Kirjoittaja Aihe: Voltron: Galrakarvat, S, Keith/Lance, oneshot  (Luettu 1887 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 090
  • Kurlun murlun
Voltron: Galrakarvat, S, Keith/Lance, oneshot
« : 06.02.2018 01:26:17 »
Ficin nimi: Galrakarvat
Kirjoittaja: Ayu
Fandom: Voltron: Legendary Defender
Ikäraja: S
Paritus: Klance
Genre: Kepeä draama, slice of life

Summary: ”Mä joudun vuodattamaan aivastuksia, räkää ja kyyneliä kehdatakseni kulkea ihmisten ilmoilla, ja toisilta se käy kättä heilauttamatta!”

A/N: Tämä(kin) ficci oli aloitettu jo lähes kuukausi sitten, mutta kaivannut motivaatiota saattaa loppuun. :D Kulmakarvojen nyppiminen on kyllä ihan kauheaa silloin harvoin, kun sitä täytyy tehdä... Kai se on joku akupunktiojuttu, miten iho tykkää ja millaiset hervottomat kohtaukset siitä saa. Itse pärskin mennen tullen ja vuodan silmät päästäni siinä ohella... Inspiraationsa tämä saikin pitkälti omista kokemuksista. xD



***



Lance veti syvään henkeä ja aivasti kolme kertaa putkeen.

”Tevveydekfi”, Keith kommentoi hammasharjansa takaa.

”Kiitti...”

Sivusilmällään Lance näki, miten Keith jäi tuon tuosta katselemaan hänen kulmakarvojen nyppimistään. Pinsetit tiukassa otteessaan hän nykäisi itsepäisiä haituvia yksi kerrallaan ja pyyhkäisi työkaluaan vähän väliä nenäliinaan. Tottuneiden otteiden ansiosta projekti sujui suhteellisen ripeästi, mutta tuttuun tapaan Lancen naama alkoi tuota pikaa näyttää siltä kuin hän olisi saanut pahan allergisen reaktion. Kasvot punoittivat etenkin kulmien kohdalta, ja nyppäisy toisensa perään sai hänet niiskuttamaan ja pyyhkimään vuotavia silmiään.

Pinsetit puristuivat kulmaluulla törröttävän karvantyngän päälle ja tuota pikaa se oli historiaa.

Irtosi”, Lance äyskähti ja aivasti heti perään.

”Miten tuosta voi tulla tuollaisia kohtauksia?” Keith kysäisi pyyhittyään suunsa hammaspesun päätteeksi.

”Usko pois, jos mä sen tietäisin, mä olisin hoitanut ne pois päiväjärjestyksestä aikapäiviä sitten”, Lance köhisi ja vei pinsettinsä vuorostaan kulmansa yläpuolelle huomatessaan siinäkin pienimuotoista kitkettävää. Kylpyhuoneen kirkas valo todella auttoi havaitsemaan kaikenlaiset pikkuiset epäkohdat, jotka tavallisesti olisivat jääneet huomaamatta.

”Ihan hyvähän se jo on.”

”Ei... ihan... vielä”, Lance pusersi ulos saaden samalla viimein kiskaistua erityisen itsepäisen karvan, joka tosin toi mukanaan sietämättömän kivun ja sai hänen nenänsä vuotamaan entisestään. ”Ääh, mä en kestä!”

Keith irvisti myötätuntoisesti hänen pärskimisnuhakohtaukselleen. ”Miksi niitä edes pitää nyppiä? Kivaltahan ne näyttää muutenkin.”

”Ne näyttää kivalta siksi koska mä nypin ne”, Lance virkkoi saatuaan kasvonsa huuhdeltua hanan alla. ”Jos mulla olisikin luonnostaan noin kivat kulmakarvat kuin sulla, mitään ongelmaa ei olisi.”

”Ai?” Keith vilkaisi kasvojaan peilistä hieman ällistyneenä. Tämän päähän ei kai koskaan ollut putkahtanut, miten kauniit tämän kulmat luonnostaan olivatkaan.

”Jep, tasan ei mene onnenlahjat”, Lance hymähti kyynisesti. ”Mä joudun vuodattamaan aivastuksia, räkää ja kyyneliä kehdatakseni kulkea ihmisten ilmoilla, ja toisilta se käy kättä heilauttamatta!”

”Saat mun kaiken myötätunnon”, Keith totesi, ja Lance puolestaan niisti mahtavasti ties monennenko kerran.

”Okei, katopa tänne ja kerro, näkyykö vielä jotain perattavaa.”

”En mä näe mitään ihmeellistä.”

Keithin ilmeestä päätellen hänen naamansa todella näytti sangen kaamealta sillä hetkellä. Tosin väliäkö sillä, vaikka kulmakarvojen kitkemisoperaatio aiheuttikin silmien ja nenän juoksemista tai massiivisia aivasteluräjähdyksiä. Lopputulos oli kuitenkin aina sen väärti. Sitähän sanottiin, että kauneuden eteen kuului vähän kärsiä.

Kyseinen sanonta ei toisaalta näyttänyt pätevän Keithin kohdalla, Lance tuumi tutkaillessaan tämän kulmakarvoja lähempää.

”Hitto soikoon, ne on oikeasti ihan täydelliset!”

”Aha.” Keith näytti sekä huvittuneelta että vähän kiusaantuneelta.

”Ihan saletisti sä teet niille jotain salaisia operaatioita kun muut ei näe”, Lance aprikoi pinsettejä pyöritellen ja etsi Keithin kulmista edes yhtä linjasta poikkeavaa karvaa. Sellaista ei kuitenkaan löytynyt parhaallakaan tahdolla.

”Tai sit sun pitää vaan hyväksyä, että se on luontaista karismaa”, Keith kuittasi hänen salaliittoteoriansa.

”Jos sillä onkin jotain tekemistä sen sun galrapuolen kanssa!” Lancen ääni kävi kujeilevasta pikemminkin kiinnostuneeksi. ”Ja siksi sulla on tollaset... galrakarvat!”

Galrakarvat?” Keith näytti siltä kuin ei olisi osannut päättää, nauraako vai ei.

”Just ne! Vaikka en mä kyllä ole sen tarkemmin tiiraillut galrojen kulmakarvoja.”

”Ehkä sun pitää sit tutkia asiaa tarkemmin?”

”Jep. Mä vielä menetän yöuneni sen takia”, Lance sanoi pyyhkäisten pinsetit puhtaiksi saatuaan projektinsa päätökseen. Maailma näytti kummasti valoisammalta siistien kulmien kanssa. ”Mmm-mm, hyvältä näyttää, komistus!” hän velmuili peilikuvalleen silmää iskien.

”Sitä ollaan taas niin nättinä”, Keith hymähti.

”Todellakin, ja – hei, en mä ole nätti”, Lance tyrmistyi. ”Varsinkaan tällä hetkellä, kun lärvi helottaa kuin viimeistä päivää ja limaa erittyy joka sieraimesta!”

”Muutenko sit olisit?”

”En mä... en mä sitä niin meinannut!” Lance ärähti takaisin. Keithin kutale käsitti taas kaiken miten sattui.

”Miten vain”, tämä sanoi ja suikkasi hänen korvalleen suukon, ennen kuin kääntyi lähteäkseen. ”Tuu sit sänkyyn, kun oot saanut ihailtua nättiä pärstääsi tarpeeksi.”

Hrrmmh.”

« Viimeksi muokattu: 21.07.2018 21:44:54 kirjoittanut Ayudara »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Voltron: Galrakarvat, S, Klance, oneshot
« Vastaus #1 : 03.03.2018 17:29:47 »
Galrakarvat! Siis miks täl ei oo kommentteja, mä repesin jo otsikolle ;D Musta Keithin piikittely galrajutuilla on vaan ihan paras asia ikinä. Jossai fikissä jonka luin tiirailtiin inko Keith yhtään liila, mutta ehkä ylimääräisen karvoituksen etsiminen on hauskempaa - siinä sulle idea, missä muualla voisi olla galrakarvoja kuin kulmissa 8)

Tää paritus on kyl musta niin kiva. Mul ei oo vielä mun omien säätöjen lisäksi varsinaisesti suosikkia paladiinien kesken, mutta tää nyt aika hyvin puhuu puolestaan. Piruilua ja sanaharkkaa, tarviiks parempaa syytä ollakaan? Lance on täs on kyl ihan jumalattoman viihdyttävä draamakuningatar.

Tää on ihan paras, kiitos :)

jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 090
  • Kurlun murlun
Vs: Voltron: Galrakarvat, S, Klance, oneshot
« Vastaus #2 : 04.03.2018 14:36:14 »
Hahah, muistelisin itsekin törmänneeni kerran johonkin fanartiin, jossa zoomailtiin Keithin mahdollisia galraominaisuuksia. xD Saahan siitä joo hyvässä hengessä (?) kuittailla eikä se ole varmaan Keithistä niin raivostuttavaa, jos toteamukset on positiivisen puolella. Mutta joo, jos olisin ollut oikein häröllä tuulella, ehkä sitä karva-asiaa olisi voitu tuumia Lancen avustuksella tarkemminkin. :---D Siinäpä metka idea!

Hii, molemminpuolinen kettuilu ja sanaharkkailu on kyllä Klancen suola ja oiva vastapaino kaikelle lutuisuudelle, jota tästä parista myös saa helposti ongittua. ;D Monista sarjan tarjoamista hyvistä shipeistä se taitaa olla suosikkini, jos jokin pitää valita. Plus etenkin Lance sarkasmeineen ja ihanan persoonansa kanssa on vain jotain niin valloittavaa, unohtamatta draamakuningatarosuuttakaan. xD Kiitoksia, jossujb! <3

- Ayu

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Voltron: Galrakarvat, S, Klance, oneshot
« Vastaus #3 : 20.03.2018 06:16:07 »
Tiiäkkö mitä oon huomannut? Jos herää aamulla silmät kuivina tai vaikkei aamu oliskaan, ei tarvitse kuin nyppästä jokunen kulmakarva (ja jos sellaisia löytyy, nenäkarvat toimii vielä paremmin!) niin jopas jopas, tulee säästöä silmätipoissa! Koska tietysti silmät alkaa vuotamaan nesteitä ihan itsekseen ;D

Köh. Niin.

Ja jossu en mää oo kerinnyt vielä kaikkea kommentoimaan kun oon jostain ominut itselleni valikoivan aikasyöpön, pöh. No joo. Mutta olipas tämä suloinen ja niin kovin kotoinen, tuollaista lutustelevaa lörpöttelyä ja yhteisiä iltapuuhia. Keithin "Tevveydekfi" sai hörähtämään ihan kiitettävästi ;D ja söpöä, tai siis föpöä, että Keith vähän kiusaantui kulma- eikun galrakarvojensa tuijottelusta ;D ehkä paras mahdollinen galra-johdannainen minkä oon eläessäni nähnyt ;D ;D ;D

(Eikä likainen mieleni nyt pysty olemaan ajattelematta, että mistäs muualta niitä galrakarvoja voisi löytyä ja ovatkohan ne yhtä siistejä kuin kulmaluulle asettuvat sukulaisensa!)

Never mind me ;D

Hei, kiitos tästä! Mää pikkuhiljaa, mutta erittäin vakaasti, kiipeän tätä lukulistaani! Elä hermoile! ;D

:-*


// LOLLOLL, nyt luin tuon jossun kommentin loppuun asti ja taitaapi olla niin, että greag minds think alike — ainakin kun pervoiluista on kyse  ;D ;D ;D ;D
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 090
  • Kurlun murlun
Vs: Voltron: Galrakarvat, S, Klance, oneshot
« Vastaus #4 : 20.03.2018 12:38:15 »
Kiitosta, Buttis, ja hienoa, jos lukulistan kahlaaminen edistyy! ;D

Ygh, ei siihen kyllä paljoa tarvitse, että silmät alkavat vuotaa... Sanotaanko, että koko homma on yksittäisen kulmakarvan varassa. :D Eh? *yleisöstä kuuluu buuausta*

Haha, hyvä että tuo otsikko haalii hilpeyttä osakseen! Tirskahtelin sille itsekin sen välähdettyä päähän. Kiitos Lance ja sen randomit läpät. Keith raasu menee ihan hämilleen, kun ei ole varmaan moni aiemmin maininnut jotain imartelevaa niinkin vähäpätöisestä asiasta kuin kulmakarvat. Tai no en tiedä vähäpätöisestä; itse katson niitä yleensä heti ensimmäisenä ihmisten kasvoissa ja jotkut jäävät mieleen joko positiivisella tai vähemmän positiivisella tavalla. xD

Lainaus
ja ovatkohan ne yhtä siistejä kuin kulmaluulle asettuvat sukulaisensa!
Sukulaisensa! :'D Mutta joo mistäs sitä tietää... Kuitenkin Keithillä on sellaiset kunnon karvajalat hobittien tyyliin? xD Now that's a turn off

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Voltron: Galrakarvat, S, Keith/Lance, oneshot
« Vastaus #5 : 07.01.2022 19:37:52 »
Tän luettuani mun alkoi tehdä mieli nyppiä omat kulmakarvani (vaikka viimeks just eilen niitä taisin siistiä) :D Tuleepa sitä ihmeellisiä mielitekoja ficeistä. Kulmakarvojen nyppiminen osaa kyllä olla aikamoista kidutusta, mut silti sitä tulee harrastettua 😅 Oon kyllä miettinyt otsiksen takaisin leikkauttamista ihan vain jo senkin takia, että sais sinne alle kulmat aika hyvin piiloon niin ei tarttis niin paljoo huomioida niitä.

Lance kyllä vaikuttaa semmoselta heebolta, et se vois hyvinkin siistiä kulmiaan. Pitäähän sitä pitää naama nättinä :D Keith tietty on just sitä sarjaa, ettei tartte tehdä mitään kuin suunnilleen vain hengittää niin näyttää jo upeelta ;D Ehkä ne tosiaan on ne galrageenit.

Mä olin näköjään nyt poikkeuksellisen viaton, kun vasta jossujb:n ja Buttiksen kommenttien jälkeen aloin miettiäkään et niin, millaista onkaan Keithin galrakarvoitus muualla 😅 Siinäpä Lancelle lisää selvitettävää, jahka on kyylännyt galrojen kulmakarvoja aikansa ensin.

Lainaus
”Todellakin, ja – hei, en mä ole nätti”, Lance tyrmistyi. ”Varsinkaan tällä hetkellä, kun lärvi helottaa kuin viimeistä päivää ja limaa erittyy joka sieraimesta!”
”Muutenko sit olisit?”
”En mä... en mä sitä niin meinannut!” Lance ärähti takaisin.
Nätti poika se on ;D Niin kuin siinä munkin ficissä Shiro totes. Mut tietty se tommosista vähän suivaantuu, ku eihä se tietty oo sama asia olla nätti kuin komea. Ja siks ku se on läpikotaisin niin hönö :D

Nyt sit jäin itsekseni pohtimaan että Lotorilla ainakin on varmasti luonnostaankin täydelliset kulmat. Ehkä ne hyvät galrageenit puskee sielläkin esiin ;D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中