Kirjoittaja Aihe: Mustaherukan makuisia suudelmia (K-11) || Sirius/Regulus  (Luettu 4181 kertaa)

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Nimi: Mustaherukan makuisia suudelmia
Kirjoittaja: Ruskapoika
Ikäraja: K-11 // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä
Paritus: Sirius/Regulus
Genre: Drama ja mini-Angst, Slash, Snog
Haaste(et): OTP10 & Shuffle & Slash10
Varoitukset: Seksiin vihjausta ja insesti, ei muuta varmaan

Vastuuvapaus: En valitettavasti omista ketään hahmoista, vaan he kaikki kuuluu muun Potterversumin kanssa jumalaiselle ihmiselle nimeltä J.K. Rowling. Minä ainoastaan leikin ja omistan juonen. Musiikki kuuluu niille artisteille ja bändeille, joille ne on nimetty kuuluvan.

A/N: Nimi tuli mieleen tuossa 2. kirjoittaessa, kun tuo The GazettEn biisin nimi on suomennettuna 'mustaherukka', ja kuuluu kyllä niihin kappaleisiin jota kuutelen päivittäin... Johtuiskohan se sanojen musitmainen ulkoo siitä... Niin takaisin asiaan. Heräsin kesken unien yhden aikaan, enkä saanu enää unta, ja sitten pälkähti ajatus kirjottaa shuffle -haasteeseen vielä yksi ficceröinen ainakin, ja olen jotenkin mystisesti kirjoittanut todella vähän Siriuksesta ja Reguluksesta viime aikoina (perhanan Malfoy ja Weasley!), joten halusin heistä tämän ehdottomasti kirjoittaa, ja tälläinen sitten loppujen lopuksi syntyi. Itse pidän näistä kaikista, vaikkeivat ne sillä tavalla toisiinsa liitykään. Ne vain on. Ja uskokaa tai älkää, mutta tuota vikaa oli ihan kamala hoppu kirjoittaa. Varmaan joka toisessa sanassa oli virheitä, kun niitä sieltä aloin kirjottamisen jälkeen korjailemaan :D Youtube+Shuffle-haaste+aivan liian lyhyt kappale ja ihana idea=kauheasti kirjoitusvirheitä, ja tuskan hikeä, että sai varmasti kirjoitettua kokonaan. Nauttikaa kullat rakkaat ~


Mustaherukan makuisia suudelmia

1. Chisu - Niin on helpompi

Sirius kuunteli hiljaisena, kuinka seinän toiselta puolelta kantautui itkua. Regulus oli herännyt taas keskellä yötä ilmeisesti painajaiseen. Sirius kyllä tiesi mistä ne johtuivat. Orionista. Heti ensimmäisen Tylypahkavuoden jälkeen Sirius oli joutunut kuuntelemaan huultaan purren Reguluksen yöllisiä heräilyjä.

Painajaisia.

Pikkuveljen silmiin oli muodostunut harmaa verho joulun jälkeen. Jo jouluna tämä oli ollut tavallista alakuloisempi ja hiljaisempi, mitä Sirius oli yksi yö tältä ihmetellyt, mutta Regulus oli ajanut hänet vain pois, ja käskenyt pitämään huolta omista asioistaan.

Mitä hän oli tehnyt väärin?

Pikkuhiljaa äänekäs itku muuttui nyyhkytykseksi, ja lopulta niiskauksiksi. Pitkän ajan jälkeen Sirius epäili pikkuveljensä nukahtaneen joten hän hiipi tämän huoneeseen ja kietoi pienen veljensä rakastavaan halaukseen.

Mitä oli käynyt viimeisen kahden vuoden sisällä erottaen heidät toisistaan?


2. The GazettE - Cassis

Sirius painoi mustaherukan makuisen suudelman Reguluksen huulille ja virnisti tämän ihmettelevälle ilmeelle. Hän näytti etusormen ja peukalon väliin napattua marjaa, ja kun Regulus oli ottamassa sitä hän tunki sen suuhunsa ja mussutti sen hyvillä mielin. Nuorempi mutristi huuliaan, mutta antoi asian olla.

“Miksi ihmeessä sinä syöt mustaherukoita?”
“Miksen saisi?” Sirius ihmetteli kasvoillaan lapsen omainen ihmetys. Oliko herukoiden syömisessä jotain väärää?
“Pfft, kunhan kysyi.”
“Outo”, Sirius totesi.
“Oudompi.”
“Oudoin.”
“Riidanhakuinen.”
“Riidan aloittaja.”

Regulus kavensi silmiään. Halusiko Sirius oikeasti hänen suuttuvan? Hän oli pitkittänyt pinnaansa useaan otteeseen sen kesäloman aikana, ja kuunnellut Siriuksen marmatusta ja manausta heiden täysin turhista vanhemmistaan.

“Minä olen kuule näin”, Regulus näytti pientä väliä etusormensa ja peukalonsa välissä, “lähellä räjähtää, joten sinuna pitäisin tuon suun soukemmalla.”

“Mikset sitten räjähdä?” Sirius kysyi tutkien kynnenalusiaan, kuin ne olisivat jotenkin kiinnostavat.
“Koska en halua olla kanssasi koko loppukesää riidoissa.”
“En minä koskaan vihoittele niin pitkään!”
“Sinusta kun ei koskaan tiedä.”

Sirius nousi istumaan kunnolla ja painoi uuden hieman vaativamman suudelman Reguluksen huulille.

“Tässä sinulle arvaamatonta”, Sirius mutisi toisen huulia vasten ja kutitteli tämän valkean paidan alle piiloutuvia kylkiä. Regulus kiemurteli otteessa, hän inhosi, kun joku koski hänen kylkiinsä.

Kutittaa…


3. Flinch - Elämäänsä eksynyt

Sirius makoili pitkän ruohikon seassa täysin omissa ajatuksissaan. Oli yö, ja tähdet tuikkivat himmeinä kesän lämmittämällä taivaalla. Ruohonkorret kutittivat tämän tästä miehenalun nenää, mutta käsi ei siirtynyt pyyhkimään niitä pois.

“Sirius”, Regulus kuiskasi samalla, kun laskeutui varovasti veljensä viereen makaamaan. Hän käpertyi mahdollisimman lähelle tämän kylkeä hakien turvaa itselleen. Kädet kiertyivät hänen ympärillensä suojelevina ja rakastavina. Hän sitten rakasti makoilla Siriuksen kainalossa.

“Miltäköhän tuntuisi omistaa siivet…” Sirius mutisi monen minuutin hiljaisuuden jälkeen.
“Miksi mietit?” Regulus kysyi hiljaa kuiskaten, kuin yrittäen säilyttää harmonian vielä pari sekuntia pidempään.
“Sitten voisin lentää täältä pois. En halua olla eksynyt elämääni, haluan olla vapaa.”
“Jättäisit minut yksin tänne?”
“En… Ottaisin sinut tietysti mukaani. Laittaisin sinut kietomaan jalkasi vyötäröni ympärille ja kädet harteilleni, ettet tippuisi. Ei sen puoleen, että suostuisin päästämään irti.”

Puhuessaan Sirius hivutti kättään Reguluksen reittä pitkin pakaralle ja sieltä takaisin sisäreidelle.

“Pilasit just harmonian, jota säilöin.”
“No, voi anteeksi.”
“Et saa.”
“Enkö?”
“Et.”
“Enkö edes vaikka teen näin?”

Ennen kuin Regulus kerkesi kysyä mitään Sirius painoi huulensa hänen huulilleen ja kieräytti hänet alleen. Mustaherukan makuinen suudelma.

“Oletko sinä taas käynyt torilla ostamassa mustaherukoita, vaikka sinua on kielletty?” Regulus mutisi muka moittivana, kun Siriuksen kädet valloittivat ihoa hänen paitansa alla. Alin nappi oli saanut surkean kohtalon.

“Olen. Mutta tiedän, että sinä rakastat minun mustaherukan makuisia suudelmiani.” Lause päättyi omahyväiseen virnistykseen.
“Niin rakastan”, Regulus myönsi, vaikka tiesi aiheuttavansa vielä kahta kauheamman virnistyksen.

Siriuksen käsi eksyi housun kauluksen alle, saaden Reguluksen värähtämään.


4. Anastasia - Once Upon a December (Finnish)

He tapasivat salaa muilta mahdollisimman usein. Regulus halusi auttaa valon puolta, ja etsi tietoa miten voittaa Pimeyden lordi. Sirius vastusti sitä, muttei pystynyt sanomaan pikkuveljelleen vastaan. Varsinkaan, kun tämän uhkasi, ettei enää ikinä suostuisi suutelemaan Siriusta, jos tämä ei antaisi hänen tehdä sitä.

Jouluna Sirius kuuli, että oli menettänyt pikkuveljensä. Ainoan todellisen kuuntelijansa. Sen joka oli nähnyt hänen sisimpäänsä lupaa kysymättä. Remus lohdutti häntä parhaansa mukaan, kun James räyhäsi, miksi ihmeessä hän suri sen puhdasverisen nyhverön perään. Silloin Sirius oli lyönyt Jamesia.

Halloweenin jälkeen Sirius itse raahattiin syytettynä Pimeyden lordille avunannosta, 12 jästin tappamisesta, sekä kolmen ystävänsä murhista. Ja yhteenkään hän ei ollut syyllinen. Oikeussalissa hän ei vain jaksanut väittää vastaan, hän oli edelleen turta Reguluksen menetyksestä. Ja kun ankeuttajat lähtivät raahaamaan häntä pois, hän kohtasi Remuksen katseen.

Se oli ilmeetön.

Silloin Sirius tiesi, ettei voisi tuntea enää lämpöä. Ei, vaikka hänet heitettäisiin kuumien hiilien päälle makaamaan.
« Viimeksi muokattu: 09.03.2015 20:33:30 kirjoittanut Scarlett »
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Claire

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 756
  • grafiikka © Ingrid
Vs: Mustaherukan makuisia suudelmia (K-13)
« Vastaus #1 : 31.07.2010 14:42:02 »
Sirius/Regulus on tullut yhä vain lähemmäksi sydäntäni ja se saikin minut kurkkaamaan tänne. Todella kaunis ja suloinenkin fic tämä oli, sitä ei voi kieltää, ensimmäinen osa onnistui jo koukuttamaan, se oli niin surullisen kaunis. Toinen osa taasen sai jo hymynkareen kulkemaan suupielillä, taisin pitää siitä eniten. Loppu ainakin oli ehkä kaikista paras;

Lainaus
“Tässä sinulle arvaamatonta”, Sirius mutisi toisen huulia vasten ja kutitteli tämän valkean paidan alle piiloutuvia kylkiä. Regulus kiemurteli otteessa, hän inhosi, kun joku koski hänen kylkiinsä.

Kutittaa…

Kolmonenkin oli hyvä, ei ehkä omasta mielestäni ihan yhtä hyvä kuin edelliset kaksi, mutta siitäkin pidin.

Lainaus
“Pilasit just harmonian, jota säilöin.”
Tämä ehkä vähän särki tunnelmaa, itse olisin kirjoittanut "juuri" tuon "just" tilalle, sillä tähän sopi enemmän se kirjakieli, jota muuten oletkin käyttänyt. Okei, olen pikkumainen, mutta silti.

Ehdin jo toivoa, että tässä olisi onnellinen loppu, mutta niin. Neljäs murskasi toiveeni. :D Pieni ääni päässäni kiljui epäoikeudenmukaisuudesta ja epätoivosta, kun Remus kohtasi Siriuksen katseen, kun Siriusta vietiin pois, olin pakahtua; "ei sen niin pitänyt mennä, Sirius on syytön!" Loppu jätti olon tosi haikeaksi.

Kiitos tästä ficistäsi, tulen kyllä jatkossakin lukemaan enemmän ficcejäsi ja varsinkin Sirius/Regulusta.
I threw my hands in the air and said:
Show me something

He said: ”If you dare, come a little closer

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Mustaherukan makuisia suudelmia (K-13)
« Vastaus #2 : 31.07.2010 15:40:04 »
Sirius/Regulus on rakkaus, joten kannattaa antaa sen vain hiipiä sydämeen. Itse mietin pitkään annanko näille kahdelle onnellisen lopun, mutta halusin välttämättä saada nuiden (surulliset) kohtalot mukaan(koska lupasin itselleni, että mukaan tulisi jotain murheellista), joten neljännessä kävi miten kävi.

Lainaus
“Pilasit just harmonian, jota säilöin.”
Tämä ehkä vähän särki tunnelmaa, itse olisin kirjoittanut "juuri" tuon "just" tilalle, sillä tähän sopi enemmän se kirjakieli, jota muuten oletkin käyttänyt. Okei, olen pikkumainen, mutta silti.
Ei, et ole pikkumainen, koska olin varma, että joku tulee sanomaan tuosta just-sanasta tuolla. Aamuyöstä kun kirjottaa niin aivot hieman lagaili, ja ne meinasivat alkaa tunkea puhekieltä tuonne väliin, ja tuo "just" on ainoa joka sinne jäi :D Toisaalta yksi syy miksi se tuonne jäi on se, että aamu-unisten aivojeni mielestä se sopi tuohon. *sekavaa selitystä*

Iso kiitos, että luit ja kommentoit, Claire! ♥
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: Mustaherukan makuisia suudelmia (K-13)
« Vastaus #3 : 22.12.2010 17:18:10 »
Oi voi, oliks niitä virheitä oikeasti jäänyt noin paljon :'DD No, ne on nyt sieltä korjailtu. Nykikää hihasta, jos epähuomiossani jotain laitoin väärin. :D Ihan turhaan koit mitään kauhun tunnetta, kun miulla ei ollu tässä mukana mitään Ron/Dracoa. Mieli teki kyllä tunkea mukaan sitäkin, mutta jätin sikseen. Suhteellisen monella se paritus ei jotenkaan sytytä. Onneks kuitenkaan tää paritus ei laittanu vastaan mitenkään. Ja ehdottomasti samaa mieltä. Sirius/Regulus on Potterdomin kauneimpia insestisuhteita. Varsinkin, kun siitä saa vaikka mitä keksittyä ja kehiteltyä - jopa canonin sisälle.

Ei se sekava ollut, sai hymyn huulille tällä puolen ruutua. Minä kiitän ja kumarran kommasta :-*
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Mustaherukan makuisia suudelmia (K-13)
« Vastaus #4 : 03.01.2011 21:45:17 »
Oi miten söpö. Ensin virnistelin typerästi tohon 4 alkuun saakka, mut sit mitä pidemmälle luin, sitä vähemmän mua hymyilytti. Lopulta vaivoin täällä nielesken etten rupeis itkeen.

Ensimmäinen ja viimenen oli tosi surullisia, vaikkakin omalla synkällä tavallaan sulosia. Keskimmäiset olivat tietysti ihanan sulosia. Ensin aattelin lapsenomasesti hymyillen, et tää on niitä, mitkä päättyy hyvin. Mutta sitten tuli Anastasialla varustettu viimeinen osa, joka romutti mun dreamin. Mutta tykkäsin tästä äärettömän paljon.

EI tää mitenkää pitkä kommentti ollu eikä järkeväkään, mutta halusin ilmoittaa lukeneeni tämän ja tykänneeni äärettömän paljon.

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 268
Vs: Mustaherukan makuisia suudelmia (K-11) || Sirius/Regulus
« Vastaus #5 : 20.04.2021 19:49:43 »
Stalkkerinapin takaa huomasin tämän ja kaunis nimi kiinnitti huomioni! Tämä ei ollutkaan sitten ihan niin pörröinen kun ehkä oletin, mutta sitäkin hienompi ja ajatuksia herättävä!

Biisejä en käynyt kuuntelemassa, joten niistä en osaa tässä nyt kommentoida. Mutta kokonaisuutena tämä oli hieno ja kertoi sydäntä särkevän tarinan. Tuo veljesten läheisyys oli kaunista ja koskettavaa. Etenkin tuo loppu sai nyyhkäisemään, ei ihme ettei Siriuksella ollut voimia vastustella kun Regulus oli poissa :'(

Mustaherukat oli tässä otettu hienosti mukaan ja vähän alkoi itsekin tehdä niitä mieli. Miten ihanaa olisi mennä ja puraista kypsää, pulleaa marjaa, nam! Suudelmia vielä siihen päälle niin täydellistä.

Kiitos tästä, toimiva tarina vielä tänäkin päivänä :)

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!