaa tulee kysymyksiä. Ja ohjaaja kertoo joistain kohtauksista ja poistettuja kohtauksia on myös.
Onko kukaan muu katsonut tuota? Mä tykkäsin siitä :)
flawless:
Kaikille Potteristeille vinkki, että Harry Potter -teemaiset Kolmivelhoturnajaiset ovat startanneet turnajaisosastolla! Osallistumisaika on 3.9.-31.10.2021, eli kaikki potterinnälkäiset suunnatkoon jo sulkakynät sauhuten vilkaisemaan allaolevaa ihanaa banneria klikkaamalla turnajaisten infotopic! Sieltä löytyy niin ohjeet osallistumiseen kuin kiva paketti inspismurusiakin. Eli ei muuta kuin turnajaisosastolle mars, sillä kuten eräs inspismurusistakin toivottaa, Hogwarts will always be there to welcome you home. ♥
Rouva Syksy:
OMG!
Minulta on mennyt aivan ohi, entä teiltä? Eli HBO Max on nyt julkaissut trailerin Harry Potter 20th anniversary -jaksoon. Ilmeisesti samantyyppinen reunion jakso kuin Frendeissä? En tiedä, nyt äkkiä jotain lisää infoa korvien väliin.
Päätin vain tulla huutelemaan, sillä tuohan on jo ihan nurkan takana! (1.1.2022) Mitä muut on mieltä, yay vai nay?
mervii:
Joo mä huomasin kans sen. Ite ootan innolla :) Ja siellähän on menossa se Hogwarts Tournament of Houses, josta on tullut 2 jaksoo :)
Larjus:
Tota traileria en ollutkaan nähnyt, vaikka muuten olen tosta tulevasta jaksosta/ohjelmasta tietoinen. Kiinnostaa, vaikka jos se menee siihen et pitäs HBO Max hankkii, niin sit kyl nousee kynnys katsoa 😅 Mut muistaakseni siskollani on HBO Max, ehkä pitäs kysyy häneltä, pääsiskö ton kattomaan hänen luokseen :D Vai onks noillakin joku ilmainen kokeilukuukausi?
--- Lainaus käyttäjältä: mervii - 03.09.2021 15:05:50 ---Katoin tänään Viaplaysta Harry Potter And The Philosopher’s Stone: Magical Movie Mode mikä on julkastu tänä vuonna(voi ostaa viaplayssa.) Siinä on mm: tietovisa elokuvasta, pitkin elokuvaa tulee kysymyksiä. Ja ohjaaja kertoo joistain kohtauksista ja poistettuja kohtauksia on myös.
Onko kukaan muu katsonut tuota? Mä tykkäsin siitä :)
--- Lainaus päättyy ---
Ja tää kuulostaa mielenkiintoiselta! Täytyykin katella, jos ehtis joululomalla joku päivä katsoo tän. Katotaan jos muistaisin vanhan Viaplay-tilini tunnukset. Viisasten kivi on mun lemppari Potter-leffoista ♥
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta