Kirjoittaja Aihe: Gokusen: Rikkoo luonnonlakia (S, Shin & Uchi, oneshot)  (Luettu 947 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Rikkoo luonnonlakia
Author: Larjus
Chapters: Oneshot
Fandom: Gokusen
Characters: Sawada Shin, Uchiyama Haruhiko ”Uchi”
Genre: Drama, omegaverse
Rating: S
Disclaimer: Tarinan hahmot eivät kuulu minulle. En ole saanut tämän kirjoittamisesta mitään korvausta.
Summary: Ei beetojen kuulunut johtaa alfoja.

A/N: Rakastan Gokusenin dorama-versiota. Katsoin sen ekan kerran kun olin joku 13, ja tykästyin heti. Animeversion olen nähnyt myös (paljon myöhemmin), mutta se ei uponnut oikeastaan yhtään. Alkuperäistä mangaa en ole lukenut, eikä oikeastaan kiinnostakaan, olen liian kiinni tossa doramassa vieläkin :D

Ehdin pyöritellä tätä fici-ideaa päässäni tovin, ennen kuin lopulta onnistui tämän kirjoittaminenkin :D Olis ollut kiva julkaista tämä jo ABO-haasteeseen, mutta oon auttamatta aivan liian myöhässä. Mut haasteen ulkopuolellakin sopii julkaista omegaverseä, ja tää fici on vielä siitä harvinainen kyseisessä genressä, että tää on täysin paritukseton!

Tämän kanssa kävi myös mun klassinen ongelma: sain suihkussa käydessäni mahtavat ideat kohtauksiin ja dialogiin, ja sitten kun pääsin koneen ääreen, niin kaikki oli ehtinyt jo pyyhkiytyä pois mielestäni. Myöhemmin kirjoittaessa kävi sitä, että visioin mielessäni hyvän virkkeen, mutta unohdinkin sen sitten välittömästi! Oi ideat, miksi olette aina niin kieroja...

Mukana Multifandom-haasteen neloskiekalla.



Rikkoo luonnonlakia


Heidän luokkaansa oli pelätty ja kammoksuttu siitä päivästä lähtien, kun he olivat aloittaneet lukion, eikä se tosiasia muuttuisi mihinkään viimeisenäkään vuonna. Toisaalta, aikuisten omaa syytähän se oli, kun olivat tunkeneet niinkin monta teini-ikäistä, hormonihuuruista alfaa samalle luokalle eivätkä edes tosissaan yrittäneet pitää heitä ruodussa. Beetoihin ja omegoihin saattoivatkin tehota jälki-istuntoon joutuminen ja puhelut vanhemmille, mutta alfoille ne olivat yhtä tyhjän kanssa, pelkkä vitsi. Alfat tarvitsivat todellista kuria ja auktoriteettia, ja sitä ei koulu heidän luokalleen antanut. Lopputulos oli täysin sen mukainen, ja olikin suorastaan ihme, etteivät he olleet vielä tappaneet toisiaan tai muiden luokkien oppilaita.

Toisaalta saattoi kai sanoa, että ihme heidän luokallaan olikin. Shin oli 3-D:n hiljainen johtaja, jota he kaikki muut tottelivat ja jonka mielipiteitä he kunnioittivat, erosivat ne miten paljon heidän omistaan. Shin oli se, joka piti heidän luokkansa edes jonkinlaisessa järjestyksessä. Olisikin voinut luulla, että tämä oli luokan kovin kundi, alfojen alfa, mutta totuus oli toinen. Shin pysytteli mieluiten hiljaa taka-alalla, vältteli konflikteja ja tappeluita (vaikka tositilanteessa olikin valmis vetämään muita turpaan) ja oli itse asiassa yksi luokan harvoista beetoista. Mutta siitä huolimatta hän hallitsi alfavoittoista, alati machoilevaa 3-D:tä paremmin kuin kukaan muu. Hän kykeni siihen mikä ei koulun miesvoittoiselta henkilökunnaltakaan luonnistunut.

Kukaan ei olisi kysyttynäkään osannut sanoa, miten juuri Shinistä oli tullut se, jota kaikki heidän luokassaan kuuntelivat ja kunnioittivat. Niin vain oli päässyt käymään kuin itsestään. Olihan vain luonnollista, että joku otti komennon, jotta edes jonkinlainen harmonia säilyisi, paitsi ettei ollut.

Ei beetojen kuulunut johtaa alfoja!

Sellainenhan rikkoi luonnonlakia!

Uchia ärsytti suunnattomasti Shinin asema luokassa. Olihan tämä hänen hyvä ja rakas ystävänsä, mutta silti. Hänen mielestään oli ehdottoman väärin, että heidän luokkaansa johti vaitelias, taka-alalla pysyvä beeta eikä heistä se kaikista vahvin alfa, joka pieksisi hiljaiseksi jokaisen vastaan väittäjän. Vielä senkin hän olisi voinut jotenkin ymmärtää, että alfojen joukossa oleva ainokainen omega onnistuisi hurmaamaan pelkällä olemuksellaan muut kuuliaisiksi seuraajikseen, mutta mitäänsanomattomalla beetalla ei olisi pitänyt olla mitään mahdollisuutta saavuttaa johtajan asemaa.

Vahvoista mielipiteistään huolimatta Uchi ei itsekään ollut koskaan noussut Shiniä ja tämän auktoriteettia vastaan vaan hiljeni siinä missä kaikki muutkin. Ongelma taisikin olla heissä alfoissa, jos heitä nyt alfoiksi kehtasi enää kutsua, kun olivat antaneet beetan ryhtyä johtajakseen. Tilanteen pitäisi muuttua. Jonkun pitäisi haastaa Shin ja luoda luokkaan järjestys, joka luonnonlakienkin mukaan sinne kuului.

Shinin erikoinen johtajarooli ja sen oikeellisuus olivat jälleen Uchin mielessä, kun hän oli tämän ja muun kaveriporukkansa seurassa välitunnilla. He olivat juuri kävelemässä pihan poikki kohti sitä nurkkaa, jonka takana Minami ja muut kävivät salaa tupakalla, kun Shin pysähtyikin äkisti. Muut seurasivat välittömästi esimerkkiä. Vähän matkan päässä heistä olivat Kouji ja Ren suurin piirtein haastamassa riitaa rinnakkaisluokkalaisten poikien kanssa, luoja ties mistä syystä. Taisivat vain B-luokkalaisten naamat ja yleinen olemus ärsyttää heitä, eihän sitä enempää tarvittu vihamieliseen käytökseen. Shin oli kuitenkin aina ollut sitä mieltä, että riitely ja uhittelu olivat lähtökohtaisesti turhanpäiväisiä aktiviteetteja, ja vaikkei hän varsinaisesti mennytkään mukaan konflikteihin, hän kyllä ilmaisi mielipiteensä luokkatovereilleen.

”Oda, Gamou, ei kannata edes nähdä vaivaa”, hän nytkin huikkasi Koujille ja Renille, jotka naksauttelivat jo rystysiään valmiina mottaamaan rinnakkaisluokkalaisia kuonoon.

Sen enempää Shinin ei tarvinnut sanoa, kun tilanne alkoi jo rauhoittua. Kouji ja Ren lopettivat uhmakkaan käytöksensä kuin seinään, ja B-luokan pojatkin perääntyivät. Uchi seurasi sitä kaikkea sivusta eikä ollut uskoa silmiään. Tuiki tavallinen beeta sanoo kahdelle alfalle muutaman sanan, ja heti kaikki tottelevat, vaikka ei edes suoraan käsketty! Shinin sanat olivat ehkä estäneet Koujia ja Reniä rikkomasta koulun sääntöjä, mutta nyt rikottiin sen sijaan luonnonlakia, ja Uchin mielestä se tuntui jopa isommalta rikkeeltä.

”Mitä sanavaltaa sinulla muka on?” hän tokaisi Shinille, kun ei enää voinut pysyä hiljaa.

Shin kohotti kulmiaan hieman, mutta muuten hänen ilmeensä pysyi yhtä innottomana kuin aina muutenkin.

”Miten niin?”

”Miksi sinä puutut alfojen välisiin asioihin? Sinä olet vain beeta!”

Shin pyöräytti silmiään. Vaikka hänen ilmeensä ei sitä paljastanutkaan, hän oli selvästi huvittunut ystävänsä sanoista.

”Ja Oda ja Gamoukin!” Uchi sähähti seuraavaksi Koujin ja Renin suuntaan. ”Miksi te annatte pelkän beetan sanojen vaikuttaa itseenne tuolla tavalla!? Voi luoja sentään, tehän olette alfoja, hierarkian ylimmällä tasolla! Ei teidän kuulu noudattaa beetojen käskyjä millään muotoa. Olette suorastaan häpeäksi kaikille muille maailman alfoille! Ja tietenkään tekään ette sano mitään. Mikä yllätys!” Viimeiset sanansa hän kohdisti hiljaa pysyneille Minamille, Nodalle ja Kumaolle, joiden kanssa hän ja Shin olivat olleet matkalla koulun nurkalle.

”Jonkun pitäisi haastaa sinut!” Uchi huusi vielä Shinille. ”Ja viedä sinulta vallan, jota sinulla ei pitäisi ollakaan!”

Hetkeen kukaan ei sanonut mitään. Uchi hengitti kiivaasti niin, että sieraimet värisivät, mutta pysyi hiljaa, oikein odotti muiden reaktiota sanoihinsa. Hän toivoi muiden jopa suivaantuvan hänen moitteistaan ja siten osoittavan hänen olevan oikeassa. Hän toivoi näkevänsä Shinin silmissä edes ripauksen huolta ja epävarmuutta.

Kun lopulta heistä joku puhui, se ei ollutkaan yksikään alfoista vaan juurikin Shin, eikä tämä näyttänyt säikähtäneen Uchin sanoja sitten niin lainkaan.

”Jonkun pitäisi haastaa minut, vai?” Shin toisti hiljaa. ”No, miksi et sitten itse tee niin?”

Moinen röyhkeys beetalta oli sekin taatusti vastoin luonnonlakia, ainakin Uchin mielestä, mutta hän hämmentyi saamaansa vastausta niin, ettei osannut sanoa siihen yhtään mitään. Hän tuijotti takaisin suoraan Shiniin ja toivoi vaikuttavansa pelottavan uhkaavalta kaikessa hiljaisuudessaan, vaikka todellisuudessa hän olikin vain hämillään koko tilanteesta.

”Okei, jatketaan”, Shin totesi sitten ja viittoi ystäviään seuraamaan häntä. Noda, Kumao ja Minami lähtivät heti hänen peräänsä, mutta Uchi jäi seisomaan paikalleen yhä tilanteen hämmentämänä. Ren ja Koujikin olivat jo keskittyneet kokonaan muihin asioihin kuin äskeistä kohtausta ei olisi koskaan tapahtunutkaan.

”No, ala jo tulla sieltä, Uchi!”

Uchi säpsähti kuullessaan Shinin äänen. Tämä oli pysähtynyt huomatessaan, ettei Uchi seurannutkaan porukan mukana, ja huuteli nyt hänen peräänsä. Periaatteessa pystyi kai sanomaan, että Shin käski Uchia seuraamaan, vaikka todellisuudessa hän antoikin tälle kaiken päätäntävallan. Jos Uchi päättäisi jämähtää paikalleen pysyvästi tai lähteä kokonaan muualle, tämä saisi Shinin puolesta tehdäkin niin.

Mutta Uchista ei ollut muuta kuin nöyrästi tottelemaan Shinin kehotusta. Hän kiiruhti tämän ja muiden ystäviensä perään kuuliaisesti kuin hyvin koulutettu koira, vaikka olikin juuri hetkeä aiemmin meuhkannut siitä, ettei alfojen kuulunut olla beetojen käskytettävissä. Mutta sitähän he kaikki 3-D:llä olivat, ainakin kun kyseessä oli Shin. Uchi ei puheistaan huolimatta ollut poikkeus: hän oli yhtä lailla ”häpeäksi kaikille muille maailman alfoille” (kuten hän itse oli asian ilmaissut), eikä hänestä ollut haastamaan Shiniä ja tämän asemaa luokassa, vaikka tämä itse suorastaan kannustaisi häntä tekemään niin. Hän jos kuka rikkoi nimeämäänsä luonnonlakia omalla tekemättömyydellään.

Mutta ehkä hän olikin väärässä.

Ehkä poikkeustapauksissa beetat sittenkin saivat johtaa alfoja.

Tai ehkä sillä ei oikeasti ollutkaan mitään väliä, kuka oli beeta ja kuka alfa, vaan johtoaseman otti (tai sai) se, joka sen roolin parhaiten täyttäisi.

Sellainen loppupäätelmä kismitti Uchia enemmän kuin Shinin rooli heidän luokkansa johtajana. Mutta vaikka hän vihoittelisi asian takia mielessään miten paljon tahansa, hänestä ei olisi hievahtamaankaan hänen kaikkia luonnonlakeja vastaan sotivan johtaja-beetansa rinnalta.

Eikä sen tilanteen ehkä sittenkään tarvitsisi muuttua.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2023 16:48:25 kirjoittanut Larjus »
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Vs: Gokusen: Rikkoo luonnonlakia (S, Shin & Uchi, oneshot)
« Vastaus #1 : 21.02.2021 22:14:36 »
Kun luin tämän ikärajan omegaversestä, olin häkeltynyt, mutta innoissani, koska minä rakastan valta-asetelmista lukemista, ja kyllähän seksikin siinä sivussa menee, mutta oikeastaan on kyllä kivempaa, jos se ei ole viemässä tilaa niiden asetelmien käsittelemiseltä, joten. :D Ja sitten siihen boonukseksi vielä se, että tämä oli sinun kirjoittamasi, ja boonuksen boonukseksi se, ettei tässä edes ollut mitään parituksia, vaan oikeasti niitä erilaisia ihmissuhdekuvioita, koulun valtahierarkioita ja oikeaa pohdiskelua - ai että! Kyllä nyt on Kaarne onnellinen. ❤️

Fandom ei ole tuttu (xDDD ja yllättyneitä olivat...), mutta ihan sama, kyseessä on Larjuksen ficci. :D Uchista sai hyvän kuvan tästä tekstistä: paljon melua, vähän toimintaa. Ja Shin taas vaikutti juuri sellaiselta ihanalta, tyyneltä ja itsevarmalta hahmolta, joista tykkään hurjasti. Etenkin, kun hän ei pidä meteliä itsestään vaan pysyttelee taustalla, mutta toimii silloin, kun tarvitaan. Täydellistä!

Tässä oli minusta kerrankin hyödynnetty hyvin juuri noita omegaversen trooppeja hierarkioiden ja johtoasemien suhteen. Ne jäävät yleensä sen erotiikan ja muun tauhkan alle, mutta Uchin pyörittelyt ja koulumiljöö olivat kerrankin mukavaa vaihtelua, ja nautin tämän lukemisesta todella. Iski itsellekin inspiraatio kirjoittaa sallitun ikärajan omegaverseä, ja selvästi sitä pitäisi olla muutenkin enemmän. :D Voisitkin kirjoittaa lisää. :D (No joo, sinulla on kyllä muutenkin niin paljon hyviä ideoita milloin mistäkin fandomista ja erityisesti OtaYurista, että varmaan kirjoitettavaa riittää muutenkin, ja minä nyt luen sinulta mielelläni melkein mitä tahansa, kunhan on aikaa ja virkeystasoa riittävästi. (Väsyneenä ei viitsi, kun sitten menee pahimmassa tapauksessa loistava dialogi harakoille, tai siis kaarneille. :D ))

Tää oli jälleen kerran täyttä timanttia, kiitos! ❤️


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

carrowfan

  • vitsi syntyessään
  • ***
  • Viestejä: 1 383
  • On olemassa kinkkuja ja on olemassa lisää kinkkuja
Vs: Gokusen: Rikkoo luonnonlakia (S, Shin & Uchi, oneshot)
« Vastaus #2 : 24.02.2021 22:36:06 »
Kommenttikampanjasta iltaa. En tunne fandomia enkä yleensä lue omegaverseä, mutta nyt piti lukaista, koska otsikko kiehtoi. Jotain uutta, jotain massasta poikkeavaa. Tykkään siitä kuinka erilainen lähtökohta tässä oli koko omegaverseen, yleensä alfat toimivat kuten alfat jne joten otsikko ja teksti vastaavat hyvin toisiaan, kiitos siitä. Vaikka ficci oli genreltään slice of life, se ei haitannut juuri lainkaan.
Tykkäsin erityisesti tavastasi kuvailla miljöötä, saat lukion heräämään hyvin henkiin. Erityisesti tupakkapaikka toi mieleen omat lukioajat sekä sen kuinka sääntöjö muka rikottiin, vaikka ei niistä oikeasti piitattu.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2021 22:40:02 kirjoittanut carrowfan »
"Papereissa 23, henkisesti 17"
"Ehkä mie aikuistun ku täytän 30...siis 40"
"En mie kaipaa olkapäätä, kuha nostat mut eka ylös täältä"

Hallahäive

  • ***
  • Viestejä: 719
Vs: Gokusen: Rikkoo luonnonlakia (S, Shin & Uchi, oneshot)
« Vastaus #3 : 14.03.2021 17:26:05 »
Kommenttikampanjasta päivää! Gokusen oli hurmaava sarja, vaikka siitä onkin muutama vuosi kun olen sen lukenut ja nähnyt. Itse tosiaan luin ensin mangan, mutta myös draaman sittemmin. Anyway, itse tekstiin.

Mielenkiintoista, mutta myös osuvaa ettei Shin ollutkaan tässä se "alfojen alfa". Voi Uchi-parkaa miten pyörälle pää meni kun hänen haasteensa vain tyynenrauhallisesti jätettiin unholaan. Kyllähän se sitten oli pakko hänenkin vain taipua kohtaloonsa ja lantustella beetan perään. Shin oli mielestäni hyvin ic ja olisi ollut kiva päästä sukeltamaan hänenkin päänsä sisään. Erityisen hyvin kuvasit tuon konfliktitilanteen, missä Shin haastaa Uchin toteuttamaan uhkailunsa. Omegaverse aluksi vähän epäilytti, mutta istui sitten kuitenkin luonnollisella tavalla tekstiin. Tykkäsin myös siitä, miten onnistuit alussa tunnelmanluonnissa herättämään 3D:n henkiin.

Otsikko oli hyvin tekstin teemaan sopiva ja tykkään aina kun se mainitaan tekstissä jollakin tapaa. Kieli oli myös onnistunutta, Uchin äänen kuuli tekstissä hyvin. Kiitos tästä, mukavaa nähdä tällaista harvinaisempaakin fandomia finissä.
Who lives, who dies, who tells your story?

Ava by Auro, banneri by Ingrid

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Oih, tämäpäs oli kiva makupala näin aamuun!

Heti ensimmäiseksi tässä kiinnitti huomion tuo mainittu ABO. Kyseinen genre/asetelma on mielenkiintoinen, joten eihän sitä nyt voinut muuta kuin lukaista. Fandom ei - yllätys, yllätys - ole tuttu, mutta se ei haitannut ollenkaan, kun hahmoista sai hyvän käsityksen tekstin perusteella. Pidin tuosta, miten beeta oli päätynyt johtoasemaan alfojen keskellä. Ehkä Shinistä huokui jokin mystinen rauhallisuus tms. joka sai kaikki kunnioittamaan tätä. :) Oli kyllä hauska seurata tuota Uchin päivittelyä beetan johtajuuteen liittyen. Siinä joutuu varmasti alfan ylpeys koville. ;D Paras kohta oli tietenkin tuossa lopussa, kun Uchi päätti tuoda mielipiteensä esille Shinille ja tilanne ei eskaloitunutkaan vaan hän hämmentyneenä jatkoi sitten Shinin seuraamista.

Ehkä salaisuus onkin se, että alfoja ei hallita kovalla auktoriteetilla eikä millään fyysisellä, vaan kylmänviileällä rauhallisuudella. ;D Oli todella mielenkiintoinen veto, että beeta ns. johtaa alfoja. Pidin myös siitä, että tässä ei ollut mitään paritusta niin kuin ABO-ficeissä yleensä on. Otsikko myös vastasi loistavasti sisältöä - tiivistää hyvin Uchin ajatukset. :D Oi että, tämä oli hieno teksti! Tykkäsin hirmusen paljon!

Kiitos ❤️
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 598
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Kaarne: Ihan mahtia että joku muukin on lisäkseni innostunut siitä, että ABOa voi kirjoittaa matalalla ikärajalla ja keskittymättä parituksiin/seksiin! Siinä tropessa kun on niin hyvät mahikset muunlaisiinkin valta-asetelmiin (jota ei vaan usein hyödynnetä), ja vallasta kun on kyse, niin mun mielestä Gokusen sopii siihen sarjana täydellisesti  :) Tällaisia tekstejä pitäisi olla enemmän, ja huisii että tämä isnpaa sinuakin kirjoittamaan jotain samanlaista ja matalan ikärajan omegaverseä! Mulla on niitäkin mielessä lisää (ja oonhan mä tän jälkeen nyt ainakin yhden kirjoittanut, se tosin meni sinne perheenperustamispuolelle), ja Otayuria totta kai ;D Kiitoksia kehuista, ne lämmittää mieltäni ♥ Ihana kuulla että pidit ficeistäni.

Lainaus
Fandom ei ole tuttu (xDDD ja yllättyneitä olivat...), mutta ihan sama, kyseessä on Larjuksen ficci. :D
Niinhän se tuntuu (melkein) aina menevän ;D Mut hih, kiitos ♥ Kiitos näistä sanoista ja koko kommentistasi muutenkin!

carrowfan: Tää tuntuu tosiaan poikkeavan omegaverseficieni "normaalista", mut ehkä siksikin oli niin kiva kirjoitella jotain erilaista. Alfat tekee muutakin kuin haluavat panna omegoja ;D Kiva kuulla että lyhytkin miljöön kuvailu oli onnistunutta ja loi kuvan siitä, missä kaikki tapahtuu. Gokusenissa sääntöjen uhmaaminen on ihan vakiokamaa, joten tietenkin sitä pitää käydä salaa tupakalla koulupäivän aikana :D Ja muistaakseni Minami canonissakin polttaa (ainakin jonkin verran ja doramassa), vaikka siitä onkin ikuisuus, kun olen sarjan katsonut. Mutta oon mä joka kauden sen verran monta kertaa nähnyt, että ei sitä kaikkea ole unohtanut :)

Kiitos kommentista sinullekin!

Hallahäive: Uu jee, joku toinen, jolle Gokusen on sarjana tuttu! ^^ Shin ei tosiaan ole mikään alfojen alfa, vaikka luokan johtohahmo onkin. Pidin sitä jo sarjassa itsessäänkin kiehtovana, että hiljainen taka-alalle jäävä kundi on se, jota ne äänekkäimmät uhoajatkin kuuntelevat. Tähän ficiin mietin hetken, tekisikö Shinistä omegan, mutta totesin sitten, että ainakin minusta on mielenkiintoisempi vaihtoehto tehdäkin hänestä "vain" beeta, koska kuten Uchikin tässä ficissä totesi, omega voisi pelkällä olemuksellaankin hurmata alfat. Shinillä ei siis periaatteessa ole mitään "asetta" alfoja vastaan, mutta silti kukaan ei edes haastettuna asetu häntä vastaan :D Ei siinä voi tehdä muuta kuin lantustella perään ;D Passiivisesta olemuksestaan huolimatta Shinillä kun on niin paljon karismaa ja jostain ansaittu auktoriteettiasema.

Lainaus
Kiitos tästä, mukavaa nähdä tällaista harvinaisempaakin fandomia finissä.
Kiitos itsellesi! Musta tuntuu, että Fnin mittapuulla harvinaiset fandomit on mun omaa aluetta ;D Koska kuinkakohan monta fandomia olen täällä korkannut (ja kuinkahan monesta olen ainoa - tai melkein ainoa - kirjoittaja). Joskus kauan sitten laskeskelin tietämykseni perusteella, ja se oli monta se (ja on nyt sitemmin vain kasvanut).

Felia: Olin just edellisenä päivänä lisännyt jokaisen omegaverseficini otsikkotietoihin ABO:n, ja se näköjään oli kannattava veto, kun kiinnitti huomion ;D Kiva että sinäkin pidit tämän ficin asetelmasta, jossa beetalla on valta ja johtoasema alfojenkin keskuudessa. Kuten tuossa Hallahäiveelle vastasin, olin hetken miettinyt sitäkin vaihtoehtoa, että Shin olisi omega, mutta ajattelin että "tavallinen ja tylsä" beetan rooli on sittenkin parempi, kun beetalla ei ole edes keinoa hurmata alfoja :D Mutta hemmetisti karismaa hänellä on, passiivisesta olemuksestaan ja käytöksestään huolimatta. "Luonnonlaeista" viis.

Kiva myös, että parituksettomuuskin upposi sinuun! Musta on ollut kiva kirjoittaa ei-perinteisiä omegaverseficejä, ja siksikin tämä fici sai alkunsa. ABOssa olisi niin paljon aineksia muuhunkin kuin kiimapanoihin! Mä oon huomannut tykästyneeni tähän tropeen tässä n. vuoden sisällä, kun olen keksinyt et hei, siitähän voi kirjoittaa kaikkee ihanaa fluffia, perheficejä ja tällaista parituksetonta draamaakin (koska se "perinteinen" linja ei vieläkään oikein iske).

Lainaus
Ehkä salaisuus onkin se, että alfoja ei hallita kovalla auktoriteetilla eikä millään fyysisellä, vaan kylmänviileällä rauhallisuudella. ;D
Se voi hyvin ollakin ;D Kivaa pohdintaa sulla.

Kiitos sinullekin kommentistasi, kiva että tykkäsit tästä ja lukeminen oli helppoa vieraasta fandomista huolimatta! ^^
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中