Vapaa keskustelu > Jästitaiteen uudet tuulet

Toivetopic | Kerro tai toteuta avatar-/banneritoiveita!

<< < (3/8) > >>

Violetu:
Jos jotakuta huvittaisi tehdä avoja Witcherin kakkoskauden Jaskierista, niin sellaiset olisivat ihania  😍

flawless:
^ Mä oon yrittänyt etsiä hyvälaatuisia screencapeja uudesta kaudesta, mutta tuloksetta :/ Olisiko jollain vinkata kenties jotain hyvää sourcea näille? :)

Lady Dynamite:

--- Lainaus käyttäjältä: Violetu - 28.12.2021 21:18:29 ---Jos jotakuta huvittaisi tehdä avoja Witcherin kakkoskauden Jaskierista, niin sellaiset olisivat ihania  😍

--- Lainaus päättyy ---

kiitos tekosyystä tehdä avoja :D tässä muutama:

flawless, ei tietoa koska otan itse screenshotit mutta voin mielelläni ottaa sulle screenshotteja. ja kelle vaan oikeestaan. kerro vaan vähän millasta/kenestä/mistä kohtauksesta, tms. niin ei siihen kauaa mene :D

edit: tässä on screenshottjea joita otin näitä avoja varten ja muutama joista en tehnyt. muutamassa kaupan päälle tekstitykset, ko ne ei ollut tiellä ja en jaksanut laittaa pois päältä

Violetu:
Aaaaaaa, nyt kyllä❤️😭
Suoranainen valinnanvaikeus, pitää varmaan käyttää noita kaikkia vuorotellen. Kiitos <3333

flawless:
IHANIA Valvatteja! ♥

--- Lainaus käyttäjältä: Lady Dynamite - 29.12.2021 22:25:48 ---flawless, ei tietoa koska otan itse screenshotit mutta voin mielelläni ottaa sulle screenshotteja. ja kelle vaan oikeestaan. kerro vaan vähän millasta/kenestä/mistä kohtauksesta, tms. niin ei siihen kauaa mene :D

edit: tässä on screenshottjea joita otin näitä avoja varten ja muutama joista en tehnyt. muutamassa kaupan päälle tekstitykset, ko ne ei ollut tiellä ja en jaksanut laittaa pois päältä
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos linkistä! ♥ Oot kultainen kun tarjouduit, kiitos ♥♥ Kissthemgoodbye.netiin jota käytän oli näköjään upattu aika kivasti screencapeja, joten mä varmaan pärjään niillä, en kehtaa vaivata sua kun rohmuan sieltä kaikkien jaksojen kuvat aika näppärästi ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta