Kirjoittaja Aihe: Pitäisikö meidänkin pussailla? | S | H/D | mikrojoulukalenteri 24/24  (Luettu 3927 kertaa)

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 511
Olen vihdoin täällä, meni hieman aikaa, että palautui pyhistä köhruuistaköh. Mutta ei minulla kyllä mitään pitkää, järkevää sanottavaa ole, kunhan, että olipas aivan täydellinen lopetus. <3 En uskalla spekuloida, mikä se Harryn joululahja on, ehkä joku kihlasormus, mutta kiva oikeastaan myös jättää mysteeriksi. ^^ Miten ihanaa, että Harry meni tekemään Dracolle aamiaista ja vielä halusi varmistaa, että Draco ei säikähdä hänen puuttumistaan sängystä. ^^ Kiitos ihanaisesta viimeisestä luukusta ja koko kalenterista ja toivottavasti joului sujui koronasta huolimatta. :)
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

Sielulintu

  • Teen suurkuluttaja
  • ***
  • Viestejä: 799
Täällä taas, vähän myöhässä, mutta juuri ehtii tämän vuoden puolella jättää kommentin näistä viimeisistäkin osista. :D Mutta niin ihanaa, että he päätyivät viettämään yötä yhdessä. Mietin tässä nyt päätäni puhki, mikä joululahja mahtoi olla :D Tätä oli tosi kiva seurailla, joten kiitos vielä näin koko kalenterista. :)
Tervetuloa tutustumaan kirjoituksiini
ja seikkailemaan
tarinalabyrintin sokkeloihin

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 499
Lainaus
Ahnaita ja omistavia, kuin heidän edellisestä yöstään yhdessä ei olisi kulunutkaan vuosia.

Naaaww, tää on aina parasta kun pidemmänkin erossaolon jälkeen edelleen tuntuu siltä, että tässä mun kuuluukin olla <3 Sopi myös näille kahdelle niin hyvin :3

DAMN, muakin jäi nyt kutkuttelemaan että mikä se maailman paras joululahja on! Ehkä pitää yrittää itse keksiä, että mikä olisi sopiva ;D Harryn tuntien se on juurikin joko Meldiksen mainitsema kihlasormus tai sitten joku ihan pöhkö insidevitsi, jolle vaan Draco osaa nauraa.

Kiitos tästä <3


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku