Kirjoittaja Aihe: Kastetta Aamuauringossa | S | Luna/Ginny | FF100  (Luettu 1038 kertaa)

Potterhead_Hermione

  • Vieras
Kirjoittaja: Cedarella
Nimi: Kastetta Aamuauringossa
Ikäraja: S
Genre: Fluffy
Haasteet: FF100, 031. Auringonnousu


Kastetta Aamuauringossa

Luna seisoi nurmikolla, katsellen taivaanrantaa kohti. Ginny tuli hänen viereensä, kun taivaan viimeiset tähdet tuikkivat taivaalla.  – Tyttö otti Lunaa kädestä kiinni ja hän katsoi rakastajaansa ruskeisiin silmiin. Luna hymyili rauhoittavaa, hieman ujoa hymyään.

”Hei, Luna”, Ginny tervehti.

”Hei.”

”Mitä sinä näin aikaisin aamusta teet täällä?”

”Halusin tulla katsomaan auringonnousua. Se tuo kuulemma onnea”, Luna selitti. Ginny naurahti, sillä hänen mielestään Luna oli söpö juttujensa kanssa. Hän suukotti tyttöä poskelle.

”Kuulostaa hyvältä. Mille sinä onnea haluat?”

”Sille, mitä meillä on”, Luna vastasi hieman punastuen. Ginnyn ilme kirkastui, kun tytön hymy leveni. Hän arvosti kumppaniaan paljon, sitä tapaa, miten hän kertoi rakastavansa Ginnya. Luna teki hänet onnelliseksi.

”Teet minut hyvin onnelliseksi, Luna. Minä rakastan sinua.”

”Minäkin rakastan sinua, Ginny”, Luna hymyili. Ginny suuteli tyttöä, kun aurinko alkoi nousemaan. He suuntasivat katseensa auringonnousuun. Punainen pallo alkoi pilkottaa maanrajasta, kun se suuntasi kohti taivasta. Ruoho kutitteli heidän nilkkojaan yhä aamukasteessaan. Kun aurinko viimein irtautui maan rajasta, niin he seisoivat siinä onnellisina.

Onnellisina toisiaan varten.

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 165
Vs: Kastetta Aamuauringossa | S | Luna/Ginny | FF100
« Vastaus #1 : 09.04.2020 04:40:17 »
Tämä on tosi jännä paritus! Oon lukenut monta ficciä tällä parituksella ja mulla on yhä ristiriitaiset fiilikset näistä kahdesta. Mutta tässä tekstissä tämä toimi kivasti! Tämä kuvasi sellaista hetkeä, jossa näiden hahmojen persoonat sopivat yhteen ja he varmaan ajattelisivat asioista samalla tavalla.

Auringonnousuissa on jotain todella maagista. Ne on ihanan rauhallisia ja hiljaisia hetkiä ja se kuvastui tässä hyvin. Tässä on ihanaa, kuinka Ginny ja Luna vain nauttivat hetkestä tekemättä mitään. Tässä kuvastuu se kuinka he ovat onnellisia vain ollessaan toistensa kanssa. Ihana ajatus myös, että auringonnousu tuo onnea! Hyvin lunamainen.

Tämä oli kovin söpö pieni teksti. Kiitos <3

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Potterhead_Hermione

  • Vieras
Vs: Kastetta Aamuauringossa | S | Luna/Ginny | FF100
« Vastaus #2 : 09.04.2020 08:56:22 »
Kiirsu: Kiitos kommentista! Hyvä että mielestäsi toimii kivasti, niin minä mietinkin tämän ficin rakenteen. Sopi auringonnousun teemaan hyvin.

~Ceda~