Harry Potter -ficit > Godrickin notko

Tapahtui kerran. S || No.. tää on vasta mun toinen ficci. Mutta yritetään :dd

(1/1)

Nymfadora:
Kirjoittaja: Nymfadora
Ikäraja: sallittu
Genre: draama
Paritus: James/Severus


Tapahtui kerran, illalla kun oppilaat saapuivat Tylypahkaan ja uusi lukuvuosi alkoi.

"Hyvää iltaa oppilaat ja opettajat!" Rehtori Dumbledore sanoi kun oppilaat olivat istuutuneet.
"Ja kuten kaikki tietävät, 1. luokkalaiset on taas herra Kuhnusarvion vapaassa käytössä, ja Hagridin mökkiin ei kannata poiketa, koska hänelle tapahtui eräs kamala asia lomalla. Mutta siitä en tälläkertaa alakkaan enempää puhumaan!
(oppilaat lajiteltiin, ja syötiin.)
"No olipas siinäkin puhe.." James sanoi. "Onneks ei niin pitkä kuin ekana vuonna.. pölpöti pölpöti pölp."
Lupin juoksi Jamesin kiinni. "Moi. Mites loma sujui?" "No ihan hyvinhän se.." James tuumaili. "Onkos sinulla ollut enää ongelmia ihmis-suteutesi kanssa?" "No.. eipä ole ollut onneksi."
Sirius tuli myös heidän seuraansa.
"Moido! Kuis kesä sujui?" "Hyvin." James ja Remus sanoivat yhteen ääneen.
Lopun matkansa oleskeluhuoneeseen, kolmikko ei paljoa puhellutkaan.

Viikko oli kulunut.
Kaikkihan tietävät, että Severus Kalkaros ja James eivät ole ollenkaan ystäviä! Kaikkea muuta he yhdessä olevat.
Alkoi sataa kaatamalla vettä.

"Ai moi Ruikuli." James kiusasi.
"Terve.. Miksi puhut minulle? ei meidän pitäisi yhdessä olla!"
"No.. ei täällä ole ketään.. Mmm.." James tuumaili.
"Suutele minua senkin pikku luihu!"
"Samoin sinäkin!"   :-*

Lupin, Peter ja Sirius katselivat heitä nurkan takaa.

"En olisi Jamesista uskonut!" Sirius huudahti, niin että James kuuli. Hän lähti punastuneena paikalta, ja Kalkaros jäi siihen paikalleen vesisateeseen seisomaan.


Sprig lisäsi ficciin alkutiedot.

Lallu:
Terve!

Ficcisi näyttää olevan hieman väärällä osastolla, koska tässä ei ihan K-15 tavaraa ole. Siirrän tämän Godrickin notkoon. Jos et ole tyytyväinen uuteen osastoon, voit ottaa kyseisen osaston modeihin yhteyttä ja pyytää siirtämään takaisin. Laitoin myös ikärajan otsikkoon.

Lallu

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta