Kirjoittaja Aihe: Yuri!!! on Ice: Pariluistelussa kuultua, S, Otabek/Yuri, ficlet  (Luettu 643 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 093
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Pariluistelussa kuultua
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: Yuri!!! on Ice
Ikäraja: S
Paritus: Otabek/Yuri
Genre: Slice of life

A/N: En todella tiedä mitä nämä idea ja asettelu ovat, mutta tulipa kirjoitettua. Jotain pientä ja mukavaa. xD



***



Asioita, joita Otabek ja Yuri ovat sanoneet toisilleen harjoitellessaan pariluisteluohjelmaansa:


Otabek

"Tämä onnistuisi paremmin suoralla jalalla."

"Siitä vain, viillä toki mahani auki!"

"Hyppää kaulaan, Yura."

"Muuten hyvä, mutta sen pitäisi nousta enemmän."

"En minä sinua tahallani pudottele!"

"Odota, maailma pyörii."

"Anteeksi, minun ei ollut tarkoitus vajota mukanasi."

"Okei, reidestä kiinni ja menoksi."

"Hei, jospa minä taivutan ja sinä taivut?"

"Näen kaksoisleukasi tästä kulmasta."



Yuri

"Minä en käänny, jos et sinäkään!"

"Sori, sori, saat tukistaa minua takaisin."

"Beka, perseeni on väärään suuntaan."

"Tässä tarvitsee nyt oman ilmatilan."

"Pidä kiinni äläkä kutita."

"Kuule, minun pitäisi liitää eikä kyntää!"

"Tämä on jo niin hirveää, että sitä voi sanoa taiteeksi."

"Herranjestas, mikä irvistys."

"Edelleenkin se menee 'piruetti, piruetti, tipitapi ja hoplaa'!"

"Sinusta en tiedä, mutta minä ainakin olen ylväs kuin perunasäkki."
« Viimeksi muokattu: 06.12.2020 13:39:39 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Heti ku näin otsikon olin täällä jo silmät sydäminä et aaaaaa Main kirjoittamaa Otayuria 😍😍😍 Ja sitten lukiessa alkoi vain nauraminen. Hauska kun näissä ei ole muuta kontekstia kuin että pariluisteluohjelmaa on harjoiteltu, niin voi kuvitella itse kaikki tilanteet ;D Mitä hittoa ne oikein on säätänyt, kun tukistavat (vahingossa) toisiaan ja viiltävät mahoja auki XD Joistain noista vois kyllä kehitellä kaikenlaista kivaa, kuten just tosta tukistamisesta... ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) Mielikuvitukseni laukkaa jo viilinä kun mietin, missä välissä Beka tukistaakaan Yuraa takaisin... ;D

Pakko myös myöntää, että vaikka nää toimii mainiosti näinkin, mähän kyllä lukisin oikein mielelläni oikee semmosen pitkän kuvaillun ficin, jossa harjoitellaan pariluistelua ja lohkaistaan kaikkea just tällaista. (Varsinkin sun kirjoittamana!)

Mulla oli jo valmiiksi erittäin vahvat Otayuri-fiilistelyt päällä, mutta nämä lisäsi sitä sitten runsaasti. Kiitän siitä ja kaikesta muustakin ♥

お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 093
  • Kurlun murlun
No siinä ei kyllä kauaa mennyt, kun ehdit paikalle! Kiitoksia, Larjus! <3

Tämä tosiaan putkahti esiin aika yllättäen ja otti tällaisen erikoisen muodon. Huumoriarvo varmaan syntyykin juuri siitä, että asianyhteydestä on hankala sanoa mitään varmuudella. Ainakin lukija oli tietoinen, että tässä on meneillään pariluistelua. :D Hauskaa se olisi kyllä lukea myös ns. isommin kuvailtuna kaikkia kuvioita ja muuta, kirjoittamisesta en mene vannomaan että se onnistuisi. Luistelutermit enemmän tai vähemmän hukassa...

Lainaus
Joistain noista vois kyllä kehitellä kaikenlaista kivaa, kuten just tosta tukistamisesta... ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) Mielikuvitukseni laukkaa jo viilinä kun mietin, missä välissä Beka tukistaakaan Yuraa takaisin... ;D
Hohhohhoh. :D

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."