Vapaa keskustelu > Saivartelija

Marvel | Kaikki sarjakuvista elokuviin (ja peleihin)

(1/10) > >>

Auri:
Hei, ystävät, olen vähän järkyttynyt ettei Finistä löydy Marvel-topicia? Kuitenkin täällä on ficcaajia Marvelin parissa ja varmasti muitakin Marvel-intoilijoita! Saataisiinko me viriteltyä jonkinlaista keskustelua tai ihan vaan huutoa? Black Widowkin on tulossa tässä keväällä, joten sitenkin ajankohtainen keskustelu!

Tässä muutama kysymys omine vastauksineni:
Oletko sinä nähnyt kaikki MCU:n 23 elokuvaa? Mikä niistä on lempparisi?
Kyllä ne on kaikki tullut katsottua, osa monestikin. En ehkä osaa valita yhtä lempparia, apua. :-----D Toki alkuperäisellä Avengers-elokuvalla tulee aina olemaan oikein erityinen paikka sydämessäni, mutta muuten hmm. Ehkä Civil War, vaikka se onkin niin helvetin kipuisa. Black Panther oli Kokemus ja Thor: Ragnarök taas ihan nextillä levelillä. Kaikki on lemppareita. :----D Okei, ei ole kun minun canonini loppuu ennen Infinity Waria tai ehkä silleen Infinity Wariin. Endgame oli farssi, en halua edes puhua Far From Homesta. (Valehtelen. Haluan puhua, paljon. Puhutaan. Minua suututtaa.)

Kuka tai ketkä ovat sinun lempihahmojasi? Entä keitä shippaat?
Haha. Rakkauteni Peteriin, Wadeen sekä Spideypooliin taitaa olla hyvää vauhtia muodostumassa trademarkiksini, ellei se ole jo. Muuten toki Steve/Tony on mainittavan arvoinen. ♥ Shippejä on vähän liikaakin, hah. Pepper/Tony on yksi tärkeimmistä, joten olen MCU:n kannalta erittäinkin onnekas. Rhodey/Carol on kanssa minulle juttu. Heillä on sarjakuvissa paljon ihania kohtauksia, nyyh. Coulson on pakko mainita! Pura voi muuten tulla callouttaa minut, koska hänellä on first hand knowledge siitä että miten sekaisin siitä miehestä menen. Deadpooleista taas öh, voisi enemmän kysyä että ketkä ei ole lempihahmoja mutta en tiedä onko niissä yhtäkään hahmoa, josta en pidä. Ellie ja Yukio on most precious, tho! Wade/Vanessa on ihana, mutta Wade sopii myös Cablen että Colossuksen kanssa yhteen :3

Oletko enemmän kiinnostunut sarjakuvista, elokuvista vai peleistä?
Sarjakuvia on tullut luettua harmillisen vähän, aikalailla vaan vähän vanhempaa Deadpoolia, vähän enemmän uudempaa Deadpoolia (laatikot on rakkaus jne), Spider-Man/Deadpoolia, ja jonkin verran Fantastic Fouria sekä jotain Spider-Maneja. Elokuvista tosiaan olen nähnyt kaikki ja vaikka niistä on paljon mielipiteitä ja osaa en arvosta yhtään, on ne silti rakkaita ja tavallaan sen fanituksen ja omien ficcien pohja, vaikka minulla nyt usein onkin vähän sellainen sovellettu canon. Pelit taas! Kyllä, kiitos! Insomniacin Spider-Manin olen pelannut ja rakastan ERITTÄIN paljon, en malta odottaa seuraavaa osaa siitä. Tänä vuonna muuten tulee myös Avengers-videopeli, joka vähän pelottaa. :---D Kyllä sen haluan ja varmasti pelaankin, mutta vähän jännittää, että miten se on tehty. Traileri ei lupaile hyviä vaikka visuaalisesti vaikuttaa hienolta. Olen myös pelannut Deadpool-peliä, mutta olen siinä avuttoman surkea! :----( Wade varmasti häpeäisi.

Kuinka luonnehtisit suhdettasi Marveliin?
Obsessiivinen.

Sovitaanko, että vaikka Infinity Waristakin on jo hetki, niin se ja sen jälkeiset elokuvat menevät vielä spoiler-tägin alle? Muistakaa puhua myös X-Meneistä, vaikka en nyt niistä itse höpöttänyt mitään. Olen niin vieraantunut niistä viimeaikoina, etten kehtaa sanoa mitään sinnepäinkään. Paitsi että Charles/Erik on Se Juttu!

Angelina:
MIETIN JOSKUS, ETTÄ MITEN TÄLLÄSTÄ EI OO JA SITTEN UNOHDIN KOKO ASIAN : DD Kiitos kun hoidit, kyllähän tällänen topic on MUST.

Itseasiassa projekti on edelleen menossa ja ollaan muutaman leffan päässä siitä, että oltaisiin maratoonattu kaikki MCU-leffat :'D Tällä hetkellä ainoot joita en oo nähnyt on The Hulk, Ant-man and the Wasp ja Captain Marvel. Kaikki muut oon nähnyt vähintään kerran ja osan toki usempaankin. Suosikkia on kyllä vaikee valita, mutta rankkaan myös Ragnarökin korkeelle, samaten ekan Avengersin ja no, Iron manit on myös yksinään ihan loistavia. Civil war broke my heart, mutta onhan sekin hyvä!

End game oli mielestäni parempi kuin Infinity war, MUTTA samalla oon niin vihanen joistain juonenkäänteistä ja imo time travellaus meni vähän yli hilseen. Spoilerivarotuksiahan ei oikeestaan enää tarvisi, koska End gamen tulosta on jo 8 kk, mutta laitetaan silti ettei kukaan pahota mieltään:

Spoiler: näytäTonyn kuolema oli ihan perseestä, samaten Steven paluu menneisyyteen koska siinä meni mielestäni koko hahmokehitys ihan hukkaan! Man out of time ja different man came out of the ice jne, mutta näh vedänpä silti pikku timetravellaukset takas menneisyyteen :::: D what! Plus old!Steve, mitä aktuaalista...........

En oo lukenut sarjakuvia, tai erityisemmin tutustunu muihin kuin MCU-versioihin ja niistä mun suosikkini on Tony Stark/Iron man ♥ Toisena on Thor ja arvostan myös Winter soldierin/Bucky Barnesin korkeelle! Jos mietitään muita kuin MCU:ta, niin onhan Deadpool ihan huikee ja mun OG Spider-man, eli Tobey Maguiren versiot ♥ Tom Holland on symppis ja ei mulla oo mitään sitä vastaan, vetää roolinsa mainiosti, mutta en voi sille mitään että Tobey on mun Spidey :33 Spider-man on muutenkin mun suosikki supersankari silleen yleisellä tasolla.

Sarjakuvat on tosiaan mulle ihan utopiaa, joskin tässä pahimmassa fanituskaudessani oon miettinyt, että pitäskö niihinkin jollain tasolla tutustua. Pelannut en oo muuta, kun tyyliin PS1 tai PS2 jotain Spider-mania, joten niistäkään ei oo tietoa, mutta ton toukokuussa(?) ilmestyvän Avengersin aion pleikkarille ostaa! Samaten mua kiehtois ihan hemmetisti se VR-laseilla pelattava Iron man, mutta ihan ei oo nyt fyrkkaa ja tarvetta muuten VR-hommeleihin, joten haaveeksi jäänee :''''DDD

Shipeistä sitten taas, en oo ihan varma onko jäänyt epäselväksi, mutta Steve Rogers/Tony Stark koska it is rakkaus ♥♥♥♥ Muita en erityisemmin edes shippaa, joskin tästä uudesta OTP:sta huolimatta joskus nautiskelen guilty pleasurena Tony/Buckya, mutta ei oo Stonyn voittanutta.

// Black widowista tulikin mieleen, että mitkä on ajatukset/odotukset näistä tulevista Marvel-julkaisuista? Mulla ei erityisemmin oo vielä muuta sanottavaa, kuin että WinterFalcon on se, mitä en malta odottaa!!! Niistä julkaistaan siis muutamaosainen minisarja (ilmeisesti Disney+ palvelussa?) loppuvuodesta.

Auri:
AAAAAAAAAAAAAAAA sinä ♥ Fuck yes. Siis, wait. WAIT. Sinä tykkäät Stonysta? O i k e e s t i? Yllättävä juonenkäänne! En olisi koskaan uskonut! *: ♥

Spoileritägiä ei joo tarviis, mutta mietin sitä, että MCU on niin pitkä, että jos tänne löytää jotkut Marvelista kiinnostuneet jotka ei ole niitä kaikkia nähnyt lukisi täältä kaikki IW:n ja Endgamen juonenkäänteet niin olisiko se sitten vähän pilattu. :---D Marvelia on kuitenkin niin paljon erilaista eikä kaikki oo leffoja nähnyt. Itse spoilasin itseni juuri ennen Endgamea ja oli aika avuton olo, joten en halua aiheuttaa pahennusta sellaisten joukossa jotka ei ole vielä MCUhun syvemmin tutustunut. :---D Toki varmaan tähän pätee sellainen fakta, että jos olet internetissä, et voi selvitä spoilaantumatta, mutta noh. Silti. Ehkä tänne voi joku elokuvia näkemätön huudella, että tarvitseeko spoilertägejä vai ei!

Spoiler: näytäTonyn kuolema siis,,,, Se oli hieno ja jos Tonyn on pakko kuolla niin tuo on ainoa oikea tapa, mutta en vaan pääse siitä yli. Dulz nauraa mulle aina kun huudan, mutta... Oon vaan edelleen hyvin in denial asiasta :----D Aina välillä muistan sen ja tuntuu kuin joku löisi lekalla rintalastaan. Stevestä en oikein tiiä mitä mieltä olla. Toisaalta tykkään Peggystä hurjasti ja eihän siinä tavallaan sanota suoraan, että Steve sen luokse jäisi. Voin headcanonaa, että se kävi tanssimassa Peggyn kanssa, pelasti Buckyn ja lopulta päätyi Tonyn kanssa yhteen XD Mutta silti jotenkin... Mitä vittua tapahtui end of the linelle? Se vasta sai Buckyn takaisin, miksi se haluaa lähteä vaihtoehtoiseen menneisyyteen ilman sitä? Sitä paitsi, kun mitä tahansa Steve tekee menneisyydessä ei muokkaa sitä aikajanaa mistä se lähti niin... Tuntuu enemmänkin, että se menee elämään jossain simulaatiossa. En tiedä. First Avengerista Endgameen saakka painotettiin sitä kuinka Steve ei voi palata takaisin ja kuinka se on sen takia eri ihminen ja se puhuu Peggyllekin, joka sanoo, että Steven pitää mennä eteenpäin jne. Sitten ne keksii Endgamessa heittää sen takas menneisyyteen jonkun toisen Peggyn luo. :----D

Tobeyn Spider-Man on,,, hmm. Mitäs siitä sanoisi. :---D Ne oli vauva-Aurin ekat supersankarileffat ja kyllähän mä niitä rakastin. Tuossa vaan viimevuonna katsoin sen ensimmäisen niistä uudestaan ja voin sanoa että todellakin aika kultaa muistot :------D Kyllä ne on edelleen tärkeitä, mutta on ne myös aika cringy. Andrew Garfieldin Spidey on myös ihana, sitä ei arvosteta tarpeeksi! Tykkään niistä leffoista ihan kyrpänä. Oon tosi pitkään halunnut itseasiassa kirjottaa Spideypoolia, missä Peter on menettäny Gwenin ja Wade on menettäny Vanessan ja niil on Dead Girlfriend Club! Tom Holland ja MCU:n Spidey on kyllä varmaan kuitenkin se lemppari. Jossain joskus sanottiin että Tobey on täydellinen Peter, Andrew on täydellinen Spidey ja Tom on molemmat ja oon aikalailla samaa mieltä. Se on vaan niin lovable dork. ♥

Minuukin kiehtois tuo Iron Man VR mut ei tosiaan oo rahaa VR-laitteisiin ja oon aika varma et ne aiheuttais mulle jotain hirveetä pahoinvointia kun ihan Insomniacin Spider-Manin webslinging ottaa vatsanpohjasta. :---D

Apua minuu ärsyttää ihan hirveesti Disney+ kun ne sarjat on ilmeisesti VAAN sieltä saatavissa ja vissiin öh, Kevin Feige? Sanoi jossain haastattelussa tms. että ne pitäisi nähdä että pysyisi perillä MCUssa. :----) Kiitos. En ala maksamaan mistään saakelin Disney+:sta. Toivottavasti voin erittäin laittomasti katsoa ne joskus jostain netistä, erityisesti Loki ja WandaVision ja tottakai tuo the Falcon and the Winter Soldier kiinnostaa! Äh. Saatanan Disney.

Violetu:
Varoitus, ranttia Endgamesta tulossa:
Spoiler: näytä
--- Lainaus ---Mitä vittua tapahtui end of the linelle? Se vasta sai Buckyn takaisin, miksi se haluaa lähteä vaihtoehtoiseen menneisyyteen ilman sitä?
--- Lainaus päättyy ---
TÄMÄ. NIIN LUJAA TÄMÄ. Kun ekan kerran näin Endgamen, niin kaikkein surullisin olo tuli (Natashan kuoleman lisäksi) just tästä Steven tekemästä paskastuntista, mitä aktuaalista vittua?? Pitäis oikeasti vaan inhota kirjoittajia, mutta jotain tämä hajotti myös mielikuvassani Steve Rogersista :'(
Ja siinä, missä Natashan aiheuttama suru oli sellasta terapoivaa itkusurua, tuosta Steven stuntista jäi vaan tosi tyhjä ja paska olo. Nyt joulun alla katsoin kaikki Captain Americat uudestaan, ja ei helvetti kun tuntui vaan niin pahalta, kun muisti, miten Endgame päättyy.
Jotenkin Tonyn kuolema oli helpommin sulatettavissa, koska se oli oikea, hieno sankarikuolema, joka istui hahmon kehityskaareen jne, vaikka toki surullinen tapaus olikin.
Sekin varmaan vaikuttaa, että Steve ja varsinkin Bucky on aina olleet korkealla lempihahmoissani, kun taas Tony ei ole sinne jostain syystä yltänyt. Tuntuisi suoraan sanoen paremmalta, jos Steve olisi kuollut sankarillisesti sen sijaan, mitä meni tekemään.

Huh. *vetää henkeä*
Oletko sinä nähnyt kaikki MCU:n 23 elokuvaa? Mikä niistä on lempparisi?
En todellakaan ole nähnyt kaikkia, lähinnä kaikkien Avengersien omat leffat vissiin, paitsi Hulk on edelleen katsomatta, vaikka löytyy hyllystä. (Kävin ekan Hulkin katsomassa joskus 13vee, ja unohdin silloin silmälasit kotiin. Leffa oli muutenkin huono ::)).
Lemppareita taitaa olla kaikki Captain Americat, koska ne nyt vaan on jotenkin parhaita ensimmäisen Avengersin lisäksi. ja niissä on Bucky Barnes eiku. Veikkaan, että Iron Man 3 nousee myös listalle, kun joskus hankin sen kokoelmiini.
En jotenkin osaa laskea tähän ollenkaan nyt vaikka niitä ihan ensimmäisiä Spidermaneja, vaikka kyllähän niitä tuli tuijoteltua aina kun tulivat tv:stä, ja tykkään yhä Tobeyn Spidermanista, vaikka Tom Holland on myös loistava.
Deadpooleista olen myös kovasti tykännyt, harmittaa vaan, kun kaveri, jonka kanssa koko Marvel-fanitus yhdessä aloitettiin, ei voi sietää Ryan Reynoldsia 😂

Kuka tai ketkä ovat sinun lempihahmojasi? Entä keitä shippaat?
Joko mainitsin Bucky Barnesin ;D Bucky/Steve on yksi ehdottomia OTP:itä. En kuitenkaan ole niitä shippereitä, jotka suuttuu, kun omasta lempiparista ei tehdä canonia (koska kukaan ei voi ottaa minulta pois sitä, että mielestäni yksipuolinen rakkaus Buckyn suunnalta Steveen on ehdottomasti totta).
Toinen lempihahmo on alusta asti ollut Loki, koska siinä nyt vaan on jotain tosi herkullista. Fanficpuolella shippaan Lokia ja Thoria. Varsinkin kaikki Asgardiin sijoittuvat tai myyttiset AU:t on herkkua.
Wandasta tykkään myös kovasti, ja olisi ollut kiva nähdä leffoissa enemmänkin sitä, miten niiden suhde Visionin kanssa oikeasti lähti käyntiin. Peggy on myös <3. Ja Nebula, ei saa unohtaa Nebulaa <3
Steven olisi voinut sijoittaa tälle listalle, mutta Endgamen jälkeen noup.  >:(

Oletko enemmän kiinnostunut sarjakuvista, elokuvista vai peleistä?
Leffat etunenässä, ja myös Spinoff-sarjat on jees, tai no, ainakin Agent Carter oli silkkaa kultaa, ja on huutava vääryys, että se lopetettiin kahden kauden jälkeen (nähtävissä tietääkseni edelleen netflixissä, menkää katsomaan!). Lokia sekä Falcon & Winter Soldieria odotan myös kovasti koska Bucky.
Peleistä (korttipeli, en harrasta konsoleita tai PC-pelejä) yksi loistavin on Avengers against humanity, jonka tilasin netistä itselleni joululahjaksi, ja jolle naurettiin kaverin kanssa vedet silmissä. Voin ottaa sen joskus johonkin miittiin mukaan, jos löytyy kannatusta.

Auri:
Tuun myöhemmin huutaa lisää mut pakko adress this issue heti!!!!


--- Lainaus käyttäjältä: Violetu ---(Kävin ekan Hulkin katsomassa joskus 13vee, ja unohdin silloin silmälasit kotiin. Leffa oli muutenkin huono ::)).
--- Lainaus päättyy ---
EX CU S E  ME Olen Loukkaantunut. 2008 vuoden The Incredible Hulk missä on Edward Norton, right? Se on yksi minun lemppareista :----D Se on criminally underrated! Se on ihan pirun hieno! Rakastan Liv Tyleria Betty Rossina ja Tim Roth Emil Blonskyna on unelmaa ja oh god, I could wax poetic -- En tiedä, se on vaan upea minusta. Edward Norton on hyvä Hulk! Siis rakastan Mark Ruffalon Bruce Banneria to the moon and back x 10^27, mutta silti, Edward on hyvä näyttelijä ja minusta sopi siihen rooliin hyvin. Toki se koira oli paras hahmo, obviously. Mutta siinä leffassa on myös Tony lopussa ja!!! Se on ihana. Sil on ihan hirveet housut, mutta ehkä paras oneliner mitä MCUsta löytyy. Ross: "You should talk." Tony: "You should listen." sksjjsjskks Rakastan häntä. ALSO, siitä näkee hyvin millanen mulkku Ross on ollut aina, ennen Civil Wariakin. Jos ei tiiä sarjakuvista eikä oo kattonu tätä leffaa niin ei välttämättä tiiä et kuka perkele tää Ross on ku kattoo Civil Warin. :---D Ei mulla muuta! Tulin vaan tulisesti puolustamaan tätä leffaa, ens kerralla huudan jostain muusta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta