Kirjoittaja Aihe: Putous: Kun he toisensa kohtasivat | S | Munamies & Hefner o.s. HL | draama, huumori, tuplaraapale |  (Luettu 1734 kertaa)

Mort

  • ***
  • Viestejä: 571
Kirjoittaja: Mort
Ikäraja: S
Tyylilaji: draama, huumori, tuplaraapale
Fandom: Putous
Hahmot: Munamies & Leena Hefner o.s. Herppeenluoma
Vastuuvapaus: En omista tekstissä mainittuja hahmoja. Toteutan kieroa mielikuvitustani ja kirjoittamisesta ei minulle ole maksettu edelleenkään lantin lanttia.
Tiivistelmä: Kun Muna ja Hefner kohtasivat..

A/N: Mun piti hetken aikaa ihan miettiä, mistä tää idea lähti, mut sit mä muistin - Sokkokokki, Armi ja Riku + Armi murskaamassa munia. Harmittavasti sitä munan murskausta ei löytynyt ruutu.fistä, mutta tämäkin video osoittaa, että keittiössä oli hyvin kaaosmainen tunnelma hetkittäin. Ensin tästä piti tulla ihan erilainen - Armilla piti olla patoumia Rikua kohtaan, Hefnerin piti olla kateellinen Munalle jne. Tästä tuli erilainen. :'D Katsokaa itse, niin huomaatte.

***

He katselivat toisiaan. Mittailivat. Arvioivat.

Toinen oli valkoinen ja pyöreä. Se oli pieni ja se joutui usein tyytymään näkymään, jossa vilisi ihmisten takamuksia. Se oli pieni muna, jolla oli iso sielu. Nyt se oli tavannut ihmisen, joka omisti valtavan sielun, mutta pienen munan. Eihän naisella edes ollut munaa. Tai näin muna epäili. Naisella kuitenkin oli järkyttävä turvotus mahan seudulla. Muna ei uskaltanut kysyä naiselta itseltään, mikä sen aiheutti. Ihminen kun horjui ja heilui kuohuviinipullo kädessään puolelta toiselle – hän oli väittänyt olevansa humalassa. Muna ei tiennyt, mitä se tarkoitti. Niinpä se tyytyi arvailemaan mahapömpän syytä.

Nainen katsoi arvioiden valkoista palloa. Se liikkui ja inisi. Naisella ei ollut pienintäkään käsitystä siitä, mikä se oli. Se vain palautti Hefnerin mieleen vaahtobileet, joihin hän kerran oli eksynyt Hodorkovskin ja Jeltsinin kanssa – pallo hänen edessään muistutti erehdyttävästi vaahtokuplaa. Tai muna. Munamieheksi se oli itsensä esitellyt. Leena ei uskonut sitä. Ei noin pieni voinut olla muna. Jaakollakin oli isompi. Ja sen pienuus muistutti Hefneriä lapsista, eikä nainen voinut sietää niitä. Hyi.

Tapaaminen jäi hyvin lyhyeksi. He eivät ymmärtäneet toisiaan. Heidän oli jatkettava eri suuntiin. Nainen ei ymmärtänyt, miten valkoinen pallo oli voinut voittaa kruunun ennen häntä. Muna ei voinut ymmärtää hourivaa naisihmistä. Oli parempi jatkaa matkaa.

***

A/N: Syytän/syyttäkää tästä viime yötä ja liian hyvää ja hauskaa seuraani. :'D Kertokaa, oliko Munamies Munamies - jouduin tekemään tieteellisen kokeen päästäkseni hänen mieleensä ja se oli varsin avartava kokemus. :)
« Viimeksi muokattu: 12.11.2014 10:47:33 kirjoittanut Beyond »

toiveajatus

  • ***
  • Viestejä: 85
Heis pieni! ♥ Pikku stalkkerisi on täällä taas. :D (Stalkkaamisesta muistui mieleeni, että sääli, ettei Armi vaihda profiilikuvaansa yhtä usein kuin siskonsa...)

Hei ton videon katsottuaan varmaan puoli finiä jo tajuaa, miksi me palvotaan Armia. Miten kukaan voi olla noin aaaaws söpö? Oikeasti aaaaw. Ei saa linkata tuollaisia ficcien alkuun, kun vain lagaan ja jään tuijottamaan Armia. Niih. Julma pikku intiaani olet. Ja ihana.

Jos vaikka onnistuisin pääsemään sitten itse tekstiinkin. (Toisaalta hei, mitä se hyödyttää, kun aaaws kumminkin... :'D)

Eli siis. Leena oli taas yhtä ihana kuin aina. ♥ Ja vaikken koskaan oikein pitänyt Munamiehestä, oli hän/se/mikälie tässä aika suloinen. On helppoa kuvitella, että Hefner ei oikein ymmärrä Munaa. (Koska en minäkään ymmärrä...) Mutta molemmat olivat oikein suloisia (Hefner nyt varsinkin). Ja piti mainita, että sulla on pakkomielle Hefnerin pömppään. Ihan varmasti. (älä kysy...)

Joo. Kiitän sua taas kovasti tästä pienestä Arminoimisesta, siirryn vähin ääni tuijottelemaan Sokkokokkia, lupailisin sulle vähän kuvakaappauksia Armista.... ♥

- toiveajatus
To be away from home and yet to feel oneself everywhere at home;
to see the world, to be at centre of the world,
and yet to remain hidden from the world.

Mort

  • ***
  • Viestejä: 571
Artist: Äläpä. Ihan älyttömän kaunista - järjettömän ylpeä olo, kun jotain näin hienoa olen saanut kirjoitettua. :''D En mä halunnut tehdä Hefneristä sekopää-munanmurhaajaa - se taisi olla Munamiehen pelastus. Kiittelenpä jälleen. :D

toiveajatus: *heiluttaa* (Todella suuri sääli, mut suutun jos sisko vaihtaa lähiaikoina profiilikuvansa..) (Mulle tuli juuri niin nerokas idea mieleen tosta intiaanista, että alta pois.. x') (Sulkujenviljelemistä.) No anteeks, minkä mä sille voin, että Hefnerin pömppä vaan on jotain älyttömän huvittavaa - jos siellä vaikka olisi alieni. *reps* En mä saa sanottua mitään nerokasta enää tähän väliin. Kiitos muruseni. <3

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Mä en tiedä lainkaan miks on niin pirun viihdyttävää lukea ikivanhoista Putous-hahmoista ficejä :D Mut onpahan vain.

Ei kyllä ole mikään ihme, etteivät Munamies ja Leena oikein ymmärrä toisiaan. Voin hyvin kuvitella, kuinka he vain tuijottavat toisiaan, ja Leenan juurikin ihmettelemään, että miten moinen muna on voinut voittaa kruunun ennen häntä itseään! Ja ylipäätään ihmettelemään koko palleron olemusta (tietenkin vaahtobileitä muistellen ;D). Munamieskin oli jotenkin söpön lapsekas ajatuksissaan, sopii mielestäni hänelle hyvin, mitä nyt hahmoa sen syvemmin muistan (sitä ääntä ei kyllä voi unohtaa :DD)

Alkutietojen pohjalta jäin jo melkein toivomaan, että Leena tekee itselleen Munamiehestä munakkaan tai jotain, vaikka on ihan hyvä ja turvallinen valinta, että kumpikin tyytyi vain tuijottamaan ja kummastelemaan toisen ulkoista olemusta. Leena ei muutenkaan miltään munanmurhaajalta vaikuta :D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中