Ficit (kaikki fiktiiviset fandomit ja RPF, pl. Harry Potter) > Rinnakkaistodellisuus

Yuri!!! on Ice: Kauniit sanat (S, Otabek/Yuri, ficlet)

<< < (2/2)

Larjus:
Äää mitä kehuja Vuorna, kiitos ♥ Onhan se aina kiva, että joku muukin saa jotain irti näistä mun OTP-avautumisista, vaikka ihan itseni iloksi (ja fanityttöilyn kanavoimiseksi) näitä kirjoitan :3 Suosittelen ehdottomasti katsomaan SK∞:n, niin joo, sen myötä riittää lisää luettavaa :D Itse en ole toistaiseksi julkaissut siitä kuin vasta kolme ficiä, mutta ideoita on siinä määrin (varsinkin Joesta ja Cherrystä), että on niitä lisääkin luvassa. Ja muutama muukin täällä Finissä on kirjoitellut siitä sarjasta vaikka mitä kivaa, ja varsinkin Maissinaksu tykittelee uusia ficejä siitä ihan huolella. Näitä Otayurejakin on tulossa lisää (koska enhän mä ehdi saada vanhoja ideoita kirjoitettua kun uusia on jo pää täynnä), joten luettava ei oo sulta loppumassa kesken ;D

Arkisöpöstely toimii aina, ja vaikka ei toimiskaan, en siitä luopuis ;D Rakastan sitä ihan liikaa. Rauhalliset koti-illat ovat mukavaa tasapainoa näiden herrojen elämään, ja kyllähän siihen pitää saada kissaotuskin mukaan, onhan se käytännössä heidän vauvansa :3 Ja välillä musta tuntuu, että pitäisi kirjoittaa enemmän ficeihini Otabekin ja/tai Yurin vuorovaikutusta Potyan kanssa. Potya on kuiteskin niin ihana tapaus (vaikka itse sarjassa sitä näytettiin ihan törkeän vähän).


--- Lainaus ---Tää ehdottomasti kruunasi tän tekstin! Vaikka Yuri oli vähän hämmentynyt Otabekin eleen jälkeen, tästä kyllä huomasi sen, miten paljon Yuri Otabekia rakastaa ja arvostaa.
--- Lainaus päättyy ---
Oi että mua ilahduttaa kun nostat tän lopun esiin ja vielä näin kauniisti siitä puhuen 😭😭 ♥ Tää kun oli jälleen yksi fici, jonka loppusanojen kanssa mulla oli tuskailua ihan huolella. Nyt on kyllä todella onnistunut olo :3
Yuri todellakin rakastaa Otabekia suuresti, vaikka tuollainen äkillinen laulun kautta hempeily saikin vähän hämmästymään. Headcanonini mukaan varsinkin Yuri on vähän huono ottamaan vastaan sanallisia rakkauden osoituksia; hän ei inhoa niitä (vaan jopa pitää) mutta ei yleensä oikein tiedä, miten reagoida niihin, varsinkin jos niitä tulee näin spontaanisti. Mutta ei epäilystäkään siitä, miten paljon hänkin Otabekia rakastaa :3

Kiitos kommentista! Kun on nää kaksi kyseessä, en voi oikein olla muuta kuin tuottelias ;D Välillä musta tuntuu, että mulla on edelleen joku kuherruskuukausi menossa Otayurin kanssa, vaikka onhan tässä jo reilut neljä vuotta tätä shippiä rakastettu... Mut musta tuntuu, että niistä kirjoittaminen vai ylläpitää sitä intoa, joten mikäs tässä ♥

Fairy tale:
Olisin lukenut vaikka kuinka pitkään Potyan höyhenlelun saalistushetkiä. Ihanaa kissakuvailua. Vaan mikä oli kappale, joka yhtäkkiä niin paljon poikkesi tyylistään? Kivaa kun kappale paljastui lopuksi ja onhan tuo jotain ihan muuta kuin rokkia tai syntikkaa. Vanha kappale, jota olen itsekin kuunnellut tosin sanat eivät jääneet erityisesti mieleen. Vaan herätitpä nyt keskittymään siihenkin mitä laulussa oikeasti kerrotaan.

Voi fluffysöpöä kaksikkoa. Kun ehtisin itsekin kirjoittamaan sen fikin, joka minulla heistä muhii mielessäni. Tuo alun kommenttisi tuosta että ideoita on enemmän mitä ehtii kirjoittaa, pitää niin paikkansa.

Larjus:
Fairy tale: Kissat ovat ihania otuksia ja musta onkin aina kiva, kun pääsee kirjoittelemaan Potyasta (ja muista kissoista). Tulikin tässä mieleen, että oon joskus ihan miettinyt Otayuri-ficiä, joka olisi kirjoitettu Potyan näkökulmasta! ;D Se tosin on toistaiseksi pysynyt vain melko epämääräisenä ideana, mikä meinaa että kirjoittamisvaiheeseen pääsemiseksi pitäisi suunnitella vielä melkoisen paljon.


--- Lainaus ---Vanha kappale, jota olen itsekin kuunnellut tosin sanat eivät jääneet erityisesti mieleen. Vaan herätitpä nyt keskittymään siihenkin mitä laulussa oikeasti kerrotaan.
--- Lainaus päättyy ---
Eipä sitä aina keskitykään kuuntelemaan biisien sanoja (itse varsinkin kuuntelen paljon musiikkia kielillä, joita en edes ymmärrä). Mutta hauska että nyt sitten keskityit sinäkin noihin sanoihin :D

Tsemppiä sinullekin ficien pariin! Jos/kun saat oman Otayuri-ficisi valmiiksi niin luen sen kyllä enemmän kuin mielelläni! Mä kun en saa tästä fluffysöpöstä kaksikosta varmaan ikinä tarpeekseni ;D

Kiitokset kommentistasi ♥

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta