Vapaa keskustelu > Sir Cadogan vs. Räiskeperäiset sisuliskot

Ansan akryylimaalaukset. 6/2024 (Psyduckia ja kukkia)

<< < (2/3) > >>

Ansa:
Kiitos tirsu.

Tässä uusin työ;

12/2021 Akryylimaalaus, S

4/2020

Luurankorakkautta ja Van Goghia, S

4/2020

Fantasiakukkia, S

Ygritte:
Ihania maalauksia sinulla! Rakastan itsekin maalata akryyleilla, tosin harvinaisen vähän sitä ehtii nykyään maalamaan. Sinun maalauksesi ovat kaikki todella kauniita! Tykkään kukista ja erityisesti noista lehdistä, joissa on valkoista väriä, niistä tulee jotenkin...graafisia? En tiedä onko se oikea sana kuvaamaan niitä, mutta tykkään niistä todella.

Luurangot on myös todella taitavasti maalattu! Minäkin olen hämmästellyt niiden ilmeikkyyttä ja miten taitavasti olet maalannut ne rakastuneiksi! Sillä se maalauksesta todella huokuu! Tosi kauniita maalauksia sinulla:)

Fiorella:
Olet kyllä maalannut huikean hienosti noiden luurankojen ilmeet ja elekielen, vaikka luurankoja ovatkin! Vau! :D

Vilna:
Vau, nämä on kaikki ihan älyhienoja, minulla erityisesti pisti silmään nuo kukat, koska ne on vaaleanpunaisia ja se on minun lempiväri. 🩷 Toi uusin on selvä lemppari, aivan ihanat värit ja tuo tausta on hieno ja unenomainen. Luurankorakkauskin oli kyllä cool, ja yhdyn muihin siinä, että olit saanut niistä tosi ilmeikkäät ja eläväiset. Kiitos, kun jaoit nämä ja toivottavasti esittelet muitakin töitäsi jossain vaiheessa!

Ansa:
Kiitos kaikille kovin, kommenttinne lämmittivät sydäntä. <3

2024, Akryylimaalaus

Psy-huuto, S

2024, Akryylimaalaus

Kukkia, S

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta