Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus
The Magicians: The Earth Laughs in Flowers | S | Quentin/Eliot, fix-it, (angstinen) fluff, englanniksi
kaaos:
Kaarne ;____;!!!! Voi ei mikä suloisuuskommentti ja ihanaa kuulla se just sunkaltaiselta kirjoitustaiturilta<3 kiitos niin paljon, arvostan!! Ja siis aina aina aina kaikki rakentava on aivan erityistoivottavaa, ei se varmasti mikään aivan turha kammo ole! Mulle tekisi varmasti hyvää vähän kerrata ja opetella jotain kirjoitussääntöjä, eikä aika vetää vain fiilispohjalta :D ja jep sarjassa lähdettiin tutkailemaan eliotin ja quentinin suhdetta syvemmin kaiketi kuin kirjassa mikä oli kaunista mutta sitten se kyllä aikalailla lässähti :’Dd
Fairy tale:
No johan nyt, mitä mulla onkaan mennyt ohi? The Magicians fic?!!! :o
Aivan mahtavaa kun tartuit tähän fandomiin ja nyt kun olen puoli vuotta lukenut lähinnä englanniksi, tämänkin lukeminen kävi aivan luonnostaan ja ja.... ääääää! Mahtava päätös herättää Quentin eloon. Miksi en itse tullut ajatelleeksi tuota mahdollisuutta. Fillory on muutenkin niin täynnä sotkua ja korjaamista ja kummallisuuksia, niin kaipa nyt Filloryn ja maapallon välinen ykkömies henkiin saadaan.
Aloitus vei mieleni heti tuonne mosaiikki-aikalinjalle, johon tässä on vahva viittaus. Olihan Quentinilla ja Eliotilla siellä kokonainen yhteinen ihmisikä. Ja nyt he voivat elää sen uudelleen. Puutarhaillen. :) :-*
Kiitos kun kirjoitit tämän ja mukavaa kesän jatkoa. ;)
kaaos:
Fairy tale: heii kiitos kommentista! Ihanaa että löysit tämön ja pidit <3. Ilmeisesti enkku oli mielestäsi ihan ok, jos lukeminen kävi suorastaan luonnostaan. Jep koko sarja on niin täynnä olit holeja ja outouksia, että melkein odotin että kyyyllä se Q vielä palaa sarjaan. Wtf tietenkin! (Mut ei ;___;)
Oikein kivaa kesän jatkoa sullekin!
Sokerisiipi:
Yhy, nää kaksi ♥︎ Olin niin suolainen ja pettynyt, kun sarja vain queer baittasi tätä paritusta ja riisti sen sitten kokonaan. Joten tää fix-it todellakin tuli tarpeeseen!
Kuvasti todella kauniisti heidän mökkielämäänsä. Puutarhanhoitoa, yksinkertaisia iloja ja kumppanuus toiseen.
Hyvä, että Alice ymmärsi poistua sivummalle, kun Quentin palautettiin henkiin. Ei näillä kahdella riittäneet voimia ja huomiota kuin vain toisilleen, ja niin pitääkin olla!
Ihanaa, että nämä kullannuput saivat taas toisensa!
Kiitos suloisesta ficistä!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta