Vapaa keskustelu > Jästitaiteen uudet tuulet
Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!
flawless:
Mä väänsin pari Baby Yodaa Kosmikille tänne! :) Mun piti postata nämä "joululahjaksi", mutta mun aikataulu pissi koska en oo tehnyt avoja vähään aikaan ja olinkin ihan liian hidas - hyvää uutta vuotta sitten vaikka, sitäkin viikon myöhässä! :D
Kosmik:
Haluaisiko joku väsätä mulle krokotiili-avoja? :D
Ingrid:
--- Lainaus käyttäjältä: Kosmik - 08.10.2021 20:55:22 ---Haluaisiko joku väsätä mulle krokotiili-avoja? :D
--- Lainaus päättyy ---
Minä en tiiä mittään krokotiileista tai alligaattoreista, mutta kyhäsin silti muutaman aamukahvin äärellä. :D
Kosmik:
Apua en kestä!!! Kiitos Inkku niin paljon! <3 :-* Yritin itse väsätä jotain, mutta en yhtään tykännyt niistä, niin päätin tulla kysymään täältä, josko jollain olisi aikaa ja intressejä tehdä mulle muutama ava! Noi on niin nättejä, nyt on vaan se vaikeus, että minkä noista valitsisi uudeksi avaksi finiin. :'D Kiitos vielä tuhannesti! <3
//Rakkaus krokoihin roihahti uudelleen tuon uuden Far Cryn myötä, kun siinä saa kumppaniksi vihollisia syövän krokotiilin, Guapon. X'D
Ingrid:
--- Lainaus käyttäjältä: Prilla - 12.11.2021 09:21:33 ---Voisikohan joku ystävällinen sielu väkertää tästä gifistä minulle Finin sääntöjen mukaisen ja kokoisen liikkuvan bannerin? :)
Spoiler: näytä
--- Lainaus päättyy ---
Tässä olisi. :) Kooltaan 270x90.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta