Harry Potter -ficit > Hunajaherttua
Harry Hämäkäkinpoika Evans | S | Lily/Hämäkäk | JATKOA 2025
Fiorella:
Tämä ficci ei mitenkään voi jäädä huomiotta, jo otsikko luo niin vahvan mielikuvan! ;D Minustakin oli herttaista, että tämä perheonnen kuvaus oli asianmukaisesti fluffy- eikä huumoriosastolla. Mutta ihan hyvä, että Harryn tarkempi syntyhistoria jäi lukijan mielikuvituksen varaan!
Olen kyllä varma, että Voldemort olisi mieluusti värvännyt kahdeksankätisen ja -silmäisen Harryn puolelleen! ;)
(Ja onhan se nyt varmaa, että jos kaikki muutkin miespuoliset kaihoaa Lilyä, miksei sitten myös Hämäkäk! ::) Joka olikin tässä onnekkain osapuoli!)
carrowfan:
Haluan jatkoa jossa Harry menee Tylypahkaan ja kohtaa basiliskin.
Fiorella:
Salaisuuksien kammion olisikin käynyt silloin toisin, jos Hämähäkki-Harry olisikin pelännyt basiliskia kuollakseen, kuten isänsäkin. ;)
Vendela:
Siis... olen sanaton ja samaan aikaan voisin kopioida kaikkien edellä kommentoineiden viestit tähän, sillä whaaaat ;D ;D
Nimi. Siis tällä pienellä suurella raapaleella on aivan mieletön nimi ja se on ehdottomasti yksi syy, miksi tämä kiinnostaa ja myös jää mieleen. En saa varmaan enää koskaan pyyhittyä verkkokalvoiltani tuota mielikuvaa missä Harry jokeltelee kehdossa ja Lily pussailee Hämäkäkkiä ;D Mutta toisaalta, tarvitseeko minun?
Tämä häällyi juuri siinä rajamaastossa että onko tämä huumoria vai romantiikkaa ja kyllä tämä vaan sinne romantiikan puolelle kallistui. Aivan todella taidokasta työtä!
Kiitos, tulen luultavasti lukemaan tämän vielä jossain vaiheessa uudelleen, sillä kaikista maailmankaikkeuden oudoista parituksista huolimatta tässä on jotain mikä kiehtoo :)
Vendela
mursuhilleri:
Fiorella, hah, totta, Voldemort varmasti yrittäisikin värvätä Hämis-Harryn puolelleen! Se olisi oiva lisä armeijaan. Kiitos kommentistasi!
carrowfan, Aika hyvä idea ;)
Vendela, kiitän suuresti mielenkiinnostasi! Ilahduin kommentistasi! :-*
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta