Kirjoittaja Aihe: Lasken lampaita. Entä Elvis? Elvis jää ihan yksin! | Tajunnanvirtaa | humour, gen | S  (Luettu 3208 kertaa)

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Kirjoittaja: Duzku
Beta: -
Ikäraja: S
Genre: epäuskottava huumori, parodia, "elämänfilosofia"
Disclaimer: Klisee lampaiden laskemisesta epäpätevänä nukahtamiskeinona ei kuulu minulle. Eivätkä ne lampaat.
Warnings: no se kuiva huumori

Summary: Laske lampaita, niin aina sanotaan. Mutta entäs sitten, kun lampaiden laskeminen ajaa ajatukset vain sitäkin laajempaan kierteeseen?

A/N: Koska mun huumorintaju on jotain aivan überoutoa. Tämä filosofiseksikin haukuttu spekulointiparodia lampaiden laskemisesta syntyi täysin tuulesta, tajunnanvirtana olisiko ollut kello nollakahden ja nollakolmen välillä, kun Nukkumatti päättikin lintsata.
Originaalia, koska hyvälläkään tahdolla en kehdannut liittää tätä yhteenkään fandomiin (Late Lammas olisi ollut aika otollinen ;D).

Ps. Ihan ystävän neuvona: Älä tuhlaa aikaa laskemalla lampaita, lue vaikka hetki, tai kuuntele musiikkia, eiköhän uni tule silläkin lailla paremmin. (Ellet ole poikkeus. Siinä tapauksessa jätä mun neuvot kuuntelematta.)




Lasken lampaita. Entä Elvis? Elvis jää ihan yksin!


Yksi lammas... Kaksi lammas... Kolme la...

Yksi, kaksi, kolme, neljä, helvetin, lammasta, jotka juoksevat kaikki yhdessä jonossa ruusupuunvaaleita norsunluukoskettimia ylös, ylös!

...mmas... Neljä lammas...

...ta! Viltti ponkaisee sängystä, lähtee juoksuun ja saa kuin saakin kampitettua lampaan. Makaa maassa kuin Maijan karitsa, se yksilö, joka meni kouluun. Tahtoi varmasti oppia laskemaan. Mikä tekoboheemi yksilö.
Ei lampaiden kuulu osata laskea. Lampaita, lam-pai-ta kuuluu laskea, lam-pai-den ei kuulu laskea.

Viisi lammas... Kuusi lammas -

huomaatko? Lampaita lasketaan. Seisovat rivissä kuin valkoiset pumpulihampaat, rivissä seisovat, eivätkä kuin jonossa, rivissä jonossa joukkiomuodostelmassa ja niitä on varmaan ihan miljoonasatatuhattaziljoona, ihan varmasti on. Eihän niitä silloin kukaan laske. Äiti? Miten lampaiden käy, jos kukaan ei laske?

Jos kukaan ei laske, ei viiteen, ei viisi viidenteen, ei viides juuri viiteen, ei. Jos kukaan ei laske. Ei. Laskee...

Seitsemän lammas...

Jos niitä on enemmän? Mitä jos niitä hyppii aidan yli kaksi, kolme rinnan, miten ne silloin lasketaan?

Kahdeksan

Ei helvetti, lammashelvetti, lammas tuolla, tässäkin on lammas ja tästä lampaasta tulee paisti ja tästäpä ei, tästä tulee sunnuntailenkitettävä seurapiirilemmikki! Suomen Herra presidentille paijattavaa. Saa pieni Suomikin taas vähän julkisuutta.

...lammas. Lammas. Lammas.

Eikö edes... Eikö edes kirahvi? (kirjahvi, kirja-hvi, kirjapihvi) Eikö rottinkirotta, rotta rinta rottingilla? Elvis? Sisukissa? Täytyykö sen olla lammas? Miten lampaita edes riittää laskettavaksi?

Ehkä niillä onkin vuoropalvelu. Jonorivi(=parijono) lampaita kiemurtelee nummia niittyjä hakoja
vuoronumeroitta
jakoon vain, aitoja riittää, yksi kerrallaan, kertoja yksinään, ylös, yli, takaisin jonoon, mars, lammasluopiolammas

Kyllä se tästä, kyllä se vielä.
Periksi ei anneta.

Passiivisesti: Yhdeksän... lammas... Kymmenen... lammas...




-Duzku
« Viimeksi muokattu: 12.04.2017 04:23:08 kirjoittanut DulzGram »
pannu by wolferain ♥

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Kuolin ;D

Oikeesti kuka hullu laskee lampaita? Mistä se ees on lähtenyt? Onko se vaan niin yksitoikkoista puuhaa että nukahtaa väkisin? Se on juuri niin tylsää että alkaa ajattelemaan jotain ihan muuta. Yksi lammas.. Viisi lammasta.. Ai niin, siinä yhdessä tapahtumassa oli viisi kivaa lammasta ja syötiin hattaraa kun katsottiin niitä. Nami hattaraa.. Oi se yksi Drarry on sellaista ihanaa fluffihattaraa, rakastanrakastan voisin mennä naimisiin niiden söpöläisten kanssa!! Kenenköhän kanssa menen naimisiin?

Ja sitten öh.. Miten mä tähän päädyin?

Mutta siis oikeasti kuolin tolle koska se oli vaan niin hauskaa eikä todellakaan mitään kuivaa muka-huimoria vaan ihan hassunhauskaa ilta-ajattelua, ajatukset sinkoilee sinne tänne ja ei meinaa millän nukahtaa.

Tykkäsin ihan tolkuttomasti!! Kiitos <3

« Viimeksi muokattu: 03.01.2016 18:21:10 kirjoittanut Otaku »
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Otsikon miellyttävä logiikattomuus ja epäselkeä sanoma ihastuttivat tällaista sekaista luonnetta, joten miksipäs ei. "Koska mun huumorintaju on jotain aivan überoutoa", no sama täällä, joten siksi kuulunkin mitä luultavammin kohdeyleisöön. Teksti tosiaankin nauratti, ei sillä niin väliä minkä takia, mutta tarkoituksensa tämä täytti moitteettomasti. Enää en aio laskea lampaita, se on nyt aivan sataprosenttisen varma.

Filosofista ja erilaisilla vaihtoehdoilla sekä syy-seuraus-suhteilla leikittelevillä teksteillä on yleensä jonkinlainen kaava jota seurata, mutta tästä teoksesta sellainen puuttui täysin. :D Joka on siis hyvä asia!
Lainaus
Makaa maassa kuin Maijan karitsa, se yksilö, joka meni kouluun. Tahtoi varmasti oppia laskemaan. Mikä tekoboheemi yksilö.
Tämä luovuuden määräsi on aivan käsittämätöntä, alkaa väkisinkin hymyilyttää lampaiden tekoboheemius ja Maijan karitsa.

Ulkoasultaan tämä teksti oli juuri sopiva, rikkoi perinteisiä kuvioita alleviivauksineen ja muine kummallisuuksineen. Paljon kursiivin käyttöä karsastan yleensä, mutta nyt se vain sopi tyyliin mitä parhaiten. Painotukset olivat hyvin kohdallaan, yleisestä sekopäisyydestään huolimatta tästä originaalista ymmärsi jotain, jos oikein yritti. Elvis jäi ehkä hiukan hukkateille, mutta ei sillä niin väliä, koska lampaat ovat yleisesti ottaen tärkeämpiä luontokappaleita.

En saa itsekään mitään kovin älyllistä aikaan, mutta suuret kiitokset silti tästä iltasadunkorvikkeesta!
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Kiitoksia, ihanat, ihanista kommenteista!<3

Springways, kiitos kommentista. Sitä tämän tarkoitus kai olikin parodioida/mitä vain, sitä, että eihän siitä lampaiden laskemisesta sanottavammin hyötyä ole, kun ajatukset lipsuu ihan hukkateille eikä uni tule  ;D Mutta sehän lampaiden laskemisessa olisi ideana, että se on niin puuduttavaa että alkaa väkisinkin nukuttaa. Mukavaa jos tykkäsit ja oli vielä tappavan hauskakin<3

Orenji, kiitos!

Otsikko on ihan yhtä logiikaton kuin itse sisältökin, joten mikäs siinä. :D Wautsi, olen oikeasti otettu, jos tällä sittenkin on asiallista huumoripitoisuutta!

Tosiaan, tämähän on tällaista öistä tajunnanvirtaa, joten sitä en tiedä, onko tällä minkäänlaista punaista lankaa - paitsi ne lampaat. Haha, kiitos suuresti kommentista ja huomioista ja kehuista, lämmittää mukavasti... Ja Elvis nyt jäi, mutta niin sen pitikin jäädä. Lampaitahan tässä syynättiin, vasemmalta ja oikealta ja taas vasemmalta.

-Duzku
pannu by wolferain ♥

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 763
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Tervehdys Kommenttikampanjasta. (: Jäi ihan viime tinkaan, oon sitten hyvä yliarvioimaan itteni... Mutta sentäs oikean vuorokauden puolella. Sen raapalesarjan kommentoiminen taitaa venyä ens vuorokauden puolelle, anteeksi. ): Kyllä se hoituu kuiteskin.

Tämähän on aivan loistava. Lampaiden laskeminen - kuka ikinä on keksinyt, että sen pitäisi muka auttaa nukahtamaan? ;D Itekin oon sitä joskus muinoin kokeillut, eikä se oikein tahtonut toimia. Siihenhän tarttee keskittymistä, ja sitä kautta mieli pysyy virkeänä ja pahimmassa tapauksessa ajatukset rupee laukkaamaan kahta kauheammin niin kuin tässä tekstissä. Näin lukijan näkökulmasta ei tosin tämän tekstin kohalla voi puhua pahimmasta tapauksesta, koska tämä ajatusvirta on aivan huikean viihdyttävää luettavaa!

Virnuilen tätä tekstiä lukiessani koko ajan, en maha sille mitään. Eihän tämä tilanne sinänsä ole kovin hauska, koska se on niin ärsyttävää jos oikeasti pitäis nukkua eikä vaan pysty, mutta tapa, jolla tämä on kirjoitettu ihmisen ajatuksenjuoksua mukaillen... se jos mikä on hauskaa, varsinkin kun kertojalla tuntuu olevan rikas mielikuvitus ja assosiointikyky. Mun ajatukset ei varmaan koskaan ole näin lennokkaita, mutta silti tää teksti tuntuu kovin realistiselta, uskottavalta, samaistuttavaltakin. Hypitään ajatuksesta toiseen, on katkonaisia sanoja ja äkillisiä älynväläyksiä. Tätä on suorastaan nautinnollista lukea. Ehkä siksi, että tämä tuntuu niin todelta, ja tietysti siksi, että tämä on täynnä ihastuttavaa kielenkäyttöä ja kielellä leikittelyä.

Onnistut mielestäni vangitsemaan mielikuvia sanoiksi tosi hyvin. Tässä esimerkki:
Yksi, kaksi, kolme, neljä, helvetin, lammasta, jotka juoksevat kaikki yhdessä jonossa ruusupuunvaaleita norsunluukoskettimia ylös, ylös!
Ruusupuunvaaleita norsunluukoskettimia, aah mikä ilmaus! Mulle tulee joskus mielikuvia, joita en ihan osaa pukea sanoiksi, mutta sä todellakin näytät osaavan. Tai en tiettykään tiiä, mikä justiinsa tään jutun taustalla on, mutta mulle tästä ainakin välittyy tosi jännä mielikuva. Lampaita juoksemassa ruusupuunvaaleilla norsunluukoskettimilla, ihan loistavaa! Tää mulle tulee ekana mieleen, kun tätä tarinaa aattelen.

Jos kukaan ei laske, ei viiteen, ei viisi viidenteen, ei viides juuri viiteen, ei.
Myös tällaiset ajatusketjut vetoavat muhun suuresti. Tämmösiä tulee oikeestikin joskus mieleen, välillä niissä ei ehkä oo mitään järkeä mutta tulee kummiskin. Ihan parasta.

Eikö edes... Eikö edes kirahvi? (kirjahvi, kirja-hvi, kirjapihvi) Eikö rottinkirotta, rotta rinta rottingilla?
Mää oon kohta lainannu koko tekstin (melkein tekisi mieli lainata), mutta vielä tää on pakko ottaa, koska ihastuin tähänkin. Tää on hyvä esimerkki siitä mainitsemastani kielellä leikittelystä. Kirahvista kirjapihviin, ihan mahtavaa! Sanoilla leikkiminen on hauskaa. Rottinkirotta taas on melkeinpä runollinen. Mistä se muuten oikein tulee se ilmaus että ollaan rinta rottingilla, hmm.

Elviksestä pidän myös. Se sopii tähän kaikessa randomiudessaan, vaikka jääkin vain yksittäiseksi maininnaksi. Ovathan ajatukset aika usein aika randomeja, ja mielleyhtymiä voi syntyä vaikka mistä mihin. Myös otsikko on kovasti mieleeni. Se on erikoisuudessaan hyvin puoleensavetävä. Monta lausetta ja välimerkitkin, sellaisia otsikoita ei kovin usein tuu vastaan. Mielestäni nimi myös kuvastaa tätä tekstiä hyvin, kun tämä on tällaista hauskaa ajatuksesta toiseen liitämistä.

Kaiken kaikkiaan siis erittäin viihdyttävä ja samaistuttavakin teksti. Kertoja yrittää itsepintaisesti laskea niitä lampaita, vaikka ajatukset viilettävät välillä jossain ihan muualla - tässä on jopa ihailtavaa päättäväisyyttä. Täytyy vain toivoa, että se unikin lopulta sitten tulee. Kiitos paljon ihastuttavasta lukuelämyksestä. ♥ Tähän täytyy palata joskus unettomana yönä, koska oikeastaan tässä on ainakin mulle jotain lohdullista: voin aatella, etten ole ainoa, joka välistä heittelehtii tympiintyneenä sängyssä kun uni ei taho tulla. ;D
« Viimeksi muokattu: 16.09.2014 22:48:07 kirjoittanut Waulish »


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Walle, sori, mä oon patalaiska ihminen, joka poden nyt huonoa omatuntoa näihin kommentteihin liittyen. Auts, mitä tuollaiseen komenttiin voi muka vastata? Kiitos, kiitos ihan hirveästi. Ihanaa, jos/kun oot tykännyt, niin mäkin susta ;D

Mun ajatukset on ihan liian monesti tällasta sekavaa ja hyvinkin huvittavaa virtaa, ja niin on varmasti muillakin. Paha paikka tulee kun näin esimerkiksi jonkun kuolleen muistoksi vietettynä hiljaisena hetkenä alkaa ajatukset harhailla ja iskee aivan valtava pakko nauraa. Sitten menee tyrskimiseksi, ja naama alkaa väkisinkin vääntyä, opet kattoo pahasti ja vähän kaikki muutkin, mutta minkä sille voi? Jokin ironia siinäkin naurattaa, ihmiset, jotka ei oo ees tuntenu kunnioitettavaa kuollutta, puhumattakaan siitä, että kuollut olis tuntenut näitä kunnioittavia ihmisiä, laitetaan muistelemaan hiljaisuudessa sitä, millainen ihminen se kuollut oli. Sori, mulla alkaa naurattaa. Se ihminen on jo kuollut, ja hautajaiset ja muistajaiset on vaan eläviä varten.
...mutta senpä takia mä nielen naurun ja väännän suupieliä väkisinkin alas ja lasken kaiuttimen metalliristikon reikiä ja puren huulta, koska joku suree sitä kuollutta, ja kaikesta huolimatta kunnioitan läheisten surua ja kuolemaa.
Haha, eräänlainen esimerkki ajatusten harhailusta, anteeksi :D

Mutta kun en mä oo tottunut makoilemaan öitä valveilla, kun yleensä uni tulee aika helposti, kuin pyytämättä, mutta joskus ei vaan onnistu. Sitten sitä makaa valveilla ja odottaa. Ja jossain vaiheessa menee hermot. Tämä synty just sellasena hetkenä, kun meni hermot.

Sopivasti mainitsit ruusupuunvaaleat norsunluukoskettimet! Myönnän suoraan, pidän siittä itsekin. Mielikuvaa mä tuolla lauseella hain, joten oon jotenkin ylpee siitä, että sulle on jäänyt vahva mielikuva<3

Rakastan sanoilla leikkimistä. Ja kielioppinormien rikkomistakin, näköjään, kun ottaa huomioon rikkonaiset lauseet ja sanat... :D Mutta, rakastan sua ja sun kommenttia, enkä osaa siltikään vastata mitenkään hienosti. Kiitos. Mieltä lämmittää huomata, miten alkuperäinen tunnelmaa välittyy.

-Duzku
pannu by wolferain ♥

Saappaaton

  • Pretentious /af/
  • ***
  • Viestejä: 2 069
  • Sateenvarjounelmia
Kommenttikamppanja, töttöröö!

Tämän pätkän absurdi huumori uppoaa uudelleenlukiessakin, eli ei täysin voi pistää väsymyksen piikkiin (ellen sitten ole kokopäiväväsynyt). :D

Lainaus
Tahtoi varmasti oppia laskemaan. Mikä tekoboheemi yksilö.
Ei lampaiden kuulu osata laskea. Lampaita, lam-pai-ta kuuluu laskea, lam-pai-den ei kuulu laskea.
Laskeva lammas ja muut kummallisuudet. <3

Lainaus
Äiti? Miten lampaiden käy, jos kukaan ei laske?
Tässä on jo melkein seuraavan tajunnanvirtapätkän aihe ja otsikko valmiina, loistava kohta. <3

Lainaus
Ei helvetti, lammashelvetti, lammas tuolla, tässäkin on lammas ja tästä lampaasta tulee paisti ja tästäpä ei, tästä tulee sunnuntailenkitettävä seurapiirilemmikki! Suomen Herra presidentille paijattavaa. Saa pieni Suomikin taas vähän julkisuutta.
Nauroin. <3

Lähtipä tästä omatkin ajatukset sekavina miettimään, että lampaan jälkeen tulee kirahvi ja sitten Elvis, hyppivät saman aidan yli, nelinkontin kaikki niin ikään. Meneehän tästä jo omakin mieli vähän suttuun ja rullalle, kun tämmöistä lukee.

Kaikin puolin oli kyllä oikein viihdyttävä pätkä. :D En oikein osaa sanoa miksi, mutta kuitenkin, pidin tästä. Anteeksi, ettei tämän järkevämpi kommentointi onnistunut tällä kertaa!


I push my fingers into my eyes
it's the only thing that slowly stops the ache

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 642
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Ömhöm, apua. Siis MITÄ mä oikeastikin juuri luin? :D Niinkun ihan aikuisten oikeasti! Voi hyvää päivää, oikeasti... Saapas linkitti tämän joskus irkissä, joten ajattelin sitten lukea ja kommentoida ja nyt mä tuijotan ruutuani, että mitähän sitä pitäisi sanoa tähän, koska tämä on ihan älytön, eli älyttömän nerokas, tai jotain sellaista, koska siis... mitä vitjaa, kuka oikeasti laskee lampaita? :D Koko touhussa ei ole yhtään mitään järkeä, koska miten siinä pystyisi muka nukahtamaan? :D

En oikeasti ymmärrä enää ollenkaan, mistä ihmeestä sä revit näitä juttuja, mutta ei kai mun tarviikaan, kunhan vain luen näitä ja nauran itseni kipeäksi. :D Tämä oli siis aivan mainio mitä epäloogisimman tyylinsä takia, koska mistä ihmeestä se kirahvi sinne oikein pomppasi? Tai Elvis? :D Tipahdin kyllä kärryiltä sen verran monta kertaa, että piti lukea sitten koko juttu uusiksi pariinkin otteeseen, koska tämä on niin täydellistä tajunnanvirtaa, ettei mitään rajaa, mutta toisaalta eipä kai tästä ideasta saisikaan oikein kunnollista loogiseen järjestykseen etenevää tekstiä. :D

Oi vitsit, joo, taas näitä mun 'anteeksi kommentin kämäisyys' -kommentteja, mutta en vaan oikeasti enää tiedä edes, mitä tähän pitäisi sanoa. :D Kiitos, että pistit aivoni solmuun, josko tämä päivä lähtisi tästä vielä johonkin suuntaan menemäänkin nyt, kun mut on herätetty näin perusteellisesti! :D

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Mahtava otsikko! Oli pakko tulla katsomaan, mitä noin hauska otsikko on syönyt ja tämä teksti oli sitäkin upeampi!

Mä oon tässä viime aikoina löytänyt lampaiden laskemisen jalon taidon ja jollain tapaa olen jopa kokenut sen toimivaksi! Joten jee, oon poikkeus, joka todistaa, että lampaita laskemalla voi saada unen päästä kiinni :D  Tosin välillä lähtee omatkin lampaat harhailemaan (kerran yksi lammas kompastui aitaan ja seuraavat törmäsivät siihen ja mietin että mitähän helvettiä mä taas kelaan), mutta pääosin pidän sitä rauhoittavana!

Mutta itse tekstiin. Tää on ihanaa tajunnanvirtaa, voisi olla suoraan omista yöllisistä pohdinnoistani. Tämä on täynnä hauskoja yksityiskohtia, joita on täällä jo mainittukin. Maijan tekoboheemilammas, presidentin seurapiirilemmikki ja kirjapihvi on parhautta. Vaikka tässä ei olekaan varsinaista punaista lankaa, musta nää tapahtumat menee kuitenkin jotenkin loogisesti. Ainakin jostain syystä itse tätä lukiessa mietin, että joo joo tässä on järkeä :D

Lainaus
Ehkä niillä onkin vuoropalvelu. Jonorivi(=parijono) lampaita kiemurtelee nummia niittyjä hakoja

Tääkin kuulostaa ihan järkevältä selitykseltä. Ihan mahtavia aivotuksia, mä niin tykkään tästä tekstistä!

Muhun tää huumori uppoo ihan täysillä! Ihanaa miten lampaiden laskemiseen aina palataan, vaikka ajatukset muualle harhailee, eikä koskaan kuitenkaan harhailla liian kauas. Kieli on nättiä, yksityiskohdat kekseliäitä ja kerronta ja asettelu mukavan kevyttä. Ihana teksti kaiken kaikkiaan, nerokasta kirjoittamista!

Mulla on ollut kamala päivä, puoli päivää mennyt itkiessä, ja tämä oli ihana piristys iltaan. Sai hetkeksi unohtamaan kaiken käynnissä olevan ikävän ja sai mut oikeesti nauramaan, mihin en uskonut tällä hetkellä edes pystyväni. Joten valtava kiitos tästä, tämä tuli todellakin nyt tarpeeseen <3

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 562
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Ihanan outo ja perinteitä rikkova otsikko. Oli pakko tulla katsomaan, mitä sen takaa paljastuukaan :D

Ja siis joo, ihana outous jatkuu. Tämmöstä randomia ja erittäin luovaa, sanarikasta tajunnanvirtaa on ilo lukea. Muistan joskus kokeilleeni lampaiden laskemista, mutta liian tylsää, alkaa väkisinkin ajatus harhailla. (Kaipa siinä on oikeasti se idea, että se on niin tylsää, että nukahtaa, mutta ei toimi mulle.) Hienoja assosiaatioita siitä kyllä saa, kuten tämä teksti osoittaa. Ja assosiaatiosta toiseenkin on edetty varsin sujuvasti.

Tätä lukiessa aloin myös jossain vaiheessa kuulla tämän kaiken pääni sisällä Pasilan Repomiehen äänellä 🙈 Jotenkin niin hänen tyylistään settiä tämä, juurikin hienoine assosiaatioineen ja aiheesta toiseen hyppimisineen. Lopulta se, että kuulin Raunon tätä settiä selittämässä, sai mut repeämään ihan kybällä  😂 huumoriarvo tällä on kyllä kohdillaan (ihan ilman sitäkin mielikuvaa).

Logiikka puuttuu, mutta jokin idea tämän takaa tuntuu siltikin löytyvän. Kuka todellakin keksi, että aletaan laskea lampaita nukahtaaksemme, ja voi mikä haaste sekin osaa olla.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中