Harry Potter -ficit > Pimeyden voimat

Tyrskyin alle tuomitut (James/Sirius, K-11)

<< < (2/2)

Sisilja:
Thelina: Voi että, olen keräillyt itseäni tässä muutaman päivän, että pystyn vastaamaan sun ihaniin kommentteihin! Mahtavaa että löysit tämän sarjan pariin ja päätit lukea aiemmatkin osat. Mutta puhutaan nyt ensiksi tästä (ja oli kiva kuulla, että tämä toimi yksinäänkin)!

Luulen, että tämän osan riitasointuiseen tunnelmaan vaikutti aika paljon se, että kuuntelin kirjoittaessa jatkuvalla syötöllä tuota alkutiedoissa mainitsemaani Linkin Parkin kappaletta, joka on sekä erittäin synkkä että melkoisen voimakkaan raivokas. Aah, Remus oli muuten tosi vaikea, pelkäsin vähän että se lähtee ihan käsistä, mutta toisaalta, rauhallisinkin tyyppi saa joskus päästellä höyryjä. Ja sitten kävi ehkä niin, että kun annoin Lilyn kunnolla raivota ja riehua, niin Remus rauhoittui vähän. ;D Ihanaa muuten, että olit tässä Lilyn puolella (ja tietysti Remuksen ;)), slashficeissä kun usein heitetään mahdollinen naiseste muitta mutkitta roskiin ja jatketaan kuin mitään ei olisi tapahtunut. Eikä tosielämä useinkaan mene niin. Olen pyrkinyt kirjoittamaan tätä sarjaa siltä pohjalta, että se nivoutuisi mahdollisimman kivuttomasti canoniin, mutta voi olla, että joudun ottamaan isompia vapauksia seuraavien osien kanssa. No, se on parasta ficcaamisessa, vapaus!

Oon onnesta soikeana kommenttisi jäljiltä, kiitos hirmuisesti!

Avaruuspiraatti:
Luin nämä saagan kolme ilmestynyttä osaa ja oi ja voih, kun tämä on niin ihana ja angstinen ja ihanan angstinen ♥ Ihan sydämestä riipaisee, mutta jos vaikka kuitenkin lopussa kaikilla olisi kaikki hyvin. Tulen ehottomasti lukemaan saagan viimoisetkin osat tulevaisuudessa, kiitos!

Sisilja:
Avaruuspiraatti: Ihanan angstinen on ihanasti sanottu, voi kiitos! Kiitos tosi paljon kommentistasi, mukavaa että olet tykännyt!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta